quote:Op donderdag 2 december 2010 21:55 schreef wyccie het volgende:
Ja, gek is dat eigenlijk, terwijl het toch een ei blijft.
Ik doe 1 gebakken eitje met ham en kaas en 1 gekookt eitje.

slim plan!! Ik hoop dat je trek dan gestild is..  anders nog een boterham erbij..
  slim plan!! Ik hoop dat je trek dan gestild is..  anders nog een boterham erbij..

Dat komt wel goed, hoor. Bedankt.quote:Op donderdag 2 december 2010 22:16 schreef Diaan73 het volgende:
Je moet wel goed voor jezelf blijven zorgen hè?? Volgens mij is het sowieso allemaal best pittig en kost het veel energie. Ik vind het ook superknap van je!

Ik wist niet dat ze 2 jaar geleden weer bijelkaar waren gekomen (en ik denk ook niet dat ik wist dat ze daarvoor uit elkaar waren gegaan).quote:Op donderdag 2 december 2010 22:18 schreef peaceman het volgende:
Muziekliefhebbers, groots nieuws:
http://www.rollingstone.com/music/news/68404/238413

Dan is het toch nog groots nieuws... Ze treden in augustus op in Noorwegen, dus hopelijk haalt Lowlands ze ook.quote:Op donderdag 2 december 2010 22:27 schreef wyccie het volgende:
Ik wist niet dat ze 2 jaar geleden weer bijelkaar waren gekomen (en ik denk ook niet dat ik wist dat ze daarvoor uit elkaar waren gegaan).

Dat was mijn reactie ook...quote:Op donderdag 2 december 2010 22:27 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat komt wel goed, hoor. Bedankt.
[..]
Ik wist niet dat ze 2 jaar geleden weer bijelkaar waren gekomen (en ik denk ook niet dat ik wist dat ze daarvoor uit elkaar waren gegaan).

Al HAD ik wel een chocoladeletter gekregen....quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:32 schreef Diaan73 het volgende:
Je hebt heel veel gekregen zeg. Wij doen alleen cadeautjes voor de kinderen... voro de volwassenen hebben we Kerst.

En die heb ik opgegeten.quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:33 schreef peaceman het volgende:
[..]
Al HAD ik wel een chocoladeletter gekregen....

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |