Nou ja, twee enorme nichten en een dame met hele lange benen en hele grote ... eh ... ogen. Voor vrouwen is er weinig te beleven in die clip.quote:Op woensdag 1 december 2010 20:34 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Okay.. ik heb hem niet meer afgekeken..
quote:Op woensdag 1 december 2010 20:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nou ja, twee enorme nichten en een dame met hele lange benen en hele grote ... eh ... ogen. Voor vrouwen is er weinig te beleven in die clip.
Ik vind Obsession de grappigste clip. Daar is die donkere een soort levende trekpopquote:Op woensdag 1 december 2010 20:37 schreef wyccie het volgende:
Ik kijk anders toch wel mijn ogen uit by Give my Life.
Het zijn wel vaak mannen die op nichten vallen, hoor.quote:Op woensdag 1 december 2010 20:38 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
maar die nichten zijn toch niet interessant voor mannen??
quote:Op woensdag 1 december 2010 20:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het zijn wel vaak mannen die op nichten vallen, hoor.
Het zijn natuurlijk ook niet dezelfde mannen die de clip kijken om La Camilla, dat is waar. Voor iedere man wat wils.quote:Op woensdag 1 december 2010 20:47 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
![]()
* Diaan73gaat in een hoekje zitten en uithuilen
Ja, als je het op die manier bekijkt, is het inderdaad zo.quote:Op woensdag 1 december 2010 20:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het zijn natuurlijk ook niet dezelfde mannen die de clip kijken om La Camilla, dat is waar. Voor iedere man wat wils.
Ik vond het eigenlijk wel meevallen.quote:Op woensdag 1 december 2010 21:04 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ga maar eens een tijdje onder de douche. Wat was het koud vandaag
Normaal krijg ik het vanzelf warm genoeg als ik een stuk loop. Maar nu koelde ik het laatste half uur gewoon af. Die wind ging echt overal doorheen.quote:Op woensdag 1 december 2010 21:12 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik vond het eigenlijk wel meevallen.En ik ben nog wel tussen de middag buiten geweest en vanavond op de fiets. De wind was alleen erg koud.
Ja, die wind was erg. Ik had de wind tegen met fietsen naar huis... bult op... ik kwam zwaar achter adem thuis.quote:Op woensdag 1 december 2010 21:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Normaal krijg ik het vanzelf warm genoeg als ik een stuk loop. Maar nu koelde ik het laatste half uur gewoon af. Die wind ging echt overal doorheen.
Bult opquote:Op woensdag 1 december 2010 21:56 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, die wind was erg. Ik had de wind tegen met fietsen naar huis... bult op... ik kwam zwaar achter adem thuis.
Goh hebben Friezen en Twentenaren toch nog wat gemeen. Ik vind berg op zo stom. In Nederland zijn er geen bergen.quote:Op woensdag 1 december 2010 22:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Bult opDat zeggen ze waar ik vandaan kom ook.
Ik kreeg het pas koud toen ik 'm lange tijd in de rug had. Dat scheelde de twee laagjes wol van de sjaal die ik om had en dan een soort van plat op mijn borst vouw onder m'n jas.
Bij jullie ligt meer dan hier, denk ik. Hier is eigenlijk alles weggewaaid behalve die platgetrapte hele gladde stukken.quote:Op woensdag 1 december 2010 22:00 schreef wyccie het volgende:
Ik vind die stuifsneeuw heel mooi om te zien (vanachter een raam).
Ik zeg ook vaak bult op.quote:Op woensdag 1 december 2010 22:02 schreef Diaan73 het volgende:
Goh hebben Friezen en Twentenaren toch nog wat gemeen. Ik vind berg op zo stom. In Nederland
Maar dat is in mijn geval niet iets uit het Fries. Stellingwerfs spreken ze waar ik vandaan kom. dat lijkt meer op Drents en het dialect wat ze in de kop van Overijssel spreken. Heuvel op is het.quote:Op woensdag 1 december 2010 22:02 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Goh hebben Friezen en Twentenaren toch nog wat gemeen. Ik vind berg op zo stom. In Nederland zijn er geen bergen.
Ik had handschoenen aan en m'n handen in m'n zakken en het waaide er nog doorheenquote:Ik had sjaal, muts en handschoenen om/op/aan... waaide er ook gewoon doorheen.
quote:Op woensdag 1 december 2010 22:05 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik zeg ook vaak bult op.
En ook wel heuvel op. Dat kan wel in Nederland.![]()
Eigenlijk wil ik oorwarmers, maar ik ben bang dat ik dan het verkeer niet goed hoor.
[sub][b]Snap ook niet dat zoveel fietsers naar muziek luisteren als ze maar 10 minuutjes op de fiets zitten.[[/b]/sub]
Dat doe ik ook, maar ik luister dan ook vaak verder in de trein... ik vind het heerlijk op de fiets om muziek te luisteren. Op de één of andere manier fietst het makkelijker.![]()
Het zijn allemaal min of meer Saksische dialecten.quote:Op woensdag 1 december 2010 22:06 schreef Diaan73 het volgende:
Maandag heeft het hier wel hard gesneeuwd, een groot deel ligt er nog... vind ik echt gevaarlijk, is nu bijna allemaal ijs.
Dus toch gewoon iets Overijssels..
Ik fiets trouwens zelden en lopend in de stad wil ik gewoon de stad horen.quote:Op woensdag 1 december 2010 22:10 schreef Diaan73 het volgende:
Ik moet zeggen, het gaat best goed met muziek op. Op de één of andere manier let ik ook altijd wel goed op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |