Ow dat heb ik nog wel gedaan... maar op het allerlaatste moment.quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik stem zelfs niet voor de Top2000
quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]Als je door een ander gekroond wordt ben je nooit de baas.
Kijk en daarom ben ik dus wel iemand.quote:[..]
verdomd, was me niet eens opgevallen
Af en toe zet ik 'm wel aan, denk ik. Ik ga ook nog even een frisse neus halen. Vannacht alweer zo laat geworden, ik had ineens inspiratie voor m'n sollicitatiebrief.quote:
Ik durf ook niet meerquote:Op dinsdag 7 december 2010 18:37 schreef Scrutinizer het volgende:
Nu Assange is gearresteerd durft niemand hier meer te posten, tong.
quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:27 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Af en toe zet ik 'm wel aan, denk ik. Ik ga ook nog even een frisse neus halen. Vannacht alweer zo laat geworden, ik had ineens inspiratie voor m'n sollicitatiebrief.
Wilde het net posten.quote:Op woensdag 8 december 2010 16:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Morgen, tong. Van Rossem nu in de herhaling op Ned1.
Af en toe slaat hij een beetje door maar er is geen speld tussen zijn redenaties te krijgen. Ik mag hem graag horen. Daarbij moet hij een fenomenaal geheugen hebben voor feitjes en cijfers.quote:Op woensdag 8 december 2010 16:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wilde het net posten.
Kijuk eens in het P&W topic.
Hij is briljant.
Je wordt niet zomaar hoogleraar Amerikaneristiek.quote:Op woensdag 8 december 2010 16:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Af en toe slaat hij een beetje door maar er is geen speld tussen zijn redenaties te krijgen. Ik mag hem graag horen. Daarbij moet hij een fenomenaal geheugen hebben voor feitjes en cijfers.
Dat meisje van de SP die naast hem zat had net zo goed thuis kunnen blijven. Maarten wist haar standpunten veel beter uiteen te zetten dan zijzelf.quote:Op woensdag 8 december 2010 17:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je wordt niet zomaar hoogleraar Amerikaneristiek.
quote:Op woensdag 8 december 2010 17:26 schreef Scrutinizer het volgende:
Ziet er goed uit, Diaan. Zwembad met een lange glijbaan en het strand op loopafstand.
"Ludiek pierenbad"quote:Op woensdag 8 december 2010 17:23 schreef Diaan73 het volgende:
Wij hebben vandaag de vakantie geboekt![]()
Ik voel een TT opkomen.quote:Op woensdag 8 december 2010 23:58 schreef Scrutinizer het volgende:
Daar zit geen water in, lachen man
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |