Nee, voor mij zijn de Kerstdagen twee gewone dagen. Kan me niet herinneren wanneer ik dat voor het laatst 'gevierd' heb.quote:Op maandag 6 december 2010 12:07 schreef Diaan73 het volgende:
Vind je Kerst niet leuk? Ik wel... oud&nieuw daarentegen, daar heb ik niets mee.al heb ik nu ook nog geen zin in de kerst eigenlijk..
Dit jaar dan helemaal, het is op zaterdag en zondag.quote:Op maandag 6 december 2010 12:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, voor mij zijn de Kerstdagen twee gewone dagen. Kan me niet herinneren wanneer ik dat voor het laatst 'gevierd' heb.
Moah, ik denk dat ik over een uurtje of twee wel weer wat beter ben. Ik ging pas om 7 uur vanochtend naar bedquote:Op maandag 6 december 2010 12:35 schreef Diaan73 het volgende:
Okay... en als jij het prima vindt, is het goed toch!!
Bah, er zijn veel mensen brak en snotverkouden. Ik ben er gelukkig (weer) vanaf. Beterschap en vanavond maar op tijd het bedje in.
7 uurquote:Op maandag 6 december 2010 12:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Moah, ik denk dat ik over een uurtje of twee wel weer wat beter ben. Ik ging pas om 7 uur vanochtend naar bed![]()
Toch maar aan het solliciteren? Een cv mag uit meerdere pagina's bestaan hè? Als de sollicitatiebrief maar 1 pagina is.quote:Bezig met een sollicitatiebrief en een poging om m'n cv op één pagina te krijgen. Dat valt nog niet mee als je 25 banen gehad hebt
M'n derde sollicitatie in twee jaar tijd. Deze kan ik niet voorbij laten gaan, dat zou dom zijn.quote:
Ik weet het, maar over twee pagina's ziet het eruit of ik de boel zit op te blazen. Op één pagina ziet het er gek genoeg imposanter uit.quote:Een cv mag uit meerdere pagina's bestaan hè? Als de sollicitatiebrief maar 1 pagina is.Succes in ieder geval.
![]()
Ik ben benieuwd... pm/dm??quote:Op maandag 6 december 2010 12:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
M'n derde sollicitatie in twee jaar tijd. Deze kan ik niet voorbij laten gaan, dat zou dom zijn.
[..]
Okay, apart... nou ja, als het maar goed werkt!!quote:Ik weet het, maar over twee pagina's ziet het eruit of ik de boel zit op te blazen. Op één pagina ziet het er gek genoeg imposanter uit.
DM komt er aan.quote:
Ik heb het net geprint. Ben er toch niet blij mee. Toch maar twee pagina's doenquote:[..]
Okay, apart... nou ja, als het maar goed werkt!!
Gezienquote:
quote:Ik heb het net geprint. Ben er toch niet blij mee. Toch maar twee pagina's doen
DM is aangekomen hoor. De lijst met vereiste kennis is bijna oneindig maar gek genoeg denk ik dat ik een heel eind kom. Daarbij denk ik dat ze verhoudingsgewijs slecht betalen maar dat kan me niet zoveel schelen. Lopend naar m'n werk, dat is me ook wel wat waard.quote:Op maandag 6 december 2010 13:14 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
GezienHeb je een dm terug gestuurd, maar weet niet of het goed is gegaan... pc doet vreemd hier.
[..]
dan oogt het minder propperig.. en niets opscheppen als je al die dingen hebt gedaan toch!!
Okay!quote:Op maandag 6 december 2010 13:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
DM is aangekomen hoor. De lijst met vereiste kennis is bijna oneindig maar gek genoeg denk ik dat ik een heel eind kom. Daarbij denk ik dat ze verhoudingsgewijs slecht betalen maar dat kan me niet zoveel schelen. Lopend naar m'n werk, dat is me ook wel wat waard.
Ja, het zou wel heel toevallig zijn als ze iemand kunnen vinden die met precies dezelfde apparatuur gewerkt heeft als zij die daar hebben. Ik ga daar ook geen doekjes om winden. Ik ken de basisprincipes daarvan, de specifieke mogelijkheden en onmogelijkheden zal ik moeten leren kennen.quote:Op maandag 6 december 2010 13:22 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Okay!
Soms vind ik al de vereisten zoveel dat daar nooit iemand aan kan voldoen.
Werkgelegenheid begint wel wat aan te trekken en na zo'n periode als we gehad hebben zijn er ook altijd weer collega's die het voor gezien houden. Als je, zoals ik, genoeg reserveert voor slechte perioden kun je het lang uithouden en word je uiteindelijk vanzelf één van de meer ervaren mensen in je vakgebied.quote:Het is nu gewoon erg lastig voor je beroepsgroep, inkomsten zijn inkomsten toch? En op loopafstand naar je werk... ideaal lijkt me dat.
Precies...quote:Op maandag 6 december 2010 13:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, het zou wel heel toevallig zijn als ze iemand kunnen vinden die met precies dezelfde apparatuur gewerkt heeft als zij die daar hebben. Ik ga daar ook geen doekjes om winden. Ik ken de basisprincipes daarvan, de specifieke mogelijkheden en onmogelijkheden zal ik moeten leren kennen.
[..]
Hier nog niet zo hoor... je merkt toch wel het verschil of je in het Westen of het Oosten van het land woont. Maar je reservering raakt toch ook een keertje op? Dan is het sowieso om weer geld binnen te krijgen ipv alleen maar uit te geven... En begin je het ook niet vervelend te vinden om niet meer te werken? Of kun je daar gewoon goed tegen? Ik zou helemaal gek worden, geloof ik... Ik vond 18 weken thuis ivm zwangerschap/bevalling lang genoeg...quote:Werkgelegenheid begint wel wat aan te trekken en na zo'n periode als we gehad hebben zijn er ook altijd weer collega's die het voor gezien houden. Als je, zoals ik, genoeg reserveert voor slechte perioden kun je het lang uithouden en word je uiteindelijk vanzelf één van de meer ervaren mensen in je vakgebied.
Ik verwacht dat, mochten ze mij willen hebben, ik er op moet rekenen dat ik 500 euro per maand minder verdien dan bij m'n vorige baas maar de kansen en mogelijkheden die ik er voor terug krijg zijn me dat wel waard.
Hier zijn dat soort trends idd eerder waarneembaar. Overigens weet ik niet of dat voor andere branches ook geldt, maar in de mijne iig wel.quote:Op maandag 6 december 2010 13:36 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Precies...
[..]
Hier nog niet zo hoor... je merkt toch wel het verschil of je in het Westen of het Oosten van het land woont.
De bodem begint in zicht te raken maar ik zou het nog wel een half jaartje kunnen volhouden.quote:Maar je reservering raakt toch ook een keertje op? Dan is het sowieso om weer geld binnen te krijgen ipv alleen maar uit te geven...
Dat is een beetje mijn probleem. Het verveelt niet omdat ik eigenlijk heel veel dingen leuk vind.quote:En begin je het ook niet vervelend te vinden om niet meer te werken? Of kun je daar gewoon goed tegen? Ik zou helemaal gek worden, geloof ik... Ik vond 18 weken thuis ivm zwangerschap/bevalling lang genoeg...
Hopelijk komt die trend ook hier naartoe en bij voorkeur ook in mijn vakgebied. Ik vrees dat het over een jaartje of 2 a 3 gedaan is met mijn functie.quote:Op maandag 6 december 2010 13:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hier zijn dat soort trends idd eerder waarneembaar. Overigens weet ik niet of dat voor andere branches ook geldt, maar in de mijne iig wel.
[..]
quote:De bodem begint in zicht te raken maar ik zou het nog wel een half jaartje kunnen volhouden.
[..]
Dat is idd minder motiverend dan. Ik vind ook wel heel veel dingen leuk, maar ik had het op een gegeven moment wel gezien. Al was ik wel wat meer gebonden aan huis en vaste dingen mbt school enz.quote:Dat is een beetje mijn probleem. Het verveelt niet omdat ik eigenlijk heel veel dingen leuk vind.
Ja, dat moet ook allemaal weer goedkoper. Daar gaan weer allerlei externe adviseurs goud geld mee verdienen.quote:Op maandag 6 december 2010 13:47 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hopelijk komt die trend ook hier naartoe en bij voorkeur ook in mijn vakgebied. Ik vrees dat het over een jaartje of 2 a 3 gedaan is met mijn functie.
quote:[..]
dan heb je goed gespaard.
Al zul jij wel minder vaste lasten hebben dan wij...
Moah, ik moet zeggen dat ik zo langzamerhand wel weer zin heb om te werken.quote:[..]
Dat is idd minder motiverend dan. Ik vind ook wel heel veel dingen leuk, maar ik had het op een gegeven moment wel gezien. Al was ik wel wat meer gebonden aan huis en vaste dingen mbt school enz.
En vooral: centraliserenquote:[quote]Op maandag 6 december 2010 13:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, dat moet ook allemaal weer goedkoper. Daar gaan weer allerlei externe adviseurs goud geld mee verdienen.
[..]
Dat is fijn als dat kan. Wij proberen ook wel te sparen maar zulke bedragen redden we niet.quote:Ik zette per maand tussen de 1200 en 1500 euro op m'n spaarrekening. Ik had toch geen tijd en energie om dat op te maken.
[..]
quote:Moah, ik moet zeggen dat ik zo langzamerhand wel weer zin heb om te werken.
Ow irritant is dat.quote:Maar nu ga ik even de stad in want hiernaast zijn bouwvakkers bezig een woning op te knappen. Ik kan mezelf amper horen nadenken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |