abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 zondag 5 december 2010 @ 22:50:44 #226
7889 tong80
Spleenheup
pi_89569496
Lennon _O_

Goeiemorgen

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  maandag 6 december 2010 @ 08:31:21 #227
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_89577018
Goedemorgen :W

Zo en nu op naar de kerst!! ~:)
Make love, not war ☮
pi_89581603
Kerst... ook dat nog -O-
  maandag 6 december 2010 @ 12:07:36 #229
114177 Diaan73
pi_89581756
Vind je Kerst niet leuk? Ik wel... oud&nieuw daarentegen, daar heb ik niets mee.al heb ik nu ook nog geen zin in de kerst eigenlijk..
Make love, not war ☮
pi_89581847
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 12:07 schreef Diaan73 het volgende:
Vind je Kerst niet leuk? Ik wel... oud&nieuw daarentegen, daar heb ik niets mee.al heb ik nu ook nog geen zin in de kerst eigenlijk..
Nee, voor mij zijn de Kerstdagen twee gewone dagen. Kan me niet herinneren wanneer ik dat voor het laatst 'gevierd' heb.
  maandag 6 december 2010 @ 12:23:46 #231
114177 Diaan73
pi_89582269
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 12:10 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Nee, voor mij zijn de Kerstdagen twee gewone dagen. Kan me niet herinneren wanneer ik dat voor het laatst 'gevierd' heb.
Dit jaar dan helemaal, het is op zaterdag en zondag.

Ook niet bij je ouders?

Wij hebben dit jaar een extra drukke kerst. Normaal gaan we alleen 1 kerstdag naar mijn ouders, maar dit jaar gaan we ook naar mn schoonouders. Bij mn ouders gaan we altijd lootjes trekken, surprises, gedichten, klaverjastoernooi... erg gezellig altijd. Bij mn schoonouders ben ik nog niet eerder met kerst geweest.. ze zijn wel een aantal keren bij ons geweest.
Make love, not war ☮
pi_89582576
Nee, ik geloof dat m'n vader de ene Kerstdag bij een broer van me viert en de andere bij kinderen van z'n vriendin. Ik vind het wel prima eigenlijk.

Ik had gister wel wat vroeger naar bed moeten gaan, geloof ik. Brak en snotverkouden vandaag :+
  maandag 6 december 2010 @ 12:35:56 #233
114177 Diaan73
pi_89582700
Okay... en als jij het prima vindt, is het goed toch!!

Bah, er zijn veel mensen brak en snotverkouden. Ik ben er gelukkig (weer) vanaf. Beterschap en vanavond maar op tijd het bedje in. :*
Make love, not war ☮
pi_89582865
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 12:35 schreef Diaan73 het volgende:
Okay... en als jij het prima vindt, is het goed toch!!

Bah, er zijn veel mensen brak en snotverkouden. Ik ben er gelukkig (weer) vanaf. Beterschap en vanavond maar op tijd het bedje in. :*
Moah, ik denk dat ik over een uurtje of twee wel weer wat beter ben. Ik ging pas om 7 uur vanochtend naar bed :')

Bezig met een sollicitatiebrief en een poging om m'n cv op één pagina te krijgen. Dat valt nog niet mee als je 25 banen gehad hebt :D
  maandag 6 december 2010 @ 12:43:04 #235
114177 Diaan73
pi_89582967
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 12:39 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Moah, ik denk dat ik over een uurtje of twee wel weer wat beter ben. Ik ging pas om 7 uur vanochtend naar bed :')
7 uur :o ow dat is wel heel laat haha. Toen was ik net wakker.
quote:
Bezig met een sollicitatiebrief en een poging om m'n cv op één pagina te krijgen. Dat valt nog niet mee als je 25 banen gehad hebt :D
Toch maar aan het solliciteren? Een cv mag uit meerdere pagina's bestaan hè? Als de sollicitatiebrief maar 1 pagina is. :Y Succes in ieder geval. ^O^
Make love, not war ☮
pi_89583157
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 12:43 schreef Diaan73 het volgende:

Toch maar aan het solliciteren?
M'n derde sollicitatie in twee jaar tijd. Deze kan ik niet voorbij laten gaan, dat zou dom zijn.
quote:
Een cv mag uit meerdere pagina's bestaan hè? Als de sollicitatiebrief maar 1 pagina is. :Y Succes in ieder geval. ^O^
Ik weet het, maar over twee pagina's ziet het eruit of ik de boel zit op te blazen. Op één pagina ziet het er gek genoeg imposanter uit.
  maandag 6 december 2010 @ 13:00:32 #237
114177 Diaan73
pi_89583557
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 12:48 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

M'n derde sollicitatie in twee jaar tijd. Deze kan ik niet voorbij laten gaan, dat zou dom zijn.

[..]
Ik ben benieuwd... pm/dm?? O-)
quote:
Ik weet het, maar over twee pagina's ziet het eruit of ik de boel zit op te blazen. Op één pagina ziet het er gek genoeg imposanter uit.
Okay, apart... nou ja, als het maar goed werkt!!
Make love, not war ☮
pi_89583734
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 13:00 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd... pm/dm?? O-)
DM komt er aan.
quote:
[..]

Okay, apart... nou ja, als het maar goed werkt!!
Ik heb het net geprint. Ben er toch niet blij mee. Toch maar twee pagina's doen :')
  maandag 6 december 2010 @ 13:14:01 #239
114177 Diaan73
pi_89583975
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 13:06 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

DM komt er aan.

[..]
Gezien ^O^ Heb je een dm terug gestuurd, maar weet niet of het goed is gegaan... pc doet vreemd hier.

quote:
Ik heb het net geprint. Ben er toch niet blij mee. Toch maar twee pagina's doen :')
:D dan oogt het minder propperig.. en niets opscheppen als je al die dingen hebt gedaan toch!!
Make love, not war ☮
pi_89584107
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 13:14 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Gezien ^O^ Heb je een dm terug gestuurd, maar weet niet of het goed is gegaan... pc doet vreemd hier.

[..]

:D dan oogt het minder propperig.. en niets opscheppen als je al die dingen hebt gedaan toch!!
DM is aangekomen hoor. De lijst met vereiste kennis is bijna oneindig maar gek genoeg denk ik dat ik een heel eind kom. Daarbij denk ik dat ze verhoudingsgewijs slecht betalen maar dat kan me niet zoveel schelen. Lopend naar m'n werk, dat is me ook wel wat waard.
  maandag 6 december 2010 @ 13:22:32 #241
114177 Diaan73
pi_89584195
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 13:19 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

DM is aangekomen hoor. De lijst met vereiste kennis is bijna oneindig maar gek genoeg denk ik dat ik een heel eind kom. Daarbij denk ik dat ze verhoudingsgewijs slecht betalen maar dat kan me niet zoveel schelen. Lopend naar m'n werk, dat is me ook wel wat waard.
Okay!

Soms vind ik al de vereisten zoveel dat daar nooit iemand aan kan voldoen. Het is nu gewoon erg lastig voor je beroepsgroep, inkomsten zijn inkomsten toch? En op loopafstand naar je werk... ideaal lijkt me dat. :Y
Make love, not war ☮
pi_89584494
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 13:22 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Okay!

Soms vind ik al de vereisten zoveel dat daar nooit iemand aan kan voldoen.
Ja, het zou wel heel toevallig zijn als ze iemand kunnen vinden die met precies dezelfde apparatuur gewerkt heeft als zij die daar hebben. Ik ga daar ook geen doekjes om winden. Ik ken de basisprincipes daarvan, de specifieke mogelijkheden en onmogelijkheden zal ik moeten leren kennen.
quote:
Het is nu gewoon erg lastig voor je beroepsgroep, inkomsten zijn inkomsten toch? En op loopafstand naar je werk... ideaal lijkt me dat. :Y
Werkgelegenheid begint wel wat aan te trekken en na zo'n periode als we gehad hebben zijn er ook altijd weer collega's die het voor gezien houden. Als je, zoals ik, genoeg reserveert voor slechte perioden kun je het lang uithouden en word je uiteindelijk vanzelf één van de meer ervaren mensen in je vakgebied.

Ik verwacht dat, mochten ze mij willen hebben, ik er op moet rekenen dat ik 500 euro per maand minder verdien dan bij m'n vorige baas maar de kansen en mogelijkheden die ik er voor terug krijg zijn me dat wel waard.
  maandag 6 december 2010 @ 13:36:20 #243
114177 Diaan73
pi_89584622
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 13:31 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Ja, het zou wel heel toevallig zijn als ze iemand kunnen vinden die met precies dezelfde apparatuur gewerkt heeft als zij die daar hebben. Ik ga daar ook geen doekjes om winden. Ik ken de basisprincipes daarvan, de specifieke mogelijkheden en onmogelijkheden zal ik moeten leren kennen.

[..]
Precies...
quote:
Werkgelegenheid begint wel wat aan te trekken en na zo'n periode als we gehad hebben zijn er ook altijd weer collega's die het voor gezien houden. Als je, zoals ik, genoeg reserveert voor slechte perioden kun je het lang uithouden en word je uiteindelijk vanzelf één van de meer ervaren mensen in je vakgebied.

Ik verwacht dat, mochten ze mij willen hebben, ik er op moet rekenen dat ik 500 euro per maand minder verdien dan bij m'n vorige baas maar de kansen en mogelijkheden die ik er voor terug krijg zijn me dat wel waard.
Hier nog niet zo hoor... je merkt toch wel het verschil of je in het Westen of het Oosten van het land woont. Maar je reservering raakt toch ook een keertje op? Dan is het sowieso om weer geld binnen te krijgen ipv alleen maar uit te geven... En begin je het ook niet vervelend te vinden om niet meer te werken? Of kun je daar gewoon goed tegen? Ik zou helemaal gek worden, geloof ik... Ik vond 18 weken thuis ivm zwangerschap/bevalling lang genoeg...
Make love, not war ☮
pi_89584862
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 13:36 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Precies...

[..]

Hier nog niet zo hoor... je merkt toch wel het verschil of je in het Westen of het Oosten van het land woont.
Hier zijn dat soort trends idd eerder waarneembaar. Overigens weet ik niet of dat voor andere branches ook geldt, maar in de mijne iig wel.
quote:
Maar je reservering raakt toch ook een keertje op? Dan is het sowieso om weer geld binnen te krijgen ipv alleen maar uit te geven...
De bodem begint in zicht te raken maar ik zou het nog wel een half jaartje kunnen volhouden.
quote:
En begin je het ook niet vervelend te vinden om niet meer te werken? Of kun je daar gewoon goed tegen? Ik zou helemaal gek worden, geloof ik... Ik vond 18 weken thuis ivm zwangerschap/bevalling lang genoeg...
Dat is een beetje mijn probleem. Het verveelt niet omdat ik eigenlijk heel veel dingen leuk vind.
  maandag 6 december 2010 @ 13:47:30 #245
114177 Diaan73
pi_89584991
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 13:43 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Hier zijn dat soort trends idd eerder waarneembaar. Overigens weet ik niet of dat voor andere branches ook geldt, maar in de mijne iig wel.

[..]
Hopelijk komt die trend ook hier naartoe en bij voorkeur ook in mijn vakgebied. Ik vrees dat het over een jaartje of 2 a 3 gedaan is met mijn functie.
quote:
De bodem begint in zicht te raken maar ik zou het nog wel een half jaartje kunnen volhouden.

[..]
^O^ dan heb je goed gespaard. :D Al zul jij wel minder vaste lasten hebben dan wij...
quote:
Dat is een beetje mijn probleem. Het verveelt niet omdat ik eigenlijk heel veel dingen leuk vind.
Dat is idd minder motiverend dan. Ik vind ook wel heel veel dingen leuk, maar ik had het op een gegeven moment wel gezien. Al was ik wel wat meer gebonden aan huis en vaste dingen mbt school enz.
Make love, not war ☮
pi_89585427
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 13:47 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Hopelijk komt die trend ook hier naartoe en bij voorkeur ook in mijn vakgebied. Ik vrees dat het over een jaartje of 2 a 3 gedaan is met mijn functie.
Ja, dat moet ook allemaal weer goedkoper. Daar gaan weer allerlei externe adviseurs goud geld mee verdienen.
quote:
[..]

^O^ dan heb je goed gespaard. :D Al zul jij wel minder vaste lasten hebben dan wij...
:Y Ik zette per maand tussen de 1200 en 1500 euro op m'n spaarrekening. Ik had toch geen tijd en energie om dat op te maken.
quote:
[..]

Dat is idd minder motiverend dan. Ik vind ook wel heel veel dingen leuk, maar ik had het op een gegeven moment wel gezien. Al was ik wel wat meer gebonden aan huis en vaste dingen mbt school enz.
Moah, ik moet zeggen dat ik zo langzamerhand wel weer zin heb om te werken.

Maar nu ga ik even de stad in want hiernaast zijn bouwvakkers bezig een woning op te knappen. Ik kan mezelf amper horen nadenken. 8)7
  maandag 6 december 2010 @ 14:02:21 #247
114177 Diaan73
pi_89585596
[/quote]
quote:
[quote]1s.gif Op maandag 6 december 2010 13:58 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Ja, dat moet ook allemaal weer goedkoper. Daar gaan weer allerlei externe adviseurs goud geld mee verdienen.

[..]
En vooral: centraliseren -O- het wordt er allemaal niet beter op voor de mensen op de werkvloer. Ipv even bij ons binnen te lopen, moeten ze bellen of mailen. Wordt er allemaal niet persoonlijker op.

quote:
:Y Ik zette per maand tussen de 1200 en 1500 euro op m'n spaarrekening. Ik had toch geen tijd en energie om dat op te maken.

[..]
Dat is fijn als dat kan. Wij proberen ook wel te sparen maar zulke bedragen redden we niet. :D

quote:
Moah, ik moet zeggen dat ik zo langzamerhand wel weer zin heb om te werken.
^O^ alleen nog even werk vinden!!

quote:
Maar nu ga ik even de stad in want hiernaast zijn bouwvakkers bezig een woning op te knappen. Ik kan mezelf amper horen nadenken. 8)7
Ow irritant is dat.

Loop voorzichtig, het is glad heb ik begrepen!!
Make love, not war ☮
  Trouwste user 2022 maandag 6 december 2010 @ 20:46:09 #248
7889 tong80
Spleenheup
pi_89603379
Goeiemorgen

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 dinsdag 7 december 2010 @ 18:35:59 #249
7889 tong80
Spleenheup
pi_89641636
Goeiemorgen Tong

pi_89641696
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 18:35 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen Tong

Nu Assange is gearresteerd durft niemand hier meer te posten, tong.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')