Mijn beste vriend heeft hipheid uitgevonden en verkoopt het voor goud geld.quote:Op dinsdag 30 november 2010 10:51 schreef Gert het volgende:
OK! Jouw beste vriend... die is toch best híp hè!
Ik had net mijn updates pop up aan de linkerkant zitten ipv de rechter.quote:
Ik heb een apparaat over. Srsly! Hebben?quote:Op dinsdag 30 november 2010 10:54 schreef Laysa het volgende:
ik zou ook best wel een nespresso willen, maar een mens moet soms onbereikbare dingen hebben om van te dromen
Nee die staat in het nwe huis, omdat je vader aan het klussen was....maar die heb ik ook gewoon senseo gegevenquote:Op dinsdag 30 november 2010 10:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
Mijn koffiebonenmaler staat stof te verzamelen op mijn kamer. Volgens mij staat het koffiezetapparaat hier.
quote:Op dinsdag 30 november 2010 10:55 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik heb een apparaat over. Srsly! Hebben?
Die hebben zelf ook een senseo en rara wie mijn senseo apparaat gegeven heeft?quote:Op dinsdag 30 november 2010 10:55 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nee die staat in het nwe huis, omdat je vader aan het klussen was....maar die heb ik ook gewoon senseo gegeven
Ik hou niet van amandel, dus die heb ik genegeerd. Heb ook maar 1 doosje Vanilla gekocht en verder 5 Caramel. Had vorige week een i'netbestelling binnen en deze aanvulling heb ik gisteren bij De Bijenkorf gekocht. Kwam ik toch langs, vanaf het station. En ook maar meteen twee 'legal pads' gekocht: noteblocs met geel papier. Dat is mijn nieuwe trademark.quote:Op dinsdag 30 november 2010 10:52 schreef Noek het volgende:
Nee, ik had net nieuwe koffie binnen maar ik denk dat ik vandaag wat ga bestellen. De amandel lijkt me erg lekker. Ben dol op amandel. Hoe is die?
Nee joh, snap ik heel goed.quote:Op dinsdag 30 november 2010 10:56 schreef Laysa het volgende:
[..]
![]()
wat lieffff!!!! maar het vervolg de cupjes dus zijn gewoon te duur voor mij
![]()
ow gatver nu voel ik me dus een ondankbaar kind....Soryy sorry sorry![]()
![]()
Zal je net zienquote:Op dinsdag 30 november 2010 10:55 schreef Deisyy het volgende:
Ik wilde vorige week eindelijk de Kazaar bestellen, was hij alweer uit het assortiment
quote:Op dinsdag 30 november 2010 10:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Die hebben zelf ook een senseo en rara wie mijn senseo apparaat gegeven heeft?
Nah, écht onbereikbaar is niet zo leuk om over te dromen. Toch? Maar een nespresso is daar ginds achter de horizon ooit nog wel een keer te scoren.quote:Op dinsdag 30 november 2010 10:54 schreef Laysa het volgende:
ik zou ook best wel een nespresso willen, maar een mens moet soms onbereikbare dingen hebben om van te dromen
Nou ...stel ik win een aanzienlijk bedrag in de loterij dan wil ik er wel aanquote:Op dinsdag 30 november 2010 10:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Nah, écht onbereikbaar is niet zo leuk om over te dromen. Toch? Maar een nespresso is daar ginds achter de horizon ooit nog wel een keer te scoren.
Ik vind het soweiso meuk koffie gelijk de senseo.quote:Op dinsdag 30 november 2010 10:59 schreef Copycat het volgende:
Maar dan gebruik je hem toch alleen voor speciale momenten, Laysa?
Niet voor die dagelijkse sloot, maar voor dat ene kopje na het eten of 's ochtends. Dan doe je best lang met een voorraad.
Ik ben een koffie mens...ik had een rasechte brabander kunnen zijn....en ik heb moeite met mate...daar ben ik niet zo goed in bij dingen die ik lekker vindquote:Op dinsdag 30 november 2010 10:59 schreef Copycat het volgende:
Maar dan gebruik je hem toch alleen voor speciale momenten, Laysa?
Niet voor die dagelijkse sloot, maar voor dat ene kopje na het eten of 's ochtends. Dan doe je best lang met een voorraad.
Moet je nog een lekker bakkie schatquote:Op dinsdag 30 november 2010 11:00 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik vind het soweiso meuk koffie gelijk de senseo.
Dan liever een exclusief kopje koffie gezet per cafetière!
Dan blijf jij jouw Senseomeuk drinken zoals je toch al doet en gun je Laysa haar Nespresso.quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:00 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik vind het soweiso meuk koffie gelijk de senseo.
Dan liever een exclusief kopje koffie gezet per cafetière!
oo maar het gunt het me wel hoorquote:Op dinsdag 30 november 2010 11:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dan blijf jij jouw Senseomeuk drinken zoals je toch al doet en gun je Laysa haar Nespresso.
Nee, want ik drink mee.quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dan blijf jij jouw Senseomeuk drinken zoals je toch al doet en gun je Laysa haar Nespresso.
bronquote:Rekening 'huilt' indien er niet wordt betaald
BRUSSEL - Een Belgisch onlineplatform voor freelancers heeft een nieuwe methode ontwikkeld om wanbetalers eraan te herinneren hun rekeningen te betalen. Met behulp van speciale stickers kunnen ze ervoor zorgen dat hun herinneringsfacturen gaan 'huilen' zodra de ontvanger ze opent. Dat heeft het platform ikki.be dinsdag bekendgemaakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |