problemen mee?quote:Op maandag 29 november 2010 23:13 schreef hondebrok het volgende:
houd die neger rechts nu zijn lul vast
Dit verklaart veelquote:Op maandag 29 november 2010 23:18 schreef pisnicht het volgende:
Die man had volgens mij een bal vast en speelde met zijn kleinzoon. Kan die zo 123 niet vinden. De achtergrond wel;
[ afbeelding ]
Hulde!quote:Op maandag 29 november 2010 23:18 schreef pisnicht het volgende:
Die man had volgens mij een bal vast en speelde met zijn kleinzoon. Kan die zo 123 niet vinden. De achtergrond wel;
[ afbeelding ]
Geniaalquote:Op maandag 29 november 2010 23:18 schreef pisnicht het volgende:
[ afbeelding ]
nee jij?quote:Op maandag 29 november 2010 23:20 schreef MASD het volgende:
Hebben jullie weleens dat je een foto uit Afrika ziet en een kledingstuk van je herkent?
Het wachten is nog op de 2e foto die gebruikt isquote:Op maandag 29 november 2010 23:38 schreef fonsoy het volgende:
TS, dit topic heeft meer potentie als paint topic in ONZ denk ik
Ik weiger te geloven dat dit het origineel is. Volgens mij heb jij die man met de bucket eruit geshopt.quote:Op maandag 29 november 2010 23:18 schreef pisnicht het volgende:
[ afbeelding ]
Dit.quote:Op dinsdag 30 november 2010 12:44 schreef Welbergje het volgende:
[..]
Ik weiger te geloven dat dit het origineel is.
Dit is gefotoshopt kijk maar naar de rand van de linkerneger, alles is er wazig;)quote:Op maandag 29 november 2010 23:18 schreef pisnicht het volgende:
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |