quote:
I did, didn't Iquote:Op maandag 29 november 2010 22:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
OP volgt.. San had 'm verwijderd.
Zeg mevrouw, zo praten wij hier niet he!?quote:Op maandag 29 november 2010 23:26 schreef Samzz het volgende:
Ja, ik en m'n tieten gaan maar eens te bed
Oh! Sorryquote:Op maandag 29 november 2010 23:31 schreef haakon het volgende:
[..]
Zeg mevrouw, zo praten wij hier niet he!?
Het is: Mijn tieten en ik!
Anders is het niet zo netjes.
Much better!quote:Op maandag 29 november 2010 23:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh! Sorry
Mijn tieten en ik gaan maar eens naar bed
tja wat valt er op te zeggen?quote:Op maandag 29 november 2010 23:33 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Toch mooi dat je op dat andere niet reageert
Jou schop ik het huis uitquote:Op maandag 29 november 2010 23:42 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ik zal jou wel even onder stoppen
quote:Op maandag 29 november 2010 23:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jou schop ik het huis uit
Women only
Je mag ook wel bij Marko en mij komen liggenquote:Op maandag 29 november 2010 23:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jou schop ik het huis uit
Women only
quote:Op maandag 29 november 2010 23:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je mag ook wel bij Marko en mij komen liggen
Hoeft niet hoor, dankjewelquote:Op maandag 29 november 2010 23:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je mag ook wel bij Marko en mij komen liggen
Hmmmm, neequote:
quote:
quote:
quote:Op maandag 29 november 2010 21:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Eric Clapton en Mark Knopfler samen
Nathaliequote:
Patrickquote:
Wouterquote:Op dinsdag 30 november 2010 09:23 schreef rulerofdeath het volgende:
goedemorgen mensen
vandaag een kwartier in Nijverdal gestaan
Lekker is dat, hè. Theelichtjes erbij... lekkere badolie... natte tietjes... mmmm...quote:Op dinsdag 30 november 2010 09:31 schreef Intelligence het volgende:
...gister lekker in bad liggen dobberen
is de uitslag van de 3e VAG-Only poll al bekend?quote:Op dinsdag 30 november 2010 09:31 schreef Intelligence het volgende:
Remco
Crib bevalt uitermate goed, gister lekker in bad liggen dobberen
Precies, zo was t ookquote:Op dinsdag 30 november 2010 09:33 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Lekker is dat, hè. Theelichtjes erbij... lekkere badolie... natte tietjes... mmmm...
foutje, ik bedoelde de 2equote:Op dinsdag 30 november 2010 09:41 schreef Intelligence het volgende:
3e? Er is geen 3e geweest, bij de tweede was een duidelijke winnaarWelke dat is is te zien op de site. Ga er volgende week mee aan de gang
Heb nu ook foto's van 1 van de andere auto's binnen, plaats ik dan ook wel
file, de auto kreeg ik vanmorgen niet aan de praatquote:Op dinsdag 30 november 2010 09:29 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Nathalie![]()
[..]
Patrickhoe bevalt je nieuwe crib?
[..]
Wouterhield de auto er mee op in Nijverdal, of gewoon file?
alweer niet?quote:Op dinsdag 30 november 2010 10:06 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
file, de auto kreeg ik vanmorgen niet aan de praat
doet dat niet zeer ?quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:13 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Zou ik ook wel willen, maar ik zit op 'de zaak'...
Beetje op de hark leunen enz..quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:27 schreef MarkoAlmelo het volgende:
hehe kga stage lopen bij dde gemeente almelo
nee, en 't kutte is dat ie in Beilen staat. dus een donders eind karrenquote:
ah oke, dan plan ik alvast mijn 2e gijzeling.quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:27 schreef MarkoAlmelo het volgende:
hehe kga stage lopen bij dde gemeente almelo
quote:Gefeliciteerd!
Door deze sms te openen heeft u 1 marokkaan
naar marokko terug gestuurd.
Stuur dit door naar 10 vrienden en
doe zo mee aan de actie Witte Kerst.
Ah, hebben we die sms ook weerquote:
Ik kende hem nog nietquote:Op dinsdag 30 november 2010 11:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ah, hebben we die sms ook weer
Eat, Sleep, VWquote:Op dinsdag 30 november 2010 11:55 schreef rulerofdeath het volgende:
Patrick, jij bent nogal van de vw's enzo
mijn polo uit 1990 wil niet starten. De startmotor draait wel rond. Misschien ervaring mee?
net al iets gelezen over of de bougies vonken, dat moet ik nog proberen.
moet je denk ik even naar het onderdelenhuis/ plenty parts en daar vragen om een doosje bougie vonkjes en die dan in je auto doen, dan loopt hij weer als een zonnetje.quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:55 schreef rulerofdeath het volgende:
Patrick, jij bent nogal van de vw's enzo
mijn polo uit 1990 wil niet starten. De startmotor draait wel rond. Misschien ervaring mee?
net al iets gelezen over of de bougies vonken, dat moet ik nog proberen.
watskeburt?quote:Op dinsdag 30 november 2010 12:18 schreef Assiej het volgende:
HTC gemaild en nu afwachten
denk dat ik hem op moet sturensnif.
Goedendag allen btw
hahaquote:Op dinsdag 30 november 2010 11:36 schreef FCTVCF het volgende:
[..]
ah oke, dan plan ik alvast mijn 2e gijzeling.
1april met verlengsnoerquote:Op dinsdag 30 november 2010 12:23 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
moet je denk ik even naar het onderdelenhuis/ plenty parts en daar vragen om een doosje bougie vonkjes en die dan in je auto doen, dan loopt hij weer als een zonnetje.
Had ik ook!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 30 november 2010 12:48 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Had ik ook!Was ook mijn tweede keerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brutal. Fucking. Metal.
quote:Op dinsdag 30 november 2010 12:48 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
1april met verlengsnoer
@patrick, zie PM
Opsturen is vreselijk!quote:Op dinsdag 30 november 2010 12:18 schreef Assiej het volgende:
Goedendag allen btw
En beantwoordquote:Op dinsdag 30 november 2010 12:48 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
1april met verlengsnoer
@patrick, zie PM
Koop dan ook een telefoon om te bellen. Internetten doe je op je computertje, moppie...quote:Op dinsdag 30 november 2010 12:18 schreef Assiej het volgende:
Goedendag allen btw
quote:
quote:
Ja echt kankerkankerkoud, daarom zit ik nu ook het liefst binnen.quote:Op dinsdag 30 november 2010 13:33 schreef 100% Tukker het volgende:
Het is trouwens kankerkoud buiten.
Goed, jij?quote:Op dinsdag 30 november 2010 13:33 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Hoi smegmanus![]()
Hoe maakt u het?
Wat mij betreft zit ik tot medio maart binnen.quote:Op dinsdag 30 november 2010 13:43 schreef haakon het volgende:
[..]
Ja echt kankerkankerkoud, daarom zit ik nu ook het liefst binnen.
dan hoef je niks meer te laten doen? of ook niks meer zelf te doen?quote:Op dinsdag 30 november 2010 13:51 schreef Intelligence het volgende:
Zo maar weer met de aannemer gebeld, had voor vandaag afgesproken om de keuken te laten tegelen, schoonmoeder geregeld om thuis te zijn ... komt er niemand opdagen.
Foutje, iets met dubbele afspraken...
Morgne 07.30 staan ze voor de deur, en vrijdag komen ze om 07.30 de boel afkitten, en dan is t huis echt klaar
Ja die kickt echt assquote:Op dinsdag 30 november 2010 13:50 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik heb zondag nog Kick Ass gekeken, die is tof![]()
dat was ook te verwachten met zo'n titelquote:
volgens mij mag je zulke dingen (de naam van een torrent/FTD-geval) hier niet postenquote:Op dinsdag 30 november 2010 13:56 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Kick-Ass.2010.BRRip.XvidHD.720p-NPW
Dan moet ik zelf nog wel een paar dingen doen, maar 11 dec wil ik alles klaar hebben, dan hebben we t eerste feestje gepland. Moet nog paar muren 1 laagje verf doen, en wat shit uitpakken en in elkaar zetten enzo, veel kleine dingen, die samen nog best veel werk makenquote:Op dinsdag 30 november 2010 13:53 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dan hoef je niks meer te laten doen? of ook niks meer zelf te doen?
het einde is dus in zichtquote:Op dinsdag 30 november 2010 13:57 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Dan moet ik zelf nog wel een paar dingen doen, maar 11 dec wil ik alles klaar hebben, dan hebben we t eerste feestje gepland. Moet nog paar muren 1 laagje verf doen, en wat shit uitpakken en in elkaar zetten enzo, veel kleine dingen, die samen nog best veel werk maken
En, check je PM, fucking vet filmpje!
Party! Party !quote:Op dinsdag 30 november 2010 13:57 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Dan moet ik zelf nog wel een paar dingen doen, maar 11 dec wil ik alles klaar hebben, dan hebben we t eerste feestje gepland. Moet nog paar muren 1 laagje verf doen, en wat shit uitpakken en in elkaar zetten enzo, veel kleine dingen, die samen nog best veel werk maken
En, check je PM, fucking vet filmpje!
linksquote:
Paarsplusquote:
Da's altijd gunstigquote:Op dinsdag 30 november 2010 15:07 schreef ReMcOrE het volgende:
net van een collega de tip gekregen dat ik misschien de sleutel van het huis eerder zou kunnen krijgen dan de dag van overdracht (maar wel nadat de financiering definitief rond is)
Hoe weten ze dat zo? Ik zal ze er eens 1 geven en kijken of ze er dan nog op terug willen komen.quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:08 schreef 100% Tukker het volgende:
#Een handicap, een handicap. Het is niet fijn als je er één hebt...#Kinderen voor Kinderen
Knap.quote:
zeker wel! helemaal omdat ik waarschijnlijk pas tussen Kerst en Oud&Nieuw bij de notaris zit, maar de financiering wel wat eerder (1/2 weken) rond heb. dus als ik dan de sleutel voor de dag van overdracht kan krijgen, kan ik in de Kerstvakantie klussenquote:
recht vedan.quote:
Haal je iets van de chinees, en dan bedoel ik geen rijst:P maar iets van babi pangang ?quote:Op dinsdag 30 november 2010 16:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik weet niet wat ik zometeen ga etenGeen zin in pizza en/of shoarma, geen zin in iets van pasta, aardappeltjes of rijst
Ik doe wel weer eens soep ofzo
Hmm er zit wel een afhaalchinees op de hoek hier... maar heb daar ook geen zin inquote:Op dinsdag 30 november 2010 16:44 schreef haakon het volgende:
[..]
Haal je iets van de chinees, en dan bedoel ik geen rijst:P maar iets van babi pangang ?
altijd een verrassing?quote:Op dinsdag 30 november 2010 16:44 schreef Intelligence het volgende:
Heb ook geen flauw idee, zie wel wat de vriendin klaar heeft gemaakt
ik heb thuis nog een zak met die Lays Joppie liggenquote:
zal Nicole leuk vindenquote:Op dinsdag 30 november 2010 16:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Heb vandaag helemaal nergens zin in
Eet je toch niets?quote:Op dinsdag 30 november 2010 16:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hmm er zit wel een afhaalchinees op de hoek hier... maar heb daar ook geen zin inHeb vandaag helemaal nergens zin in
whehequote:
't Is altijd lekker om erop te gaanquote:Op dinsdag 30 november 2010 16:55 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
of heb je het zo geregeld dat je er vanavond niet op hoeft?
Pfeiffer?quote:Op dinsdag 30 november 2010 16:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
't Is altijd lekker om erop te gaan
Nee ik zit gewoon totaal zonder energie, ben lusteloos en moe
ook niet in een lekker Bunsburgs gerookt palinkje?quote:Op dinsdag 30 november 2010 16:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hmm er zit wel een afhaalchinees op de hoek hier... maar heb daar ook geen zin inHeb vandaag helemaal nergens zin in
quote:Op dinsdag 30 november 2010 16:23 schreef GimmeGore het volgende:
Nee, vandaag lekker simpel aan de friet patat
Die is echt lekker, heb er ook nog 2 zakken van liggenquote:Op dinsdag 30 november 2010 16:47 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
altijd een verrassing?
[..]
ik heb thuis nog een zak met die Lays Joppie liggen
quote:
Nee en neequote:
Ik weet niet wat ie heeftquote:Op dinsdag 30 november 2010 12:26 schreef Ratelslangetje het volgende:
Doet je telefoon het niet Assie?
Gaat om softwarequote:Op dinsdag 30 november 2010 13:18 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Koop dan ook een telefoon om te bellen. Internetten doe je op je computertje, moppie...
koop dan zelf een nieuwe laptop, opgelostquote:Op dinsdag 30 november 2010 17:38 schreef Assiej het volgende:
[..]
Gaat om softwareschattie....
Besides, deze laptop is een oude van mijn zusik krijg alle afdankers...
Heb ik een keer een nieuwe super deluxe telefoon, is ie brak aan het doen
Mijn trouwe ouwe nokia zal wel jaloers zijn en een vloek hebben uitgebracht op mijn nieuwe htc-tje
Waarom als deze werkt en mijn htc verder ook? (op paar kleine foutjes na waar nu aan gewerkt word)quote:Op dinsdag 30 november 2010 17:40 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
koop dan zelf een nieuwe laptop, opgelost
Net zo tof als in de bios wordtie nooit bij jouw op je tv-tje / pcquote:Op dinsdag 30 november 2010 17:41 schreef GimmeGore het volgende:
straks na de friet en het nieuws Despicable Me maar eens kijken, dankzij ToF! ben ik er wel heel erg benieuwd naar
Gefeliciteerd met je Theorie! Well done!quote:Op dinsdag 30 november 2010 17:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Zo, rijles ging ook weer lekker.
Mooi maar vermoeiend dagje gehad
Dankjequote:Op dinsdag 30 november 2010 17:43 schreef Assiej het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je Theorie! Well done!
quote:Op dinsdag 30 november 2010 17:41 schreef GimmeGore het volgende:
straks na de frietPATAT en het nieuws Despicable Me maar eens kijken, dankzij ToF! ben ik er wel heel erg benieuwd naar
Ik ben niet zo'n fan van de bios eigenlijk. Op de een of andere manier zit ik altijd bij van die randdebielen in de zaal.quote:Op dinsdag 30 november 2010 17:42 schreef Assiej het volgende:
[..]
Net zo tof als in de bios wordtie nooit bij jouw op je tv-tje / pc
Het is PATAT!quote:Op dinsdag 30 november 2010 17:41 schreef GimmeGore het volgende:
straks na de friet en het nieuws Despicable Me maar eens kijken, dankzij ToF! ben ik er wel heel erg benieuwd naar
Pfffquote:Op dinsdag 30 november 2010 17:36 schreef Assiej het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ie heeft
lijkt wel hoe langer dat ik hem heb, hoe meer problemen ie geeft...
er komen steeds meer kleine foutjes bij op
ik heb htc dus gemaild en even afwachten maar ik denk dat ie terug moet voor
reparatie ofzo, ben ik hem 2 / 3 weken kwijt... + in andermans vreemde handen
..
Nee joh er is niks.quote:Weetje zeker dat er niks is?
Alleen lui in Zeeland, Brabant, Limburg en België zeggen frietquote:
Hmpf. Friet ftw.quote:Op dinsdag 30 november 2010 18:37 schreef Daywalk3r het volgende:
Boven de maas en de waal is het patat.
Klopt!quote:Op dinsdag 30 november 2010 18:27 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Pfffda's balen. Je hebt 'm toch nog maar net? Eind december heb ik mn Nokia al 8 (!) jaar en er nog nooit problemen mee gehad. Wij blijven elkaar trouw
[..]
Nee joh er is niks.
Verhuis maar jij.quote:
Nu wel.quote:
Ja kreeg net een x een schokje.quote:
Maar ik ben niet buiten geweest. Maar ik gleed wel een paar x op me sloffen over de grond dus ik denk dat het dat is. Iig bij mij.quote:
Doe mij maar organischquote:Op dinsdag 30 november 2010 18:45 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Een beetje dynamiek zou inderdaad geen kwaad kunnen
Siquote:Op dinsdag 30 november 2010 18:50 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Beter dan die synthetische troep, daar word je helemaal statisch van
De laatste keer dat ik in Bad Bentheim ben geweest was met de fiets, ruim 21 jaar geleden...quote:Op dinsdag 30 november 2010 19:30 schreef Assiej het volgende:
www.grenslandexpress.nl
voor menschen die van hengelo naar bad bentheim willen 12december voor 1 euro
Geen idee, maar voor 1 euro van hengelo naar badbentheim is niksquote:Op dinsdag 30 november 2010 19:34 schreef ACT-F het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik in Bad Bentheim ben geweest was met de fiets, ruim 21 jaar geleden...
Valt er nog wat leuks te beleven daar?
Bedoel je nu de 2e wereld oorlogquote:Op dinsdag 30 november 2010 19:39 schreef Daywalk3r het volgende:
Het is een leuke aanbieding.
Je hebt dan mischien wel kans dat de trein net zo druk is als "vroeger" naar Duitsland.
Ja. Ik heb het vaker meegemaakt. Een x gratis reizen. Stampesvol. Bevrijdingsfestival. Nog voller.quote:Op dinsdag 30 november 2010 19:39 schreef Assiej het volgende:
[..]
Bedoel je nu de 2e wereld oorlog?
Bedoelde je nu serieus met die vorige opmerking dat er joden werden afgevoerd?quote:Op dinsdag 30 november 2010 19:41 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja. Ik heb het vaker meegemaakt. Een x gratis reizen. Stampesvol. Bevrijdingsfestival. Nog voller.
Met de trein naar FcTwente is soms ook zo'n feest.
Je kan er goedkoop schnitzel mit pommes knagen...quote:Op dinsdag 30 november 2010 19:34 schreef ACT-F het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik in Bad Bentheim ben geweest was met de fiets, ruim 21 jaar geleden...
Valt er nog wat leuks te beleven daar?
Dat vindt jij misschien niet. Een ander wel.quote:Op dinsdag 30 november 2010 19:42 schreef Assiej het volgende:
[..]
Bedoelde je nu serieus met die vorige opmerking dat er joden werden afgevoerd?
Zoja,
Sick!!! Je humor.. echt niet 'humor' te noemen
Braadworst / curry worstquote:Op dinsdag 30 november 2010 19:42 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Je kan er goedkoop schnitzel mit pommes knagen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Sorry maar dat vind ik gewoon te ver gaan.....quote:Op dinsdag 30 november 2010 19:43 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Dat vindt jij misschien niet. Een ander wel.
Ik ben wel van de zwarte humor persoonlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar dat jij het te ver vindt gaan wil niet zeggen dat het daarom geen humor is of dat degene die het ook grappig vinden een steek los hebben. Humor verschilt gelukkig bij mensen.quote:Op dinsdag 30 november 2010 19:45 schreef Assiej het volgende:
[..]
Sorry maar dat vind ik gewoon te ver gaan.....
Een ander wel? Ja die hebben dezelfde steek los zitten als je dit humor noemt
laat ze niet zwart aanbranden in de oven!quote:Op dinsdag 30 november 2010 19:49 schreef 100% Tukker het volgende:
Nou, ik ga even wat eten. Afbakbroodjes met makreel!
Ik vind het respectloos, laat ik het daar op houdenquote:Op dinsdag 30 november 2010 19:48 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Maar dat jij het te ver vindt gaan wil niet zeggen dat het daarom geen humor is of dat degene die het ook grappig vinden een steek los hebben. Humor verschilt gelukkig bij mensen.
Surequote:Op dinsdag 30 november 2010 19:45 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ja, eet jij maar een lekker stuk worst meisje!
Whehequote:Op dinsdag 30 november 2010 19:39 schreef Daywalk3r het volgende:
Het is een leuke aanbieding.
Je hebt dan mischien wel kans dat de trein net zo druk is als "vroeger" naar Duitsland.
Kijk Drizzt heeft ook een steekje los.quote:
Die strips zijn geniaal jaquote:Op dinsdag 30 november 2010 19:52 schreef Daywalk3r het volgende:
Nog een voorbeeld van goeie zwarte humor
[ afbeelding ]
En nu ben ik weg.
Schnitzel mit Pommesquote:Op dinsdag 30 november 2010 19:42 schreef 100% Tukker het volgende:
Je kan er goedkoop schnitzel mit pommes knagen...
TUUT! *bwlbwlbwl doet met lippen en vinger*quote:Op dinsdag 30 november 2010 19:52 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Kijk Drizzt heeft ook een steekje los.
Aaahquote:Op dinsdag 30 november 2010 19:57 schreef norich het volgende:
FFUUUUU ben net keihard onderuit gegaan terwijl ik naar de fitness fietste
God straft meteenquote:Op dinsdag 30 november 2010 20:01 schreef norich het volgende:
en ik fietste ook nog eens zonder licht langs een politiebusje maar gelukkig werd ik niet aangehouden
quote:
Klopt. Ik heb altijd m'n lichtje aan. Helder licht hequote:Op dinsdag 30 november 2010 20:08 schreef ACT-F het volgende:
[..]
![]()
En laat iedereen zijn/haar fietslicht aan doen, want vanuit een auto zie je een onverlichte fietser vaak erg laat
Gelukkig is er het Darwinismequote:Op dinsdag 30 november 2010 20:09 schreef Samzz het volgende:
Klopt. Ik heb altijd m'n lichtje aan. Helder licht he
neuquote:Op dinsdag 30 november 2010 20:14 schreef Assiej het volgende:
[..]
Jij bent de 2ling broer van Justin ?
ik hou het wel bij gewoon neukenquote:Op dinsdag 30 november 2010 20:32 schreef 100% Tukker het volgende:
Wie gaat er vanavond nog meer lekker vuistneuken?
Helaas nietquote:Op dinsdag 30 november 2010 20:32 schreef 100% Tukker het volgende:
Wie gaat er vanavond nog meer lekker vuistneuken?
Ik word niet ongesteld, ik heb doorbraak bloedingenquote:Op dinsdag 30 november 2010 20:41 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
niet?
Ah je bent ongesteld idd
quote:Op dinsdag 30 november 2010 20:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik word niet ongesteld, ik heb doorbraak bloedingen
quote:Op dinsdag 30 november 2010 20:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik word niet ongesteld, ik heb doorbraak bloedingen
ik ben vanmorgen om 0615 vertrokken.quote:Op dinsdag 30 november 2010 20:02 schreef omearos het volgende:
hoi
pff, vanmorgen om half 7 vetrokken en vanavond pas om half 8 weer thuisben kapot!
die is gekquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:07 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik ben vanmorgen om 0615 vertrokken.
en zit nu (na tussenpauze van 1,5 uur) weer op werk
Komt omdat we bijna nooit op hetzelfde moment in dit topic zitten ..quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:46 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Sorry, maar je begroet mij ook nooit.
woont hij ook in een casa de loco?quote:
Hallo!quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Komt omdat we bijna nooit op hetzelfde moment in dit topic zitten ..
Hoi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |