Dat.quote:Op dinsdag 30 november 2010 12:04 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Je kunt er altijd nog een SD SH-4 inschroeven dan. Daar zou ik het niet op laten hangen.
Voor die 600 euro, echt te gekquote:Op dinsdag 30 november 2010 11:56 schreef mdvries_2 het volgende:
[..]
Thanks, dat is juist de bedoeling. Een half jaar terug ben ik naar de Feedback geweest om de Marshall MA50C te testen met m'n Ibanez. Toen klonk hij als enige erg muddy (Ibanez) en ik heb ook even kort die V door de Marshall gespeeld, maar niet lang genoeg om er echt een oordeel over te kunnen vellen, meer omdat het ff kon
Die V lijkt me een stuk helderder en zwaarder dan m'n Ibanez en dat is ook precies de bedoeling. Soms lees ik echter dat de bridge van die V ook muddy is, dat wil ik nou juist echt niet... Ik denk dat ik zaterdag ff langs de Feedback ga om 'm te testen en evt mee te nemen.
Van dat eeuwige zelfde gejank op de radio.quote:Op dinsdag 30 november 2010 13:15 schreef Gitaarmat het volgende:
Waarom heeft iedereen een hekel aan Coldplay, ik heb ze nog nooit gezien.
Wees blij. ik wel, helaas.quote:Op dinsdag 30 november 2010 13:15 schreef Gitaarmat het volgende:
Waarom heeft iedereen een hekel aan Coldplay, ik heb ze nog nooit gezien.
Niet te hard trappen!quote:
Vans Sk8 Hiquote:
Knopjes zijn vervangbaarquote:Op dinsdag 30 november 2010 13:20 schreef brother52 het volgende:
[..]
Niet te hard trappen!
Dan gaat je draaiknopje er aan.
Fuck ja manquote:
Fries voor headbangen.quote:Op dinsdag 30 november 2010 14:51 schreef mdvries_2 het volgende:
Ziet er leuk uit. Maarre... wat staat er? Bij Hollebatse ga ik toch wat dubieuze dingen denken
Fixedquote:Op dinsdag 30 november 2010 15:04 schreef mdvries_2 het volgende:
Ok dan, geniaal sommige dialecten talen
Da's ook wel een erg verleidelijk kabeltje!quote:Op dinsdag 30 november 2010 16:05 schreef KaMo het volgende:
Ik GAS er al een tijdje op, toch maar besteld
http://kabeltje.com/xlr-f(...)male-02m-p-2144.html
quote:Op dinsdag 30 november 2010 16:06 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Da's ook wel een erg verleidelijk kabeltje!
Samples =(quote:Op dinsdag 30 november 2010 16:10 schreef KaMo het volgende:
[..]
Is om microfoon op mijn nieuwe cameratje te monteren, ik heb al een houder, die had mijn vader ooit gemaakt voor een diy videolamp
Schiet eens op dan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |