Hoe was je gig?quote:Op dinsdag 30 november 2010 09:18 schreef guitarist het volgende:
[..]
Sssst, anders wordt TeleLuVR boos!
Topgitaar! wel ff checken of de humbuckers niet te "hot" zijn voor je muziekstijl. Dit is wel voor de zwaardere rock!quote:Op dinsdag 30 november 2010 10:07 schreef mdvries_2 het volgende:
Iemand hier ervaring met de Gibson Flying V 1968 reissue? (2008)
Ik twijfel mijn Ibanez RG2570 te verkopen omdat ik er niet helemaal tevreden mee ben (vooral muddy) en deze ervoor in de plaats te nemen. Hij is voor een leuke prijs verkrijgbaar namelijk...
http://www2.gibson.com/Pr(...)/Flying-V-Faded.aspx
Thanks, dat is juist de bedoelingquote:Op dinsdag 30 november 2010 11:41 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Topgitaar! wel ff checken of de humbuckers niet te "hot" zijn voor je muziekstijl. Dit is wel voor de zwaardere rock!
Ja was echt super, alleen wat problemen met Charly's in-ears tijdens het laatste nummer.quote:
Je kunt er altijd nog een SD SH-4 inschroeven dan. Daar zou ik het niet op laten hangenquote:Op dinsdag 30 november 2010 11:56 schreef mdvries_2 het volgende:
[..]
Thanks, dat is juist de bedoeling. Een half jaar terug ben ik naar de Feedback geweest om de Marshall MA50C te testen met m'n Ibanez. Toen klonk hij als enige erg muddy (Ibanez) en ik heb ook even kort die V door de Marshall gespeeld, maar niet lang genoeg om er echt een oordeel over te kunnen vellen, meer omdat het ff kon
Die V lijkt me een stuk helderder en zwaarder dan m'n Ibanez en dat is ook precies de bedoeling. Soms lees ik echter dat de bridge van die V ook muddy is, dat wil ik nou juist echt niet... Ik denk dat ik zaterdag ff langs de Feedback ga om 'm te testen en evt mee te nemen.
Dat.quote:Op dinsdag 30 november 2010 12:04 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Je kunt er altijd nog een SD SH-4 inschroeven dan. Daar zou ik het niet op laten hangen.
Voor die 600 euro, echt te gekquote:Op dinsdag 30 november 2010 11:56 schreef mdvries_2 het volgende:
[..]
Thanks, dat is juist de bedoeling. Een half jaar terug ben ik naar de Feedback geweest om de Marshall MA50C te testen met m'n Ibanez. Toen klonk hij als enige erg muddy (Ibanez) en ik heb ook even kort die V door de Marshall gespeeld, maar niet lang genoeg om er echt een oordeel over te kunnen vellen, meer omdat het ff kon
Die V lijkt me een stuk helderder en zwaarder dan m'n Ibanez en dat is ook precies de bedoeling. Soms lees ik echter dat de bridge van die V ook muddy is, dat wil ik nou juist echt niet... Ik denk dat ik zaterdag ff langs de Feedback ga om 'm te testen en evt mee te nemen.
Van dat eeuwige zelfde gejank op de radio.quote:Op dinsdag 30 november 2010 13:15 schreef Gitaarmat het volgende:
Waarom heeft iedereen een hekel aan Coldplay, ik heb ze nog nooit gezien.
Wees blij. ik wel, helaas.quote:Op dinsdag 30 november 2010 13:15 schreef Gitaarmat het volgende:
Waarom heeft iedereen een hekel aan Coldplay, ik heb ze nog nooit gezien.
Niet te hard trappen!quote:
Vans Sk8 Hiquote:
Knopjes zijn vervangbaarquote:Op dinsdag 30 november 2010 13:20 schreef brother52 het volgende:
[..]
Niet te hard trappen!
Dan gaat je draaiknopje er aan.
Fuck ja manquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |