Doe het niet: het is stom.quote:Op maandag 27 december 2010 15:25 schreef Paul het volgende:
Ik wil ook over een tijdje in Utreg gaan wonen, woon dus nu in Zeist enzo
Dat lijkt me wel baas
Utrecht zal nooit meer hetzelfde zijn.quote:Op maandag 27 december 2010 15:25 schreef Paul het volgende:
Ik wil ook over een tijdje in Utreg gaan wonen, woon dus nu in Zeist enzo
Dat lijkt me wel baas
Waar heb je in de tussentijd gewoond? En waar kom je nu terecht?quote:Op maandag 27 december 2010 15:26 schreef MoneyTalks het volgende:
Nog 1,5 week en dan verhuis ik weer terug naar Utrecht!
En waar woonde je daarvoor?quote:Op maandag 27 december 2010 15:33 schreef The6thgate het volgende:
[..]
Waar heb je in de tussentijd gewoond? En waar kom je nu terecht?
In de Apolloflat staat genoeg leeg.quote:Op maandag 27 december 2010 15:31 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Utrecht zal nooit meer hetzelfde zijn.
Succes met vinden van woonruimte. Misschien is de Stadionflat iets voor je. Er staat veel te koop en je zit elke dag dicht bij FC Utrecht.
In Seoul (Zuid-Korea), en ik kom nu op de Cambridgelaan terechtquote:Op maandag 27 december 2010 15:33 schreef The6thgate het volgende:
[..]
Waar heb je in de tussentijd gewoond? En waar kom je nu terecht?
Ook op de Cambridgelaan, ik keer weer terug in me oude kamerquote:
What the fuck....die dingen zijn echt onbetaalbaarquote:Op maandag 27 december 2010 15:36 schreef Q. het volgende:
[..]
In de Apolloflat staat genoeg leeg.Moet je wel een flinke portemonnee meenemen maar dan kan je gratis de wedstrijden zijn.
Een vriend van me woont daar, nou ja, hij is nu min of meer geemigreerd, echt hele toffe dingen wel van binnen.quote:Op dinsdag 28 december 2010 15:41 schreef The6thgate het volgende:
[..]
What the fuck....die dingen zijn echt onbetaalbaarWel prachtige appartementen die op Funda staan
Hmm, voor dat geld zou ik toch wel wat anders/groters willen kopen denk ik hoor.quote:Op dinsdag 28 december 2010 15:41 schreef The6thgate het volgende:
[..]
What the fuck....die dingen zijn echt onbetaalbaarWel prachtige appartementen die op Funda staan
WTfquote:Op woensdag 29 december 2010 15:00 schreef Nielsch het volgende:
Sorry Paul, ik heb het geprobeerd...
Help Paul verhuizen naar de stad
Dank voor de tip! Ze zijn inderdaad ontzettend lekker en er staat totaal geen rij (liep net naar binnen en was meteen aan de beurt).quote:Op dinsdag 28 december 2010 16:03 schreef Nielsch het volgende:
Tip voor goede oliebollen: bij IJssalon Lorenzo's op de Rijnlaan verkopen ze de bollen van Bakkerij Olink uit Maarssen, die al jaren in de top 10 van de AD Oliebollentest staat. Heb er dit jaar al een paar op (woon er vlakbij) en ze zijn weer heerlijk. Voordeel is dat er bij Lorenzo's (in tegenstelling tot Olink) bijna geen rijen staan.
Mja kweet niet zo goed wat ik daar nu van moet vindenquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:36 schreef Q. het volgende:
Chemische gifwolken op weg naar Utrecht!
Weg gaan allemaal dood!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |