Zo werkt dat meestal weer niet..quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:07 schreef Nielsch het volgende:
[..]
misschien dat de lucht er juist op vooruit gaat als het daar een beetje door kan rijden...
oh en waarom dan wel niet? de meeste vervuiling komt van auto's die rijden, stil staan, rijden, stil staan, rijden, stil staan, rijden, stil staan, rijden, stil staan....quote:Op zaterdag 4 december 2010 12:03 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Zo werkt dat meestal weer niet..
Kom je nog naar de meet in Derrick?quote:Op zaterdag 4 december 2010 12:03 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Zo werkt dat meestal weer niet..
Er hing heel lang een spandoek op de Le:en: "eten bij Le:en is lekkerder zonder busbaan er doorheen"quote:
Correctie: "Het is lekkerder eten bij Le:en zonder busbaan er dwars doorheen"quote:Op zaterdag 4 december 2010 13:11 schreef Neelix het volgende:
[..]
Er hing heel lang een spandoek op de Le:en: "eten bij Le:en is lekkerder zonder busbaan er doorheen"
Het spandoek is ook al een tijdje weg, ik wist het niet meerquote:Op zaterdag 4 december 2010 13:29 schreef Blik het volgende:
[..]
Correctie: "Het is lekkerder eten bij Le:en zonder busbaan er dwars doorheen"
Maar ik wist niet dat dat al afgesproken was met Le:en dat ze er dan uit zouden gaan, dacht juist (mede door dat bord) dat ze er tegen waren
Wat ik begrepen heb (weet echter niet of het helemaal waar is), mocht Le:en voor een symbolisch bedrag van 1 euro het pand betrekken, op voorwaarde dat ze er uit zouden gaan op het moment dat er daar gebouwd moest gaan worden.quote:Op zaterdag 4 december 2010 13:29 schreef Blik het volgende:
[..]
Correctie: "Het is lekkerder eten bij Le:en zonder busbaan er dwars doorheen"
Maar ik wist niet dat dat al afgesproken was met Le:en dat ze er dan uit zouden gaan, dacht juist (mede door dat bord) dat ze er tegen waren
Komt dus een halte bij de hockeyclub. An sich niet verkeerd, maar het lijkt erop dat we parkeerplaatsen in moeten gaan leveren, terwijl dat toch al een enorm probleem is.quote:Op zaterdag 4 december 2010 01:59 schreef Q. het volgende:
[..]
Haltes bij:
- Station Vaartsche Rijn
- Koningsweg
- Laan van Maarschalkerwaard
- Uithof
Deze route is sowieso sneller, nauwelijks gelijkwaardige kruisingen en veel meer comfort.
Ik doe 't gratis voor je, lijkt me wel 'es lachen een beetje lassenquote:Op maandag 6 december 2010 18:55 schreef Blik het volgende:
Weet iemand een goede plek in Utrecht waar ze een dorpel van een auto kunnen lassen? (dat doen ze namelijk niet bij de Kwikfit...)
ja, of je gaat met de tram naar de hockeyclub. Rijden mag je toch niet meer na een TD.quote:Op maandag 6 december 2010 17:35 schreef Catbert het volgende:
[..]
Komt dus een halte bij de hockeyclub. An sich niet verkeerd, maar het lijkt erop dat we parkeerplaatsen in moeten gaan leveren, terwijl dat toch al een enorm probleem is.
quote:Op maandag 6 december 2010 19:58 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik doe 't gratis voor je, lijkt me wel 'es lachen een beetje lassen
Dan ga ik sowieso op de fiets, toch maar 5 min verderquote:Op maandag 6 december 2010 20:37 schreef Nielsch het volgende:
ja, of je gaat met de tram naar de hockeyclub. Rijden mag je toch niet meer na een TD.
Ze zouden daar eigenlijk een grote P+R moeten maken. Volgens mij is daar best ruimte voor. Zeker als daar straks een tram langskomt is het een ideale plek om vanaf de A27 je auto te stallen en met de tram door te gaan naar het centrum.quote:Op maandag 6 december 2010 20:46 schreef Catbert het volgende:
[..]
Dan ga ik sowieso op de fiets, toch maar 5 min verderMaar het is vooral irritant als mensen bij ons komen hockeyen. Vooral als Utrecht thuis speelt, dan is het een ramp. En als je in 't gras parkeert heb je 100% zeker een boete van iets van 50E.
Daar hadden ze dat terrein tegenover 't stadion voor moeten gebruiken, maar daar staan nu appartementen. Gemiste kans idd.quote:Op maandag 6 december 2010 20:49 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ze zouden daar eigenlijk een grote P+R moeten maken. Volgens mij is daar best ruimte voor. Zeker als daar straks een tram langskomt is het een ideale plek om vanaf de A27 je auto te stallen en met de tram door te gaan naar het centrum.
Helemaal prima als die A27 straks 2x7 rijbanen is...
spanx manquote:Op zaterdag 4 december 2010 11:09 schreef Cracka-ass het volgende:
Ik kom hier ook nog even om boe Wolfsen te roepen: "Boe Wolfsen Boe!!"
nobody?quote:Op maandag 6 december 2010 18:55 schreef Blik het volgende:
Weet iemand een goede plek in Utrecht waar ze een dorpel van een auto kunnen lassen? (dat doen ze namelijk niet bij de Kwikfit...)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |