Ik ben blij dat we daar niet meer wonen, is vreselijk hard achteruit gegaan. En dan zoiets.. niet verbazend eigenlijkquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:49 schreef speknek het volgende:
Tsja drie jaar is scheepsrecht schijnbaar. Wel jammer, dood gevonden worden in Overvecht.
Oorzaak of gevolg?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:54 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ik ben blij dat we daar niet meer wonen, is vreselijk hard achteruit gegaan.
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn schuld
Al ben ik gister nog uitgevraagd door twee buschauffeurs van lijn 8
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn schuld
Al ben ik gister nog uitgevraagd door twee buschauffeurs van lijn 8
Ik woon precies halverwege het viaduct en de watertoren. Vooral een multiculturelen bedoening. Heel veel kebabzaken/snackbars, en heel veel lawaaierige auto's die voorbij rijdenquote:Op maandag 17 januari 2011 21:00 schreef BlueFunk het volgende:
Na het viaduct, dichtbij de watertoren.. net iets ervoor.
We zijn op zoek naar een leuke ruimte voor met zn vieren.. maar ik vind het persoonlijk wel zonde dat er geen woonkamertje inzit. Maar ik realiseer me wel dat het niet vaak voorkomt dat er een 5-kamer appartement voor studenten wordt aangeboden dat volledig leeg staat.
Dilemma's..
Een taartwinkel die een foto met Marijke van Helwegen als promotiemateriaal gebruiktquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:51 schreef Naamah het volgende:
Er zit toch een taartenwinkel in de Burgemeester Reigerstraat? Aan de rechterkant vanuit de stad, hele vrolijke en felgekleurde etalage.
Het is inderdaad ook precies wat ik zoek, en ik ga er ook wel heen. Maar het is wel heel ergquote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:11 schreef Naamah het volgende:
Ja he, je zei 'weet iemand waar ik nu zulk soort taarten kan kopen?' en je zei niet 'weet iemand waar ik nu zulke taarten kan kopen, zonder foto van Marijke van Helwegen als promotiemateriaal?'
Ik was er ook altijd ontzettend tevreden over, maar ik ga niet helemaal naar Zeist om een taart te halen.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:53 schreef zatoichi het volgende:
Sweetthings ben ik tevreden over; heerlijke taart:
[ afbeelding ]
Zonde om op te etenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:53 schreef zatoichi het volgende:
Sweetthings ben ik tevreden over; heerlijke taart:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |