Ik heb gewoon nog nooit stil gestaan voor die tunnelsquote:Op maandag 13 december 2010 22:33 schreef Tism het volgende:
Ik had vanmiddag geluk, ik kon gewoon door rijden..
Ik ga daar anders best vaak eten en ik moet zeggen dat het me altijd goed smaakt en er nooit ziek van ben geworden.quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:23 schreef Tism het volgende:
[..]
[klokkenluidermode] Ja natuurlijk, mensen moeten gewoon weten hoe men bij sommige zaken om gaat met het eten dat ze bestellen..[/klokkenluidermode]
quote:12:25:03 16-12-10 GROUP-1 1 HV VTIM (TIS3: 3.1) (VTIS3: 2 pa-bestelbs-motor) A73 L TUNNELBUIS TUNNEL-SWALMEN SWAL RMD871 RMD844 RMD843 SMN840 A73
TIS 3 1001471 BRW Roermond (Dienstwisselcode)
TIS 3 1001477 BRW Roermond (Swalmen) (Dienstwisselcode)
TIS 3 1001735 BRW Roermond (Blusploeg 2A)
TIS 3 1001736 BRW Roermond (Blusploeg 2B)
TIS 3 1001742 BRW Roermond (Kazernealarm)
TIS 3 1001784 BRW Veiligheidsregio Limburg-Noord (HOvD Midden)
TIS 3 1001789 BRW Veiligheidsregio Limburg-Noord (OvD Roermond)
TIS 3 1001846 BRW Roermond (Swalmen) (Blusploeg 1)
TIS 3 1001847 BRW Roermond (Swalmen) (Blusploeg 2)
TIS 3 1001852 BRW Roermond (Swalmen) (?)
TIS 3 1001976 BRW Roermond (Swalmen) (?)
TIS 3 1001991 BRW Roermond (Swalmen) (Kazernetechniek)
quote:Radio 1: Te gast is om 13:30 Henk van Beers, burgemeester van Roermond @stand.nl
Tja, en daar rukken dan 2 volledige corpsen voor uit..quote:Op donderdag 16 december 2010 14:47 schreef nattermann het volgende:
Afbrandende tunnels
Oh wacht, het is maar een auto
Det zeen heul gein dörper doe gare, det zeen wijken!..quote:Op donderdag 16 december 2010 15:33 schreef BzP het volgende:
Waarom zijn kitskesberg en Hoogvonderen niet vermeld in de OT?
Tja, dat is geloof ik een gevolg van die tunnelwet. Als er ook maar iets in die tunnel gebeurt, is het meteen groot alarm.quote:Op donderdag 16 december 2010 15:16 schreef Tism het volgende:
[..]
Tja, en daar rukken dan 2 volledige corpsen voor uit..Belachelijk, de eigenaar van de auto had ook zelf een brandblusser kunnen pakken, die hangen daar genoeg in de tunnel..
Wie mot ich det weten, bin sjinderhannes neet?????!!!!!!!!!!!!!!..quote:Op donderdag 16 december 2010 15:41 schreef BzP het volgende:
Waat doon Neel en de Kemp erbiej denne??????????????
Eeuwige batsegezich!
Dit jong, sies, piel, neaf, benk, kameroad.....quote:Op donderdag 16 december 2010 15:48 schreef wdn het volgende:
Pas dat maar eens snel aan in plaats van te ontkennen er iets van af te weten
..quote:Op donderdag 16 december 2010 15:48 schreef wdn het volgende:
Pas dat maar eens snel aan in plaats van te ontkennen er iets van af te weten
1tje maar. De linker werkt nietquote:Op donderdag 16 december 2010 15:55 schreef BzP het volgende:
[..]
Dit jong, sies, piel, neaf, benk, kameroad.....
Doe hubs toch kiekers in de kiebus veur ein reje!
Heb je het nu NOG niet aangepast?quote:
Dude, ik kan heel die OP niet meer aanpassen, de 48 uur zijn allang voorbij!!!..quote:Op donderdag 16 december 2010 16:08 schreef BzP het volgende:
TISM IS ECHT EEN SLECHT TOPIC ONDERHOUDER...
JE GEEFT HET VOORBEELD EEUWIGE HELM
Doe lekker zelf!..quote:Op donderdag 16 december 2010 16:14 schreef wdn het volgende:
En dit topic ken je niet? [FB] Misstique for president
Hint... hier kun je vragen om aanpasingen
Dat hoort bij de verantwoordelijkheden van het TS zijnquote:
TS-en hebben macht..quote:Op donderdag 16 december 2010 16:20 schreef wdn het volgende:
[..]
Dat hoort bij de verantwoordelijkheden van het TS zijn
En hoe is het bij de tunnel? Ik kan nog gewoon naar huis straks?
http://www.stand.nl/uitzendinggemist/11713quote:Op donderdag 16 december 2010 12:30 schreef Tism het volgende:
[.Radio 1: Te gast is om 13:30 Henk van Beers, burgemeester van Roermond @stand.nl .]
Qftquote:Op donderdag 16 december 2010 16:38 schreef Tism het volgende:
[..]
TS-en hebben onmacht..Tunnels zijn volgens mij weer open..
bron l1.nlquote:Roermond krijgt tijdrit EnecoTour
De tijdrit in de EnecoTour wordt volgend jaar definitief verreden in Roermond. Op vrijdag 12 augustus zal het peloton door het centrum van de stad rijden. De tijdrit in de EnecoTour is traditioneel een van de belangrijkste ritten om tijdwinst te boeken in deze wielerronde.
Roermond was de afgelopen jaren ook al etappeplaats van de EnecoTour. Op zaterdag 13 augustus zal er een Belgische etappe worden verreden. De slotrit, op zondag 14 augustus, eindigt in Sittard-Geleen.
Da's een hoop geld voor een appartement zegquote:Op donderdag 16 december 2010 23:04 schreef Tism het volgende:
Wat een lillik nieuw pand komt er op de Roerkade zeg, wie wil dat nou kopen voor 249,950 Pleuro!??..![]()
http://www.opdekaei.nl/het-gebouw
appartement met één slaapkamer gelegen aan de Koolstraat is te koop vanaf ¤ 229.950,- vrij op naam. De overige appartementen zijn te koop vanaf ¤ 249.950,- VON.
Inderdaad, prachtig uitzicht heb je dan ook als je aan de zijde van de Koolstraat zit, da;s een gore gevel van een oude kroeg waar je dan tegen aan moet kijken..quote:Op donderdag 16 december 2010 23:57 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Da's een hoop geld voor een appartement zegVoor dat geld heb ik toch echt liever een huis.
En die bovenkant van dat gebouw ziet eruit als zo'n goedkope fabriekshal.
Meer meer meer meer meerquote:Op zondag 19 december 2010 01:45 schreef wdn het volgende:
Voor diegene die morgen eerst hier kijken en dan pas naar buiten kijken...
snnnnnnnnnnnnnnneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeuw
sneeeeeeeeuw sneeeeuw en nog meer sneeeuw.
Nee, die staat fijn in de straat. In een vergunninghoudersvak, waar geloof ik nog 2 dezelfde auto's stonden.quote:Op zondag 19 december 2010 01:51 schreef wdn het volgende:
Als die hier op de pakeerplaats staat zul je het lastig hebben om je auto te vinden
..quote:Op zondag 19 december 2010 01:56 schreef nattermann het volgende:
[..]
Nee, die staat fijn in de straat. In een vergunninghoudersvak, waar geloof ik nog 2 dezelfde auto's stonden.
Misschien heeft iemand wel mazzel en treft die morgen zijn auto geheel sneeuwvrij aan, als ik de verkeerde heb staan krabben
Doet me denken aan iemand die ik kende uit New York. Hier sneeuwde het en toen zei hij; Nou in New York sneeuwde het eens zo hard dat alle auto`s ondergesneeuwd waren. Ik moest s`morgens naar mijn werk en zag mijn buurman ploeteren met uitscheppen...quote:
En dat terwijl zijn buurman nog zo beloofd had om de zijne uit te graven?..quote:Op zondag 19 december 2010 10:20 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Doet me denken aan iemand die ik kende uit New York. Hier sneeuwde het en toen zei hij; Nou in New York sneeuwde het eens zo hard dat alle auto`s ondergesneeuwd waren. Ik moest s`morgens naar mijn werk en zag mijn buurman ploeteren met uitscheppen...
Ik wachten tot hij klaar was, want hij had de verkeerde uitgegraven, namelijk dezijne..
quote:Op zondag 19 december 2010 15:48 schreef Tism het volgende:
Och jonges waat is Remunj doch schön..![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik bedoelde dus dat die buurman zijn auto had uitgegraven.quote:Op zondag 19 december 2010 13:24 schreef Tism het volgende:
[..]
En dat terwijl zijn buurman nog zo beloofd had om de zijne uit te graven?..
quote:Vandalen plunderen kerstboom Maasniel
Maasniel moet het dit jaar met de kerst zonder de eigen kerstboom doen. Vandalen hebben in de nacht van vrijdag op zaterdag de verlichting uit de boom gestolen, die elk jaar op het Betjesplein wordt opgetuigd. Doordat ze de verlichting, die met tie wraps was bevestigd aan de boom, er hard vanaf hebben getrokken zijn diverse takken van de boom ook zwaar beschadigd geraakt.
Bron: http://www.limburger.nl/a(...)n_kerstboom_Maasniel
Ik las het van het weekend idd, wat ben je dan voor PAUPER als je zoiets in je lompe kop haalt, man man man, jammer dat er geen stootje krachtstroom op die naggers is neer gedaald, triest volk..quote:
Amateurs..quote:Op maandag 20 december 2010 10:28 schreef wdn het volgende:
Over de vernielde kerstboom in onze flat (Vliegenier) hoor je niemand
Er zitten nu hufterproof kerstballen in de boom: massief plastic![]()
Leuk, maar het ziet niet uit
Overigens nog een leuke... wij kregen een brief van de bewonersgroep dat er een kersthapje klaar staat voor iedereen. Alleen nergens datum en tijd in de brief....
Hadden ze een rood *'je gezet bij het evenement en onder aan de brief geschreven "woensdag 22 december vanaf 18:00". lol
Nou, mooi toch!?..quote:Op maandag 20 december 2010 11:00 schreef wdn het volgende:
En mams is me lastig aan het vallen. Bijna 65 en ze vraagt me constant naar hoe goed digitale TV is en hoe ze het makkelijkste op internet kan (heeft nog nooit een PC of notebook in handen gehad)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |