MET vampieren.quote:Op woensdag 6 april 2011 12:42 schreef Tism het volgende:
[..]
10 Euro, wie biedt meer!?..
[..]
GOED IDEE!!!..Een tent ala "The Titty Twister" zoals in de film "Dusk Till Dawn" gaat het dan worden, maar dan wel zonder die vampieren!..
Dat zou wel een aangename afwisseling zijn zo tussen het rijtje kutkroegen!..
..
Geen vampieren, wel Go Go danseressen..quote:Op woensdag 6 april 2011 14:37 schreef wdn het volgende:
[..]
MET vampieren.
En dan True Blood serveren
Go go dansende vampieren?quote:Op woensdag 6 april 2011 15:31 schreef Tism het volgende:
[..]
Geen vampieren, wel Go Go danseressen..
Ja hallo, vampieren bestaan niet hè!?..quote:Op woensdag 6 april 2011 15:34 schreef wdn het volgende:
[..]
Go go dansende vampieren?
* wdn gaat voor een compromis
Vampieren bestaan wel, maar het zijn bloeddrinkende vleermuizen die we alleen in Zuid-Amerika vinden. Niet echt leuk voor in een caféquote:Op woensdag 6 april 2011 15:38 schreef Tism het volgende:
[..]
Ja hallo, vampieren bestaan niet hè!?..Ze mogen wel doen aslof natuurlijk, compromis accepted!..
Ja, nee, ja..dit dus..quote:Op woensdag 6 april 2011 15:43 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Vampieren bestaan wel, maar het zijn bloeddrinkende vleermuizen die we alleen in Zuid-Amerika vinden. Niet echt leuk voor in een café
Wat voor wereld leef jij? Natuurlijk bestaan vampierenquote:Op woensdag 6 april 2011 15:38 schreef Tism het volgende:
[..]
Ja hallo, vampieren bestaan niet hè!?..Ze mogen wel doen aslof natuurlijk, compromis accepted!..
Je moet niet alles geloven wat je op tv ziet!..quote:Op woensdag 6 april 2011 15:50 schreef wdn het volgende:
[..]
Wat voor wereld leef jij? Natuurlijk bestaan vampieren
Paar weken geleden was er een journaal-item op TV genaamd "Underworld" van 2 uur nog wat over vampieren en lycans
Ik heb er ook nog twee ergens liggen geloof ikquote:Op donderdag 7 april 2011 07:47 schreef sproetjes het volgende:
Godver daar had ik nog muntjes van liggen vsn 1,5 jaar terug
Ik heb nog penningen van de Nightlive en de Zenith liggen, de nostalgie...quote:Op donderdag 7 april 2011 07:47 schreef sproetjes het volgende:
Godver daar had ik nog muntjes van liggen vsn 1,5 jaar terug
Pandora!!!..quote:Op donderdag 7 april 2011 10:07 schreef wdn het volgende:
Ik heb nog penningen van Pandora van een prive feest
Ik blijf het zonde vinden dat Pandora weg is.quote:
..quote:Baskerville en Yasmin op Sjwaampop
Met het producersduo Baskerville en de band Yasmin (van het hitje Why dont you go), heeft de stichting Sjwaampop de eerste namen bekendgemaakt voor het Sjwaampopfestival op 21 augustus in Swalmen.
Voor de bandwedstrijd Sjwaampoppodium is de organisatie nog op zoek naar beginnende bands. De wedstrijd wordt gehouden op 18 juni in café de Geitesjtal in Swalmen. Aanmelden kan via bands@sjwaampop.com. De winnaar van de wedstrijd mag Sjwaampop 2011 openen.
Jaaa, Baskerville is vet!quote:
quote:Brandmelding bij McDonalds in Roermond
Vrijdag 8 april kwam om 10 uur bij de meldkamer Limburg Noord de melding binnen dat er brand zou zijn bij de MC Donalds op de Hamstraat in Roermond. Eenmaal ter plaatse bleek het te gaan om een schoorsteenbrand.
Bij het aansteken of verwarmen van de ovens is de vlam in de schoorsteen geslagen. De brandweer was zeer snel ter plaatse en had de situatie snel onder controle.
Om zeker te zijn dat de brandmeester is werd er een hoogwerker gebruikt om de schoorsteen op het dak te controleren. Hierbij werd gebruik gemaakt van een warmtebeeldcamera.
Daar?..quote:Op woensdag 13 april 2011 12:51 schreef wdn het volgende:
Die is makkelijk...
Vakkledinghuis Roermond
Zwartbroekstraat 11
6041 JL Roermond
Tel: 0475-319006
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |