quote:Op woensdag 1 december 2010 21:04 schreef Timmos het volgende:
Dat de training vandaag behoorlijk goed ging is nu ook al te voelen.. Is er geen ikvoelmealseenopa smile?
quote:
Lukt het nog een beetje?quote:Op woensdag 1 december 2010 20:42 schreef taxibabe het volgende:
lol, ik ben in augustus toch begonnen met dat fotoproject, 52 weken/52 foto's. Deze foto's zet ik ook op flickr als set.
Nu zie ik net dat er sinds 25 oktober een Group is begonnen met als thema.. jawel 52 weken, met elke week een ander onderwerp..Mijn project is gewoon gejat.
Laatste dagje werken klinkt goed dacht ik, maar de reden is dan weer heel veel minderquote:Op donderdag 2 december 2010 11:08 schreef Puala het volgende:
Vandaag officieel mijn laatste dagje werk van dit jaar. Spannend en kriebels voor morgen (operatie)
Nou, ik heb er ook winterbanden onder, maar het is geen wondermiddel hoor.quote:Op donderdag 2 december 2010 14:00 schreef Chanty het volgende:
Nou die slipcursus van de zomer kwam goed van pasAuto slipte net in dezelfde bocht als vorig jaar. Alleen reed ik nu maar iets van 10 km per uur
Maar wist meteen wat ik moest doen, lekker rustig de auto recht kunnen trekken en tot stilstand gekomen
Nu toch maar winterbanden eronder zetten.
Dat weet ik, maar ik neem aan dat ik met winterbanden niet met een snelheid van 10 km al grip verliesquote:Op donderdag 2 december 2010 14:02 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Nou, ik heb er ook winterbanden onder, maar het is geen wondermiddel hoor.
Ik kon nog steeds de wieltjes lekker laten slippen
Succes met zoeken danquote:Op donderdag 2 december 2010 14:00 schreef Chanty het volgende:
Nou die slipcursus van de zomer kwam goed van pasAuto slipte net in dezelfde bocht als vorig jaar. Alleen reed ik nu maar iets van 10 km per uur
Maar wist meteen wat ik moest doen, lekker rustig de auto recht kunnen trekken en tot stilstand gekomen
Nu toch maar winterbanden eronder zetten.
Ik hoef ze niet nieuw. Rob heeft al tweedehandse gevonden, even afwachten of we een deal kunnen sluitenquote:Op donderdag 2 december 2010 14:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Succes met zoeken danIk hoorde van iemand op FOK met een corsaatje dat de levertijd 6-8 weken was
Ah. Das goed nieuwsquote:Op donderdag 2 december 2010 14:10 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik hoef ze niet nieuw. Rob heeft al tweedehandse gevonden, even afwachten of we een deal kunnen sluitenEn tot die tijd pak ik wel t ov als ik ergens heen moet. Doet er nu toch even lang over
We hebben sinds ik autorij pas 1 winter gehadquote:Op donderdag 2 december 2010 14:20 schreef Cryothic het volgende:
Winterbanden gaan idd hard bij de banden-verkopers.
En op het moment dat je op ijs rijd, is het gewoon glad. Winterband of niet.
Ik heb zelf nog nooit zonder winterbanden gereden...
M'n pa riep altijd dat ie veel verschil merkte. Dus tja, de eerste winter die ik in m'n eigen meemaakte heb ik er maar meteen winterbanden onder laten hangen
Het werkt verder natuurlijk wel altijd in je voordeel.
Idd, liever nu een paar honderd euro armer dan straks in de kreukels liggen.quote:Op donderdag 2 december 2010 14:44 schreef Cryothic het volgende:
Jep, geef ik je helemaal gelijk in. Het is even een investering (zelfs 2de hands), maar ja, veiligheid mag ook wel wat kosten.
Al zijn er altijd genoeg mensen die roepen dat ze vroeger ook geen winterbanden hadden, en dat het daarom dus onzin zou zijn enzo... Opzich helemaal niet zo'n gek idee als het gewoon verplicht wordt, net als in duitsland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |