quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:02 schreef Qwea het volgende:
Hier in Den Helder +- 8 cm en het valt nog steeds.
quote:KNMI geeft waarschuwing voor extreem weer
DE BILT - en Zuid-Holland. Dat heeft de meteorologische dienst rond half twee gemeld.
Tot aan het eind van de middag zullen flinke sneeuwbuien tot overlast leiden in de twee kustprovincies. In het zuidwesten van het land gaat dit ook gepaard met dichte mist.
Het KNMI beklemtoont dat de code niet geldt voor de overige provincies. Daar geldt wel code geel, een gewone waarschuwing. In het hele land is het plaatselijk glad door sneeuwresten en bevriezing van natte weggedeelten.
Code rood whoehooeeequote:
mooie fotoquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:17 schreef Frutsel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Picture from Den Helder
Nee code oranjequote:Op vrijdag 3 december 2010 14:03 schreef Bastard het volgende:
[..]
Code rood whoehooeee
Bring it onnnn!!!
Tussenstand Hoofddorp, nog geen barre omstandigheden.. wel verschrrrikkelijk koud.
Dat doe je toch echt zelf, doe gewoon rustig.quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:17 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ja fijn, rijd ik me auto weer total loss
Deels heb je gelijk, deels ook niet. Was geen ijzel of sneeuw, wegen waren ook schoon.quote:Op vrijdag 3 december 2010 14:50 schreef Woodsman het volgende:
[..]
Dat doe je toch echt zelf, doe gewoon rustig.
Zeg, dit is geen TRU he.quote:Op vrijdag 3 december 2010 14:51 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Deels heb je gelijk, deels ook niet. Was geen ijzel of sneeuw, wegen waren ook schoon.
Ik reed niet te hard... maar als er midden op de snelweg ineens een blok ijs ligt in het donker ter grootte van een koelkast...
Loopt nog wel een oud WGR topic over denk ik... kon nergens aanspraak op maken... geen aantoonbare kandidaat die een ijsblok was verloren of een vrachtwagen die het verloren was. Nalatigheid van rijkswaterstaat is het ook niet, waarborgfonds wuift het ook weg en de verzekering ook want ik was niet allrisk verzekert.quote:
Dat is inderdaad moeilijk te anticiperen. Ik heb de laatste dagen ook al eens flinke ijsblokken die van auto's/vrachtwagens zijn afgevallen moeten ontwijken.quote:Op vrijdag 3 december 2010 14:51 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Deels heb je gelijk, deels ook niet. Was geen ijzel of sneeuw, wegen waren ook schoon.
Ik reed niet te hard... maar als er midden op de snelweg ineens een blok ijs ligt in het donker ter grootte van een koelkast...
Ja dat sucked echt als je dat hebt hoor.. wel vaker gehoord, een nieuwe Audi A3 die een stuk beton tegenkwam onder zn motorblok. (gelukkig all risk)quote:Op vrijdag 3 december 2010 14:57 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Loopt nog wel een oud WGR topic over denk ik... kon nergens aanspraak op maken... geen aantoonbare kandidaat die een ijsblok was verloren of een vrachtwagen die het verloren was. Nalatigheid van rijkswaterstaat is het ook niet, waarborgfonds wuift het ook weg en de verzekering ook want ik was niet allrisk verzekert.
Nadeel: Ik kon hem destijds niet allrisk verzekeren want "hij was te oud "
Maar goed.. tis blikschade geweest, had zelf meer kunnen hebben... dat dacht de auto achter mij ook die onderdelen van mijn auto door zijn voorruit zag vliegen
Hier ook, met zonneschijn.quote:Op vrijdag 3 december 2010 16:10 schreef Bastard het volgende:
Blauwe lucht hier, hoort dat bij code oranje![]()
Oog van de storm?
Dat is code blauwquote:Op vrijdag 3 december 2010 16:10 schreef Bastard het volgende:
Blauwe lucht hier, hoort dat bij code oranje![]()
Oog van de storm?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |