want? Volgens mij scoort het aardig goed, cast zou het ook willen. Ze kunnen gewoon verder in Spanje, met Arie en Riet die de eigenaren van het spaanse schaap zijn (kan nooit lang goed gaan), met de expertise van Kootje, eindelijk Kootje samen met Door (zal wel geen stand houden, of een trouwerij), die tweeling kan dan ook eindelijk eens in beeld komen, Sjon en Lukas gaan aan de lange afstandsrelatie en Lena voedt haar eigen 'opoe' op als BOMmoeder.quote:Op zondag 23 januari 2011 22:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Aha. Dat was niet duidelijk in jouw post.
Maar ik ben bang dat er geen volgend seizoen meer komt.
ze waren aan het begin van het seizoen bij dwdd en daar deden ze nogal vaag, ze zouden nog een seizoen kunnen maken, ze zouden ermee kunnen stoppen. Cast wilde iig nog wel door. Frank Houtappels (script ) zat erbij, maar vaag vaag vaag.quote:Op maandag 24 januari 2011 00:31 schreef megamandy het volgende:
Ik heb ergens gehoord of gelezen dat de regiseur (of iemand anders belangrijk bij de serie) inderdaad gezegd heeft dat dit best het laatste seizoen zou kunnen zijn.
Jammer, zeker vanavond een mooie aflevering.
Jazeker vind ik ook ..quote:Op maandag 24 januari 2011 00:38 schreef golfer het volgende:
Ach, het originele Schaep uit 1969 blijft toch wel het leukste:
[ afbeelding ]
Bijna allemaal dood of hoogbejaard of dement intussen.
de barman speelde toch echt in de vorige afleveringquote:Op maandag 24 januari 2011 00:38 schreef golfer het volgende:
Ach, het originele Schaep uit 1969 blijft toch wel het leukste:
[ afbeelding ]
Bijna allemaal dood of hoogbejaard of dement intussen.
dat vond ik ook echt briljant ja! Opoeeeehoehoehoeeeequote:Op maandag 24 januari 2011 20:39 schreef Hippos het volgende:
Mooie serie, met name Opoes Zwanenzang vond ik een fantastisch nummer, met die rockende Arie als Jezus, geniaal. Ook die tekst: "ik zou een hele rare kerel in een jurk"![]()
Zou leuk zijn als er een vervolg kwam, maar laat daar maar een poosje over heen gaat. Over een jaar beslissen ofzo. Nu is dat wat vers. Ik heb alle drie seizoenen genoten, ouderwets gezellige TV.
Dat idee voor de Zwanenzang en vooral ook de uitwerking ervan, met Arie, het koor, dochter met de duivels: dat was geniaal. Tot nu toe voor mij de beste alle liedjes in de drie series (umm, ik weet ze echt niet allemaal meerquote:Op maandag 24 januari 2011 20:39 schreef Hippos het volgende:
Mooie serie, met name Opoes Zwanenzang vond ik een fantastisch nummer, met die rockende Arie als Jezus, geniaal. Ook die tekst: "ik zou een hele rare kerel in een jurk"![]()
georgina zingt toch ook gewoon zelf?quote:Op woensdag 26 januari 2011 12:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb afgelopen weekend eindelijk alle afleveringen achter elkaar gekeken, ik blijf het geweldig vinden.
Ik vond het wel grappig om te zien dat ze eindelijk iemand hebben gevonden om Georgina op te laten playbacken. In de eerste twee seizoenen heeft ze volgens mij alleen af en toe een regel gezonden. De rest van de acteurs zingt wel zelf toch? Was deze zwangerheid van haarzelf trouwens?
Hoe is het met de oprichting van de Arie en Riek fanclub trouwens? Ik wil me ook aanmelden!
Volgens mij niet maar ik kan het fout hebben. Ik weet wel dat ik het de eerste series vreemd vond dat zij nooit echt aan het woord kwam in een liedje terwijl ze wel ooit een zangcarrière heeft proberen te starten. Daarom viel het me nu op dat ze wel stukken zong maar dat het toch net niet als haarzelf klonk. In ieder geval niet als ze hele lappen tekst heeft.quote:Op woensdag 26 januari 2011 12:29 schreef sbientje het volgende:
[..]
georgina zingt toch ook gewoon zelf?![]()
en die fanclub, daar wi ik ook wel bij
ze kan niet zingen met een amsterdams accent, dat viel mij ook al op. Echt een topzangeres is het sowieso niet vond ik. Ze heeft gewoon een heel andere zangstem dan praatstemquote:Op woensdag 26 januari 2011 12:35 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Volgens mij niet maar ik kan het fout hebben. Ik weet wel dat ik het de eerste series vreemd vond dat zij nooit echt aan het woord kwam in een liedje terwijl ze wel ooit een zangcarrière heeft proberen te starten. Daarom viel het me nu op dat ze wel stukken zong maar dat het toch net niet als haarzelf klonk. In ieder geval niet als ze hele lappen tekst heeft.
quote:'t Schaep naar Frankrijk?
AMSTERDAM - Toneelschrijver Frank Houtappels wordt op Twitter gefeliciteerd met het 'Franse Schaep'. Dat zou moeten betekenen dat het vierde seizoen van de serie een feit is en dat de opnames in Frankrijk plaatsvinden...
Komt er nu wel of niet een vervolg op 't Spaanse Schaep? Die vraag houdt in Nederland de gemoederen flink bezig. In Privé valt deze week te lezen dat de cast een vierde seizoen wel ziet zitten. Maar alleen als er een pracht van een verhaal wordt geschreven. En als Opoe Withof (Carry Tefsen) terugkeert. Maar dat zal lastig worden, want zij overleed in de laatste aflevering van het derde seizoen.
Dilemma
De makers van 't Schaep zitten met de handen in het haar. "Als we hadden geweten dat we zouden doorgaan, hadden we haar niet laten sterven. Nu zitten we met een enorm dilemma. We willen niet verder zonder Carry Tefsen", vertelt producent/regisseur Frank Krom in het weekblad.
Volgens Krom had niemand verwacht dat de serie zo'n groot succes zou worden. "Dat heeft ons enorm verrast. Het overweldigende succes inspireert ons om door te gaan. Dus daar zijn we nu over in gesprek."
De KRO staat te trappelen om een nieuwe serie en dat is niet zo gek, want 't Schaep trok wekelijks zo'n twee miljoen kijkers.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |