zat ook al aan een nachtmerrie ofzo te denken. En tsja....dan kunnen we ook weer verder met Kootje en Door, dan is dat ook allemaal gedroomdquote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:57 schreef Susi het volgende:
Nouja, daar is toch wel wat op te verzinnen, bijvoorbeeld met dromen, of dat opoe even komt spoken af en toe. Of weer spreekt/doet door Lena.
psssstttt....kijk eens naar post #198, daar hebben we het juist overquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:15 schreef Haaibaaike het volgende:
't Schaep naar Frankrijk?
AMSTERDAM - Toneelschrijver Frank Houtappels wordt op Twitter gefeliciteerd met het 'Franse Schaep'. Dat zou moeten betekenen dat het vierde seizoen van de serie een feit is en dat de opnames in Frankrijk plaatsvinden...
Komt er nu wel of niet een vervolg op 't Spaanse Schaep? Die vraag houdt in Nederland de gemoederen flink bezig. In Privé valt deze week te lezen dat de cast een vierde seizoen wel ziet zitten. Maar alleen als er een pracht van een verhaal wordt geschreven. En als Opoe Withof (Carry Tefsen) terugkeert. Maar dat zal lastig worden, want zij overleed in de laatste aflevering van het derde seizoen.
Dilemma
De makers van 't Schaep zitten met de handen in het haar. "Als we hadden geweten dat we zouden doorgaan, hadden we haar niet laten sterven. Nu zitten we met een enorm dilemma. We willen niet verder zonder Carry Tefsen", vertelt producent/regisseur Frank Krom in het weekblad.
Volgens Krom had niemand verwacht dat de serie zo'n groot succes zou worden. "Dat heeft ons enorm verrast. Het overweldigende succes inspireert ons om door te gaan. Dus daar zijn we nu over in gesprek."
De KRO staat te trappelen om een nieuwe serie en dat is niet zo gek, want 't Schaep trok wekelijks zo'n twee miljoen kijkers.
BRON
Ik zat vanavond om 18.50 niet op fok!quote:Op zondag 6 maart 2011 00:36 schreef kvd het volgende:
psssstttt....kijk eens naar post #198, daar hebben we het juist over
Ja ik hoop met je mee Bluezzquote:Op zondag 6 maart 2011 01:59 schreef Bluezz het volgende:
Gewoon Opoe Withof laten praten door het koffiedik. Of net als Dexters vader steeds ff opduiken en advies laten geven
Leuk, ik hoop dat het waar is
quote:Weer nieuwe reeks voor 't Schaep
Na 't Schaep met de 5 pooten, 't Vrije Schaep en 't Spaanse Schaep is het nu zeker dat er een vervolg komt op de populaire serie.
Dat zegt actrice Carry Tefsen in het AD. Zij meldt er gewoon bij te zien in de nieuwe serie. 'Mijn personage Opoe Withof is dood gegaan in de vorige reeks, maar daar vinden de schrijvers wel iets op. Dat is niet zo'n bezwaar.'
Ook de andere acteurs, onder wie Georgina Verbaan, Loes Luca, Marc-Marie Huijbregts en Pierre Bokma zijn in de nieuwe reeks te zien. Nog dit jaar worden de afleveringen geschreven. De opnames zijn in de zomer van 2012.
Tot nog toe was de derde reeks, die zich afspeelt in Spanje waar de Amsterdamse vrienden een pension zijn begonnen, het populairst. Gemiddeld zaten wekelijks 2,4 miljoen mensen aan de buis gekluisterd.
lol het komt pas eind 2012 begin 2013 op tv, hoe kun je dan in godsnaam van uitmelken spreken ze hebben ruim een jaar om goede scripts te schrijven en dan de zomer om te filmen, ik ken weinig series die met zoveel eerbied worden gemaakt als 't schaep...quote:Op donderdag 21 april 2011 07:51 schreef Frollo het volgende:
Pff, ik sla over denk ik.
Succes met uitmelken, maar graag zonder mij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |