Iedereen doet nog mee hoor.quote:Op dinsdag 30 november 2010 17:06 schreef Frollo het volgende:
Ik zie dat Jenny Arean en Ton Kas er nog in zitten en DUS ga ik kijken.
Dat is nou juist de briljante grap.quote:Op zondag 5 december 2010 22:19 schreef Samson het volgende:
enkel viel het me deze keer op (misschien was het al zo) dat qua liedjes er enkel andere teksten op bestaande nummers worden gezet. Ook een beetje een gemiste kans. Verder lekker kijkplezier
Tja, SMS- en bel stemvolk dat zoiets beslist. Niet een vakjury.quote:Op maandag 6 december 2010 22:30 schreef TLC het volgende:
Toch onbegrijpelijk dat Carlo en Irene een televizierring winnen voor hun prutwerk, terwijl een serie als deze onbekroond blijft
De serie heeft de Beeld en Geluid award gewonnen. En wat acteurs ook voor hun rol. Vakprijs.quote:Op maandag 6 december 2010 22:30 schreef TLC het volgende:
Toch onbegrijpelijk dat Carlo en Irene een televizierring winnen voor hun prutwerk, terwijl een serie als deze onbekroond blijft
50'ersquote:Op donderdag 9 december 2010 21:12 schreef Samson het volgende:
Wat ik leuk vind is dat een serie als deze bewijst dat je met oude acteurs ook nog een leuke serie kunt maken. Het hoeft dus niet altijd jong snel en wild te zijn. Dat is ook wel eens een verademing![]()
(Carry Tefsen, 72, Jenny Arean, 68, Ton Kas, 51, Pierre Bokma, 55, Laus Steenbeke, 51, Loes Luca, 57)
Ik wil lid wordenquote:Op donderdag 9 december 2010 21:16 schreef Frollo het volgende:
Is er al een Riek & Arie fanclub? Anders wil ik die wel even oprichten.
Het zijn bijna allemaal HERtalingen van buitenlandse hits.quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:08 schreef Susi het volgende:
Ik hoop wel ook dat ze ook weer (oorspronkelijk) Nederlandse liedjes gaan doen, want bij mijn weten zaten die in deze aflevering er helemaal niet in.
Is wel leuke serie Rubjequote:Op vrijdag 10 december 2010 14:22 schreef rubje het volgende:
Nou ik heb het even gekeken en eerlijkheidshalve vind ik er niks aan.![]()
Niet leuk,flauw en erg pre 1970 era..
Nee hoor, maar je zult wel te jong zijn om die tijd te hebben meegemaakt. Het speelt zich juist eind jaren 70 af.quote:Op vrijdag 10 december 2010 14:22 schreef rubje het volgende:
Nou ik heb het even gekeken en eerlijkheidshalve vind ik er niks aan.![]()
Niet leuk,flauw en erg pre 1970 era..
Leuk Golfer dat je op de site terug kan kijken wat en hoe de liedjes heten..Bedankt voor je link.quote:Op vrijdag 10 december 2010 14:17 schreef golfer het volgende:
Het zijn bijna allemaal HERtalingen van buitenlandse hits.
Alleen in aflevering 7 een liedje uit De Jantjes en in de laatste aflevering Avond van Boudewijn de Groot als oorspronkelijke Nederlandse liedjes.
http://tspaanseschaep.kro.nl/liedjes/overzicht.aspx
Dankjewel ! Bij 'Er is toe' staatdat alleen de dames zingen, staat er bij de lyrics ook een couplet voor Lukasquote:Op vrijdag 10 december 2010 14:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Het zijn bijna allemaal HERtalingen van buitenlandse hits.
Alleen in aflevering 7 een liedje uit De Jantjes en in de laatste aflevering Avond van Boudewijn de Groot als oorspronkelijke Nederlandse liedjes.
http://tspaanseschaep.kro.nl/liedjes/overzicht.aspx
Val jij op dikke zwangere vrouwen in bikini?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |