23 of 24 is voor ons geen enkel probleem. Enneh, manlief isquote:Op donderdag 7 juli 2011 09:33 schreef missyB het volgende:
Heb manlief zojuist gesproken en hij is genegen je de 24e met kids op te halen en op plaats van bestemming af te zetten.
25e is voor hem gewoon werkdag nl en er vrij voor vragen ging hem iets te ver (zoooo kinderachtig
De helft is alvast geregeld.. Het is een begin.quote:Op donderdag 7 juli 2011 09:48 schreef missyB het volgende:
maar dan moeten we nog iemand vinden die je weer terugbrengt mop!
Dat lijkt me ook handiger, want dan kan de stoel hier blijven en kunnen we eventueel hier ook eens met de auto wegquote:Op donderdag 7 juli 2011 10:11 schreef DJMO het volgende:
Ik denk dat het beter is als ik de grote autostoel van m'n schoonvader leen missy, aangezien ik ook nog terug moet, en ik er natuurlijk niet zeker van ben dat de persoon die me terugbrengt ook een autostoel heeft.
Jullie zijn lief! Pm is onderweg
Dank je wel Rewimo. Ik waardeer je reactie heel erg. Altijd fijn dat mensen waarderen wat je doet. Het is niet anders dat ik dit keer mijn belofte niet waar kon maken....quote:Op donderdag 7 juli 2011 07:27 schreef Rewimo het volgende:
Dat is jammer, bibi, maar heel erg bedankt voor je aanbod destijdsDat was super!
Dan moeten we kijken of er iemand anders is die dit wil doen.
ik heb je een PM gestuurdquote:Op donderdag 7 juli 2011 12:09 schreef bibi het volgende:
[..]
Dank je wel Rewimo. Ik waardeer je reactie heel erg. Altijd fijn dat mensen waarderen wat je doet. Het is niet anders dat ik dit keer mijn belofte niet waar kon maken....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |