Er staat op: recepten kalender 2011, met wijntips van Hubrecht Duijker. Nu ken ik Hubrecht (zal dat een verbastering van Hubertus zijn?) niet, maar hij wil me elke dag andere wijn voorschotelen!quote:Op maandag 29 november 2010 19:01 schreef Duderella het volgende:
Leuk Isa! Met van allerlei recepten, of een bepaald thema of zo?
Aure, feli. Lees het nu pas. Lijkt me leuk om in een Apple-shop te werken!
Dat eten wij morgenquote:Mulligatawny dus
8 als voorgerecht, 6 als lunch/maaltijd..
250 gr rode linzen, anderhalve liter kippenbouillon, 1 tl kurkuma, 2 medium grote aardappels (geschild en in blokjes), stukje verse gember (zo groot als je duim) geschild en geraspt/fijngesneden, 4 tenen knof, paar EL olie (zonnebloem ofzo), 1 tl met kop komijnzaadjes, 1 tl met kop korianderzaadjes, 200 gr kipfilet in blokjes, z&p, beetje cayennepeper, citroensap en bijv griekse yoghurt.
Linzen, bouillon en kurkuma in een pan gooien, aan de kook brengen en 30 minuutjes laten sudderen, aardappels na 15 minuutjes erbij. Pureren met staafmixer en apart zetten.
Knoflook en gember in foodprocessor met een beetje water en een puree maken. Dat bakken in een pan met de olie en de komijn en koriander. Kipfiletblokjes erbij en 10 minuutjes laten bakken.
Linzenmix erbij gooien, op smaak brengen en verdunnen als je het te dik vind.
Eventueel wat yoghurt bij t serveren erover.
Je bedoelt dat je het leuk vindt voor Aure om in een Apple-shop te werken?quote:Op maandag 29 november 2010 19:01 schreef Duderella het volgende:
Lijkt me leuk om in een Apple-shop te werken!
Wat leuk van je collega'squote:Op maandag 29 november 2010 19:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Er staat op: recepten kalender 2011, met wijntips van Hubrecht Duijker. Nu ken ik Hubrecht (zal dat een verbastering van Hubertus zijn?) niet, maar hij wil me elke dag andere wijn voorschotelen!
Wie is Duffy en wat is er aan de hand met haar nieuwe cd dat jij spontaan over je nek gaat?quote:
Duffy is een zangeresquote:Op maandag 29 november 2010 19:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wie is Duffy en wat is er aan de hand met haar nieuwe cd dat jij spontaan over je nek gaat?
Ah..nou, als-ie in de file komt, weet-ie waar er gegeten kan worden onderwegquote:
das lief van jequote:Op maandag 29 november 2010 19:15 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ah..nou, als-ie in de file komt, weet-ie waar er gegeten kan worden onderwegEn anders heb ik vermoedelijk morgen nog wel een speculaasmuffin voor hem over
![]()
Dan hoef ik er in ieder geval niet meer naar te luisteren als het gejengel is.quote:Op maandag 29 november 2010 19:15 schreef borisz het volgende:
Duffy is een zangeres. Ze heeft alleen last van jengeleritus. Nieuwe album is nog al zwaar matig
nou bleven ze dan maar thuis ipv met 5 km p/u over de weg rijdenquote:Op maandag 29 november 2010 19:14 schreef Leintjeuh het volgende:
Hoi! We zijn thuis, en het is koud en glad hier![]()
En verder: wat P zegt. 3 vlokken sneeuw en Nederland kan spontaan niet meer autorijden
Ik geef hem groot gelijkquote:Op maandag 29 november 2010 19:17 schreef DarkElf het volgende:
[..]
das lief van je
de mr kennende doet hij zulke dingen niet, kan je je die storm nog herinneren toen de haringvliet zo stilstond een paar jaar geleden? is hij ook gewoon gaan rijden, uiteindelijk 7 uur over gedaan![]()
Hij wilde graag naar huis
quote:Op maandag 29 november 2010 19:20 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik geef hem groot gelijkIk zou ook naar huis komen met zo'n lekker ding kok thuis
Wat nou, uit eten....DE kan het vele malen beter
Inderdaad, stelletje knuppels. 50 rijden op de A12 (waar je dus gewoon 100 kon en 120 mocht) omdat er wat sneeuw valt. Zo krijg je Lein hevig gefrustreerdquote:Op maandag 29 november 2010 19:19 schreef FutureFairytale het volgende:
nou bleven ze dan maar thuis ipv met 5 km p/u over de weg rijden
Ik heb daar nog geen ervaring mee hequote:
Lekkerquote:Op maandag 29 november 2010 19:21 schreef Leintjeuh het volgende:
Inderdaad, stelletje knuppels. 50 rijden op de A12 (waar je dus gewoon 100 kon en 120 mocht) omdat er wat sneeuw valt. Zo krijg je Lein hevig gefrustreerd
En nu ga ik piepers jassen voor de andijviestamp.
ja das waar. t eten is op! en t was lekker. had nog wat pijnboompitten geroosterd en door de salade gegooidquote:Op maandag 29 november 2010 19:22 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik heb daar nog geen ervaring mee heIk redeneer nu volledig vanuit Mr DE
edit: enneh..nu heeft die ego van jou wel genoeg opkrikkers gehad! Voer willen we zien
Ja potverdikkiequote:Op maandag 29 november 2010 19:23 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ja das waar. t eten is op! en t was lekker. had nog wat pijnboompitten geroosterd en door de salade gegooid
Toch geen smaak aantastende Chinese pijnboompitten heyquote:Op maandag 29 november 2010 19:23 schreef DarkElf het volgende:
ja das waar. t eten is op! en t was lekker. had nog wat pijnboompitten geroosterd en door de salade gegooid
Nog nooit gehad en ik eet ze geregeld! alleen rooster ik ze altijd in een pietsie olie, misschien scheelt dat?quote:Op maandag 29 november 2010 19:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Toch geen smaak aantastende Chinese pijnboompitten hey
Ja. Daar hoor ik een van mijn collega's ook over. Is dat nou een broodje aap-verhaal?quote:Op maandag 29 november 2010 19:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Toch geen smaak aantastende Chinese pijnboompitten hey
Wie weetquote:Op maandag 29 november 2010 19:25 schreef DarkElf het volgende:
Nog nooit gehad en ik eet ze geregeld! alleen rooster ik ze altijd in een pietsie olie, misschien scheelt dat?
Nee, was het maar waarquote:Op maandag 29 november 2010 19:26 schreef PdeHoog het volgende:
Ja. Daar hoor ik een van mijn collega's ook over. Is dat nou een broodje aap-verhaal?
Ja mijn zwager had t laatst ook! die heeft een week of 2-3 een bittere smaak gehad bij alles wat hij at of dronk...quote:Op maandag 29 november 2010 19:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wie weet
Ik heb 1x van die vreemde pijnboompitten gehad en dat is me lang bijgebleven. Bah bah wat werd alles vies.
KAn de Mr. je niet ff komen halen?quote:Op maandag 29 november 2010 19:28 schreef LieLie het volgende:
![]()
Ik zit net in de bus, veel te lange dag zo, bleh..
Hopelijk haal ik wel de aansluiting, anders ga ik echt huilen
Twee tot drie weken?!quote:Op maandag 29 november 2010 19:27 schreef DarkElf het volgende:
Ja mijn zwager had t laatst ook! die heeft een week of 2-3 een bittere smaak gehad bij alles wat hij at of dronk...
Helpt een seintje aan de chauffeur dat je een overstap hebt?quote:Op maandag 29 november 2010 19:28 schreef LieLie het volgende:
![]()
Ik zit net in de bus, veel te lange dag zo, bleh..
Hopelijk haal ik wel de aansluiting, anders ga ik echt huilen
wat gekquote:Op maandag 29 november 2010 19:27 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Ja mijn zwager had t laatst ook! die heeft een week of 2-3 een bittere smaak gehad bij alles wat hij at of dronk...
Ja, die metaalsmaak kan ik me nog heel goed herinneren! Alsof je steeds bloed in je mond hebtquote:Het eten van pijnboompitten kan een risico van een ernstig verstoorde smaak opleveren die meerdere dagen of weken kan aanhouden. Deze smaakstoornis doet zich pas een of twee dagen na de consumptie voor. Er wordt een intense bittere, soms metaalachtige smaak ervaren. Dit probleem treedt nooit op bij pijnboompitten van Europese origine, enkel bij een minderheid van de Chinese pijnboompitten. Tot op heden is het niet duidelijk om welke pijnboomsoort het gaat. In verband met de oorzaak werd er, op basis van chromatografisch onderzoek, gesuggereerd dat het zou gaan om triglyceriden die opgebouwd zijn uit C16-C18 onverzadigde vetzuren. Zware metalen, een andere oorzaak van smaakstoornissen, noch pesticidenresidus konden aangetoond worden. [1] Op basis van deze gegevens lijkt er tot op heden in alle gevallen geen gevaar voor de volksgezondheid. Ook de Voedsel en Waren Autoriteit (VWA) huldigt dit standpun
Ah...het is ze dus al geluktquote:Op maandag 29 november 2010 19:30 schreef FutureFairytale het volgende:
hou me tegen. ik heb zin om een paar klotejochies in hun nekvel te grijpen...
de hele tijd worden er sneeuwballen tegen ons raam gegooid in de hoop dat wij reageren.
zodra er één ijsbal tussen zit duw ik zo'n joch met zn gezicht in de sneeuw
Als ik dat hier probeer schraap ik de arme drommel over de stoep, hier ligt ongeveer 1 mm sneeuw.quote:Op maandag 29 november 2010 19:30 schreef FutureFairytale het volgende:
hou me tegen. ik heb zin om een paar klotejochies in hun nekvel te grijpen...
de hele tijd worden er sneeuwballen tegen ons raam gegooid in de hoop dat wij reageren.
zodra er één ijsbal tussen zit duw ik zo'n joch met zn gezicht in de sneeuw
gelukkig hebben ze nog niet door dat ik reageer. en nu hoor ik het gelukkig niet meer, pfoehquote:
jemig.. wat gek. in de noten- zadenwereld is het volledig langs ons gegaanquote:Op maandag 29 november 2010 19:31 schreef Isabeau het volgende:
Wiki zegt:
[..]
Ja, die metaalsmaak kan ik me nog heel goed herinneren! Alsof je steeds bloed in je mond hebt
leert ie t welquote:Op maandag 29 november 2010 19:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als ik dat hier probeer schraap ik de arme drommel over de stoep, hier ligt ongeveer 1 mm sneeuw.
Ik had pijnboompitten van de Albert Heijn toen ik het kreeg. Maar is alweer erg lang geleden hoor, zeker 2 jaar.quote:Op maandag 29 november 2010 19:34 schreef FutureFairytale het volgende:
jemig.. wat gek. in de noten- zadenwereld is het volledig langs ons gegaan
'gewone' pijnboompitten komen uit China.. ik denk dat er iets illegaal hier gekomen is via een kanaal wat wij niet weten
te vroeg gejuichtquote:Op maandag 29 november 2010 19:32 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
gelukkig hebben ze nog niet door dat ik reageer. en nu hoor ik het gelukkig niet meer, pfoeh
ok ik denk dat ik weet van wie dat dan is. gelukkig koop ik daar geen pijnboompitten van maar dat is een leverancier die echt alles doet, dus vraag me af of ze overal net zoveel eisen aan kunnen stellenquote:Op maandag 29 november 2010 19:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik had pijnboompitten van de Albert Heijn toen ik het kreeg. Maar is alweer erg lang geleden hoor, zeker 2 jaar.
zwager ook, die had in zijn lunchpauze een salade gekocht daar.quote:Op maandag 29 november 2010 19:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik had pijnboompitten van de Albert Heijn toen ik het kreeg. Maar is alweer erg lang geleden hoor, zeker 2 jaar.
apart ..quote:Op maandag 29 november 2010 19:35 schreef Isabeau het volgende:
En nog een random weetje: Het woord "pinocchio" (Ned.: Pinokkio) betekent pijnboompit.
Waarom zijn er ook zoveel verschillende maatschappijenquote:Op maandag 29 november 2010 19:37 schreef LieLie het volgende:
P, die is aan het vergaderen
Isa, die communicatie tussen Qbuzz en NS is niet optimaal
quote:Op maandag 29 november 2010 19:35 schreef Isabeau het volgende:
En nog een random weetje: Het woord "pinocchio" (Ned.: Pinokkio) betekent pijnboompit.
Door de achterdeur naar buiten gaan, omlopen, ventjes beetgrijpen en een paar fijne klappen gevenquote:
tijd geleden dat ik zo'n salade had maar laatste keer had ik de Griekse salade met een soort rijstachtig iets, feta en knoflooksaus en die was jummmmquote:Op maandag 29 november 2010 19:38 schreef DarkElf het volgende:
[..]
zwager ook, die had in zijn lunchpauze een salade gekocht daar.
Zo leer je nog eens iets met Wikiquote:Op maandag 29 november 2010 19:39 schreef ColdFeet het volgende:
Leuk!
Grote hemel, wat ben ik moe - vanochtend een supervroege vlucht en vervolgens de hele dag in het lab
Nog nooit last van gehad terwijl wij ook meestal ook AH pijnboompitten hebben.quote:Op maandag 29 november 2010 19:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wie weet
Ik heb 1x van die vreemde pijnboompitten gehad en dat is me lang bijgebleven. Bah bah wat werd alles vies.
wil ik heel graag maar daar wordt het erger van. ze komen dan én terug met nog meer sneeuw én er komt hier een boze moeder die de blauwe plekken van haar kind laat zienquote:Op maandag 29 november 2010 19:39 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Door de achterdeur naar buiten gaan, omlopen, ventjes beetgrijpen en een paar fijne klappen geven
CF-jequote:Op maandag 29 november 2010 19:39 schreef ColdFeet het volgende:
[..]Leuk!
Grote hemel, wat ben ik moe - vanochtend een supervroege vlucht en vervolgens de hele dag in het lab
Ja, want als haar kind een grote klier is dan is dat normaal. En als jij het beu bent dan is dat niet normaal. Zo werkt dat anno 2010quote:Op maandag 29 november 2010 19:40 schreef FutureFairytale het volgende:
wil ik heel graag maar daar wordt het erger van. ze komen dan én terug met nog meer sneeuw én er komt hier een boze moeder die de blauwe plekken van haar kind laat zien
Dat je lijp Lein bentquote:Op maandag 29 november 2010 19:41 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik vind de korte dikke pijnboompit lekkerder dan de lange dunneWat zegt dat over mij?
ehm.. voor zover mijn kennis zijn er korte dunne en lange dikke pittenquote:Op maandag 29 november 2010 19:41 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik vind de korte dikke pijnboompit lekkerder dan de lange dunneWat zegt dat over mij?
erg he... heft in eigen hand nemen/verdedigen mag niet meerquote:Op maandag 29 november 2010 19:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, want als haar kind een grote klier is dan is dat normaal. En als jij het beu bent dan is dat niet normaal. Zo werkt dat anno 2010
Nou ja, gewoon een ouderwets pak rammel voor het veroorzaken van overlast. Kinderen (hoe vervelend ze ook zijn) moet je nu met fluwelen handschoentjes benaderen want anders staat pa of de politie op je stoepquote:Op maandag 29 november 2010 19:43 schreef FutureFairytale het volgende:
erg he... heft in eigen hand nemen/verdedigen mag niet meer
No way, die moet ook om z'n vrije dagen denken...quote:Op maandag 29 november 2010 19:41 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
CF-jeWas het leuk?
Enneh...bikkel dat je in een ruk door bent gegaan
Los is vermoedelijk verstandig geweest en doorgereden naar huis en daar gaan tukken?
Ik zeg Supersoakerquote:Op maandag 29 november 2010 19:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou ja, gewoon een ouderwets pak rammel voor het veroorzaken van overlast. Kinderen (hoe vervelend ze ook zijn) moet je nu met fluwelen handschoentjes benaderen want anders staat pa of de politie op je stoep
Wow...twee bikkelsquote:Op maandag 29 november 2010 19:45 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
No way, die moet ook om z'n vrije dagen denken...
Waar is dat lekker bij?quote:Isa, ja, uienprut met port denk ik. Veel fijngesneden uitjes heel zacht fruiten tot geel-achtig. Beetje tijm, blaadje laurier, snuf zout erbij. Scheut port erbij, inkoken, meer port, meer inkoken. Beetje zwarte peper malen en klaar
Sweeeeeetquote:Op maandag 29 november 2010 19:44 schreef DarkElf het volgende:
Hi CF, was t leuk en hoe is jullie neefje?
Nee, het lijkt mij zelf leuk.quote:Op maandag 29 november 2010 19:07 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je het leuk vindt voor Aure om in een Apple-shop te werken?
Ik zie jou geen Apple ambassadeur zijn
Fijn dat het leuk wasquote:Op maandag 29 november 2010 19:46 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Sweeeeeet![]()
Piepklein, maar blijkbaar toch best groot
En lekker spelletjes gedaan met grote neefje.
Kaas, rundvlees, op broodjes ofzo.quote:Op maandag 29 november 2010 19:45 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wow...twee bikkels
[..]
Waar is dat lekker bij?
quote:Op maandag 29 november 2010 19:46 schreef Duderella het volgende:
[..]
Nee, het lijkt mij zelf leuk.
Ik sluit niet uit dat ik ooit nog eens een baantje in een winkel zoek.
Je weet het nogquote:Op maandag 29 november 2010 19:45 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
No way, die moet ook om z'n vrije dagen denken...
Isa, ja, uienprut met port denk ik. Veel fijngesneden uitjes heel zacht fruiten tot geel-achtig. Beetje tijm, blaadje laurier, snuf zout erbij. Scheut port erbij, inkoken, meer port, meer inkoken. Beetje zwarte peper malen en klaar
Hmmm...ik ga ff copy-plakken danquote:Op maandag 29 november 2010 19:47 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Kaas, rundvlees, op broodjes ofzo.
niet alleen kinderen. als je een inbreker in elkaar slaat word je ook gestraftquote:Op maandag 29 november 2010 19:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou ja, gewoon een ouderwets pak rammel voor het veroorzaken van overlast. Kinderen (hoe vervelend ze ook zijn) moet je nu met fluwelen handschoentjes benaderen want anders staat pa of de politie op je stoep
http://noolmusic.com/youtube_videos/jochem_myjer_-_buurvrouw.phpquote:Op maandag 29 november 2010 19:46 schreef ColdFeet het volgende:
Sweeeeeet![]()
Piepklein, maar blijkbaar toch best groot
En lekker spelletjes gedaan met grote neefje.
helaas spuit dat er niet uit.. wordt direct ijsquote:Op maandag 29 november 2010 19:45 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik zeg SupersoakerZeker met dit weer
Ik vraag het me afquote:Op maandag 29 november 2010 19:48 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
helaas spuit dat er niet uit.. wordt direct ijs
Het is een sex-shop denk ik!quote:Op maandag 29 november 2010 19:47 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Ik zou zomaar langs komen dan om iets bij jou te kopen
heb je weleens gezegd. dat je het liefst een simpel leventje wilt met een leuk huisje/tuin enz.quote:Op maandag 29 november 2010 19:46 schreef Duderella het volgende:
[..]
Nee, het lijkt mij zelf leuk.
Ik sluit niet uit dat ik ooit nog eens een baantje in een winkel zoek.
je brengt me op een ideequote:Op maandag 29 november 2010 19:49 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik vraag het me afKokend erin stoppen he
Huh?quote:Op maandag 29 november 2010 19:50 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
heb je weleens gezegd. dat je het liefst een simpel leventje wilt met een leuk huisje/tuin enz.
je zult denk veels te hard gewerkt hebben...
Ik kom idd welquote:
Werk je wel eens danquote:Op maandag 29 november 2010 19:52 schreef Duderella het volgende:
[..]
Huh?
Ik werk helemaal niet hard eigenlijk.
niet hard? als ik omschrijving van jouw baan hoor dan word ik al duizeligquote:Op maandag 29 november 2010 19:52 schreef Duderella het volgende:
[..]
Huh?
Ik werk helemaal niet hard eigenlijk.En een huis en tuin heb ik al jaren.
quote:Op maandag 29 november 2010 19:53 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ik tracht het te minimaliseren.
In Dude? Dan krijg ik heibel met Arty hoorquote:Op maandag 29 november 2010 19:58 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
je gaat er toch ook wel ff in he
nee hoor, gisteren ging hij ook al naar bed met Bluezz. mag bestquote:Op maandag 29 november 2010 19:59 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
[..]
In Dude? Dan krijg ik heibel met Arty hoor
Je gaat nooit dood --> direct de kist in en onder de grond. Je gaat dood, je lijf wordt opgehaald door je begrafenisondernemer. Dan lig je zeker een dag of 4-5 boven de grond in een koeling of gekoelde kist. Dan is daarna je begrafenis. Die moet namelijk ook geregeld worden. Dan heb je al echt wel de tijd gehad om bij te komen hoor, uit de schijndood.quote:Op maandag 29 november 2010 20:00 schreef FutureFairytale het volgende:
net een beetje zwaar gesprek gehad; of je begraven of gecremeerd wilt worden. ik zei dat ik begraven wil worden maar van tevoren de kist wil zien zodat ik weet waar ik eruit kan (of als ik onverwacht overlijdt ik in een kist wordt gelegd waar ik makkelijk uit zou kunnen en de eerste 2 dagen niet meer dan 10 cm onder de grond. grootste angst is levend begraven worden.
ik moet mn testament maar eens maken...
wat als ik in coma lig en voor dood aangezien wordquote:Op maandag 29 november 2010 20:03 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Je gaat nooit dood --> direct de kist in en onder de grond. Je gaat dood, je lijf wordt opgehaald door je begrafenisondernemer. Dan lig je zeker een dag of 4-5 boven de grond in een koeling of gekoelde kist. Dan is daarna je begrafenis. Die moet namelijk ook geregeld worden. Dan heb je al echt wel de tijd gehad om bij te komen hoor, uit de schijndood.
Het feit dat Arty met Bluezz naar bed gaat wil niet zeggen dat ik het onfatsoen heb of mag hebben om met een getrouwde of anderzins bezette vrouw naar bed te gaanquote:Op maandag 29 november 2010 20:00 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nee hoor, gisteren ging hij ook al naar bed met Bluezz. mag best
Nou, dan heb je pech en ga je echt dood! Het geluk is echter dat niemand dat zal merken want iedereen denkt dat je al dood bentquote:Op maandag 29 november 2010 20:04 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
wat als ik in coma lig en voor dood aangezien word
hehe braaf hoorquote:Op maandag 29 november 2010 20:04 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Het feit dat Arty met Bluezz naar bed gaat wil niet zeggen dat ik het onfatsoen heb of mag hebben om met een getrouwde of anderzins bezette vrouw naar bed te gaan
denk het niet gauw maar dan denk ik toch echt wel aan mezelf ipv anderen dat zij het niet zullen merken.quote:Op maandag 29 november 2010 20:05 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nou, dan heb je pech en ga je echt dood! Het geluk is echter dat niemand dat zal merken want iedereen denkt dat je al dood bent
chocomelk is geen voedingquote:Op maandag 29 november 2010 20:05 schreef rijsttafel het volgende:
Zo ff chocomelk gehaald en andere voeding. Het heeft redelijk gesneeuwd. Ik hoopte heel de tijd dat iemand een sneeuwbal tegen m'n hoofd zou gooien. Om nu zelf een gevecht te beginnen is ook weer zo'n risico..
Vraag of ze je laten liggen tot je ontbindingsverschijnselen begint te vertonenquote:Op maandag 29 november 2010 20:04 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
wat als ik in coma lig en voor dood aangezien word
Ja doe maar! ik zou lachend naar buiten rennen en terug gaan gooienquote:Op maandag 29 november 2010 20:06 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
chocomelk is geen voeding
en ik stuur die jochies wel naar je toe
WATquote:Op maandag 29 november 2010 20:06 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
denk het niet gauw maar dan denk ik toch echt wel aan mezelf ipv anderen dat zij het niet zullen merken.
nou liever dat ja, goed ideequote:Op maandag 29 november 2010 20:07 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Vraag of ze je laten liggen tot je ontbindingsverschijnselen begint te vertonen
quote:Op maandag 29 november 2010 20:00 schreef FutureFairytale het volgende:
net een beetje zwaar gesprek gehad; of je begraven of gecremeerd wilt worden. ik zei dat ik begraven wil worden maar van tevoren de kist wil zien zodat ik weet waar ik eruit kan (of als ik onverwacht overlijdt ik in een kist wordt gelegd waar ik makkelijk uit zou kunnen) en de eerste 2 dagen niet meer dan 10 cm onder de grond. dit zodat ik niet evt alsnog kan overlijden in een kist
ik moet mn testament maar eens maken...
ja erg he, hoe haal ik het in mn hoofd. ik moet ziek zijnquote:Op maandag 29 november 2010 20:08 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
WATTjongejonge zeg...wat egocentrisch
Beetje aan jezelf denken ipv aan anderen
Idd jaquote:Op maandag 29 november 2010 20:10 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ja erg he, hoe haal ik het in mn hoofd. ik moet ziek zijn
ook een idee! maar nee niet de hens erin. voordeel lijkt me wel dat mijn 'as' dan nog ergens kan worden gestrooid of bewaard wat ik een mooi plekje zou vinden maar vertrouw het niet helemaal. heb het idee dat ze ergens een grote berg gewone as hebben, mensen cremeren en dan van de berg een schepje in een urn doen en zeggen: "dit is je broer/zus"quote:Op maandag 29 november 2010 20:10 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Meen je dat nou?
Doe dan hetzelfde als ik. Laat je begraven in een kartonnen doos of een kist van sloophout. Lekker makkelijk, maak je zo kapot als het nodig is.
Overigens mag bij mij de hens erin. Schijnt goedkoper te zijn
Daar voel je echt helemaal niks meer van hoorquote:Op maandag 29 november 2010 20:12 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ook een idee! maar nee niet de hens erin. voordeel lijkt me wel dat mijn 'as' dan nog ergens kan worden gestrooid of bewaard wat ik een mooi plekje zou vinden maar vertrouw het niet helemaal. heb het idee dat ze ergens een grote berg gewone as hebben, mensen cremeren en dan van de berg een schepje in een urn doen en zeggen: "dit is je broer/zus"
twintig jaar?quote:Op maandag 29 november 2010 20:11 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Idd jaZiek
Heeeeeeeeeeeeel ziek
Tijd dat we het ziekenhuis bellen en je voor de komende twintig jaar opbergen denk ik
Eenzame opsluiting ook
Geen FOK! meer voor jou. Des te meer rust voor ons ook
Hoeven we niet meer na te denken over dit soort diepzinnige dingen
Have fun, DEquote:
Dus tochquote:Op maandag 29 november 2010 20:13 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
twintig jaar?
je wil van me af he
ik ook zo om half 9. komt er een film op tv over 2019...quote:
je kwetst mequote:
2019, het jaar waarin FFT weer vrij kwamquote:Op maandag 29 november 2010 20:14 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik ook zo om half 9. komt er een film op tv over 2019...
Doet me aan mijn eerste lijkschouwing denken. Een oude mevrouw was rond 3 uur 's nachts overleden en de volgende ochtend mocht ik na de overdracht naar het mortuarium om te kijken of ze echt dood was. Dat mag alleen een arts constateren namelijk. Maar ik kwam die ijskoude vriescel binnen waar ze lag en zei direct: 'Nou, als ze vannacht niet is overleden, dan zeker wel vanmorgen door de kou'quote:Op maandag 29 november 2010 20:03 schreef Leintjeuh het volgende:
Je gaat nooit dood --> direct de kist in en onder de grond. Je gaat dood, je lijf wordt opgehaald door je begrafenisondernemer. Dan lig je zeker een dag of 4-5 boven de grond in een koeling of gekoelde kist. Dan is daarna je begrafenis. Die moet namelijk ook geregeld worden. Dan heb je al echt wel de tijd gehad om bij te komen hoor, uit de schijndood.
Van mij mogen ze. Al strooien ze een stuk verbrande kano uit onder mijn naam vind ik het nog best.quote:Op maandag 29 november 2010 20:12 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ook een idee! maar nee niet de hens erin. voordeel lijkt me wel dat mijn 'as' dan nog ergens kan worden gestrooid of bewaard wat ik een mooi plekje zou vinden maar vertrouw het niet helemaal. heb het idee dat ze ergens een grote berg gewone as hebben, mensen cremeren en dan van de berg een schepje in een urn doen en zeggen: "dit is je broer/zus"
En daar kom je nu pas achter?quote:Op maandag 29 november 2010 20:14 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
je kwetst me
je denkt alleen maar aan jezellllllllfffffffffff!!
tuurlijk, goed gedrag!quote:Op maandag 29 november 2010 20:15 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
2019, het jaar waarin FFT weer vrij kwamOh nee...2010 + 20 = 2030
Misschien heb je wel iets van vervroegde vrijlating of zo. Dan kan het weer wel
Jij en goed gedrag? Ik acht de kans groter dat het komt omdat die ziekenhuisbewaarders wel wat zagen in dat dans werk van jequote:
ik keek dus net de trailerquote:Op maandag 29 november 2010 20:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Doet me aan mijn eerste lijkschouwing denken. Een oude mevrouw was rond 3 uur 's nachts overleden en de volgende ochtend mocht ik na de overdracht naar het mortuarium om te kijken of ze echt dood was. Dat mag alleen een arts constateren namelijk. Maar ik kwam die ijskoude vriescel binnen waar ze lag en zei direct: 'Nou, als ze vannacht niet is overleden, dan zeker wel vanmorgen door de kou'
FFT, vragen of je een mobieltje mee mag je kist inEn je moet de nieuwe bioscoopfilm Burried maar niet kijken.
hallo, we zijn wel wat meer waard dan datquote:Op maandag 29 november 2010 20:15 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Van mij mogen ze. Al strooien ze een stuk verbrande kano uit onder mijn naam vind ik het nog best.
Dat hoeft ook niet met een dikke laag zand bovenopquote:Op maandag 29 november 2010 20:17 schreef rijsttafel het volgende:
Ow trouwens FF, ze doen heus geen slot op je kist hoor als je dat soms dacht
Nergens voor nodig ook, lading zand is meer dan genoeg om zeker te weten dat ze er niet uit komtquote:Op maandag 29 november 2010 20:17 schreef rijsttafel het volgende:
Ow trouwens FF, ze doen heus geen slot op je kist hoor als je dat soms dacht
wat denk jij dan? shirt omhoog, broekje uit, ondersteboven in de paal hangen en ik ben vrijquote:Op maandag 29 november 2010 20:17 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Jij en goed gedrag? Ik acht de kans groter dat het komt omdat die ziekenhuisbewaarders wel wat zagen in dat dans werk van jeJe hebt gewoon je weg naar buiten gedanst he
quote:Op maandag 29 november 2010 20:18 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Nergens voor nodig ook, lading zand is meer dan genoeg om zeker te weten dat ze er niet uit komt
Ondersteboven in de paalquote:Op maandag 29 november 2010 20:18 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
wat denk jij dan? shirt omhoog, broekje uit, ondersteboven in de paal hangen en ik ben vrij
ga je die voor jezelf bakken?quote:Op maandag 29 november 2010 20:17 schreef PdeHoog het volgende:
Maar ik ga nu heel erg aan mezelf denken en niet meer aan vervroegde vrijlatingen hoorTijd om muffins te gaan maken vind ik wel
Jaquote:Op maandag 29 november 2010 20:19 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ga je die voor jezelf bakken?
ik wil echt niet dat die grond de kist direct vult voordat ik eruit kan klimmen.. daarom.. eis bijgesteld; niet minder dan 5 cm!quote:Op maandag 29 november 2010 20:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet met een dikke laag zand bovenop
AUquote:Op maandag 29 november 2010 20:19 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ondersteboven in de paalIk denk eerder die paal in jou, maar goed
jij krijgt geen 20 maagden in de hemelquote:Op maandag 29 november 2010 20:19 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
JaIk denk nl. graag aan mezelf...en alleen aan mezelf
En dikke schroeven waarmee je hem dicht schroeftquote:Op maandag 29 november 2010 20:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou ja, kan ook een andere paal zijn hoorquote:
ieeehhhh hou op!quote:Op maandag 29 november 2010 20:21 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
En dikke schroeven waarmee je hem dicht schroeft
Ik heb er aan eentje meer dan genoegquote:Op maandag 29 november 2010 20:20 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
jij krijgt geen 20 maagden in de hemel
quote:Op maandag 29 november 2010 20:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Truequote:Op maandag 29 november 2010 20:18 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Nergens voor nodig ook, lading zand is meer dan genoeg om zeker te weten dat ze er niet uit komt
Dat iel mij ook opquote:Op maandag 29 november 2010 20:21 schreef Isabeau het volgende:
Godsamme, die Jennifer bij Voice of Holland is echt slecht!
Talentenjachten zijn er niet beter op geworden de afgelopen jaren, denk dat het talent op is
ben je de herhaling aan het kijken? ik vind Kylie Minogue al een flutstemmetje hebben maar zij kan het nog ergerquote:Op maandag 29 november 2010 20:21 schreef Isabeau het volgende:
Godsamme, die Jennifer bij Voice of Holland is echt slecht!
Talentenjachten zijn er niet beter op geworden de afgelopen jaren, denk dat het talent op is
Of je vraagt of ze voor de zekerheid even een gouden staaf door je hart boren!quote:Op maandag 29 november 2010 20:20 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik wil echt niet dat die grond de kist direct vult voordat ik eruit kan klimmen.. daarom.. eis bijgesteld; niet minder dan 5 cm!
Je zit nu flauw te doen, toch? Ik weet dat bij jou nooit.quote:Op maandag 29 november 2010 20:20 schreef FutureFairytale het volgende:
ik wil echt niet dat die grond de kist direct vult voordat ik eruit kan klimmen.. daarom.. eis bijgesteld; niet minder dan 5 cm!
dat zeg je nuquote:Op maandag 29 november 2010 20:21 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik heb er aan eentje meer dan genoegBen niet zo van de polygamie
Zilver was hetquote:Op maandag 29 november 2010 20:22 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Of je vraagt of ze voor de zekerheid even een gouden staaf door je hart boren!
Dat heb ik altijd gezegdquote:
huh? eindigde dat wel goed?quote:Op maandag 29 november 2010 20:22 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
[..]
TrueMaar ik zat te denken aan de tijd voordat ze dat zand erop storten, want dan heb je misschien nog een dag extra
![]()
Was ooit een mooie Mythbuster aflevering waarbij die gast met die snor zich liet begraven in een kist en dan kijken hoelang ie het volhield. Eruit komen was natuurlijk sowieso geen optie
Maar de kist kon de druk van de aarde volgens mij nieteens aan. Die stortte al bijna in door het gewicht.![]()
Ze is toch geen vampier?quote:
Maar waarom zou je goud gebruiken danquote:
nee dank je, ik klim er liever uitquote:Op maandag 29 november 2010 20:22 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Of je vraagt of ze voor de zekerheid even een gouden staaf door je hart boren!
Het mag wel een beetje in stijl toch?quote:Op maandag 29 november 2010 20:24 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Maar waarom zou je goud gebruiken danKun je toch net zo goed ff een houten staak door haar heen rammen
Ja jijquote:Op maandag 29 november 2010 20:24 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nee dank je, ik klim er liever uit
Nee, hij is nu morsdoodquote:Op maandag 29 november 2010 20:23 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
huh? eindigde dat wel goed?
Groot in welk opzicht?quote:Op maandag 29 november 2010 20:25 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
wacht maar tot je groot bent
Neh...het is toch vergankelijk als de neten. Daar moet je ook geen energie meer in steken denk ikquote:Op maandag 29 november 2010 20:25 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Het mag wel een beetje in stijl toch?
Ja! Vertel eens...hoe wil jij zeker weten dat je dood bentquote:Op maandag 29 november 2010 20:25 schreef Tezz het volgende:
Ah, interessant onderwerp hier zo te zien.
Nou, vertel dan maar wat voor lekkers je gegeten hebt vandaagquote:Op maandag 29 november 2010 20:26 schreef Tezz het volgende:
Ik laat deze discussie even aan me voorbij gaan denk ik....
Huh???quote:Op maandag 29 november 2010 20:26 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja! Vertel eens...hoe wil jij zeker weten dat je dood bentEn kunnen wij daar een rol bij spelen
ben blij dat hij het was en niet ik... (gotver denk ik weer aan mezelf. schud me ff door elkaar ajb)quote:
Daar ging de discussie overquote:
Ah, dat snap ik dan weer wel! Wij aten drumsticks uit de oven met een berg groentes. Van het groentenat en wat vet uit de kip (en een plens witte wijn natuurlijk, haha) een sausje gemaakt voor erbij en een dot romige aardappelpurree.quote:Op maandag 29 november 2010 20:27 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nou, vertel dan maar wat voor lekkers je gegeten hebt vandaag
Oe...lekkerquote:Op maandag 29 november 2010 20:28 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ah, dat snap ik dan weer wel! Wij aten drumsticks uit de oven met een berg groentes. Van het groentenat en wat vet uit de kip (en een plens witte wijn natuurlijk, haha) een sausje gemaakt voor erbij en een dot romige aardappelpurree.
deze man overleefde gelukkig. ik was al bang wat anders te zienquote:
Mash! Dat is lang geleden!quote:Op maandag 29 november 2010 20:30 schreef PdeHoog het volgende:
Weer een MASH-seizoen verkocht
Via BOL.com. Gaat echt lekker zo
Had ik niet verwacht
Was ook lekker, en errug simpel!quote:Op maandag 29 november 2010 20:29 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Oe...lekkerDat klinkt echt goed en simpel
ik hou bij deze op over dit onderwerp speciaal voor jou. dan kun jij in alle rust muffins bakken. lief en meedenkend van me hequote:Op maandag 29 november 2010 20:27 schreef PdeHoog het volgende:
Oh wacht ff...ik ging aan de muffins heTot laters
lekkerr!! behalve dat tussen haakjes danquote:Op maandag 29 november 2010 20:28 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ah, dat snap ik dan weer wel! Wij aten drumsticks uit de oven met een berg groentes. Van het groentenat en wat vet uit de kip (en een plens witte wijn natuurlijk, haha) een sausje gemaakt voor erbij en een dot romige aardappelpurree.
Dat smaakt heerlijk in een saus hoor!quote:Op maandag 29 november 2010 20:32 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
lekkerr!! behalve dat tussen haakjes dan
tuurlijk weet ik dat ik aan t overdrijven benquote:Op maandag 29 november 2010 20:30 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Meen je dit nou serieus? Denk je niet dat je een klein beetje aan het overdrijven bent?
quote:
het overheerst op de een of andere manier, net als citroensap (al eerder gezegd). ik proef het gewon erdoorheenquote:Op maandag 29 november 2010 20:32 schreef Tezz het volgende:
[..]
Dat smaakt heerlijk in een saus hoor!
Ja, maar kijk hoe een klein beetje aarde al heel die stevige kist doet buigenquote:Op maandag 29 november 2010 20:27 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ben blij dat hij het was en niet ik... (gotver denk ik weer aan mezelf. schud me ff door elkaar ajb)
quote:Op maandag 29 november 2010 20:33 schreef Isabeau het volgende:
Ik ga op bed liggenFijne avond allemaal.
welterusten Isa! slaap zacht en droom geen enge dingen!quote:Op maandag 29 november 2010 20:33 schreef Isabeau het volgende:
Ik ga op bed liggenFijne avond allemaal.
Goed doseren....quote:Op maandag 29 november 2010 20:33 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
het overheerst op de een of andere manier, net als citroensap (al eerder gezegd). ik proef het gewon erdoorheen
oh gelukkig daar overheen gekeken. waarom wil ik dit soort dingen zien terwijl ik het niet wil weten? echt... net als horror. kan ik ook niet tegen en toch voel ik drang om ernaar te kijkenquote:Op maandag 29 november 2010 20:33 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Ja, maar kijk hoe een klein beetje aarde al heel die stevige kist doet buigen
En niet op voorhand zo zeurenquote:
mn mam's schuld denk ik met een paar keer stoofpot of jus met witte wijn. dan zei ze het niet en dan proefde ik het en dan zei ze dat het onmogelijk was omdat het een heel klein scheutje was..quote:
en je zeurt..quote:Op maandag 29 november 2010 20:37 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik heb ervaring zei ik joh
Je zeurt bij ieder gerecht waar ook maar iets van wijn in zit, dat heeft niets met ervaring te maken.quote:Op maandag 29 november 2010 20:37 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik heb ervaring zei ik joh
hmm, misschien de verkeerde wijn gebruikt dan? Of toch iets te veel? Of je vindt het gewoon echt niet lekker, dat kan natuurlijk ook!quote:Op maandag 29 november 2010 20:36 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
mn mam's schuld denk ik met een paar keer stoofpot of jus met witte wijn. dan zei ze het niet en dan proefde ik het en dan zei ze dat het onmogelijk was omdat het een heel klein scheutje was..
het was een mooie dienst. werd wel ineens zenuwachtig voor ik moest voorlezen maar eenmaal bezig ging het gelukkig goedquote:Op maandag 29 november 2010 20:36 schreef Bluezz het volgende:
FF hoe was het vandaag eigenlijk? Lastig op mijn werk met teruglezen, dus ik heb het gemist.
Ok mooiquote:Op maandag 29 november 2010 20:38 schreef FutureFairytale het volgende:
het was een mooie dienst. werd wel ineens zenuwachtig voor ik moest voorlezen maar eenmaal bezig ging het gelukkig goedheb afscheid kunnen nemen en daar ben ik blij om
ik ga dat toch ook maar doen. het gekke is (en dat zal voor mn ouders vast niet leuk zijn); ik heb het er altijd met hen over wat ik wil en ik zeg ook dat ik een uitvaartverzekering heb geregeld zodat ZIJ geen begrafenis hoeven betalen, alsof ik er vanuit ga dat ik mijn ouders niet haal. maf hequote:Op maandag 29 november 2010 20:37 schreef Bluezz het volgende:
Toevallig heb ik het weekend bij Yarden/mijn uitvaartverzekering, mijn wensen online ingevuld.
Makkelijk voor de nabestaanden.
En rijst : cremeren is goedkoper, maar slecht voor het milieu
quote:Op maandag 29 november 2010 20:38 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Je zeurt bij ieder gerecht waar ook maar iets van wijn in zit, dat heeft niets met ervaring te maken.
dat laatste is het. ik vind het gewoon echt niet lekker. alleen heel zoete dranken waarbij de smaak van alcohol weggaat zijn te doen maar dan kan ik net zo goed limonade drinken dus doe ik dat. ik vind alcohol echt niet lekker, dat is mogelijk tochquote:Op maandag 29 november 2010 20:38 schreef Tezz het volgende:
[..]
hmm, misschien de verkeerde wijn gebruikt dan? Of toch iets te veel? Of je vindt het gewoon echt niet lekker, dat kan natuurlijk ook!
Ik laat me verbranden in een biogascentralequote:Op maandag 29 november 2010 20:37 schreef Bluezz het volgende:
Toevallig heb ik het weekend bij Yarden/mijn uitvaartverzekering, mijn wensen online ingevuld.
Als wijn in gerechten is verwerkt smaakt het 9 van de 10 keer niet eens meer naar alcohol, niet eens een beetje. Dus ik blijf vinden dat je teveel zeurt en eerst wat meer moet proberenquote:Op maandag 29 november 2010 20:41 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
[..]
dat laatste is het. ik vind het gewoon echt niet lekker. alleen heel zoete dranken waarbij de smaak van alcohol weggaat zijn te doen maar dan kan ik net zo goed limonade drinken dus doe ik dat. ik vind alcohol echt niet lekker, dat is mogelijk toch
Dat heet naïefquote:Op maandag 29 november 2010 20:40 schreef FutureFairytale het volgende:
ik ga dat toch ook maar doen. het gekke is (en dat zal voor mn ouders vast niet leuk zijn); ik heb het er altijd met hen over wat ik wil en ik zeg ook dat ik een uitvaartverzekering heb geregeld zodat ZIJ geen begrafenis hoeven betalen, alsof ik er vanuit ga dat ik mijn ouders niet haal. maf he
als ik het 5 van de 5x dat mn moeder het heeft geprobeerd merk dat ze er wijn in heeft gegooid of in een restaurant ook terwijl dat niet in de omschrijving staat...quote:Op maandag 29 november 2010 20:42 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Als wijn in gerechten is verwerkt smaakt het 9 van de 10 keer niet eens meer naar alcohol, niet eens een beetje. Dus ik blijf vinden dat je teveel zeurt en eerst wat meer moet proberen
Ik laat mij in een grijze vuilniszak bij het grofvuil zetten.quote:Op maandag 29 november 2010 20:41 schreef rijsttafel het volgende:
Ik laat me verbranden in een biogascentrale
Tofquote:Op maandag 29 november 2010 20:41 schreef rijsttafel het volgende:
Ik laat me verbranden in een biogascentrale
nou ja, of ze zijn de enige met wie ik het erover heb omdat ik thuis woonquote:
stoer!quote:Op maandag 29 november 2010 20:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik laat mij in een grijze vuilniszak bij het grofvuil zetten.
Maar wie is er dan nog om het vuilnis buiten te zetten?quote:Op maandag 29 november 2010 20:43 schreef golfer het volgende:
[..]
quote:Op maandag 29 november 2010 20:44 schreef rijsttafel het volgende:
Maar wie is er dan nog om het vuilnis buiten te zetten?
orgaandonor heb je zelf ingevuld of anders weet de familie het maar je mag toch wel kiezen welke kist je wilt?quote:Op maandag 29 november 2010 20:43 schreef Bluezz het volgende:
Oh wat ik raar vind bij dat yardenonlinegebeuren : je kan niet kiezen welke kist en je kan niet aangeven dat je orgaandonor bent.
Dat laatste heeft de uitvaartmaatschappij toch ook niet veel mee te maken? Dat is iets wat in het ziekenhuis van belang is mocht je daar onder de juiste omstandigheden terecht komen. Toch?quote:Op maandag 29 november 2010 20:43 schreef Bluezz het volgende:
Oh wat ik raar vind bij dat yardenonlinegebeuren : je kan niet kiezen welke kist en je kan niet aangeven dat je orgaandonor bent.
quote:Op maandag 29 november 2010 20:43 schreef Bluezz het volgende:
Oh, ik heb ook sinds dit jaar een uitvaartverzekering. Maar al die wensen, pfff, 'k heb geen idee joh. Cremeren of begraven, dat wou ik aan m'n nabestaanden overlatenquote:Op maandag 29 november 2010 20:37 schreef Bluezz het volgende:
Best vet eigenlijk, nog een laatste reisjequote:Op maandag 29 november 2010 20:43 schreef golfer het volgende:
[..]
quote:Op maandag 29 november 2010 20:45 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
ziekenhuis, mocht je daar onder de juiste omstandigheden terecht komen.
Het helpt de nabestaanden altijd wel als ze een beetje op de hoogte zijn van jouw wensen zodat ze bij het rouwoprocs niet ook al die lastige besluiten moeten nemen.quote:Op maandag 29 november 2010 20:45 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oh, ik heb ook sinds dit jaar een uitvaartverzekering. Maar al die wensen, pfff, 'k heb geen idee joh. Cremeren of begraven, dat wou ik aan m'n nabestaanden overlatenOf is dat raar?
Nee, dat kan je bij alle vragen aangeven.quote:Op maandag 29 november 2010 20:45 schreef ColdFeet het volgende:
Oh, ik heb ook sinds dit jaar een uitvaartverzekering. Maar al die wensen, pfff, 'k heb geen idee joh. Cremeren of begraven, dat wou ik aan m'n nabestaanden overlatenOf is dat raar?
quote:Op maandag 29 november 2010 20:45 schreef golfer het volgende:
Nadat ze al mijn nog bruikbare zaken eruit/af gesloopt hebben natuurlijk.
In mijn geval zal dat wel tot de voorhuid beperkt blijven.
aawquote:Op maandag 29 november 2010 20:45 schreef golfer het volgende:
Die kunnen ze er nu ook al afslopen hoor als je wiltquote:Op maandag 29 november 2010 20:45 schreef golfer het volgende:
Ik heb vanmorgen in het vliegtuig gelezen over alle infectieziektes die je in Ghana op kunt lopen met maden onder je huid enzo. Ik wil niet meerquote:Op maandag 29 november 2010 20:46 schreef FutureFairytale het volgende:
iee in de film in de operatiekamer opereren ze iemand door allerlei kleine beestjes in zn oog te laten lopen terwijl hij bij is
* FutureFairytale gespannen schouders heeft
dat moesten de broers en zus van mn oom. ze wisten helemaal niksquote:Op maandag 29 november 2010 20:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Het helpt de nabestaanden altijd wel als ze een beetje op de hoogte zijn van jouw wensen zodat ze bij het rouwoprocs niet ook al die lastige besluiten moeten nemen.
Nou, maar dat is wel heel belangrijk hoor!! Het liefst hebben ze je hersendood maar met nog een kloppend hart na een niet al te beschadigend auto-ongeluk op ongeveer 20-35 jarige leeftijd meen ikquote:
ik zal het eens tegen mn baas zeggenquote:Op maandag 29 november 2010 20:47 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik heb vanmorgen in het vliegtuig gelezen over alle infectieziektes die je in Ghana op kunt lopen met maden onder je huid enzo. Ik wil niet meer
GO RECYCLEquote:Op maandag 29 november 2010 20:48 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nou, maar dat is wel heel belangrijk hoor!! Het liefst hebben ze je hersendood maar met nog een kloppend hart na een niet al te beschadigend auto-ongeluk op ongeveer 20-35 jarige leeftijd meen ikDan kunnen ze, mits je een beetje gezond was, zo veel mogelijk van je hergebruiken
![]()
Recyclen FTW
Daar gaat het niet om, voor de volledigheid zou dat een vraag moeten zijn vind ik.quote:Op maandag 29 november 2010 20:44 schreef FutureFairytale het volgende:
orgaandonor heb je zelf ingevuld of anders weet de familie het maar je mag toch wel kiezen welke kist je wilt?
GO CAPTAIN PLANET!quote:
Oh ja, joh?quote:Op maandag 29 november 2010 20:47 schreef rijsttafel het volgende:
Die kunnen ze er nu ook al afslopen hoor als je wilt
Aha! Nu wordt de grap al een stuk duidelijkerquote:Op maandag 29 november 2010 20:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Oh ja, joh?
Dat wist ik als Jood helemaal niet.
Zullen we het nou eens voor één keer niet over voetbal hebbenquote:Op maandag 29 november 2010 20:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Oh ja, joh?
Dat wist ik als Jood helemaal niet.
Wel flink plastic laten ophangen om je heen, tegen de spettersquote:Op maandag 29 november 2010 20:51 schreef Stereotomy het volgende:
ff Dexter kijken
FF je kunt jezelf natuurlijk ook eerst in stukjes laten hakken, dan weten mensen zeker dat je dood bent als je dood bent.
Sorry.quote:Op maandag 29 november 2010 20:52 schreef TAV74 het volgende:
Zullen we het nou eens voor één keer niet over voetbal hebben
En in plaats van een urnen op de kast dan zo je familie 'bewaren'quote:Op maandag 29 november 2010 20:51 schreef Stereotomy het volgende:
ff Dexter kijken
FF je kunt jezelf natuurlijk ook eerst in stukjes laten hakken, dan weten mensen zeker dat je dood bent als je dood bent.
quote:Op maandag 29 november 2010 20:55 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
En in plaats van een urnen op de kast dan zo je familie 'bewaren'
http://www.whokilledbambi.co.uk/public/2010/09/dex-slide2.jpg
Ja zo denk ik ook....maar dan ga ik er dus vanuit dat de mensen om mij heen het ook fijn vinden om een graf te kunnen bezoeken en dat is volgens mij weer niet zoquote:Op maandag 29 november 2010 20:57 schreef Aure het volgende:
Ik wil begraven worden denk ik. Ik vind het zelf namelijk fijner als ik een graf kan bezoeken. Which reminds me, dat moet ik binnenkort maar eens doen.
Als je veel bezoek wilt, moet je je laten plastificerenquote:Op maandag 29 november 2010 20:57 schreef Aure het volgende:
Ik wil begraven worden denk ik. Ik vind het zelf namelijk fijner als ik een graf kan bezoeken. Which reminds me, dat moet ik binnenkort maar eens doen.
Oja dat kan ook nog inderdaadquote:Op maandag 29 november 2010 21:00 schreef Sunnythesun het volgende:
Mijn stief oma is gecremeerd én heeft een normaal 'graf' (met daar op dus een soort monument waar haar as in zit). Onlangs is haar ex man in dat graf begravenZe delen dus een stekkie nu
Dus het is niet zo dat je per se niets hebt of per se aan een urnenveldje vast zit na een crematie.
quote:Op maandag 29 november 2010 21:00 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Als je veel bezoek wilt, moet je je laten plastificeren
Hahahahahahaha ja misschien moet ik me daar es voor opgeven. Dan wil ik natuurlijk wel eindigen in het 12+ kamertjequote:Op maandag 29 november 2010 21:00 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Als je veel bezoek wilt, moet je je laten plastificeren
Dat heb ik ook aangegeven. Uitstrooien over de zee, liefst vanaf het strand (kijk ff hoe de wind staatquote:Op maandag 29 november 2010 21:00 schreef Sunnythesun het volgende:
Mijn opa en oma zijn beide uitgestrooid. Mijn opa op de Noordzee, mijn oma op Texel. Daar was ze het liefste..Dat vind ik mooi, zo iets wil ik ook..
Ongetwijfeld, ja, jouw billen worden daar tentoongesteld als het 8e wereldwonder heb ik vernomen.quote:Op maandag 29 november 2010 21:01 schreef Aure het volgende:
[..]
Hahahahahahaha ja misschien moet ik me daar es voor opgeven. Dan wil ik natuurlijk wel eindigen in het 12+ kamertje
Sweetquote:Op maandag 29 november 2010 21:03 schreef Bluezz het volgende:
Zoon F. zei overigens bij de begrafenis van mijn tante : ik wil niet dat je gecremeerd wordt...maar begraven anders ben je 'nergens' meer.
Vraag ik : ga je dan nog wel eens naar me toe dan
Zegt ie : nee dat niet, jakkes zo'n begraafplaats
quote:Op maandag 29 november 2010 21:03 schreef Bluezz het volgende:
Zoon F. zei overigens bij de begrafenis van mijn tante : ik wil niet dat je gecremeerd wordt...maar begraven anders ben je 'nergens' meer.
* Stereotomy jaarabonnement kooptquote:Op maandag 29 november 2010 21:07 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, ja, jouw billen worden daar tentoongesteld als het 8e wereldwonder heb ik vernomen.
Ja, dat zijn dingen die wel heel erg belangrijk zijnquote:Op maandag 29 november 2010 21:07 schreef Aure het volgende:
![]()
Ik vind een begraafplaats niet echt eng eigenlijk. Nouja,sommige wel, maar die zijn dan ook gewoon heel duister ofzo
Vriendin van mij houdt ook helemaal niet van begraafplaatsen, daar heeft ze echt niks mee. Maar toch is haar zoontje begraven, want hij mocht het plekje van opa hebben, dus hij ligt nu bij oma en dat vind ze dan wel weer een prettig idee. Dat ie niet alleen is
Nee ik vind dat ook niks... Bij een familielid is fijnerquote:Op maandag 29 november 2010 21:09 schreef Sunnythesun het volgende:
Dat is mooi Aure.. fijn dat hij daar bij kon.
Vind de 'kinderhoek' op een begraafplaats altijd zo schrijnend.. zou daar mijn kind geloof ik niet tussen willen hebbenliever bij opa en oma oid
Hehe!quote:Op maandag 29 november 2010 21:03 schreef Bluezz het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed
quote:Op maandag 29 november 2010 21:11 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
* Stereotomy jaarabonnement koopt
je klinkt nu net als die Chinese restauranthouder die een jongen uit mijn dorp in stukken heeft gehakt. eng Steerquote:Op maandag 29 november 2010 20:51 schreef Stereotomy het volgende:
ff Dexter kijken
Hoe smaakte die Babi Pangang bij hem?quote:Op maandag 29 november 2010 21:14 schreef FutureFairytale het volgende:
je klinkt nu net als die Chinese restauranthouder die een jongen uit mijn dorp in stukken heeft gehakt. eng Steer
Haha je moet t niet zo serieus nemen johquote:Op maandag 29 november 2010 21:14 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
je klinkt nu net als die Chinese restauranthouder die een jongen uit mijn dorp in stukken heeft gehakt. eng Steer
geen idee, gelukkig had hij geen restaurant bij ons in de buurtquote:Op maandag 29 november 2010 21:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Hoe smaakte die Babi Pangang bij hem?
Wake-up call: Als je dood bent, besta je niet meer.quote:Op maandag 29 november 2010 21:16 schreef FutureFairytale het volgende:
ik vind gecremeerd worden heel sober, plekje zonder bloemen enzo. die as is niet meer jezelf dan. als je iets verbrandt gaat dat ook weg, dan denk je ook niet; 'hee dat is een stukje van mij'
ik hoop ook dat er iemand is die bij mn graf wil komen. mn ouders zeker.
daar ga ik weer
ja.... maar... Steer.... Chinees... stukken gehakt...quote:Op maandag 29 november 2010 21:16 schreef Aure het volgende:
[..]
Haha je moet t niet zo serieus nemen joh
quote:Op maandag 29 november 2010 21:16 schreef FutureFairytale het volgende:
ik vind gecremeerd worden heel sober, plekje zonder bloemen enzo. die as is niet meer jezelf dan. als je iets verbrandt gaat dat ook weg, dan denk je ook niet; 'hee dat is een stukje van mij'
ik hoop ook dat er iemand is die bij mn graf wil komen. mn ouders zeker.
daar ga ik weer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
echt welquote:Op maandag 29 november 2010 21:17 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Wake-up call: Als je dood bent, besta je niet meer.
Mooiquote:Op maandag 29 november 2010 21:17 schreef golfer het volgende:
Wij hebben trouwens vorig jaar in oktober de as van mijn vader en mijn stiefmoeder lekker door elkaar gemengd en illegaal uitgestrooid op de heide van Bussum, omdat we daar goede jeugdherinneringen van een toen nog erg gelukkig huwelijk van hun bij hadden.
Voelde goed.
quote:Op maandag 29 november 2010 21:17 schreef TAV74 het volgende:
[..]botjes blijvenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
dat is mooi. hadden zij dat ook als wens of wist je hun wens niet?quote:Op maandag 29 november 2010 21:17 schreef golfer het volgende:
Wij hebben trouwens vorig jaar in oktober de as van mijn vader en mijn stiefmoeder lekker door elkaar gemengd en illegaal uitgestrooid op de heide van Bussum, omdat we daar goede jeugdherinneringen van een toen nog erg gelukkig huwelijk van hun bij hadden.
Voelde goed.
hoe weet je dat zo? net hier nagevraagd en botjes blijven hoor ik hier ookquote:
Dat vind ik ook heel mooiquote:Op maandag 29 november 2010 21:17 schreef golfer het volgende:
Voelde goed.
Uiteindelijk vergaan ook botjes..quote:Op maandag 29 november 2010 21:19 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hoe weet je dat zo? net hier nagevraagd en botjes blijven hoor ik hier ook
Hoe weet je dat?quote:Op maandag 29 november 2010 21:20 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik geloof dat ik (ergens anders) voortleef
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |