abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 29 november 2010 @ 19:00:43 #1
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_89309405
~O>
Confidence through competence
  maandag 29 november 2010 @ 19:01:07 #2
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_89309431
Leuk Isa! Met van allerlei recepten, of een bepaald thema of zo?

Aure, feli. Lees het nu pas. Lijkt me leuk om in een Apple-shop te werken!
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
  Moderator / Redactie Sport maandag 29 november 2010 @ 19:03:15 #3
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_89309523
Aardappelen, Rode kool en worst stond hier op het menu :+.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_89309627
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 19:01 schreef Duderella het volgende:
Leuk Isa! Met van allerlei recepten, of een bepaald thema of zo?

Aure, feli. Lees het nu pas. Lijkt me leuk om in een Apple-shop te werken!
Er staat op: recepten kalender 2011, met wijntips van Hubrecht Duijker. Nu ken ik Hubrecht (zal dat een verbastering van Hubertus zijn?) niet, maar hij wil me elke dag andere wijn voorschotelen! :@
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_89309704
quote:
Mulligatawny dus :)

8 als voorgerecht, 6 als lunch/maaltijd..

250 gr rode linzen, anderhalve liter kippenbouillon, 1 tl kurkuma, 2 medium grote aardappels (geschild en in blokjes), stukje verse gember (zo groot als je duim) geschild en geraspt/fijngesneden, 4 tenen knof, paar EL olie (zonnebloem ofzo), 1 tl met kop komijnzaadjes, 1 tl met kop korianderzaadjes, 200 gr kipfilet in blokjes, z&p, beetje cayennepeper, citroensap en bijv griekse yoghurt.

Linzen, bouillon en kurkuma in een pan gooien, aan de kook brengen en 30 minuutjes laten sudderen, aardappels na 15 minuutjes erbij. Pureren met staafmixer en apart zetten.

Knoflook en gember in foodprocessor met een beetje water en een puree maken. Dat bakken in een pan met de olie en de komijn en koriander. Kipfiletblokjes erbij en 10 minuutjes laten bakken.

Linzenmix erbij gooien, op smaak brengen en verdunnen als je het te dik vind.

Eventueel wat yoghurt bij t serveren erover.
Dat eten wij morgen :9 met nog wat platte peterselie erover... en misschien maak ik nog een raita oid en bak er volkoren flatbreads bij.

[ Bericht 2% gewijzigd door DarkElf op 29-11-2010 19:14:52 ]
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  maandag 29 november 2010 @ 19:07:39 #6
55709 Stereotomy
pi_89309719
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 19:01 schreef Duderella het volgende:
Lijkt me leuk om in een Apple-shop te werken!
Je bedoelt dat je het leuk vindt voor Aure om in een Apple-shop te werken? :P

Ik zie jou geen Apple ambassadeur zijn :P
pi_89309744
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 19:05 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Er staat op: recepten kalender 2011, met wijntips van Hubrecht Duijker. Nu ken ik Hubrecht (zal dat een verbastering van Hubertus zijn?) niet, maar hij wil me elke dag andere wijn voorschotelen! :@
Wat leuk van je collega's
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  Moderator / Redactie Sport maandag 29 november 2010 @ 19:10:52 #8
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_89309869
NIeuwe cd van Duffy :r
pi_89309984
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 19:10 schreef borisz het volgende:
NIeuwe cd van Duffy :r
Wie is Duffy en wat is er aan de hand met haar nieuwe cd dat jij spontaan over je nek gaat?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_89310035
oh nee, ik ga eens zoeken of ik een naanbroodrecept heb ergens :9
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_89310050
gegeten.. booh ik zit vol. logisch want ik heb 8 vissticks gegeten (de rest lustte niet zoveel :{w )
ik vind de zalmsticks ietwat droog, de gewone vissticks (in dit geval was het omega 3 :P ) blijven de lekkerste *O*
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_89310089
Hoi! We zijn thuis, en het is koud en glad hier :|W

En verder: wat P zegt. 3 vlokken sneeuw en Nederland kan spontaan niet meer autorijden 8)7
  Moderator / Redactie Sport maandag 29 november 2010 @ 19:15:11 #13
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_89310108
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 19:12 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Wie is Duffy en wat is er aan de hand met haar nieuwe cd dat jij spontaan over je nek gaat?
Duffy is een zangeres ;). Ze heeft alleen last van jengeleritus. Nieuwe album is nog al zwaar matig :r
pi_89310126
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 18:53 schreef DarkElf het volgende:

[..]

morgen moet hij naar a'dam :')
Ah..nou, als-ie in de file komt, weet-ie waar er gegeten kan worden onderweg :7 En anders heb ik vermoedelijk morgen nog wel een speculaasmuffin voor hem over :Y :9
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_89310204
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 19:15 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ah..nou, als-ie in de file komt, weet-ie waar er gegeten kan worden onderweg :7 En anders heb ik vermoedelijk morgen nog wel een speculaasmuffin voor hem over :Y :9
das lief van je ;)

de mr kennende doet hij zulke dingen niet, kan je je die storm nog herinneren toen de haringvliet zo stilstond een paar jaar geleden? is hij ook gewoon gaan rijden, uiteindelijk 7 uur over gedaan :o :') Hij wilde graag naar huis O+
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_89310318
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 19:15 schreef borisz het volgende:

Duffy is een zangeres ;). Ze heeft alleen last van jengeleritus. Nieuwe album is nog al zwaar matig :r
Dan hoef ik er in ieder geval niet meer naar te luisteren als het gejengel is.

Lein, dit is echt open haard weer O+
pi_89310342
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 19:14 schreef Leintjeuh het volgende:
Hoi! We zijn thuis, en het is koud en glad hier :|W

En verder: wat P zegt. 3 vlokken sneeuw en Nederland kan spontaan niet meer autorijden 8)7
nou bleven ze dan maar thuis ipv met 5 km p/u over de weg rijden :(
pi_89310377
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 19:17 schreef DarkElf het volgende:

[..]

das lief van je ;)

de mr kennende doet hij zulke dingen niet, kan je je die storm nog herinneren toen de haringvliet zo stilstond een paar jaar geleden? is hij ook gewoon gaan rijden, uiteindelijk 7 uur over gedaan :o :') Hij wilde graag naar huis O+
Ik geef hem groot gelijk :Y Ik zou ook naar huis komen met zo'n lekker ding kok thuis :9~ Wat nou, uit eten....DE kan het vele malen beter :7
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_89310407
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 19:20 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ik geef hem groot gelijk :Y Ik zou ook naar huis komen met zo'n lekker ding kok thuis :9~ Wat nou, uit eten....DE kan het vele malen beter :7
:@
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_89310411
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 19:19 schreef FutureFairytale het volgende:
nou bleven ze dan maar thuis ipv met 5 km p/u over de weg rijden :(
Inderdaad, stelletje knuppels. 50 rijden op de A12 (waar je dus gewoon 100 kon en 120 mocht) omdat er wat sneeuw valt. Zo krijg je Lein hevig gefrustreerd :Y

En nu ga ik piepers jassen voor de andijviestamp.
pi_89310432
quote:
10s.gif Op maandag 29 november 2010 19:21 schreef DarkElf het volgende:

[..]

:@
Ik heb daar nog geen ervaring mee he :{w Ik redeneer nu volledig vanuit Mr DE :Y

edit: enneh..nu heeft die ego van jou wel genoeg opkrikkers gehad! Voer willen we zien :7
pi_89310439
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 19:21 schreef Leintjeuh het volgende:

Inderdaad, stelletje knuppels. 50 rijden op de A12 (waar je dus gewoon 100 kon en 120 mocht) omdat er wat sneeuw valt. Zo krijg je Lein hevig gefrustreerd :Y

En nu ga ik piepers jassen voor de andijviestamp.
Lekker *O* Mijn trein had uiteraard ook vertraging. Glad spoor. Je weets.
pi_89310487
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 19:22 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ik heb daar nog geen ervaring mee he :{w Ik redeneer nu volledig vanuit Mr DE :Y

edit: enneh..nu heeft die ego van jou wel genoeg opkrikkers gehad! Voer willen we zien :7
ja das waar. t eten is op! en t was lekker. had nog wat pijnboompitten geroosterd en door de salade gegooid :9
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_89310537
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 19:23 schreef DarkElf het volgende:

[..]

ja das waar. t eten is op! en t was lekker. had nog wat pijnboompitten geroosterd en door de salade gegooid :9
Ja potverdikkie :{w Maak het nog lekkerder :{ Maar mijn bonenschotel was ook lekker. Toch eens proberen de HAK mix te laten staan en het zelf te fabriceren op de een of andere manier :9
  maandag 29 november 2010 @ 19:24:29 #25
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_89310539
:O Kwartiertje weggedommeld :Y

En de Irish Stew was erg lekker :9~
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_89310557
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 19:23 schreef DarkElf het volgende:

Toch geen smaak aantastende Chinese pijnboompitten hey 8-)
pi_89310586
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 19:24 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nog nooit gehad en ik eet ze geregeld! alleen rooster ik ze altijd in een pietsie olie, misschien scheelt dat?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_89310624
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 19:24 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja. Daar hoor ik een van mijn collega's ook over. Is dat nou een broodje aap-verhaal?
pi_89310626
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 19:25 schreef DarkElf het volgende:

Nog nooit gehad en ik eet ze geregeld! alleen rooster ik ze altijd in een pietsie olie, misschien scheelt dat?
Wie weet :Y

Ik heb 1x van die vreemde pijnboompitten gehad en dat is me lang bijgebleven. Bah bah wat werd alles vies.
pi_89310636
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 19:26 schreef PdeHoog het volgende:

Ja. Daar hoor ik een van mijn collega's ook over. Is dat nou een broodje aap-verhaal?
Nee, was het maar waar :N
pi_89310687
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 19:26 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik heb 1x van die vreemde pijnboompitten gehad en dat is me lang bijgebleven. Bah bah wat werd alles vies.
Ja mijn zwager had t laatst ook! die heeft een week of 2-3 een bittere smaak gehad bij alles wat hij at of dronk...
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_89310698
Ik heb binnen al een sjaal aan.. zal ik er dan als ik naar buiten ga maar 2 aandoen? :P

Chinese pijnboompitten NOMNOMNOM. :D
Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed
pi_89310709
:W

Ik zit net in de bus, veel te lange dag zo, bleh..
Hopelijk haal ik wel de aansluiting, anders ga ik echt huilen :P
pi_89310748
hoor ik hier nou iets slechts over Chinese pijnboompitten? }:|
pi_89310792
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 19:28 schreef LieLie het volgende:

KAn de Mr. je niet ff komen halen?
pi_89310798
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 19:27 schreef DarkElf het volgende:

Ja mijn zwager had t laatst ook! die heeft een week of 2-3 een bittere smaak gehad bij alles wat hij at of dronk...
Twee tot drie weken?! :o Dat is lang zeg! Duurde bij mij iets van een week. Maar dan nog. Het was echt niet prettig. Ik kan me niet meer herinneren waar het nu eigenlijk door kwam, soort pijnboompit of chemicaliën oid.
pi_89310819
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 19:28 schreef LieLie het volgende:

Helpt een seintje aan de chauffeur dat je een overstap hebt?
pi_89310843
hou me tegen. ik heb zin om een paar klotejochies in hun nekvel te grijpen...
de hele tijd worden er sneeuwballen tegen ons raam gegooid in de hoop dat wij reageren.
zodra er één ijsbal tussen zit duw ik zo'n joch met zn gezicht in de sneeuw :(
pi_89310884
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 19:27 schreef DarkElf het volgende:

[..]

wat gek :?
pi_89310887
Wiki zegt:
quote:
Het eten van pijnboompitten kan een risico van een ernstig verstoorde smaak opleveren die meerdere dagen of weken kan aanhouden. Deze smaakstoornis doet zich pas een of twee dagen na de consumptie voor. Er wordt een intense bittere, soms metaalachtige smaak ervaren. Dit probleem treedt nooit op bij pijnboompitten van Europese origine, enkel bij een minderheid van de Chinese pijnboompitten. Tot op heden is het niet duidelijk om welke pijnboomsoort het gaat. In verband met de oorzaak werd er, op basis van chromatografisch onderzoek, gesuggereerd dat het zou gaan om triglyceriden die opgebouwd zijn uit C16-C18 onverzadigde vetzuren. Zware metalen, een andere oorzaak van smaakstoornissen, noch pesticidenresidus konden aangetoond worden. [1] Op basis van deze gegevens lijkt er tot op heden in alle gevallen geen gevaar voor de volksgezondheid. Ook de Voedsel en Waren Autoriteit (VWA) huldigt dit standpun
Ja, die metaalsmaak kan ik me nog heel goed herinneren! Alsof je steeds bloed in je mond hebt :o
pi_89310893
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 19:30 schreef FutureFairytale het volgende:
de hele tijd worden er sneeuwballen tegen ons raam gegooid in de hoop dat wij reageren.
Ah...het is ze dus al gelukt :P
pi_89310922
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 19:30 schreef FutureFairytale het volgende:
Als ik dat hier probeer schraap ik de arme drommel over de stoep, hier ligt ongeveer 1 mm sneeuw.
pi_89310941
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 19:31 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ah...het is ze dus al gelukt :P
gelukkig hebben ze nog niet door dat ik reageer. en nu hoor ik het gelukkig niet meer, pfoeh
pi_89311018
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 19:31 schreef Isabeau het volgende:
Wiki zegt:

[..]

Ja, die metaalsmaak kan ik me nog heel goed herinneren! Alsof je steeds bloed in je mond hebt :o
jemig.. wat gek. in de noten- zadenwereld is het volledig langs ons gegaan :{
'gewone' pijnboompitten komen uit China.. ik denk dat er iets illegaal hier gekomen is via een kanaal wat wij niet weten
pi_89311035
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 19:32 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Als ik dat hier probeer schraap ik de arme drommel over de stoep, hier ligt ongeveer 1 mm sneeuw.
leert ie t wel :P
(wat zeg ik nu :o )
pi_89311084
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 19:34 schreef FutureFairytale het volgende:

jemig.. wat gek. in de noten- zadenwereld is het volledig langs ons gegaan :{
'gewone' pijnboompitten komen uit China.. ik denk dat er iets illegaal hier gekomen is via een kanaal wat wij niet weten
Ik had pijnboompitten van de Albert Heijn toen ik het kreeg. Maar is alweer erg lang geleden hoor, zeker 2 jaar.
pi_89311131
En nog een random weetje: Het woord "pinocchio" (Ned.: Pinokkio) betekent pijnboompit.
pi_89311178
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 19:32 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

gelukkig hebben ze nog niet door dat ik reageer. en nu hoor ik het gelukkig niet meer, pfoeh
te vroeg gejuicht -O-
pi_89311233
P, die is aan het vergaderen ;)

Isa, die communicatie tussen Qbuzz en NS is niet optimaal :P
pi_89311240
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 19:35 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik had pijnboompitten van de Albert Heijn toen ik het kreeg. Maar is alweer erg lang geleden hoor, zeker 2 jaar.
ok ik denk dat ik weet van wie dat dan is. gelukkig koop ik daar geen pijnboompitten van maar dat is een leverancier die echt alles doet, dus vraag me af of ze overal net zoveel eisen aan kunnen stellen
pi_89311261
quote:

[..]

zwager ook, die had in zijn lunchpauze een salade gekocht daar.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_89311263
quote:
En nog een random weetje: Het woord "pinocchio" (Ned.: Pinokkio) betekent pijnboompit.
apart .. :)
pi_89311289
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 19:37 schreef LieLie het volgende:
P, die is aan het vergaderen ;)

Isa, die communicatie tussen Qbuzz en NS is niet optimaal :P
Waarom zijn er ook zoveel verschillende maatschappijen -O- Maakt mij niet wijs dat dat beter voor de klant is :') Uiteindelijk blijft het toch allemaal net zo duur.
pi_89311296
ieehh er zit een oorwurm in mn moeders haar en ook één in de wc :X
pi_89311305
quote:
:D Leuk!

Grote hemel, wat ben ik moe - vanochtend een supervroege vlucht en vervolgens de hele dag in het lab :O
pi_89311332
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 19:36 schreef FutureFairytale het volgende:
te vroeg gejuicht -O-
Door de achterdeur naar buiten gaan, omlopen, ventjes beetgrijpen en een paar fijne klappen geven O+
pi_89311356
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 19:38 schreef DarkElf het volgende:

[..]

zwager ook, die had in zijn lunchpauze een salade gekocht daar.
tijd geleden dat ik zo'n salade had maar laatste keer had ik de Griekse salade met een soort rijstachtig iets, feta en knoflooksaus en die was jummmm
pi_89311367
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 19:39 schreef ColdFeet het volgende:

Grote hemel, wat ben ik moe - vanochtend een supervroege vlucht en vervolgens de hele dag in het lab :O
Zo leer je nog eens iets met Wiki *O*

Welkom terug :* en wat een dag zeg, zo in 1 ruk doorgaan :o
  Moderator / Redactie Sport maandag 29 november 2010 @ 19:40:09 #59
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_89311372
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 19:26 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nog nooit last van gehad terwijl wij ook meestal ook AH pijnboompitten hebben.
pi_89311425
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 19:39 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Door de achterdeur naar buiten gaan, omlopen, ventjes beetgrijpen en een paar fijne klappen geven O+
wil ik heel graag maar daar wordt het erger van. ze komen dan én terug met nog meer sneeuw én er komt hier een boze moeder die de blauwe plekken van haar kind laat zien :P
pi_89311472
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 19:39 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

CF-je *O* Was het leuk? :D Enneh...bikkel dat je in een ruk door bent gegaan :o Los is vermoedelijk verstandig geweest en doorgereden naar huis en daar gaan tukken? :P
pi_89311474
CF, ik moest vandaag zomaar plots aan je denken! Jaren gelden stopte je me een potje in mijn handen met een uienmengseltje met drank (dit zeg ik nu waarschijnlijk heel oneerbiedig O-) )

Het was heerlijk. Maar nu de vraag: kan ik dat zelf maken en zo ja hoe? Misschien ben je het al lang weer vergeten overigens :@
pi_89311476
Ik vind de korte dikke pijnboompit lekkerder dan de lange dunne :') Wat zegt dat over mij?
pi_89311512
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 19:40 schreef FutureFairytale het volgende:

wil ik heel graag maar daar wordt het erger van. ze komen dan én terug met nog meer sneeuw én er komt hier een boze moeder die de blauwe plekken van haar kind laat zien :P
Ja, want als haar kind een grote klier is dan is dat normaal. En als jij het beu bent dan is dat niet normaal. Zo werkt dat anno 2010 8)7
pi_89311514
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 19:41 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik vind de korte dikke pijnboompit lekkerder dan de lange dunne :') Wat zegt dat over mij?
Dat je lijp Lein bent O+ ;)
pi_89311524
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 19:41 schreef Leintjeuh het volgende:
ehm.. voor zover mijn kennis zijn er korte dunne en lange dikke pitten ;)
pi_89311548
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 19:42 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, want als haar kind een grote klier is dan is dat normaal. En als jij het beu bent dan is dat niet normaal. Zo werkt dat anno 2010 8)7
erg he... heft in eigen hand nemen/verdedigen mag niet meer -O-
pi_89311598
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 19:43 schreef FutureFairytale het volgende:

erg he... heft in eigen hand nemen/verdedigen mag niet meer -O-
Nou ja, gewoon een ouderwets pak rammel voor het veroorzaken van overlast. Kinderen (hoe vervelend ze ook zijn) moet je nu met fluwelen handschoentjes benaderen want anders staat pa of de politie op je stoep :')
pi_89311633
Hi CF, was t leuk en hoe is jullie neefje?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_89311655
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 19:41 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

CF-je *O* Was het leuk? :D Enneh...bikkel dat je in een ruk door bent gegaan :o Los is vermoedelijk verstandig geweest en doorgereden naar huis en daar gaan tukken? :P
No way, die moet ook om z'n vrije dagen denken...

Isa, ja, uienprut met port denk ik. Veel fijngesneden uitjes heel zacht fruiten tot geel-achtig. Beetje tijm, blaadje laurier, snuf zout erbij. Scheut port erbij, inkoken, meer port, meer inkoken. Beetje zwarte peper malen en klaar :9
pi_89311656
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 19:44 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nou ja, gewoon een ouderwets pak rammel voor het veroorzaken van overlast. Kinderen (hoe vervelend ze ook zijn) moet je nu met fluwelen handschoentjes benaderen want anders staat pa of de politie op je stoep :')
Ik zeg Supersoaker :9 Zeker met dit weer :9
pi_89311681
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 19:45 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Wow...twee bikkels _O_
quote:
Isa, ja, uienprut met port denk ik. Veel fijngesneden uitjes heel zacht fruiten tot geel-achtig. Beetje tijm, blaadje laurier, snuf zout erbij. Scheut port erbij, inkoken, meer port, meer inkoken. Beetje zwarte peper malen en klaar :9
Waar is dat lekker bij? :9
pi_89311728
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 19:44 schreef DarkElf het volgende:
Hi CF, was t leuk en hoe is jullie neefje?
Sweeeeeet O+ O+ Piepklein, maar blijkbaar toch best groot ;) En lekker spelletjes gedaan met grote neefje.
  maandag 29 november 2010 @ 19:46:49 #74
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_89311738
quote:
11s.gif Op maandag 29 november 2010 19:07 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Je bedoelt dat je het leuk vindt voor Aure om in een Apple-shop te werken? :P

Ik zie jou geen Apple ambassadeur zijn :P
Nee, het lijkt mij zelf leuk.
Ik sluit niet uit dat ik ooit nog eens een baantje in een winkel zoek. :)
pi_89311759
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 19:46 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Sweeeeeet O+ O+ Piepklein, maar blijkbaar toch best groot ;) En lekker spelletjes gedaan met grote neefje.
Fijn dat het leuk was :)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_89311780
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 19:45 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Wow...twee bikkels _O_

[..]

Waar is dat lekker bij? :9
Kaas, rundvlees, op broodjes ofzo.
pi_89311784
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 19:46 schreef Duderella het volgende:

[..]

:o Ik zou zomaar langs komen dan om iets bij jou te kopen :Y
pi_89311796
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 19:45 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Je weet het nog *; En ik ga dat absoluut maken! Ik heb echt zin in slowcooking dingetjes.
pi_89311806
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 19:47 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Kaas, rundvlees, op broodjes ofzo.
Hmmm...ik ga ff copy-plakken dan :9
pi_89311813
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 19:44 schreef Isabeau het volgende:

[..]

niet alleen kinderen. als je een inbreker in elkaar slaat word je ook gestraft :{

tjee wat ben ik blij dat ik rond 15u over de A12 kon racen. rond 17.30u stond er in beide richtingen meer dan 40 km file lees ik :{
pi_89311841
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 19:46 schreef ColdFeet het volgende:
http://noolmusic.com/youtube_videos/jochem_myjer_-_buurvrouw.php
:P
pi_89311849
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 19:45 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ik zeg Supersoaker :9 Zeker met dit weer :9
helaas spuit dat er niet uit.. wordt direct ijs -O-
pi_89311879
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 19:48 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

helaas spuit dat er niet uit.. wordt direct ijs -O-
Ik vraag het me af :P Kokend erin stoppen he ;)
  maandag 29 november 2010 @ 19:50:06 #84
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_89311919
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 19:47 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

:o Ik zou zomaar langs komen dan om iets bij jou te kopen :Y
Het is een sex-shop denk ik! :o
pi_89311956
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 19:46 schreef Duderella het volgende:

[..]

heb je weleens gezegd. dat je het liefst een simpel leventje wilt met een leuk huisje/tuin enz.
je zult denk veels te hard gewerkt hebben...
pi_89312003
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 19:49 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ik vraag het me af :P Kokend erin stoppen he ;)
je brengt me op een idee >:)
maar dan komt moeders niet langs met een kind met blauwe plekken, maar met gaten :P
pi_89312040
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 19:50 schreef Duderella het volgende:

[..]

hartstikke goed toch ^O^ P. komt wel hoor :Y
  maandag 29 november 2010 @ 19:52:20 #88
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_89312056
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 19:50 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

heb je weleens gezegd. dat je het liefst een simpel leventje wilt met een leuk huisje/tuin enz.
je zult denk veels te hard gewerkt hebben...
Huh?

Ik werk helemaal niet hard eigenlijk. :) En een huis en tuin heb ik al jaren.
pi_89312067
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 19:50 schreef Duderella het volgende:

[..]

Ik kom idd wel :7 Langs dan he :o
pi_89312082
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 19:52 schreef Duderella het volgende:

[..]

Huh?

Ik werk helemaal niet hard eigenlijk. :)
Werk je wel eens dan :?
  maandag 29 november 2010 @ 19:53:42 #91
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_89312121
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 19:52 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Werk je wel eens dan :?
Ik tracht het te minimaliseren.
  maandag 29 november 2010 @ 19:56:28 #92
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_89312281
sporten. :W
pi_89312345
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 19:52 schreef Duderella het volgende:

[..]

Huh?

Ik werk helemaal niet hard eigenlijk. :) En een huis en tuin heb ik al jaren.
niet hard? als ik omschrijving van jouw baan hoor dan word ik al duizelig ;)
en ik weet dat je een huis en tuin hebt maar dat je daar het liefst de hele dag in wilt klieren enzo :)
pi_89312361
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 19:52 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ik kom idd wel :7 Langs dan he :o
je gaat er toch ook wel ff in he ;)
pi_89312458
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 19:53 schreef Duderella het volgende:

[..]

Ik tracht het te minimaliseren.
^O^

quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 19:58 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

je gaat er toch ook wel ff in he ;)
In Dude? Dan krijg ik heibel met Arty hoor :o
pi_89312506
net een beetje zwaar gesprek gehad; of je begraven of gecremeerd wilt worden. ik zei dat ik begraven wil worden maar van tevoren de kist wil zien zodat ik weet waar ik eruit kan (of als ik onverwacht overlijdt ik in een kist wordt gelegd waar ik makkelijk uit zou kunnen) en de eerste 2 dagen niet meer dan 10 cm onder de grond. dit zodat ik niet evt alsnog kan overlijden in een kist :{

ik moet mn testament maar eens maken...
pi_89312524
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 19:59 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

^O^

[..]

In Dude? Dan krijg ik heibel met Arty hoor :o
nee hoor, gisteren ging hij ook al naar bed met Bluezz. mag best :Y
pi_89312666
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 20:00 schreef FutureFairytale het volgende:
net een beetje zwaar gesprek gehad; of je begraven of gecremeerd wilt worden. ik zei dat ik begraven wil worden maar van tevoren de kist wil zien zodat ik weet waar ik eruit kan (of als ik onverwacht overlijdt ik in een kist wordt gelegd waar ik makkelijk uit zou kunnen en de eerste 2 dagen niet meer dan 10 cm onder de grond. grootste angst is levend begraven worden.

Je gaat nooit dood --> direct de kist in en onder de grond. Je gaat dood, je lijf wordt opgehaald door je begrafenisondernemer. Dan lig je zeker een dag of 4-5 boven de grond in een koeling of gekoelde kist. Dan is daarna je begrafenis. Die moet namelijk ook geregeld worden. Dan heb je al echt wel de tijd gehad om bij te komen hoor, uit de schijndood.
pi_89312684
ff puberig doen. verslaggever op NOS zei net Westerse kut ipv. kust :')
pi_89312710
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 20:03 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Je gaat nooit dood --> direct de kist in en onder de grond. Je gaat dood, je lijf wordt opgehaald door je begrafenisondernemer. Dan lig je zeker een dag of 4-5 boven de grond in een koeling of gekoelde kist. Dan is daarna je begrafenis. Die moet namelijk ook geregeld worden. Dan heb je al echt wel de tijd gehad om bij te komen hoor, uit de schijndood.
wat als ik in coma lig en voor dood aangezien word :{
pi_89312734
quote:

[..]

nee hoor, gisteren ging hij ook al naar bed met Bluezz. mag best :Y
Het feit dat Arty met Bluezz naar bed gaat wil niet zeggen dat ik het onfatsoen heb of mag hebben om met een getrouwde of anderzins bezette vrouw naar bed te gaan :{w
pi_89312743
in een mortuarium kun je ook stikken ieehh
pi_89312769
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 20:04 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Nou, dan heb je pech en ga je echt dood! Het geluk is echter dat niemand dat zal merken want iedereen denkt dat je al dood bent :)
pi_89312778
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 20:04 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Het feit dat Arty met Bluezz naar bed gaat wil niet zeggen dat ik het onfatsoen heb of mag hebben om met een getrouwde of anderzins bezette vrouw naar bed te gaan :{w
hehe braaf hoor :Y
pi_89312781
Zo ff chocomelk gehaald en andere voeding. Het heeft redelijk gesneeuwd. Ik hoopte heel de tijd dat iemand een sneeuwbal tegen m'n hoofd zou gooien. Om nu zelf een gevecht te beginnen is ook weer zo'n risico.. :P
pi_89312813
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 20:05 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Nou, dan heb je pech en ga je echt dood! Het geluk is echter dat niemand dat zal merken want iedereen denkt dat je al dood bent :)
denk het niet gauw maar dan denk ik toch echt wel aan mezelf ipv anderen dat zij het niet zullen merken.
pi_89312831
quote:
99s.gif Op maandag 29 november 2010 20:05 schreef rijsttafel het volgende:
Zo ff chocomelk gehaald en andere voeding. Het heeft redelijk gesneeuwd. Ik hoopte heel de tijd dat iemand een sneeuwbal tegen m'n hoofd zou gooien. Om nu zelf een gevecht te beginnen is ook weer zo'n risico.. :P
chocomelk is geen voeding :6
en ik stuur die jochies wel naar je toe ;)
  maandag 29 november 2010 @ 20:07:19 #108
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_89312877
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 20:04 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Vraag of ze je laten liggen tot je ontbindingsverschijnselen begint te vertonen ^O^
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_89312925
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 20:06 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

chocomelk is geen voeding :6
en ik stuur die jochies wel naar je toe ;)
Ja doe maar! ik zou lachend naar buiten rennen en terug gaan gooien O+
pi_89312944
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 20:06 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

denk het niet gauw maar dan denk ik toch echt wel aan mezelf ipv anderen dat zij het niet zullen merken.
WAT :o Tjongejonge zeg...wat egocentrisch :{w Beetje aan jezelf denken ipv aan anderen :{w
pi_89313053
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 20:07 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Vraag of ze je laten liggen tot je ontbindingsverschijnselen begint te vertonen ^O^
nou liever dat ja, goed idee :P
pi_89313066
quote:
net een beetje zwaar gesprek gehad; of je begraven of gecremeerd wilt worden. ik zei dat ik begraven wil worden maar van tevoren de kist wil zien zodat ik weet waar ik eruit kan (of als ik onverwacht overlijdt ik in een kist wordt gelegd waar ik makkelijk uit zou kunnen) en de eerste 2 dagen niet meer dan 10 cm onder de grond. dit zodat ik niet evt alsnog kan overlijden in een kist :{

:D Meen je dat nou?

Doe dan hetzelfde als ik. Laat je begraven in een kartonnen doos of een kist van sloophout. Lekker makkelijk, maak je zo kapot als het nodig is.

Overigens mag bij mij de hens erin. Schijnt goedkoper te zijn :P
pi_89313074
quote:
12s.gif Op maandag 29 november 2010 20:08 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

WAT :o Tjongejonge zeg...wat egocentrisch :{w Beetje aan jezelf denken ipv aan anderen :{w
ja erg he, hoe haal ik het in mn hoofd. ik moet ziek zijn :o
pi_89313146
quote:
10s.gif Op maandag 29 november 2010 20:10 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

ja erg he, hoe haal ik het in mn hoofd. ik moet ziek zijn :o
Idd ja :o Ziek :o Heeeeeeeeeeeeel ziek :o Tijd dat we het ziekenhuis bellen en je voor de komende twintig jaar opbergen denk ik :Y Eenzame opsluiting ook :Y Geen FOK! meer voor jou. Des te meer rust voor ons ook O+ Hoeven we niet meer na te denken over dit soort diepzinnige dingen O+
pi_89313195
quote:
99s.gif Op maandag 29 november 2010 20:10 schreef rijsttafel het volgende:

[..]

:D Meen je dat nou?

Doe dan hetzelfde als ik. Laat je begraven in een kartonnen doos of een kist van sloophout. Lekker makkelijk, maak je zo kapot als het nodig is.

Overigens mag bij mij de hens erin. Schijnt goedkoper te zijn :P
ook een idee! maar nee niet de hens erin. voordeel lijkt me wel dat mijn 'as' dan nog ergens kan worden gestrooid of bewaard wat ik een mooi plekje zou vinden maar vertrouw het niet helemaal. heb het idee dat ze ergens een grote berg gewone as hebben, mensen cremeren en dan van de berg een schepje in een urn doen en zeggen: "dit is je broer/zus"
pi_89313221
zo filmpje kijken, bye allemaal :W
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_89313253
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 20:12 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

ook een idee! maar nee niet de hens erin. voordeel lijkt me wel dat mijn 'as' dan nog ergens kan worden gestrooid of bewaard wat ik een mooi plekje zou vinden maar vertrouw het niet helemaal. heb het idee dat ze ergens een grote berg gewone as hebben, mensen cremeren en dan van de berg een schepje in een urn doen en zeggen: "dit is je broer/zus"
Daar voel je echt helemaal niks meer van hoor :P
pi_89313256
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 20:11 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Idd ja :o Ziek :o Heeeeeeeeeeeeel ziek :o Tijd dat we het ziekenhuis bellen en je voor de komende twintig jaar opbergen denk ik :Y Eenzame opsluiting ook :Y Geen FOK! meer voor jou. Des te meer rust voor ons ook O+ Hoeven we niet meer na te denken over dit soort diepzinnige dingen O+
twintig jaar? -O-
je wil van me af he ;(
pi_89313266
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 20:13 schreef DarkElf het volgende:
Have fun, DE :W Welke film wordt het?
pi_89313277
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 20:13 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

twintig jaar? -O-
je wil van me af he ;(
Dus toch :o Damn...je hebt me door :7
pi_89313292
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 20:13 schreef DarkElf het volgende:
ik ook zo om half 9. komt er een film op tv over 2019...
pi_89313315
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 20:14 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Dus toch :o Damn...je hebt me door :7
je kwetst me :'(
je denkt alleen maar aan jezellllllllfffffffffff!!
pi_89313345
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 20:14 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

ik ook zo om half 9. komt er een film op tv over 2019...
2019, het jaar waarin FFT weer vrij kwam :o Oh nee...2010 + 20 = 2030 :o Misschien heb je wel iets van vervroegde vrijlating of zo. Dan kan het weer wel :9
pi_89313348
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 20:03 schreef Leintjeuh het volgende:

Doet me aan mijn eerste lijkschouwing denken. Een oude mevrouw was rond 3 uur 's nachts overleden en de volgende ochtend mocht ik na de overdracht naar het mortuarium om te kijken of ze echt dood was. Dat mag alleen een arts constateren namelijk. Maar ik kwam die ijskoude vriescel binnen waar ze lag en zei direct: 'Nou, als ze vannacht niet is overleden, dan zeker wel vanmorgen door de kou' O-)

FFT, vragen of je een mobieltje mee mag je kist in :D En je moet de nieuwe bioscoopfilm Burried maar niet kijken.
pi_89313359
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 20:12 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Van mij mogen ze. Al strooien ze een stuk verbrande kano uit onder mijn naam vind ik het nog best.
pi_89313370
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 20:14 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

je kwetst me :'(
je denkt alleen maar aan jezellllllllfffffffffff!!
En daar kom je nu pas achter? :9
pi_89313398
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 20:15 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

2019, het jaar waarin FFT weer vrij kwam :o Oh nee...2010 + 20 = 2030 :o Misschien heb je wel iets van vervroegde vrijlating of zo. Dan kan het weer wel :9
tuurlijk, goed gedrag! :7
pi_89313450
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 20:16 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

tuurlijk, goed gedrag! :7
Jij en goed gedrag? Ik acht de kans groter dat het komt omdat die ziekenhuisbewaarders wel wat zagen in dat dans werk van je :7 Je hebt gewoon je weg naar buiten gedanst he :o
pi_89313477
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 20:15 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Doet me aan mijn eerste lijkschouwing denken. Een oude mevrouw was rond 3 uur 's nachts overleden en de volgende ochtend mocht ik na de overdracht naar het mortuarium om te kijken of ze echt dood was. Dat mag alleen een arts constateren namelijk. Maar ik kwam die ijskoude vriescel binnen waar ze lag en zei direct: 'Nou, als ze vannacht niet is overleden, dan zeker wel vanmorgen door de kou' O-)

FFT, vragen of je een mobieltje mee mag je kist in :D En je moet de nieuwe bioscoopfilm Burried maar niet kijken.
ik keek dus net de trailer :{ en ik weet zeker dat ik een mobieltje meeneem. heb al duidelijk tegen mn moeder gezegd dat ze moet zorgen dat ze genoeg batterij heeft op haar mobieltje!! (ze wilt nog wel eens wachten tot ie helemaal leeg is en dan gewoon ff zo laten)
pi_89313494
Maar ik ga nu heel erg aan mezelf denken en niet meer aan vervroegde vrijlatingen hoor :{w Tijd om muffins te gaan maken vind ik wel :9
pi_89313497
Ow trouwens FF, ze doen heus geen slot op je kist hoor als je dat soms dacht :P
pi_89313504
quote:
99s.gif Op maandag 29 november 2010 20:15 schreef rijsttafel het volgende:

[..]

Van mij mogen ze. Al strooien ze een stuk verbrande kano uit onder mijn naam vind ik het nog best.
hallo, we zijn wel wat meer waard dan dat :{w
pi_89313510
quote:
99s.gif Op maandag 29 november 2010 20:17 schreef rijsttafel het volgende:
Dat hoeft ook niet met een dikke laag zand bovenop :')
  maandag 29 november 2010 @ 20:18:24 #134
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_89313516
quote:
99s.gif Op maandag 29 november 2010 20:17 schreef rijsttafel het volgende:
Nergens voor nodig ook, lading zand is meer dan genoeg om zeker te weten dat ze er niet uit komt :7
pi_89313531
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 20:17 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Jij en goed gedrag? Ik acht de kans groter dat het komt omdat die ziekenhuisbewaarders wel wat zagen in dat dans werk van je :7 Je hebt gewoon je weg naar buiten gedanst he :o
wat denk jij dan? shirt omhoog, broekje uit, ondersteboven in de paal hangen en ik ben vrij *O*
pi_89313538
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 20:18 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Nergens voor nodig ook, lading zand is meer dan genoeg om zeker te weten dat ze er niet uit komt :7
:D _O-
pi_89313575
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 20:18 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

wat denk jij dan? shirt omhoog, broekje uit, ondersteboven in de paal hangen en ik ben vrij *O*
Ondersteboven in de paal :? Ik denk eerder die paal in jou, maar goed :o
pi_89313576
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 20:17 schreef PdeHoog het volgende:
Maar ik ga nu heel erg aan mezelf denken en niet meer aan vervroegde vrijlatingen hoor :{w Tijd om muffins te gaan maken vind ik wel :9
ga je die voor jezelf bakken? :{w
pi_89313610
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 20:19 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

ga je die voor jezelf bakken? :{w
Ja :9 Ik denk nl. graag aan mezelf...en alleen aan mezelf :9
pi_89313631
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 20:18 schreef Isabeau het volgende:

[..]

ik wil echt niet dat die grond de kist direct vult voordat ik eruit kan klimmen.. daarom.. eis bijgesteld; niet minder dan 5 cm!
pi_89313652
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 20:19 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ondersteboven in de paal :? Ik denk eerder die paal in jou, maar goed :o
AU :{
pi_89313659
Rijst! De linzensoep die ik van het weekend had gemaakt:

Uitje + knoflook fruiten, 1 wortel, paar stengels bleekselderij en spek in blokjes er bij en even mee bakken. 250 gram linzen er bij, even roeren, dan 1 liter groente bouillon (van 2 blokjes) er bij. Zacht laten pruttelen. Na ongeveer een half uur een flinke, in stukken gesneden, rookworst er door en nog 10-15 minuten mee verwarmen tot de linzen helemaal gaar zijn. Evt. nog op smaak brengen met zout en peper. De 2e dag het lekkerste :9 ;)
pi_89313686
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 20:19 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ja :9 Ik denk nl. graag aan mezelf...en alleen aan mezelf :9
jij krijgt geen 20 maagden in de hemel :N
pi_89313709
quote:

[..]

En dikke schroeven waarmee je hem dicht schroeft :Y
pi_89313721
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 20:20 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

AU :{
Nou ja, kan ook een andere paal zijn hoor O-) En dat zal de eerste keer best au doen ja O-)

en nu ga ik heeeeeeeeeeeel snel aan de slag want anders wordt het niks meer hier in dit topic :X
pi_89313737
Godsamme, die Jennifer bij Voice of Holland is echt slecht! _O-
Talentenjachten zijn er niet beter op geworden de afgelopen jaren, denk dat het talent op is :D
pi_89313752
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 20:21 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

En dikke schroeven waarmee je hem dicht schroeft :Y
ieeehhhh hou op!
pi_89313757
quote:

[..]

jij krijgt geen 20 maagden in de hemel :N
Ik heb er aan eentje meer dan genoeg :9~ Ben niet zo van de polygamie :7
pi_89313780
quote:

[..]

quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 20:18 schreef TAV74 het volgende:

[..]

True :D Maar ik zat te denken aan de tijd voordat ze dat zand erop storten, want dan heb je misschien nog een dag extra :P

Was ooit een mooie Mythbuster aflevering waarbij die gast met die snor zich liet begraven in een kist en dan kijken hoelang ie het volhield. Eruit komen was natuurlijk sowieso geen optie :P

Maar de kist kon de druk van de aarde volgens mij nieteens aan. Die stortte al bijna in door het gewicht. :D
pi_89313794
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 20:21 schreef Isabeau het volgende:
Talentenjachten zijn er niet beter op geworden de afgelopen jaren, denk dat het talent op is :D
Dat iel mij ook op :o Ik zat een stukje op FOK te kijken, maar men...die meid ziet er best leuk uit maar dat zingen.... :N
pi_89313801
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 20:21 schreef Isabeau het volgende:
ben je de herhaling aan het kijken? ik vind Kylie Minogue al een flutstemmetje hebben maar zij kan het nog erger :P
  maandag 29 november 2010 @ 20:22:44 #152
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_89313818
quote:

[..]

ik wil echt niet dat die grond de kist direct vult voordat ik eruit kan klimmen.. daarom.. eis bijgesteld; niet minder dan 5 cm!
Of je vraagt of ze voor de zekerheid even een gouden staaf door je hart boren!
pi_89313821
quote:

Je zit nu flauw te doen, toch? Ik weet dat bij jou nooit.
pi_89313832
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 20:21 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ik heb er aan eentje meer dan genoeg :9~ Ben niet zo van de polygamie :7
dat zeg je nu :P
pi_89313845
quote:
3s.gif Op maandag 29 november 2010 20:22 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Zilver was het :Y
pi_89313865
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 20:23 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

dat zeg je nu :P
Dat heb ik altijd gezegd :7
pi_89313872
quote:
99s.gif Op maandag 29 november 2010 20:22 schreef rijsttafel het volgende:

[..]

[..]

True :D Maar ik zat te denken aan de tijd voordat ze dat zand erop storten, want dan heb je misschien nog een dag extra :P

Was ooit een mooie Mythbuster aflevering waarbij die gast met die snor zich liet begraven in een kist en dan kijken hoelang ie het volhield. Eruit komen was natuurlijk sowieso geen optie :P

Maar de kist kon de druk van de aarde volgens mij nieteens aan. Die stortte al bijna in door het gewicht. :D
huh? eindigde dat wel goed?
  maandag 29 november 2010 @ 20:23:59 #158
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_89313877
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 20:23 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Zilver was het :Y
Ze is toch geen vampier? :|W
pi_89313913
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 20:23 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Maar waarom zou je goud gebruiken dan :? Kun je toch net zo goed ff een houten staak door haar heen rammen :?
pi_89313915
quote:
3s.gif Op maandag 29 november 2010 20:22 schreef TAV74 het volgende:

[..]

nee dank je, ik klim er liever uit :)
pi_89313946
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 20:23 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Dat heb ik altijd gezegd :7
wacht maar tot je groot bent :D
pi_89313947
Ah, interessant onderwerp hier zo te zien. :P
Alleen met zelfspot kun je overleven...
  maandag 29 november 2010 @ 20:25:09 #163
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_89313948
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 20:24 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Maar waarom zou je goud gebruiken dan :? Kun je toch net zo goed ff een houten staak door haar heen rammen :?
Het mag wel een beetje in stijl toch? :P
pi_89313949
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 20:24 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

nee dank je, ik klim er liever uit :)
Ja jij :{w Maar wij vinden die gouden staaf interessanter hoor :Y
pi_89313972
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 20:23 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

huh? eindigde dat wel goed?
Nee, hij is nu morsdood :P
pi_89313982
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 20:25 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

wacht maar tot je groot bent :D
Groot in welk opzicht? O-) En dan permanent of tijdelijk? O-)
pi_89313999
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 20:25 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Het mag wel een beetje in stijl toch? :P
Neh...het is toch vergankelijk als de neten. Daar moet je ook geen energie meer in steken denk ik :P
pi_89314002
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 20:23 schreef TAV74 het volgende:

[..]

dat weet je heulemaal niet >:)
pi_89314017
Ik laat deze discussie even aan me voorbij gaan denk ik....
pi_89314034
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 20:25 schreef Tezz het volgende:
Ah, interessant onderwerp hier zo te zien. :P
Ja! Vertel eens...hoe wil jij zeker weten dat je dood bent :? En kunnen wij daar een rol bij spelen :?
pi_89314059
pi_89314070
quote:
7s.gif Op maandag 29 november 2010 20:26 schreef Tezz het volgende:
Ik laat deze discussie even aan me voorbij gaan denk ik....
Nou, vertel dan maar wat voor lekkers je gegeten hebt vandaag :9
pi_89314072
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 20:26 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ja! Vertel eens...hoe wil jij zeker weten dat je dood bent :? En kunnen wij daar een rol bij spelen :?
Huh???
pi_89314078
quote:
99s.gif Op maandag 29 november 2010 20:25 schreef rijsttafel het volgende:

[..]

Nee, hij is nu morsdood :P
ben blij dat hij het was en niet ik... (gotver denk ik weer aan mezelf. schud me ff door elkaar ajb)
pi_89314090
Oh wacht ff...ik ging aan de muffins he :o Tot laters :W
pi_89314110
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 20:27 schreef Tezz het volgende:

[..]

Huh???
Daar ging de discussie over :') Maar never mind :D
pi_89314137
Werk weer overleefd :D het was toch nog druk
En iedereen was eigenlijk best vrolijk en blij met de sneeuw O+
pi_89314159
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 20:27 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Nou, vertel dan maar wat voor lekkers je gegeten hebt vandaag :9
Ah, dat snap ik dan weer wel! Wij aten drumsticks uit de oven met een berg groentes. Van het groentenat en wat vet uit de kip (en een plens witte wijn natuurlijk, haha) een sausje gemaakt voor erbij en een dot romige aardappelpurree.
pi_89314220
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 20:28 schreef Tezz het volgende:

[..]

Ah, dat snap ik dan weer wel! Wij aten drumsticks uit de oven met een berg groentes. Van het groentenat en wat vet uit de kip (en een plens witte wijn natuurlijk, haha) een sausje gemaakt voor erbij en een dot romige aardappelpurree.
Oe...lekker :9 Dat klinkt echt goed en simpel :D
pi_89314243
:o Weer een MASH-seizoen verkocht :o Via BOL.com. Gaat echt lekker zo :9 Had ik niet verwacht :D
pi_89314267
quote:
deze man overleefde gelukkig. ik was al bang wat anders te zien
pi_89314293
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 20:21 schreef FutureFairytale het volgende:
ieeehhhh hou op!
Meen je dit nou serieus? Denk je niet dat je een klein beetje aan het overdrijven bent?
pi_89314308
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 20:30 schreef PdeHoog het volgende:
:o Weer een MASH-seizoen verkocht :o Via BOL.com. Gaat echt lekker zo :9 Had ik niet verwacht :D
Mash! Dat is lang geleden!
pi_89314325
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 20:29 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Oe...lekker :9 Dat klinkt echt goed en simpel :D
Was ook lekker, en errug simpel!
pi_89314330
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 20:27 schreef PdeHoog het volgende:
Oh wacht ff...ik ging aan de muffins he :o Tot laters :W
ik hou bij deze op over dit onderwerp speciaal voor jou. dan kun jij in alle rust muffins bakken. lief en meedenkend van me he :Y :P
  maandag 29 november 2010 @ 20:31:57 #186
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_89314355
Michiel Romeijn bij Holland Sport. _O-
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_89314358
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 20:28 schreef Tezz het volgende:

[..]

lekkerr!! behalve dat tussen haakjes dan :9
pi_89314388
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 20:32 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

lekkerr!! behalve dat tussen haakjes dan :9
Dat smaakt heerlijk in een saus hoor!
pi_89314393
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 20:30 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Meen je dit nou serieus? Denk je niet dat je een klein beetje aan het overdrijven bent?
tuurlijk weet ik dat ik aan t overdrijven ben ;) klein beetje maar idd :P
  maandag 29 november 2010 @ 20:32:54 #190
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_89314411
quote:
14s.gif Op maandag 29 november 2010 20:31 schreef golfer het volgende:
Michiel Romeijn bij Holland Sport. _O-
:Y Geweldig inderdaad
pi_89314431
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 20:32 schreef Tezz het volgende:

[..]

Dat smaakt heerlijk in een saus hoor!
het overheerst op de een of andere manier, net als citroensap (al eerder gezegd). ik proef het gewon erdoorheen :X
pi_89314450
Ik ga op bed liggen :W Fijne avond allemaal.
pi_89314463
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 20:27 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

ben blij dat hij het was en niet ik... (gotver denk ik weer aan mezelf. schud me ff door elkaar ajb)
Ja, maar kijk hoe een klein beetje aarde al heel die stevige kist doet buigen :D
pi_89314505
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 20:33 schreef Isabeau het volgende:
:W :z
pi_89314524
Trusten Isa! :W
pi_89314527
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 20:33 schreef Isabeau het volgende:
welterusten Isa! slaap zacht en droom geen enge dingen! :*
pi_89314567
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 20:33 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

het overheerst op de een of andere manier, net als citroensap (al eerder gezegd). ik proef het gewon erdoorheen :X
Goed doseren....
pi_89314590
quote:
99s.gif Op maandag 29 november 2010 20:33 schreef rijsttafel het volgende:

[..]

Ja, maar kijk hoe een klein beetje aarde al heel die stevige kist doet buigen :D
oh gelukkig daar overheen gekeken. waarom wil ik dit soort dingen zien terwijl ik het niet wil weten? echt... net als horror. kan ik ook niet tegen en toch voel ik drang om ernaar te kijken 8)7
  maandag 29 november 2010 @ 20:35:48 #199
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_89314606
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 20:35 schreef Tezz het volgende:

[..]

Goed doseren....
En niet op voorhand zo zeuren :P
pi_89314636
FF hoe was het vandaag eigenlijk? Lastig op mijn werk met teruglezen, dus ik heb het gemist.
pi_89314647
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 20:35 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Echt.. dat vooral. :')
pi_89314671
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 20:35 schreef Tezz het volgende:

[..]

Goed doseren....
mn mam's schuld denk ik met een paar keer stoofpot of jus met witte wijn. dan zei ze het niet en dan proefde ik het en dan zei ze dat het onmogelijk was omdat het een heel klein scheutje was..
pi_89314693
Toevallig heb ik het weekend bij Yarden/mijn uitvaartverzekering, mijn wensen online ingevuld.
Makkelijk voor de nabestaanden.
En rijst : cremeren is goedkoper, maar slecht voor het milieu :')
pi_89314694
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 20:35 schreef TAV74 het volgende:

[..]

ik heb ervaring zei ik joh :6
pi_89314735
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 20:37 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

en je zeurt.. :6
pi_89314740
En WB CF :W Gij bickel :*
  maandag 29 november 2010 @ 20:38:02 #207
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_89314749
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 20:37 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Je zeurt bij ieder gerecht waar ook maar iets van wijn in zit, dat heeft niets met ervaring te maken.
pi_89314750
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 20:36 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

mn mam's schuld denk ik met een paar keer stoofpot of jus met witte wijn. dan zei ze het niet en dan proefde ik het en dan zei ze dat het onmogelijk was omdat het een heel klein scheutje was..
hmm, misschien de verkeerde wijn gebruikt dan? Of toch iets te veel? Of je vindt het gewoon echt niet lekker, dat kan natuurlijk ook!
pi_89314756
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 20:36 schreef Bluezz het volgende:
FF hoe was het vandaag eigenlijk? Lastig op mijn werk met teruglezen, dus ik heb het gemist.
het was een mooie dienst. werd wel ineens zenuwachtig voor ik moest voorlezen maar eenmaal bezig ging het gelukkig goed :) heb afscheid kunnen nemen en daar ben ik blij om :)
pi_89314778
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 20:38 schreef FutureFairytale het volgende:

het was een mooie dienst. werd wel ineens zenuwachtig voor ik moest voorlezen maar eenmaal bezig ging het gelukkig goed :) heb afscheid kunnen nemen en daar ben ik blij om :)
Ok mooi :)
pi_89314866
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 20:37 schreef Bluezz het volgende:
Toevallig heb ik het weekend bij Yarden/mijn uitvaartverzekering, mijn wensen online ingevuld.
ik ga dat toch ook maar doen. het gekke is (en dat zal voor mn ouders vast niet leuk zijn); ik heb het er altijd met hen over wat ik wil en ik zeg ook dat ik een uitvaartverzekering heb geregeld zodat ZIJ geen begrafenis hoeven betalen, alsof ik er vanuit ga dat ik mijn ouders niet haal. maf he
pi_89314924
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 20:38 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Je zeurt bij ieder gerecht waar ook maar iets van wijn in zit, dat heeft niets met ervaring te maken.
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 20:38 schreef Tezz het volgende:

[..]

hmm, misschien de verkeerde wijn gebruikt dan? Of toch iets te veel? Of je vindt het gewoon echt niet lekker, dat kan natuurlijk ook!
dat laatste is het. ik vind het gewoon echt niet lekker. alleen heel zoete dranken waarbij de smaak van alcohol weggaat zijn te doen maar dan kan ik net zo goed limonade drinken dus doe ik dat. ik vind alcohol echt niet lekker, dat is mogelijk toch :)
pi_89314958
quote:
Ik laat me verbranden in een biogascentrale :P
  maandag 29 november 2010 @ 20:42:11 #214
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_89314982
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 20:41 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

[..]

dat laatste is het. ik vind het gewoon echt niet lekker. alleen heel zoete dranken waarbij de smaak van alcohol weggaat zijn te doen maar dan kan ik net zo goed limonade drinken dus doe ik dat. ik vind alcohol echt niet lekker, dat is mogelijk toch :)
Als wijn in gerechten is verwerkt smaakt het 9 van de 10 keer niet eens meer naar alcohol, niet eens een beetje. Dus ik blijf vinden dat je teveel zeurt en eerst wat meer moet proberen :Y
pi_89315033
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 20:40 schreef FutureFairytale het volgende:

ik ga dat toch ook maar doen. het gekke is (en dat zal voor mn ouders vast niet leuk zijn); ik heb het er altijd met hen over wat ik wil en ik zeg ook dat ik een uitvaartverzekering heb geregeld zodat ZIJ geen begrafenis hoeven betalen, alsof ik er vanuit ga dat ik mijn ouders niet haal. maf he
Dat heet naïef ;)
pi_89315044
Wijnen die naar alcohol smaken zijn sowieso niet te pruimen.
pi_89315051
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 20:42 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Als wijn in gerechten is verwerkt smaakt het 9 van de 10 keer niet eens meer naar alcohol, niet eens een beetje. Dus ik blijf vinden dat je teveel zeurt en eerst wat meer moet proberen :Y
als ik het 5 van de 5x dat mn moeder het heeft geprobeerd merk dat ze er wijn in heeft gegooid of in een restaurant ook terwijl dat niet in de omschrijving staat...
  maandag 29 november 2010 @ 20:43:20 #218
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_89315063
quote:
99s.gif Op maandag 29 november 2010 20:41 schreef rijsttafel het volgende:

Ik laat mij in een grijze vuilniszak bij het grofvuil zetten. :')
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_89315066
quote:
99s.gif Op maandag 29 november 2010 20:41 schreef rijsttafel het volgende:

Tof :)
pi_89315097
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 20:42 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Dat heet naïef ;)
nou ja, of ze zijn de enige met wie ik het erover heb omdat ik thuis woon ;)
pi_89315102
Oh wat ik raar vind bij dat yardenonlinegebeuren : je kan niet kiezen welke kist en je kan niet aangeven dat je orgaandonor bent.
pi_89315116
quote:
14s.gif Op maandag 29 november 2010 20:43 schreef golfer het volgende:

[..]

stoer!
pi_89315123
quote:

[..]

Maar wie is er dan nog om het vuilnis buiten te zetten?
pi_89315147
quote:
10s.gif Op maandag 29 november 2010 20:44 schreef rijsttafel het volgende:

Maar wie is er dan nog om het vuilnis buiten te zetten?
oO/
pi_89315163
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 20:44 schreef Bluezz het volgende:

[..]

oO/
_O- _O- _O-
pi_89315165
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 20:43 schreef Bluezz het volgende:
Oh wat ik raar vind bij dat yardenonlinegebeuren : je kan niet kiezen welke kist en je kan niet aangeven dat je orgaandonor bent.
orgaandonor heb je zelf ingevuld of anders weet de familie het maar je mag toch wel kiezen welke kist je wilt? :{
pi_89315170
quote:
Dat laatste heeft de uitvaartmaatschappij toch ook niet veel mee te maken? Dat is iets wat in het ziekenhuis van belang is mocht je daar onder de juiste omstandigheden terecht komen. Toch?
pi_89315206
quote:

*O* *O*
  maandag 29 november 2010 @ 20:45:44 #229
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_89315207
Nadat ze al mijn nog bruikbare zaken eruit/af gesloopt hebben natuurlijk.
In mijn geval zal dat wel tot de voorhuid beperkt blijven. *)
Poef.....gone! ©golfer
pi_89315211
quote:
Oh, ik heb ook sinds dit jaar een uitvaartverzekering. Maar al die wensen, pfff, 'k heb geen idee joh. Cremeren of begraven, dat wou ik aan m'n nabestaanden overlaten :o Of is dat raar?
  maandag 29 november 2010 @ 20:46:04 #231
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_89315224
quote:

[..]

Best vet eigenlijk, nog een laatste reisje *O* Wel met de wieltjes aan de straat anders krijg je een gele kaart of laten ze je staan, en dat gaat stinken :')
pi_89315239
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 20:45 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

ziekenhuis, mocht je daar onder de juiste omstandigheden terecht komen.
:D
pi_89315251
iee in de film in de operatiekamer opereren ze iemand door allerlei kleine beestjes in zn oog te laten lopen terwijl hij bij is :X

* FutureFairytale gespannen schouders heeft
  maandag 29 november 2010 @ 20:47:03 #234
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_89315283
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 20:45 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Oh, ik heb ook sinds dit jaar een uitvaartverzekering. Maar al die wensen, pfff, 'k heb geen idee joh. Cremeren of begraven, dat wou ik aan m'n nabestaanden overlaten :o Of is dat raar?
Het helpt de nabestaanden altijd wel als ze een beetje op de hoogte zijn van jouw wensen zodat ze bij het rouwoprocs niet ook al die lastige besluiten moeten nemen.
Poef.....gone! ©golfer
pi_89315288
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 20:45 schreef ColdFeet het volgende:

Nee, dat kan je bij alle vragen aangeven.
  maandag 29 november 2010 @ 20:47:29 #236
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_89315314
quote:
6s.gif Op maandag 29 november 2010 20:45 schreef golfer het volgende:
_O-
pi_89315328
quote:
aaw :*
pi_89315343
quote:
Die kunnen ze er nu ook al afslopen hoor als je wilt :P
pi_89315348
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 20:46 schreef FutureFairytale het volgende:
iee in de film in de operatiekamer opereren ze iemand door allerlei kleine beestjes in zn oog te laten lopen terwijl hij bij is :X

* FutureFairytale gespannen schouders heeft
Ik heb vanmorgen in het vliegtuig gelezen over alle infectieziektes die je in Ghana op kunt lopen met maden onder je huid enzo. Ik wil niet meer ;(
pi_89315368
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 20:47 schreef golfer het volgende:

[..]

Het helpt de nabestaanden altijd wel als ze een beetje op de hoogte zijn van jouw wensen zodat ze bij het rouwoprocs niet ook al die lastige besluiten moeten nemen.
dat moesten de broers en zus van mn oom. ze wisten helemaal niks :{
pi_89315372
quote:
99s.gif Op maandag 29 november 2010 20:46 schreef rijsttafel het volgende:

[..]

Nou, maar dat is wel heel belangrijk hoor!! Het liefst hebben ze je hersendood maar met nog een kloppend hart na een niet al te beschadigend auto-ongeluk op ongeveer 20-35 jarige leeftijd meen ik :+ Dan kunnen ze, mits je een beetje gezond was, zo veel mogelijk van je hergebruiken :Y

Recyclen FTW *O*
pi_89315412
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 20:47 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik heb vanmorgen in het vliegtuig gelezen over alle infectieziektes die je in Ghana op kunt lopen met maden onder je huid enzo. Ik wil niet meer ;(
ik zal het eens tegen mn baas zeggen >:)
onee toch niet, dan gaat ie niet meer en is ie vaker op kantoor :{
  maandag 29 november 2010 @ 20:49:07 #243
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_89315413
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 20:48 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Nou, maar dat is wel heel belangrijk hoor!! Het liefst hebben ze je hersendood maar met nog een kloppend hart na een niet al te beschadigend auto-ongeluk op ongeveer 20-35 jarige leeftijd meen ik :+ Dan kunnen ze, mits je een beetje gezond was, zo veel mogelijk van je hergebruiken :Y

Recyclen FTW *O*
GO RECYCLE *O*
pi_89315446
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 20:44 schreef FutureFairytale het volgende:

orgaandonor heb je zelf ingevuld of anders weet de familie het maar je mag toch wel kiezen welke kist je wilt? :{
Daar gaat het niet om, voor de volledigheid zou dat een vraag moeten zijn vind ik.
pi_89315455
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 20:49 schreef TAV74 het volgende:

[..]

GO RECYCLE *O*
GO CAPTAIN PLANET!

maandag 29 november 2010 @ 20:51:05 #246
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_89315525
quote:
99s.gif Op maandag 29 november 2010 20:47 schreef rijsttafel het volgende:

Die kunnen ze er nu ook al afslopen hoor als je wilt :P
Oh ja, joh?
Dat wist ik als Jood helemaal niet. :P
Poef.....gone! ©golfer
  Moderator / Redactie Sport maandag 29 november 2010 @ 20:51:36 #248
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_89315564
Pleur mij maar in de oven als het afgelopen is :). Ben daar heel makkelijk in.
pi_89315590
quote:
11s.gif Op maandag 29 november 2010 20:51 schreef golfer het volgende:

[..]

Oh ja, joh?
Aha! Nu wordt de grap al een stuk duidelijker :P
  maandag 29 november 2010 @ 20:51:58 #250
55709 Stereotomy
pi_89315591
ff Dexter kijken :)

FF je kunt jezelf natuurlijk ook eerst in stukjes laten hakken, dan weten mensen zeker dat je dood bent als je dood bent. ^O^
  maandag 29 november 2010 @ 20:52:02 #251
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_89315595
quote:
11s.gif Op maandag 29 november 2010 20:51 schreef golfer het volgende:

[..]

Oh ja, joh?
Zullen we het nou eens voor één keer niet over voetbal hebben :(
pi_89315700
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 20:51 schreef Stereotomy het volgende:

FF je kunt jezelf natuurlijk ook eerst in stukjes laten hakken, dan weten mensen zeker dat je dood bent als je dood bent. ^O^
Wel flink plastic laten ophangen om je heen, tegen de spetters :Y)
  maandag 29 november 2010 @ 20:55:35 #253
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_89315822
quote:
10s.gif Op maandag 29 november 2010 20:52 schreef TAV74 het volgende:

Zullen we het nou eens voor één keer niet over voetbal hebben :(
Sorry. :@
Poef.....gone! ©golfer
pi_89315858
quote:

En in plaats van een urnen op de kast dan zo je familie 'bewaren'

http://www.whokilledbambi.co.uk/public/2010/09/dex-slide2.jpg
pi_89315972
Ik wil begraven worden denk ik. Ik vind het zelf namelijk fijner als ik een graf kan bezoeken. Which reminds me, dat moet ik binnenkort maar eens doen.
pi_89315989
quote:
99s.gif Op maandag 29 november 2010 20:55 schreef rijsttafel het volgende:

[..]

En in plaats van een urnen op de kast dan zo je familie 'bewaren'

http://www.whokilledbambi.co.uk/public/2010/09/dex-slide2.jpg
_O-
pi_89316028
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 20:57 schreef Aure het volgende:
Ik wil begraven worden denk ik. Ik vind het zelf namelijk fijner als ik een graf kan bezoeken. Which reminds me, dat moet ik binnenkort maar eens doen.
Ja zo denk ik ook....maar dan ga ik er dus vanuit dat de mensen om mij heen het ook fijn vinden om een graf te kunnen bezoeken en dat is volgens mij weer niet zo
pi_89316164
Mijn stief oma is gecremeerd én heeft een normaal 'graf' (met daar op dus een soort monument waar haar as in zit). Onlangs is haar ex man in dat graf begraven :D Ze delen dus een stekkie nu :) Dus het is niet zo dat je per se niets hebt of per se aan een urnenveldje vast zit na een crematie.

Mijn opa en oma zijn beide uitgestrooid. Mijn opa op de Noordzee, mijn oma op Texel. Daar was ze het liefste.. :) Dat vind ik mooi, zo iets wil ik ook..
pi_89316167
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 20:57 schreef Aure het volgende:
Als je veel bezoek wilt, moet je je laten plastificeren :P
pi_89316185
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 21:00 schreef Sunnythesun het volgende:
Mijn stief oma is gecremeerd én heeft een normaal 'graf' (met daar op dus een soort monument waar haar as in zit). Onlangs is haar ex man in dat graf begraven :D Ze delen dus een stekkie nu :) Dus het is niet zo dat je per se niets hebt of per se aan een urnenveldje vast zit na een crematie.
Oja dat kan ook nog inderdaad :)
pi_89316216
quote:
99s.gif Op maandag 29 november 2010 21:00 schreef rijsttafel het volgende:

[..]

:D :Y
pi_89316221
quote:
99s.gif Op maandag 29 november 2010 21:00 schreef rijsttafel het volgende:

[..]

Hahahahahahaha ja misschien moet ik me daar es voor opgeven. Dan wil ik natuurlijk wel eindigen in het 12+ kamertje 8-)
pi_89316256
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 21:00 schreef Sunnythesun het volgende:

Mijn opa en oma zijn beide uitgestrooid. Mijn opa op de Noordzee, mijn oma op Texel. Daar was ze het liefste.. :) Dat vind ik mooi, zo iets wil ik ook..
Dat heb ik ook aangegeven. Uitstrooien over de zee, liefst vanaf het strand (kijk ff hoe de wind staat :P ) En ik wil NIET persé NIET in een aula met de uitvaart :{w
pi_89316368
Zoon F. zei overigens bij de begrafenis van mijn tante : ik wil niet dat je gecremeerd wordt...maar begraven anders ben je 'nergens' meer.
Vraag ik : ga je dan nog wel eens naar me toe dan :?
Zegt ie : nee dat niet, jakkes zo'n begraafplaats :{

pi_89316432
Ik laat dat allemaal aan mijn nabestaanden over, maar wil zeker gecremeerd worden :Y Letterlijk de pijp uit gaan..
pi_89316554
quote:
10s.gif Op maandag 29 november 2010 21:01 schreef Aure het volgende:

[..]

Hahahahahahaha ja misschien moet ik me daar es voor opgeven. Dan wil ik natuurlijk wel eindigen in het 12+ kamertje 8-)
Ongetwijfeld, ja, jouw billen worden daar tentoongesteld als het 8e wereldwonder heb ik vernomen.
pi_89316574
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 21:03 schreef Bluezz het volgende:
Zoon F. zei overigens bij de begrafenis van mijn tante : ik wil niet dat je gecremeerd wordt...maar begraven anders ben je 'nergens' meer.

Sweet :D
pi_89316602
quote:

Ik vind een begraafplaats niet echt eng eigenlijk. Nouja,sommige wel, maar die zijn dan ook gewoon heel duister ofzo :P

Vriendin van mij houdt ook helemaal niet van begraafplaatsen, daar heeft ze echt niks mee. Maar toch is haar zoontje begraven, want hij mocht het plekje van opa hebben, dus hij ligt nu bij oma en dat vind ze dan wel weer een prettig idee. Dat ie niet alleen is O+
pi_89316709
Dat is mooi Aure.. fijn dat hij daar bij kon.
Vind de 'kinderhoek' op een begraafplaats altijd zo schrijnend.. zou daar mijn kind geloof ik niet tussen willen hebben ;( liever bij opa en oma oid :Y
  maandag 29 november 2010 @ 21:11:04 #270
55709 Stereotomy
pi_89316820
quote:
99s.gif Op maandag 29 november 2010 21:07 schreef rijsttafel het volgende:

[..]

Ongetwijfeld, ja, jouw billen worden daar tentoongesteld als het 8e wereldwonder heb ik vernomen.
* Stereotomy jaarabonnement koopt *)
pi_89316827
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 21:07 schreef Aure het volgende:

Ik vind een begraafplaats niet echt eng eigenlijk. Nouja,sommige wel, maar die zijn dan ook gewoon heel duister ofzo :P

Vriendin van mij houdt ook helemaal niet van begraafplaatsen, daar heeft ze echt niks mee. Maar toch is haar zoontje begraven, want hij mocht het plekje van opa hebben, dus hij ligt nu bij oma en dat vind ze dan wel weer een prettig idee. Dat ie niet alleen is O+
Ja, dat zijn dingen die wel heel erg belangrijk zijn O+ ;(
pi_89316914
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 21:09 schreef Sunnythesun het volgende:
Dat is mooi Aure.. fijn dat hij daar bij kon.
Vind de 'kinderhoek' op een begraafplaats altijd zo schrijnend.. zou daar mijn kind geloof ik niet tussen willen hebben ;( liever bij opa en oma oid :Y
Nee ik vind dat ook niks... Bij een familielid is fijner O+
pi_89316920
quote:

Hehe!

Ik wil wel gecremeerd worden en uitgestrooid eigenlijk. Het gevoel dat ik bewaard wordt lijkt me namelijk juist maar niks. Hup terug naar de natuur met dat lijf van mij. Niemand hoeft mij te bezoeken ofzo, ben daar zelf ook helemaal niet van.

Liefst word ik gecremeerd zoals deze gast uit m'n lieblingsfilm.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 29 november 2010 @ 21:12:45 #274
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_89316934
Barca al op 1-0. Man, als je dit ziet voetballen vraag je je af wat ze in de eredivisie toch eigenlijk aan het doen zijn :o
pi_89316991
quote:
7s.gif Op maandag 29 november 2010 21:11 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

* Stereotomy jaarabonnement koopt *)

Ik ben niet echt van plan binnenkort al dood te gaan hoor :P
pi_89317045
quote:

je klinkt nu net als die Chinese restauranthouder die een jongen uit mijn dorp in stukken heeft gehakt. eng Steer :{
  maandag 29 november 2010 @ 21:16:22 #277
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_89317141
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 21:14 schreef FutureFairytale het volgende:

je klinkt nu net als die Chinese restauranthouder die een jongen uit mijn dorp in stukken heeft gehakt. eng Steer :{
Hoe smaakte die Babi Pangang bij hem? :P
Poef.....gone! ©golfer
pi_89317146
ik vind gecremeerd worden heel sober, plekje zonder bloemen enzo. die as is niet meer jezelf dan. als je iets verbrandt gaat dat ook weg, dan denk je ook niet; 'hee dat is een stukje van mij'
ik hoop ook dat er iemand is die bij mn graf wil komen. mn ouders zeker.
daar ga ik weer :P
pi_89317147
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 21:14 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Haha je moet t niet zo serieus nemen joh :D
pi_89317151
avond :W
eens thuis
pi_89317178
Hmm het sneeuwt en ik krijg opeens zin om te gaan breien O+
Wat ben ik toch heerlijk saai
pi_89317182
quote:
11s.gif Op maandag 29 november 2010 21:16 schreef golfer het volgende:

[..]

Hoe smaakte die Babi Pangang bij hem? :P
geen idee, gelukkig had hij geen restaurant bij ons in de buurt :P
pi_89317200
Ik ben weer thuis!!

De straat voor ons huis is verdorie net een ijsbaan!
Wordt nog wat morgenvroeg..

Nu even teruglezen :)
pi_89317207
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 21:16 schreef FutureFairytale het volgende:
ik vind gecremeerd worden heel sober, plekje zonder bloemen enzo. die as is niet meer jezelf dan. als je iets verbrandt gaat dat ook weg, dan denk je ook niet; 'hee dat is een stukje van mij'
Wake-up call: Als je dood bent, besta je niet meer.
pi_89317214
Haai DH! :*
pi_89317217
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 21:16 schreef Aure het volgende:

[..]

Haha je moet t niet zo serieus nemen joh :D
ja.... maar... Steer.... Chinees... stukken gehakt...
en dat nieuws... Chinees.. stukken gehakt....

:o
  maandag 29 november 2010 @ 21:17:44 #287
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_89317222
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 21:16 schreef FutureFairytale het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 29 november 2010 @ 21:17:44 #288
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_89317224
Wij hebben trouwens vorig jaar in oktober de as van mijn vader en mijn stiefmoeder lekker door elkaar gemengd en illegaal uitgestrooid op de heide van Bussum, omdat we daar goede jeugdherinneringen van een toen nog erg gelukkig huwelijk van hun bij hadden.
Voelde goed. ^O^
Poef.....gone! ©golfer
pi_89317240
quote:
99s.gif Op maandag 29 november 2010 21:17 schreef rijsttafel het volgende:

[..]

Wake-up call: Als je dood bent, besta je niet meer.
echt wel :{w
pi_89317252
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 21:17 schreef Aure het volgende:
Haai DH! :*
Aure :*
  maandag 29 november 2010 @ 21:18:36 #291
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_89317273
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 21:17 schreef golfer het volgende:
Wij hebben trouwens vorig jaar in oktober de as van mijn vader en mijn stiefmoeder lekker door elkaar gemengd en illegaal uitgestrooid op de heide van Bussum, omdat we daar goede jeugdherinneringen van een toen nog erg gelukkig huwelijk van hun bij hadden.
Voelde goed. ^O^
Mooi O+
pi_89317278
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 21:17 schreef TAV74 het volgende:

[..]

SPOILER
botjes blijven *O*
pi_89317300
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 21:18 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

botjes blijven *O*
:N nee hoor.
pi_89317318
quote:
Voelde goed. ^O^
dat is mooi. hadden zij dat ook als wens of wist je hun wens niet?
pi_89317359
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 21:18 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

hoe weet je dat zo? net hier nagevraagd en botjes blijven hoor ik hier ook
pi_89317365
quote:
Voelde goed. ^O^
Dat vind ik ook heel mooi :)
pi_89317380
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 21:18 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Niet :?
pi_89317409
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 21:20 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Niet :?
ik geloof dat ik (ergens anders) voortleef
  maandag 29 november 2010 @ 21:20:45 #299
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_89317426
2-0 barca :o
pi_89317460
interessante film dit :Y
pi_89317463
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 21:19 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

hoe weet je dat zo? net hier nagevraagd en botjes blijven hoor ik hier ook
Uiteindelijk vergaan ook botjes..

quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 21:20 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

ik geloof dat ik (ergens anders) voortleef
Hoe weet je dat? :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo