Beste skill zwak.. en toch nog 5k voor vragen hequote:Hallo Mr. Prent,
for sale: Hemmo Prent (307649506).
Hij is echt heel slecht, maar wel technisch en erg jong, dus misschien wil je hem wel...
groeten justus.
je gaat met 10 - 0 verliezen?quote:Op woensdag 1 december 2010 08:27 schreef Drassss het volgende:
Morguh
Ik ga voor een PSV-Fey uitslag en hopelijk geen prenten...
Ik train deze week nog spelhervatting dus ik ga nog wat wissels erin rammen.quote:Op woensdag 1 december 2010 09:41 schreef MrMoon het volgende:
[..]
zozo....
Ik ga vanmiddag counteren en hopen dat het goed komt..
Geen derby.quote:Op woensdag 1 december 2010 11:33 schreef klootzzz het volgende:
Morgen!![]()
Vanavond eerste ronde beker, speel tegen een tegenstander uit Noord-Holland, zelf sta ik ingeschreven in de regio Amsterdam, neem aan dat dit dan niet als derby geldt?
Anders moet ik me opstelling veranderen want dan win ik het middenveld niet!
Mooi dank je, zit er misschien een ronde 2 in dit seizoenquote:
Ik ga mijn 7e ronde ook niet halen dit seizoen.quote:Op woensdag 1 december 2010 11:41 schreef klootzzz het volgende:
[..]
Mooi dank je, zit er misschien een ronde 2 in dit seizoen![]()
Zal nog wel een tijdje duren eer ik het clubrecord breek, 2de seizoen tot ronde 3 gekomen en toen een geweldig pakslaag gekregen waar ik weken last van heb gehad! Zelfvertrouwen: niet bestaand
Ik zou beide wedstrijden normaal spelenquote:Op woensdag 1 december 2010 16:02 schreef klootzzz het volgende:
Heren en dames,
Even een vraagje, mijn goed coach heeft inmiddels waardeloos leiderschap, heeft het nut om te piccen in de bekerwedstrijd en dan normaal te spelen tegen een concurrent om degradatie?
Of kan ik beter beide wedstrijden normaal spelen?
Ik zou alle wedstrijden normaal spelen.quote:Op woensdag 1 december 2010 16:02 schreef klootzzz het volgende:
Heren en dames,
Even een vraagje, mijn goed coach heeft inmiddels waardeloos leiderschap, heeft het nut om te piccen in de bekerwedstrijd en dan normaal te spelen tegen een concurrent om degradatie?
Of kan ik beter beide wedstrijden normaal spelen?
Volgend seizoen wissel ik mijn coach weer in voor een goed/goed.quote:Op woensdag 1 december 2010 16:14 schreef FrituurVetPet het volgende:
Goed dat jullie me eraan helpen herinneren. Mn coach is vervangen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |