Sommige mensen werken met dit weer he.quote:
Sommige mensen hebben een baan.quote:
Goed voorbeeldquote:Op maandag 29 november 2010 18:36 schreef LudoSanders het volgende:
Hoppakee, ontopic reacties graag.
Ja maar dat was Sinterklaas.quote:Op maandag 29 november 2010 18:37 schreef Chocolate-chick het volgende:
hier waren ze al vorige week bezig met strooien dus dat klopt niet helemaal TS
Dit dus. Hier (gemeente Aa en Hunze ) waren ze vorige week ook al preventief aan het strooien.quote:Op maandag 29 november 2010 18:37 schreef Chocolate-chick het volgende:
hier waren ze al vorige week bezig met strooien dus dat klopt niet helemaal TS
Tja, dat is natuurlijk vragen om moeilijkheden.quote:
quote:Rijkswaterstaat heeft snelwegen en provinciale wegen maandagochtend preventief tweemaal met zout bestrooid en stuurde sinds het begin van de sneeuwval rond drie uur de strooiwagens opnieuw de wegen op.
In Zwitserland is dat ook perfect geregeld. Elke boer heeft daar een vooraarje zout in zijn schuurtje liggen en heeft de instructie om als hij gebeld wordt, die en die wegen sneeuwvrij te maken. Werkt perfect en daar hebben ze, ondanks grotere sneeuwval, ook veel minder problemen.quote:Op maandag 29 november 2010 18:39 schreef Kabolter het volgende:
Dat is het mooie aan Friesland. Als het echt moet staan die boeren er elk jaar wel weer om de weg sneeuwvrij te maken.
En in de tunnels dan?quote:Op maandag 29 november 2010 18:42 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
In Zwitserland is dat ook perfect geregeld. Elke boer heeft daar een vooraarje zout in zijn schuurtje liggen en heeft de instructie om als hij gebeld wordt, die en die wegen sneeuwvrij te maken. Werkt perfect en daar hebben ze, ondanks grotere sneeuwval, ook veel minder problemen.
Weet ik veel, daar zal ook wel een of andere Anton aus Tirol doorheen jodelen denk ik.quote:
Vroeger moest de Nederlandse burger de openbare wegen ook indien nodig zelf bestrooien en reinigen, maar ik weet niet eens of dat nog ergens in de gemeentelijke verordening staat.quote:Op maandag 29 november 2010 18:42 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
In Zwitserland is dat ook perfect geregeld. Elke boer heeft daar een vooraarje zout in zijn schuurtje liggen en heeft de instructie om als hij gebeld wordt, die en die wegen sneeuwvrij te maken. Werkt perfect en daar hebben ze, ondanks grotere sneeuwval, ook veel minder problemen.
lul niet dat was alleen maar vorig jaar!quote:Op maandag 29 november 2010 18:46 schreef vogeltjesdans het volgende:
Wat me ook zo irriteert is dat het elk jaar opnieuw mis gaat. Echt elk jaar opnieuw. En weer wordt er een commissie samengesteld die moet uitzoeken wat er mis ging, wordt er onderzocht en geevalueerd en komen ze weer met een bullshit pak aan conclusies die meteen de vuilnisbak in kunnen omdat ze toch niet uitgevoerd worden.
dat probeer ik dus ook uit te leggenquote:Op maandag 29 november 2010 18:49 schreef BasEnAad het volgende:
Wat gaat er dan mis?
Vorig jaar was toevallig een uitschieter en nu valt heel verwend zuur Nederland weer over elkaar heen om te klagen alsof het elk jaar een drama is?
1999 vergeten?quote:Op maandag 29 november 2010 18:46 schreef idiot---boy het volgende:
[..]
lul niet dat was alleen maar vorig jaar!
quote:Vanuit verschillende hoeken wordt aangegeven dat de hoeveelheid zout op de weg voor de bui voldoende was, hoewel vandaag niet is voorgestrooid.
Gelet op het prijskaartje dat aan het weggebruik hangt mag je ook een uitmuntende kwaliteit verwachten. Preventief strooien als al een aantal dagen over verwachte sneeuw gesproken wordt hoort daarbij.quote:Op maandag 29 november 2010 18:49 schreef BasEnAad het volgende:
Wat gaat er dan mis?
Vorig jaar was toevallig een uitschieter en nu valt heel verwend zuur Nederland weer over elkaar heen om te klagen alsof het elk jaar een drama is?
lul dan niet met 'elk jaar weer'quote:
Het probleem heet automobilist. De Nederlandse automobilist kan gewoon niet rijden als het sneeuwt. Sneeuw op de weg is eng, dus wil iedereen zo snel mogelijk naar huis, dus wordt het gaspedaal dieper ingetrapt, en dat levert juist problemen op. En er hoeft maar een handige harry te zijn die z'n auto ergens dwars op de weg zet om de hele boel vast te laten lopen.quote:Op maandag 29 november 2010 18:46 schreef vogeltjesdans het volgende:
Wat me ook zo irriteert is dat het elk jaar opnieuw mis gaat. Echt elk jaar opnieuw. En weer wordt er een commissie samengesteld die moet uitzoeken wat er mis ging, wordt er onderzocht en geevalueerd en komen ze weer met een bullshit pak aan conclusies die meteen de vuilnisbak in kunnen omdat ze toch niet uitgevoerd worden.
Ongelukken zijn nu net precies datgene dat volgens de radio vandaag erg weinig zijn gebeurt.quote:Op maandag 29 november 2010 19:06 schreef Light het volgende:
[..]
Het probleem heet automobilist. De Nederlandse automobilist kan gewoon niet rijden als het sneeuwt. Sneeuw op de weg is eng, dus wil iedereen zo snel mogelijk naar huis, dus wordt het gaspedaal dieper ingetrapt, en dat levert juist problemen op. En er hoeft maar een handige harry te zijn die z'n auto ergens dwars op de weg zet om de hele boel vast te laten lopen.
Frieslandquote:Op maandag 29 november 2010 18:39 schreef Kabolter het volgende:
Dat is het mooie aan Friesland. Als het echt moet staan die boeren er elk jaar wel weer om de weg sneeuwvrij te maken.
Nu je het zegt!!!!quote:
Idd, we betalen de hoofdprijs om van en naar ons werk te mogen rijden, da mag je daar ook wat terug voor verwachten.quote:Op maandag 29 november 2010 19:03 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Gelet op het prijskaartje dat aan het weggebruik hangt mag je ook een uitmuntende kwaliteit verwachten. Preventief strooien als al een aantal dagen over verwachte sneeuw gesproken wordt hoort daarbij.
daar woon ik en ik laat me niet zomaar afbekken door jouquote:
Heb je al bij je moeder onder het bed gestrooid?quote:
Zonder de gebroeders Anker was Friesland vrijwel niets. De Ankers maken er nog wat van.quote:Op maandag 29 november 2010 19:16 schreef idiot---boy het volgende:
[..]
daar woon ik en ik laat me niet zomaar afbekken door jou
[ afbeelding ]
dis toch fantastisch!
quote:
Vorig jaar kon je links nog de schuld geven, maar nu zit er een ultrarechts kabinet.quote:Op maandag 29 november 2010 18:46 schreef vogeltjesdans het volgende:
De rechterbaan zat goed vol ja!quote:Op maandag 29 november 2010 19:23 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Vorig jaar kon je links nog de schuld geven, maar nu zit er een ultrarechts kabinet.
Ik zag gister nog een file terwijl de rechterbaan vrijwel leeg was.quote:Op maandag 29 november 2010 19:34 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
De rechterbaan zat goed vol ja!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |