Wel leuk om te kijken hoe sommige prutsenquote:Op woensdag 14 september 2011 21:38 schreef minilot het volgende:
Ei kloppen. Mes slijpen.
Het lijkt wel kookles voor kinderen!
Benieuwd! Mijn techniek is namelijk ook een andere dan deze, waar ik me ook altijd aan stoor.quote:Op woensdag 14 september 2011 21:55 schreef RobinOok het volgende:
Daarnaast zag je ook toen Peter het voordeed dat het ging "flieberen", bij die horizontale snedes. Nog iets wat ik tegen heb op deze techniek.
Ik doe het al jaren anders, met 1 nadeel wat ik toevallig sinds kort opgelost heb.
Ik denk dat mijn manier beter is! Ik zou er eigenlijk eens een filmpje van moeten maken.
Misschien wordt het wel de nieuwe standaard. ;-)
Ik denk steeds aan de plaaggeest, van Bassie & Adriaan.quote:Op woensdag 14 september 2011 22:05 schreef minilot het volgende:
(Nu al fan van Manfred. Het is Adriaantje en Eddy Wally inéén!)
Die mag nog wel paar jaar oefenen ja.quote:
Oh pff, bahquote:
Dat dus.quote:
is bij veel programma's zo. vind de presentatoren van de Aus versie ook veel leuker.quote:Op donderdag 22 september 2011 08:56 schreef LieLie het volgende:
Ik vind de NL versie echt tenenkrommend in vergelijking met de Australische. Daar zie je zo'n leuke sfeer!
Nou, dat viel mij inderdaad ook al op. Het is wel een beetje zoetsappig allemaal hoor. Knuffelen, huilen, ieder afscheid een speech van een uur..... Maar waarschijnlijk zijn de Australische mensen gewoon zo!quote:Op donderdag 22 september 2011 09:55 schreef borisz het volgende:
Iets minder sentiment mag wel in de Aussie versie. Verder erg leuke versie.
Ik heb een aardappel geschild en die schillen doen mij denken aan de hond van de buurman van mijn oma die net 94 is geworden *jank jank jank*quote:Op vrijdag 23 september 2011 10:43 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nou, dat viel mij inderdaad ook al op. Het is wel een beetje zoetsappig allemaal hoor. Knuffelen, huilen, ieder afscheid een speech van een uur..... Maar waarschijnlijk zijn de Australische mensen gewoon zo!
Daar heb je een zeer terecht punt. Alleen als kijker kan het soms wel op de zenuwen werken vind ik. Maar ik zie dit 100x liever dan de dominante presentatoren van Topchef.quote:Op vrijdag 23 september 2011 13:00 schreef RobinOok het volgende:
Die Australiërs zitten bijna 3 maanden bij elkaar opgesloten in een huis en er worden dan 5 afleveringen per week gemaakt. Ik denk dat je daar vanzelf wel emotioneel van wordt, zeker als je jonge kinderen hebt. Het lijkt me een soort uitputtingslag. Fysiek en emotioneel. En die juryleden zitten daar ook steeds bij, dus die relaties worden ook steeds persoonlijker.
Blah, emo onzin! Ik wil ze zien koken, wat kan mij hun achtergrond nou schelen?quote:Er verandert volgens een woordvoerster wel het een en ander. “Nieuw in dit seizoen is dat de kandidaten meer van zichzelf gaan laten zien. MasterChef duikt dieper in het leven van de kandidaten. Waar komt hun passie voor koken vandaan en wat heeft ze ertoe bewogen om mee te doen aan deze keiharde en intensieve kookstrijd?”
Dat is geen Masterchef maar Topchef.quote:Op vrijdag 23 september 2011 13:23 schreef RobinOok het volgende:
Oh, ik vind dat Kraantje en Jules hun draai best goed gevonden hebben. Zijn ook niet meer echt van het afzeikerige. Ja, als het prut is is het prut, maar verder vind ik ze tegenwoordig wel relaxt. Vooral Kranenburg. Het lijkt wel of iemand tegen 'm gezegd heeft "je moet wat vaker lachen", want hij lacht nu werkelijk bij alllllles.
Ja dat klopt, Robin reageerde op een post van mij waarin ik stelde dat ik liever naar emo-aussie kijk dan naar dominante topchefs.quote:Op vrijdag 23 september 2011 17:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat is geen Masterchef maar Topchef.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |