Ja!!!quote:Op woensdag 28 september 2011 22:24 schreef borisz het volgende:
Volgende week naar de Jonnie & Trees
Ze is al een tijdje dood hoor.quote:Op donderdag 29 september 2011 02:32 schreef RobinOok het volgende:
Da's wel een beetje cru, je schoonmoeder de afgrond in gooien voor een etentje.
Nu die Hans ten Wolde niet meer in de jury zit is het stukken leuker dan vorig jaar. Lute is een hele aardige vent en die Fransoos is gewoon leuk en lachwekkend.quote:Op zondag 2 oktober 2011 17:06 schreef Prego het volgende:
Ik heb het willen volgen vanuit Frankrijk maar ik kan de jury niet uitstaan, wat een afschuwelijke kerels.Ik vind de Australische en Franse versies stukken leuker al mag in Frankrijk de presentatrice ook wel op donderen.
wat? dat was vandaag toch nog niet? Mat is cool trouwens, waarom diskwalificeren. hij heeft toch geen tips gevraagd?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:40 schreef Mylene het volgende:
Jeetje, Mat uit de Australische versie werd gediskwalificeerd omdat hij een mobieltje gebruikte om contact te houden met zijn vriendin. Gevolg hiervan is dat de laatst weggestuurde terug is gekomen in het spel, namelijk Billy.
Beetje overdreven dat ze geen contact mogen hebben met familie. Ook weer een teken dat ze zo emotioneel kunnen reageren.
Ja dat viel mij ook al op, haha!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 00:04 schreef golfer het volgende:
Jonnie zonder Trees, dat zie je niet vaak.
Mooi gerechtje wel wat ie maakte met die coquilles en kalfsmerg.
Komkommer sla en dan plakken schaven met je kaasschaafquote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:02 schreef Piles het volgende:
Briljant, sliertjes maken met kaasschaaf
Doe ik al jaren met allerlei groentes en komkommers.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:02 schreef Piles het volgende:
Briljant, sliertjes maken met kaasschaaf
Nee, maar geen tijd gehad het terug te kijken.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |