VETquote:Op zondag 22 april 2012 21:59 schreef Dark_Angelus het volgende:
Klein gokje maar als ik gelijk heb heb ik een primeurtje.
Ziggodome aankondiging komt morgen.
Lekker Ahoy dumpen en alles naar A'dam.quote:Op zondag 22 april 2012 22:16 schreef indiaantje89 het volgende:
Ziggo Dome Mojo is trouwens goed bezig
Dat zou echt vet zijn.quote:Op zondag 22 april 2012 21:59 schreef Dark_Angelus het volgende:
Goeie move ja.quote:Op zondag 22 april 2012 22:19 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Lekker Ahoy dumpen en alles naar A'dam.
Haha, blijven dromen hè.quote:Op zondag 22 april 2012 21:59 schreef Dark_Angelus het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gr gr
quote:Op zondag 22 april 2012 23:22 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Haha, blijven dromen hè.
Ik heb gisteren overigens voor het eerst bij een evenement mee geschreeuwd met een System lyric. Alleen niet helemaal zoals volgens jullie de bedoeling is, denk ik.Wat een kankerherrie zeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
Het is toch handig als ik weet waar je over praat of niet dan.quote:Op zondag 22 april 2012 23:25 schreef Quyxz_ het volgende:
Ja ik zet het toch niet voor niks in een spoiler.
Om Paul te quoten "Let it beeeeee, let it beeeeheeee, let it beeee oh let it beeeeee!"quote:Op zondag 22 april 2012 21:59 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ahoy is groter dan Ziggodomequote:Op zondag 22 april 2012 22:19 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Lekker Ahoy dumpen en alles naar A'dam.
Sapperdeflap.quote:Op maandag 23 april 2012 17:22 schreef chansadres het volgende:
Dan gok ik op een Amerikaanse tour want over een paar uur worden de Yanks wakker
Ik vind het irritant. Ze moeten nu toch onderhand uit bed komen.quote:
Sufferdsquote:Op maandag 23 april 2012 20:54 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Het is een Amerikaanse tour geworden, helaas pindakaas.
Dat kutvolk krijg altijd alles als eerste.quote:
Najaar danquote:Op maandag 23 april 2012 21:07 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat kutvolk krijg altijd alles als eerste.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |