Slecht spelen is zowat hun handelsmerk, dus ik stoor me er niet echt aan.quote:Op zondag 2 januari 2011 14:55 schreef Quyxz_ het volgende:
Als ik dit topic trouwens teruglees, waren de reacties toentertijd niet echt optimaal.
System of a Down - Ahoy... wat een kutconcert!
Maarja, het is wat je er zelf van maakt. Als ik er zou staan zou ik het toch wel fucking vet vinden, hoe slecht ze ook spelen.
Oh dat is kut ja.quote:Op zondag 2 januari 2011 15:34 schreef JaimyLee het volgende:
Godverdomme waarom gaan ze dan naar parijs doordeweeks :/ ik wil ook, maar mag dan natuurlijk niet van mijn ouders vanwege schoolST ik wil met je mee!
Ik ga ook alleen hoor.quote:Op zondag 2 januari 2011 22:12 schreef timwing het volgende:
Geweldige band!Alleen heb ik niemand om mee te gaan
Volgens de planning van nu ben ik de rest van de dagen ook alleen. Maarja je weet nooit wat er nog gebeurt.quote:Op maandag 3 januari 2011 00:18 schreef AgeEll het volgende:
Ga je alleen naar het concert, maar dan ook een paar dagen Parijs allen ST?
Goed punt.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:25 schreef Quyxz_ het volgende:
Helaas.
Achja, nu hebben andere fans misschien een ticket die anders helemaal geen kaartje hadden.
Ik was al helemaal opgewonden omdat het bijna zover is, maar nu nog meer.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:08 schreef Quyxz_ het volgende:
http://www.youtube.com/playlist?p=PLF374270243352D58
Ik heb in de afgelopen dagen volgens mij alle filmpjes gekeken. Ondanks de kwaliteit vond ik het vet om te zien.![]()
Serj schreeuwt niet meer zo veel, maar ik vind het fantastisch.
Wat? Je hebt daar nou al fans voor de deur zien slapen? Waarom dat?quote:Op zondag 5 juni 2011 22:31 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ze liggen al zeker 24 uur van te voren met tentjes bij het stadion WTF.
Ja echt serieus. Je had mijn gezicht moeten zien.quote:Op zondag 5 juni 2011 22:36 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Wat? Je hebt daar nou al fans voor de deur zien slapen? Waarom dat?
Dan kunnen ze als eerste naar binnen en gelijk vooraan gaan staan?
Haha, het zijn wel echte fans dus. En ze zullen het ook wel gewoon leuk vinden om daar te overnachten. Aparte mensen...quote:Op zondag 5 juni 2011 22:39 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja echt serieus. Je had mijn gezicht moeten zien.
Werkt niet.quote:Op zondag 5 juni 2011 22:41 schreef RolStaart-Beer het volgende:
http://www.swr3.de/specials/rockamring2011/livestream/
Livestream van Rock Am Ring![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |