Die koffers moeten het ook maar zelf opruimenquote:
Dat zijn ze zekerquote:
Rijk van Albanië.quote:
Daar komt de hotelbaas weer aan...quote:Op maandag 29 november 2010 17:45 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Rijk van Albanië.
Albanese Koffers![]()
![]()
OHMIJNGODENIKBEREIKEENDUBBELECLIMAXOMHMEGODDITVOELTGOEEEEEEEEEEEEED!!!!!
Ja nu berijkt hij een Anti-Climaxquote:Op maandag 29 november 2010 17:44 schreef Furdinand het volgende:
Geef mij italië maar, zij scheert haar kut tenminste.
Niet als hij van bossen houdtquote:
Harige Albanese Koffersquote:
Daar komt weer een climax aan...quote:Op maandag 29 november 2010 17:46 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Harige Albanese Koffers![]()
omgomgogmog![]()
Prespameer, allen ten dele buiten Albanië. Meer dan een derde van het land bestaat uit bossen en moerassen, meer dan een derde is weiland en slechts ongeveer een vijfde is gecultiveerd.quote:Op maandag 29 november 2010 17:46 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Niet als hij van bossen houdt
PFTHRHAHDFUAIHDFHSKJDFSIODFJGIOADJFquote:Op maandag 29 november 2010 17:48 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Daar komt weer een climax aan...
IEDEREEN BUKKEN!
Ik ga de hotelbaas weer roepenquote:Op maandag 29 november 2010 17:48 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
PFTHRHAHDFUAIHDFHSKJDFSIODFJGIOADJF
*ahhhhh*
oh shit, het druipt van het plafond
Oh jahhH!quote:Op maandag 29 november 2010 17:49 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik ga de hotelbaas weer roepen
En de witte vloeistof niet te vergetenquote:Op maandag 29 november 2010 17:50 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Oh jahhH!
Rollenspel met hotelbaas en koffers![]()
![]()
Albanese bossen natuurlijkquote:Op maandag 29 november 2010 17:50 schreef Farmir het volgende:
haha!
Wil jij niet weten wat de hotelbaas in de koffers heeft zitten!
quote:Op maandag 29 november 2010 17:50 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
En de witte vloeistof niet te vergeten
Het Albanese wapenschild tekenen met Typ-ex op Albanese koffersquote:
Geil manquote:Op maandag 29 november 2010 17:52 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Het Albanese wapenschild tekenen met Typ-ex op Albanese koffers
Ter verduidelijking:quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |