Je kunt ook gewoon direct buskruit adviserenquote:Op maandag 29 november 2010 19:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
Met nieuw jaar een beetje poedersuiker in het vuur mikken voor net dat beetje charme meer!
Koffie-creamer doet het ook lekkerquote:Op maandag 29 november 2010 19:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
Met nieuw jaar een beetje poedersuiker in het vuur mikken voor net dat beetje charme meer!
Ik denk dat die pijp van haar er als nieuw uitziet. Alles wat er aan roet in zat is door die brand wel weg. Je moet gewoon goed en droog hout stoken, flink heet, dan krijg je ook bijna geen roet.quote:Op maandag 29 november 2010 19:19 schreef Laysa het volgende:
[..]
En misschien met een klein stapeltje beginnen...heb dr geen verstand van hoor maar voor haar eigen gemoedsrust
Dan eerder kunstmest!quote:Op maandag 29 november 2010 19:23 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon direct buskruit adviseren
Je hebt toch wel even gekeken of je geen hulp moest verlenen?quote:Op maandag 29 november 2010 19:26 schreef Dementor het volgende:
Morgen ga ik met de slee, God wat glibbert iedereen over de weg.
Bij het oprijden van een rotonde knalde mijn voorligger tegen een lantaarnpaal op bij het verlaten van de rotonde.
Dus gas terug, koppeling in en er zo langs gegleden.
Zolang het maar stof is en er wat zuurstof bij kan boeit het niet zoveel wat het is! Zolang de verhoudingen maar goed zijn!quote:Op maandag 29 november 2010 19:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Koffie-creamer doet het ook lekker
Kloptquote:Op maandag 29 november 2010 19:28 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zolang het maar stof is en er wat zuurstof bij kan boeit het niet zoveel wat het is! Zolang de verhoudingen maar goed zijn!
De man gooide zijn waarschuwingslichten aan en stapte gelukkig uit.quote:Op maandag 29 november 2010 19:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je hebt toch wel even gekeken of je geen hulp moest verlenen?
Allrightquote:Op maandag 29 november 2010 19:30 schreef Dementor het volgende:
[..]
De man gooide zijn waarschuwingslichten aan en stapte gelukkig uit.
quote:Op maandag 29 november 2010 19:25 schreef Toverheks het volgende:
Noekkkkk, die lady GaGa komt in Ahoy
Nee, heb ik wat gemist? Coole shitquote:Op maandag 29 november 2010 19:29 schreef Noek het volgende:
Vette pics!Kijk je nog weleens op Life?
Maar goed ookquote:
Zo zag ik vorig jaar iemand zo het kanaal in glibberen.quote:Op maandag 29 november 2010 19:26 schreef Dementor het volgende:
Morgen ga ik met de slee, God wat glibbert iedereen over de weg.
Bij het oprijden van een rotonde knalde mijn voorligger tegen een lantaarnpaal op bij het verlaten van de rotonde.
Dus gas terug, koppeling in en er zo langs gegleden.
quote:Op maandag 29 november 2010 19:32 schreef Noek het volgende:
[..]
Zo zag ik vorig jaar iemand zo het kanaal in glibberen.1,5 km van huis. Toen moest ik nog naar Apeldoorn. Ik ga wel met de mtb deze week.
Gelukkig is Maxim Hartmann er al wel.quote:Op maandag 29 november 2010 19:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
Jack de Vries in de file, dat dit kan in Nederland.
Had die rijstkokert maar de trein moeten nemen!quote:Op maandag 29 november 2010 19:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
Jack de Vries in de file, dat dit kan in Nederland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |