Beetje theoloog doet gemiddeld 82.000 euro per jaar als predikant (HBO -uitvoering). Overheid; schaal 14. Gezondheidzorg: fwg 60-65 (en vaak ook combinatie met positie binnen het bestuur).quote:
Nah... dan moeten jullie morgen wel heel hard doorpostenquote:Op maandag 29 november 2010 17:13 schreef Toverheks het volgende:
en zo komen we wel snel aan nummertje 1006, en let op in het Topic 1006 gaat leandra puffen
Goed je best doen dan maar.quote:Op maandag 29 november 2010 17:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Beetje theoloog doet gemiddeld 82.000 euro per jaar als predikant (HBO -uitvoering). Overheid; schaal 14. Gezondheidzorg: fwg 60-65 (en vaak ook combinatie met positie binnen het bestuur).
2 a 3x modaal haalt een academisch theoloog wel.
Ik puf morgen tussendoor met je mee....ik vind het spannendquote:Op maandag 29 november 2010 17:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nah... dan moeten jullie morgen wel heel hard doorposten
En dat zonder mijn kwaliteitsposts tussendoor
Ach ja, dat is een van de (weinige) voordelen van verhuizen; als je het goed doet ben je gelijk van je rommel af.quote:Op maandag 29 november 2010 17:16 schreef Laysa het volgende:
een hele vuilniszak vol met niet meer bruikbare beauty spullen![]()
Maar wel de inbouwkast helemaal opgeruimd en wat ingepakt kon worden ingepakt...daarna de laden kast gedaan en daar kwamen 2 vuilniszakken met kleding uit voor het rode kruis![]()
Wat een zooi kan een mens hebben
Ik weet nog niet wat we doen qua posten... of we ergens de voortgang melden en wie van ons dat dan gaat doen, maar dan zal het waarschijnlijk in Z&G zijn.quote:Op maandag 29 november 2010 17:16 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik puf morgen tussendoor met je mee....ik vind het spannend
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben geen theoloog!______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
dat had ik hiervoor gedaan toen ik overhaast van mn ex was wegverhuisdquote:Op maandag 29 november 2010 17:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ach ja, dat is een van de (weinige) voordelen van verhuizen; als je het goed doet ben je gelijk van je rommel af.
Hoewel er ook mensen zijn die denken dat "eerst verplaatsen, dan uitzoeken" een logische manier van werken is... maar van dat uitzoeken komt het dan meestal niet meer.
quote:Op maandag 29 november 2010 17:19 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]Dat rijmt toch niet met jullie woonsituatie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben geen theoloog!
quote:Op maandag 29 november 2010 17:19 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat rijmt toch niet met jullie woonsituatie?
quote:Op maandag 29 november 2010 17:19 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat rijmt toch niet met jullie woonsituatie?
Ach... wel handig om er iemand bij te hebben die sowieso van vrijwel alles vindt dat het wegkan, alleen wel goed in de gaten houden wat ze in d'r handen heeftquote:Op maandag 29 november 2010 17:19 schreef Laysa het volgende:
[..]
dat had ik hiervoor gedaan toen ik overhaast van mn ex was wegverhuisd![]()
Nee ik zal best nog wel iets hebben wat weg had gemogen maar ben wel trots op mezelf![]()
Ik heb echt moeite met dingen weggooien......morgen de benedenverdieping en mams komt helpen...die pleurt sowieso wel alles weg
Zo simpel is het niet altijd... soms ben je met pensioen omdat je verdiencapaciteit ten einde is.quote:Op maandag 29 november 2010 17:21 schreef Dementor het volgende:
[..]
Oh sorry ik leg direct de link met vermogend en vroegtijdig met pensioen gaan.
Ha Haquote:Op maandag 29 november 2010 17:21 schreef Dementor het volgende:
[..]
Oh sorry ik leg direct de link met vermogend en vroegtijdig met pensioen gaan.
Nee ze vraagt wel eerst (hoop ik)quote:Op maandag 29 november 2010 17:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ach... wel handig om er iemand bij te hebben die sowieso van vrijwel alles vindt dat het wegkan, alleen wel goed in de gaten houden wat ze in d'r handen heeft
En vooral geen dingen laten aanpakken waarvan je weet dat er zaken inzitten die voor jou (om wat voor knullige reden dan ook) wel belangrijk zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |