Laat de spambots maar komenquote:Op maandag 29 november 2010 16:23 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
HONKEYTONK95@HOTMAIL.COM
ZO MOEILIJK IS HET VERDOMME NIET![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Neequote:
Ik heb een moedervlek naast mn tepel. Lijkt net een derde tepel. Heb ik dan 3 punten?quote:
Nee, dan ben je een godquote:Op maandag 29 november 2010 16:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb een moedervlek naast mn tepel. Lijkt net een derde tepel. Heb ik dan 3 punten?
Voor mij welquote:Op maandag 29 november 2010 16:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb een moedervlek naast mn tepel. Lijkt net een derde tepel. Heb ik dan 3 punten?
Picsquote:
Blonde godin jewaidsquote:
Niet zeuren. Er zijn zat mensen die jou adorerenquote:
Kom je er nu pas achter?quote:
Nee, vanmorgen!quote:
Hehehequote:
Ik kwam er ook vanmorgen pas achter dat ik dat überhaupt gepost had hier!quote:Op maandag 29 november 2010 16:30 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
HeheheIk vond het wel een leuke quote
quote:Op maandag 29 november 2010 16:31 schreef NBT het volgende:
[..]
Ik kwam er ook vanmorgen pas achter dat ik dat überhaupt gepost had hier!
Godverdomme, daar hebben we hem weerquote:Op maandag 29 november 2010 16:32 schreef stewie-griffin het volgende:
Een punt om aan te zuigen ja....dat is mijn punt.
Aaaahwquote:
jou weer bedoel je.quote:Op maandag 29 november 2010 16:33 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Godverdomme, daar hebben we hem weer
ga is daud en hou je muil nou is want zieken doe je maar in je eigen tijd.quote:Op maandag 29 november 2010 16:34 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Nee, ik praatte niet tegen jou, maar tegen de groep.
Ze komen en gaan joh, ze blijven niet!quote:Op maandag 29 november 2010 16:35 schreef Michhas het volgende:
Waaaaauwie nog meer nieuwe mensen
Als dit zo door gaat smeer ik hem hier, dan kaap ik wel een andere SC
Nee jij blijftquote:Op maandag 29 november 2010 16:35 schreef Michhas het volgende:
Het gaat te ver NBTquote:Op maandag 29 november 2010 16:35 schreef NBT het volgende:
[..]
Ze komen en gaan joh, ze blijven niet!
Doodsverwensing?quote:Op maandag 29 november 2010 16:34 schreef stewie-griffin het volgende:
[..]
ga is daud en hou je muil nou is want zieken doe je maar in je eigen tijd.
Hi lieverdquote:Op maandag 29 november 2010 16:34 schreef NBT het volgende:
Stewie, stel je voor! Ik weet niet wie je bent!
Dat stinkt zo erg hequote:
quote:
alleen de vaste blijven zo ongeveerquote:Op maandag 29 november 2010 16:35 schreef NBT het volgende:
[..]
Ze komen en gaan joh, ze blijven niet!
Hi Stewie!quote:Op maandag 29 november 2010 16:35 schreef stewie-griffin het volgende:
[..]
Hi lieverdik ben stewie!
En daar is ook weer één van weg gegaanquote:Op maandag 29 november 2010 16:36 schreef lipjes het volgende:
[..]
alleen de vaste blijven zo ongeveer
quote:Op maandag 29 november 2010 16:36 schreef honkeytonk het volgende:
YEAH IK ZAG ANNNETS POES EN ZE RAAKTE HEM AAN EN STREELDE HEM!
CCquote:Op maandag 29 november 2010 16:37 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
En daar is ook weer één van weg gegaan
Iedereen vindt mij ook liefquote:Op maandag 29 november 2010 16:37 schreef Ploertendoder het volgende:
Hoe krijgt NBT het toch voor elkaar. Iedereen vindt haar lief
Ik voel me aangesproken.quote:Op maandag 29 november 2010 16:35 schreef Michhas het volgende:
Die komt zo weer hoorquote:Op maandag 29 november 2010 16:37 schreef lipjes het volgende:
[..]
CC
Uit het ook, maar nooit uit het hart
wtf gastquote:Op maandag 29 november 2010 16:38 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Nee, hij is niet tof. Het is een troll en reluser.
En wij maken trolletjes afquote:Op maandag 29 november 2010 16:38 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik maak nooit ruzie!quote:Op maandag 29 november 2010 16:37 schreef Ploertendoder het volgende:
Hoe krijgt NBT het toch voor elkaar. Iedereen vindt haar lief
Ik ook nietquote:
Ik geef hem een kans, hij heeft mij nog niks gedaan!quote:Op maandag 29 november 2010 16:38 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik doe nooit moeilijK!quote:
Alright.quote:Op maandag 29 november 2010 16:38 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nee L.No, jij maag blijven, jij bent kewl
In dit topic is alweer een doodsverwensingquote:Op maandag 29 november 2010 16:39 schreef NBT het volgende:
[..]
Ik geef hem een kans, hij heeft mij nog niks gedaan!
Ik ook nietquote:
Ik ga dadelijk gewoon een mod hier over spreken, je bent echt zo,n mafkees.quote:Op maandag 29 november 2010 16:39 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Is gewoon zo, je valt mij al de hele tijd lastig.
ik maak tuinenquote:Op maandag 29 november 2010 16:39 schreef lipjes het volgende:
[..]
Klopt, NBT maakt geen tieten, die heeft ze
Ja me telefoon spaced hem!quote:Op maandag 29 november 2010 16:39 schreef lipjes het volgende:
[..]
hoop het
[..]![]()
maar waar blifjt die nseeuwfoto?
Haha, ik vind bijna nooit iemand irritant.quote:Op maandag 29 november 2010 16:39 schreef L.no het volgende:
[..]
Alright.als ik irritant ben, dan mag je het wel melden.
Maar wel een lief popjequote:Op maandag 29 november 2010 16:40 schreef Michhas het volgende:
[..]
Haha, ik vind bijna nooit iemand irritant.
Als je mij een beetje kent weet je dat ík altijd de irritante bent
Tot nu toe is het me niet opgevallen.quote:Op maandag 29 november 2010 16:40 schreef Michhas het volgende:
[..]
Haha, ik vind bijna nooit iemand irritant.
Als je mij een beetje kent weet je dat ík altijd de irritante bent
quote:
Ik zeg gewoon hoi, en als ze geen gedag terug zegt ga ik naar haar zus toe.quote:
Ik ben wel nieuwe maar zeker geen trollquote:
Ga maar naar die mod toe dan, vergeet niet dat ik het slachtoffer benquote:Op maandag 29 november 2010 16:39 schreef stewie-griffin het volgende:
[..]
Ik ga dadelijk gewoon een mod hier over spreken, je bent echt zo,n mafkees.
quote:Op maandag 29 november 2010 16:41 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ga maar naar die mod toe dan, vergeet niet dat ik het slachtoffer ben
Vraag maar aan de rest hierquote:Op maandag 29 november 2010 16:41 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik zeg gewoon hoi, en als ze geen gedag terug zegt ga ik naar haar zus toe.
Ik zou geeneens weten hoe langquote:Op maandag 29 november 2010 16:41 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ooooh hihi, malle PD
PD is een baas, hij is er ook al lang bij hier
Je draagt toch geen sokken als je geen voeten hebt.quote:Op maandag 29 november 2010 16:41 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik zeg gewoon hoi, en als ze geen gedag terug zegt ga ik naar haar zus toe.
Ik heb jou toch ook niks gedaan, waarom zo boos?quote:Op maandag 29 november 2010 16:41 schreef stewie-griffin het volgende:
[..]
Ik ben wel nieuwe maar zeker geen troll
Hij wordt snel boosquote:Op maandag 29 november 2010 16:43 schreef NBT het volgende:
[..]
Ik heb jou toch ook niks gedaan, waarom zo boos?
Ja zo,n gast hier zit me in elk topic belachelijk te maken.quote:Op maandag 29 november 2010 16:43 schreef NBT het volgende:
[..]
Ik heb jou toch ook niks gedaan, waarom zo boos?
Wie wie wie?quote:Op maandag 29 november 2010 16:43 schreef stewie-griffin het volgende:
[..]
Ja zo,n gast hier zit me in elk topic belachelijk te maken.
Hihihih wie wil dat nou niet?quote:Op maandag 29 november 2010 16:43 schreef lipjes het volgende:
En welkom nieuweling.
je weet toch wel dat je wel even door NBT gekeurd moet worden
quote:Op maandag 29 november 2010 16:43 schreef lipjes het volgende:
En welkom nieuweling.
je weet toch wel dat je wel even door NBT gekeurd moet worden
quote:Op maandag 29 november 2010 16:44 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Hihihih wie wil dat nou niet?
Ten Eerste: Welkom!quote:
inderdaadquote:Op maandag 29 november 2010 16:44 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Hihihih wie wil dat nou niet?
Dat komt door Epic Boobs are Epic!quote:
Haha, ik denk dat lipjes hier langer zit!quote:
lol thx dat ga ik ook doenquote:Op maandag 29 november 2010 16:45 schreef NBT het volgende:
[..]
Ten Eerste: Welkom!
Ten Tweede: Zolang je lief blijft voor iedereen zit je goed!
Ten Derde: Als HT jou niet aanstaat en andersom, dan negeren jullie elkander maar!
Maar lipjes is geen vrouw, dus hij is de GRTDOJW-aanvoerderquote:Op maandag 29 november 2010 16:45 schreef NBT het volgende:
[..]
Haha, ik denk dat lipjes hier langer zit!
Akkoord!quote:Op maandag 29 november 2010 16:46 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Maar lipjes is geen vrouw, dus hij is de GRTDOJW-aanvoerder
En wat zijn wij danquote:Op maandag 29 november 2010 16:46 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ten eerste: Nee, ik negeer hem niet, het is veel te leukquote:Op maandag 29 november 2010 16:45 schreef NBT het volgende:
[..]
Ten Eerste: Welkom!
Ten Tweede: Zolang je lief blijft voor iedereen zit je goed!
Ten Derde: Als HT jou niet aanstaat en andersom, dan negeren jullie elkander maar!
Onderdanen van NBTquote:
Dan ga je maar in hoger beroepquote:Op maandag 29 november 2010 16:47 schreef Michhas het volgende:
[..]
Leugens! Wij hebben dit topic groot gemaakt! Ik neem hier geen genoegen mee
Ach... Hij blijft hier toch normaal, dan gaan jullie elkander het leven maar ergens anders zuur maken!quote:Op maandag 29 november 2010 16:46 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ten eerste: Nee, ik negeer hem niet, het is veel te leuk
Stoppen jijquote:Op maandag 29 november 2010 16:47 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dan ga je maar in hoger beroep
Natuurlijk zijn dan leugens! We zijn allen gelijk!quote:Op maandag 29 november 2010 16:47 schreef Michhas het volgende:
[..]
Leugens! Wij hebben dit topic groot gemaakt! Ik neem hier geen genoegen mee
Haha dankjequote:Op maandag 29 november 2010 16:46 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Nee hoor, we zijn niet allemaal gelijk. Eerst komt het westen, dan het oosten, dan limburg, en dan Belgie, en dan frieslandquote:Op maandag 29 november 2010 16:48 schreef NBT het volgende:
[..]
Natuurlijk zijn dan leugens! We zijn allen gelijk!![]()
waar blijft je pic? het houdt me verschrikkelijk van het werk dat ie er nog niet is. Iedere keer dat refreshen.quote:Op maandag 29 november 2010 16:48 schreef NBT het volgende:
[..]
Natuurlijk zijn dan leugens! We zijn allen gelijk!![]()
quote:Op maandag 29 november 2010 16:47 schreef NBT het volgende:
[..]
Ach... Hij blijft hier toch normaal, dan gaan jullie elkander het leven maar ergens anders zuur maken!
Andersom lijkt mij? Ik ben zo'n lul die erop ingaatquote:Op maandag 29 november 2010 16:48 schreef stewie-griffin het volgende:
[..]
overal waar ik komt komt hij ook
dus hij is gewoon bewust aan het rellen, en ik ben weer zo,n lul die erop inga
Sinds begin dat ik hier ben aangemeld op fok, augustus 2009?quote:Op maandag 29 november 2010 16:48 schreef lipjes het volgende:
[..]
Haha dankje
maar NBT, sinds wanneer zit jij hier dan
Damn.quote:Op maandag 29 november 2010 16:48 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Nee hoor, we zijn niet allemaal gelijk. Eerst komt het westen, dan het oosten, dan limburg, en dan Belgie, en dan friesland
voor de tweede keer ja!quote:Op maandag 29 november 2010 16:48 schreef Ploertendoder het volgende:
Mensen we zitten bijna aan deel800
Pure wodkaquote:Op maandag 29 november 2010 16:49 schreef Ploertendoder het volgende:
We hebben dadelijk een feest met bier en tieten.
Dan denk ik dat ik iets langer hier zitquote:Op maandag 29 november 2010 16:49 schreef NBT het volgende:
[..]
Sinds begin dat ik hier ben aangemeld op fok, augustus 2009?
Me telefoon wil hem niet uploaden!quote:Op maandag 29 november 2010 16:48 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
waar blijft je pic? het houdt me verschrikkelijk van het werk dat ie er nog niet is. Iedere keer dat refreshen.
Maakt niet uitquote:
+Wijn en lullen.quote:Op maandag 29 november 2010 16:49 schreef Ploertendoder het volgende:
We hebben dadelijk een feest met bier en tieten.
maar ik heb je telefoon helemaal niet. je nummer bedoel ikquote:Op maandag 29 november 2010 16:50 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
dan mail of mms je hem maar naar me
Mijn wát?quote:Op maandag 29 november 2010 16:51 schreef Michhas het volgende:
[..]
Je streetcred heeft met deze post een legendarisch laag punt bereikt
Klopt, je hebt hem ook nooit gevraagd Nettingsquote:Op maandag 29 november 2010 16:51 schreef Annnet het volgende:
[..]
maar ik heb je telefoon helemaal niet. je nummer bedoel ik
Ik vanaf 700 of zoquote:Op maandag 29 november 2010 16:51 schreef lipjes het volgende:
Ja ik zit hier langer, al vanaf deel 300
Volgens mij welquote:Op maandag 29 november 2010 16:52 schreef Michhas het volgende:
HT vanaf wanneer zijn wij hier dan? Toen we va de bus enzo afkwamen?
#713quote:Op maandag 29 november 2010 16:52 schreef Michhas het volgende:
HT vanaf wanneer zijn wij hier dan? Toen we va de bus enzo afkwamen?
begin jij nou ook alquote:Op maandag 29 november 2010 16:51 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Klopt, je hebt hem ook nooit gevraagd Nettings
haha held!quote:Op maandag 29 november 2010 16:53 schreef honkeytonk het volgende:
[GRTDOJW # 716] Waar er weer gepost wordt *O*
Dat je dat nog kan vinden, ik kan echt mijn eerste post niet terug vinden in grtdojw, zou niet weten hoe!quote:
Picsquote:Op maandag 29 november 2010 16:55 schreef Annnet het volgende:
fuuuuck, echt veel sneeuw nu. even met mn hont erdoor huppelen![]()
Het enige dat ik gedaan heb is een verklaring gegeven voor het feit dat jij mijn nummer moet missen in je telefoonboek en je dus niet iedere avond al zwijmelend in slaap valt met een half afgemaakt smsje op je telefoon wat je toch niet durfde te sturen naar mij.quote:
Ik bedoel het feit dat je mij Nettings noemt.quote:Op maandag 29 november 2010 16:55 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Het enige dat ik gedaan heb is een verklaring gegeven voor het feit dat jij mijn nummer moet missen in je telefoonboek en je dus niet iedere avond al zwijmelend in slaap valt met een half afgemaakt smsje op je telefoon wat je toch niet durfde te sturen naar mij.
http://zoeken.fok.nl/zoek/?searchmode=advanced&tab=forumquote:Op maandag 29 november 2010 16:55 schreef NBT het volgende:
[..]
Dat je dat nog kan vinden, ik kan echt mijn eerste post niet terug vinden in grtdojw, zou niet weten hoe!
Pardon?quote:Op maandag 29 november 2010 16:45 schreef lipjes het volgende:
[..]
inderdaad
[..]
Dat komt door Epic Boobs are Epic!
* Snuitebolletje wijst met vingertje naar HMquote:Op maandag 29 november 2010 16:55 schreef Annnet het volgende:
[..]
Ik bedoel het feit dat je mij Nettings noemt.
ik hap je vinger af jong.quote:Op maandag 29 november 2010 16:56 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
* Snuitebolletje wijst met vingertje naar HM
Zou je we willen he! en dan met mn afgebeten vinger je clit kietelen... Lijkt het net alsof ik het doequote:
Bedankt voor die tip.quote:Op maandag 29 november 2010 16:56 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
http://zoeken.fok.nl/zoek/?searchmode=advanced&tab=forum
Zoek op: Username+GRTDOJW
En dan selecteren: Laatste post oplopend
What thequote:Op maandag 29 november 2010 16:58 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Zou je we willen he! en dan met mn afgebeten vinger je clit kietelen... Lijkt het net alsof ik het doe
quote:Op maandag 29 november 2010 16:58 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Zou je we willen he! en dan met mn afgebeten vinger je clit kietelen... Lijkt het net alsof ik het doe
Dude. Gross.quote:Op maandag 29 november 2010 16:58 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Euj alleen Bart en ik mogen dat tegen haar zeggen hequote:Op maandag 29 november 2010 16:56 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
* Snuitebolletje wijst met vingertje naar HM
Check het register maar in rijswijk, je hebt er geen patent op.quote:Op maandag 29 november 2010 16:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Euj alleen Bart en ik mogen dat tegen haar zeggen he
quote:Op maandag 29 november 2010 16:59 schreef NBT het volgende:
omg GRTDOJW #1337+3 :') Niet Betreden Topic
Goedeschatjes en middaggespuisquote:Op maandag 29 november 2010 16:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Euj alleen Bart en ik mogen dat tegen haar zeggen he
Je vergeet de ©quote:
Later pikquote:Op maandag 29 november 2010 17:01 schreef honkeytonk het volgende:
Ik ben weg hier! Ben over 3 uur weer terug
quote:Op maandag 29 november 2010 17:01 schreef honkeytonk het volgende:
Byequote:Op maandag 29 november 2010 17:01 schreef honkeytonk het volgende:
Zie het als ontgroeningquote:Op maandag 29 november 2010 17:01 schreef Annnet het volgende:
Mijn eerste post in GRTDOJW was gelijk episch omdat ik daarna keihard gebashed werd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 29 november 2010 17:02 schreef honkeytonk het volgende:
Houd me op de hoogte
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even dat nummer googelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"![]()
Houd me op de hoogte
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat doe je?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Get the best things first, GET NBT!
Visualize perfection. Visualize NBT.![]()
Houd me op de hoogte
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GastSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben illegaal!
Op woensdag 1 december 2010 16:07 schreef honkeytonk het volgende:Ik denk zelfs dat ze achter de schermen een fantopic over mij hebben geopend :Y![]()
Wanneer ga jij een smartphone nemen nettings? Zo 1 met whatsapp? Ik heb thuis kutbereik en dus sms ik je niet snel.quote:
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
ff mn ex vragenquote:Op maandag 29 november 2010 17:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wanneer ga jij een smartphone nemen nettings? Zo 1 met whatsapp? Ik heb thuis kutbereik en dus sms ik je niet snel.Verliefd, verloofd.![]()
Whatsapp FTWIk ben illegaal!
Op woensdag 1 december 2010 16:07 schreef honkeytonk het volgende:Ik denk zelfs dat ze achter de schermen een fantopic over mij hebben geopend :Y![]()
quote:Op maandag 29 november 2010 17:06 schreef honkeytonk het volgende:
Willen jullie dat nummer weghalen? De grap wordt niet echt gewaardeerd door een vriendnu wil ik ook smsen.
Verliefd, verloofd.![]()
Ohhhhwww n0000b waarom doe je dat dan ook?quote:Op maandag 29 november 2010 17:06 schreef honkeytonk het volgende:
Willen jullie dat nummer weghalen? De grap wordt niet echt gewaardeerd door een vriendGet the best things first, GET NBT!
Donequote:Op maandag 29 november 2010 17:06 schreef honkeytonk het volgende:
Willen jullie dat nummer weghalen? De grap wordt niet echt gewaardeerd door een vriend
Ik ben illegaal!
quote:![]()
![]()
![]()
Ik moest veel te hard lachen, en nu wil ie weten waarom
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
heb ik al gedaan!quote:Op maandag 29 november 2010 17:07 schreef honkeytonk het volgende:
Ezechielk en NBT, mag het nummer weg?
HEHEHEHEquote:Op maandag 29 november 2010 17:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik moest veel te hard lachen, en nu wil ie weten waarom
Verliefd, verloofd.![]()
quote:
Ik ben illegaal!
Hé, godverdomme, haar weer!quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 29 november 2010 17:08 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Hé, godverdomme, haar weer!ik was naar huis rijden en mn kamer stofzuigenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥![]()
En ons in de veronderstelling laten dat je voorgoed wegging?quote:Op maandag 29 november 2010 17:08 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik was naar huis rijden en mn kamer stofzuigen![]()
![]()
hebben we er zo'n grote rommel van gemaakt?quote:Op maandag 29 november 2010 17:08 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik was naar huis rijden en mn kamer stofzuigen
Ik ben illegaal!
ohhhhh boefjes!quote:Op maandag 29 november 2010 17:09 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
hebben we er zo'n grote rommel van gemaakt?
We keken film hoorquote:
Ik ben illegaal!
dat was eerst ook het plan maar ik kon het niet want dan kon ik NBT niet meeten 12 februariquote:Op maandag 29 november 2010 17:09 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
En ons in de veronderstelling laten dat je voorgoed wegging?
Ja ik vond vanallesquote:Op maandag 29 november 2010 17:09 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
hebben we er zo'n grote rommel van gemaakt?
quote:Op maandag 29 november 2010 17:09 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
hebben we er zo'n grote rommel van gemaakt?![]()
Ik kreeg een MI van PD die stofwolkjes spuit ipv mannenpap
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op maandag 29 november 2010 17:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Ik kreeg een MI van PD die stofwolkjes spuit ipv mannenpap
Ik ben illegaal!
hihihhiquote:Op maandag 29 november 2010 17:10 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dat was eerst ook het plan maar ik kon het niet want dan kon ik NBT niet meeten 12 februariGet the best things first, GET NBT!
whehe, net alsof je een bus poedersuiker hard op de tafel zet.. pfoef!quote:Op maandag 29 november 2010 17:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Ik kreeg een MI van PD die stofwolkjes spuit ipv mannenpap![]()
quote:Op maandag 29 november 2010 17:11 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
whehe, net alsof je een bus poedersuiker hard op de tafel zet.. pfoef!
Nog 20 minuten, dan gaat ik jullie ook verlaten!
Je weetquote:Op maandag 29 november 2010 17:11 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik ben illegaal!
neeequote:Op maandag 29 november 2010 17:11 schreef NBT het volgende:
Nog 20 minuten, dan gaat ik jullie ook verlaten!nog 18 minuten
Uiteraard, toompje keer gescheurd, moest er 2 weken vanaf blijven, nou, dan weet je het hoor!quote:![]()
Wtfquote:Op maandag 29 november 2010 17:12 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Uiteraard, toompje keer gescheurd, moest er 2 weken vanaf blijven, nou, dan weet je het hoor!![]()
Ik ben illegaal!
En dan hier maar roepen: HET SNEEUWT HET SNEEUWTquote:Op maandag 29 november 2010 17:11 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op maandag 29 november 2010 17:12 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Uiteraard, toompje keer gescheurd, moest er 2 weken vanaf blijven, nou, dan weet je het hoor!
Dat lijkt me heel pijnlijkquote:Op maandag 29 november 2010 17:12 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Uiteraard, toompje keer gescheurd, moest er 2 weken vanaf blijven, nou, dan weet je het hoor!
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op maandag 29 november 2010 17:12 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Uiteraard, toompje keer gescheurd, moest er 2 weken vanaf blijven, nou, dan weet je het hoor!![]()
"Give me some chocolate or I will cut you" -Becky![]()
Dat lijkt mij ookquote:
Ik ben illegaal!
EINDELIJK GELUKT!
Onderhand ligt er nog meer
Nicequote:Op maandag 29 november 2010 17:13 schreef NBT het volgende:
EINDELIJK GELUKT!
[ afbeelding ]
Ik ben illegaal!
Ziet er goed uit.quote:Op maandag 29 november 2010 17:13 schreef NBT het volgende:
EINDELIJK GELUKT!
[ afbeelding ]
Hier is t nu ook wit
Ik ben illegaal!
Ik moet plassen, maar ben alleen en mag de telefoon niet verlaten
Neem de telefoon meequote:Op maandag 29 november 2010 17:15 schreef NBT het volgende:
Ik moet plassen, maar ben alleen en mag de telefoon niet verlaten
Ik ben illegaal!
Maar niemand belt!Iedereen is allang naar huis!
ook lullig!quote:Op maandag 29 november 2010 17:15 schreef NBT het volgende:
Maar niemand belt!Iedereen is allang naar huis!
topic killer!quote:![]()
Waar is iedereen nou weer!Get the best things first, GET NBT!
ATWT kijkenquote:Op maandag 29 november 2010 17:20 schreef NBT het volgende:
[..]
topic killer!![]()
Waar is iedereen nou weer!
[b]AirwiN schreef [/b]
Oeehwww!!quote:Op maandag 29 november 2010 17:22 schreef Annnet het volgende:
Ik ben hier weer weggejaagd enzo. En ik ben geil aan het praten met Ludo
En jij mag hier best blijven!
sinds wanneer laat jij je ergens wegjagen?quote:Op maandag 29 november 2010 17:22 schreef Annnet het volgende:
Ik ben hier weer weggejaagd enzo. En ik ben geil aan het praten met LudoIk ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥![]()
Ga er nou niet op in zegquote:Op maandag 29 november 2010 17:22 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
sinds wanneer laat jij je ergens wegjagen?
[b]AirwiN schreef [/b]
Zorg eens dat ie naar de meet komtquote:Op maandag 29 november 2010 17:22 schreef Annnet het volgende:
Ik ben hier weer weggejaagd enzo. En ik ben geil aan het praten met Ludo
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op maandag 29 november 2010 17:22 schreef NBT het volgende:
[..]
Oeehwww!!
En jij mag hier best blijven!
Verliefd, verloofd.![]()
Gewoon negeren.quote:Op maandag 29 november 2010 17:23 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
het was niet eens zo bedoeldIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Is vol te houden hoor. Doe ik ook dusquote:Op maandag 29 november 2010 17:24 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
gezellig in een chat waarbij je iemand moet negeren
[b]AirwiN schreef [/b]
nou vooruit dan maar weerquote:Op maandag 29 november 2010 17:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is vol te houden hoor. Doe ik ook dus
Hoi hupje.quote:Op maandag 29 november 2010 17:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is vol te houden hoor. Doe ik ook dusVerliefd, verloofd.![]()
Heb ik wat gemist?
Ik ben illegaal!
Nee! Niks aan de hand!quote:
Jij staat niet op mn negerlijst hoor schatquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Ok danquote:
Ik ben illegaal!
Dankjewel! Dat gaat wel lukken, mijn huis is om de hoek!quote:Op maandag 29 november 2010 17:25 schreef Snuitebolletje het volgende:
NBT, goede rit naar huis toe straks
quote:Op maandag 29 november 2010 17:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij staat niet op mn negerlijst hoor schatweet ik, straks mis je iets geniaals. nu ga ik, heet wijf.
Verliefd, verloofd.![]()
Fijne avond alvastquote:Op maandag 29 november 2010 17:26 schreef NBT het volgende:
[..]
Dankjewel! Dat gaat wel lukken, mijn huis is om de hoek!
Ik ben illegaal!
Doeii!quote:Op maandag 29 november 2010 17:26 schreef Annnet het volgende:
[..]weet ik, straks mis je iets geniaals. nu ga ik, heet wijf.
Heet wijfquote:Op maandag 29 november 2010 17:26 schreef Annnet het volgende:
[..]weet ik, straks mis je iets geniaals. nu ga ik, heet wijf.
![]()
![]()
Ja mn geniale verzameling
[b]AirwiN schreef [/b]
jezus wat voel ik me kutquote:Op maandag 29 november 2010 17:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heet wijf![]()
![]()
Ja mn geniale verzamelingVerliefd, verloofd.![]()
quote:![]()
![]()
Je had hem moeten zien
[b]AirwiN schreef [/b]
Smeeuw hier
Ik ben illegaal!
Heb je tijgerpythons?quote:Op maandag 29 november 2010 17:27 schreef Snuitebolletje het volgende:
Ik ben er ook vantussen, boodschappen en voer halen voor het konijn.Verliefd, verloofd.![]()
Tot morgen!quote:Op maandag 29 november 2010 17:27 schreef Snuitebolletje het volgende:
Ik ben er ook vantussen, boodschappen en voer halen voor het konijn.![]()
quote:Op maandag 29 november 2010 17:27 schreef Snuitebolletje het volgende:
Ik ben er ook vantussen, boodschappen en voer halen voor het konijn.
We spammen dit topic nog wel vol voor half 6 is het niet?Get the best things first, GET NBT!
Moet lukkenquote:Op maandag 29 november 2010 17:28 schreef NBT het volgende:
We spammen dit topic nog wel vol voor half 6 is het niet?
Ik ben illegaal!
Heel goed! Kan kan ik met een gerust hart vertrekken!quote:
Moet lukkenquote:Op maandag 29 november 2010 17:28 schreef NBT het volgende:
We spammen dit topic nog wel vol voor half 6 is het niet?![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
Hehehe doeidoeiquote:Op maandag 29 november 2010 17:28 schreef NBT het volgende:
[..]
Heel goed! Kan kan ik met een gerust hart vertrekken!![]()
Ik ben illegaal!
300Ik ben illegaal!
1Ik ben illegaal!
Op woensdag 1 december 2010 16:07 schreef honkeytonk het volgende:Ik denk zelfs dat ze achter de schermen een fantopic over mij hebben geopend :Y
Forum Opties Forumhop: Hop naar: