Laat de spambots maar komenquote:Op maandag 29 november 2010 16:23 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
HONKEYTONK95@HOTMAIL.COM
ZO MOEILIJK IS HET VERDOMME NIET![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Neequote:
Ik heb een moedervlek naast mn tepel. Lijkt net een derde tepel. Heb ik dan 3 punten?quote:
Nee, dan ben je een godquote:Op maandag 29 november 2010 16:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb een moedervlek naast mn tepel. Lijkt net een derde tepel. Heb ik dan 3 punten?
Voor mij welquote:Op maandag 29 november 2010 16:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb een moedervlek naast mn tepel. Lijkt net een derde tepel. Heb ik dan 3 punten?
Picsquote:
Blonde godin jewaidsquote:
Niet zeuren. Er zijn zat mensen die jou adorerenquote:
Kom je er nu pas achter?quote:
Nee, vanmorgen!quote:
Hehehequote:
Ik kwam er ook vanmorgen pas achter dat ik dat überhaupt gepost had hier!quote:Op maandag 29 november 2010 16:30 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
HeheheIk vond het wel een leuke quote
quote:Op maandag 29 november 2010 16:31 schreef NBT het volgende:
[..]
Ik kwam er ook vanmorgen pas achter dat ik dat überhaupt gepost had hier!
Godverdomme, daar hebben we hem weerquote:Op maandag 29 november 2010 16:32 schreef stewie-griffin het volgende:
Een punt om aan te zuigen ja....dat is mijn punt.
Aaaahwquote:
jou weer bedoel je.quote:Op maandag 29 november 2010 16:33 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Godverdomme, daar hebben we hem weer
ga is daud en hou je muil nou is want zieken doe je maar in je eigen tijd.quote:Op maandag 29 november 2010 16:34 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Nee, ik praatte niet tegen jou, maar tegen de groep.
Ze komen en gaan joh, ze blijven niet!quote:Op maandag 29 november 2010 16:35 schreef Michhas het volgende:
Waaaaauwie nog meer nieuwe mensen
Als dit zo door gaat smeer ik hem hier, dan kaap ik wel een andere SC
Nee jij blijftquote:Op maandag 29 november 2010 16:35 schreef Michhas het volgende:
Waaaaauwie nog meer nieuwe mensen
Als dit zo door gaat smeer ik hem hier, dan kaap ik wel een andere SC
Het gaat te ver NBTquote:Op maandag 29 november 2010 16:35 schreef NBT het volgende:
[..]
Ze komen en gaan joh, ze blijven niet!
Doodsverwensing?quote:Op maandag 29 november 2010 16:34 schreef stewie-griffin het volgende:
[..]
ga is daud en hou je muil nou is want zieken doe je maar in je eigen tijd.
Hi lieverdquote:Op maandag 29 november 2010 16:34 schreef NBT het volgende:
Stewie, stel je voor! Ik weet niet wie je bent!
Dat stinkt zo erg hequote:
quote:
alleen de vaste blijven zo ongeveerquote:Op maandag 29 november 2010 16:35 schreef NBT het volgende:
[..]
Ze komen en gaan joh, ze blijven niet!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |