Jaquote:
Dezequote:
Nee 12 16quote:
FOK! Zoeken werkt altijd op en topquote:
Stuur maar als je hemt hebtquote:Op maandag 29 november 2010 15:31 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
FOK! Zoeken werkt altijd op en top
Mag NBT zelf doenquote:
Oké, ga nu maar weer terugquote:Op maandag 29 november 2010 15:35 schreef Chocolate-chick het volgende:
ik werd hier naartoe gestuurd
Ja ik en Michhas waren eens ongeduldig. Dit topic is legitiem. Die andere twee nietquote:Op maandag 29 november 2010 15:35 schreef Chocolate-chick het volgende:
ik werd hier naartoe gestuurd
Michhas en ik!quote:Op maandag 29 november 2010 15:36 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ja ik en Michhas waren eens ongeduldig. Dit topic is legitiem. Die andere twee niet
Omdat die goed is.quote:Op maandag 29 november 2010 15:36 schreef NBT het volgende:
Wat moet ik hier doen! En waarom gaat het over mijn decolleté?
Omdat ze dat lekker vindenquote:Op maandag 29 november 2010 15:36 schreef NBT het volgende:
Wat moet ik hier doen! En waarom gaat het over mijn decolleté?
Ik ben moe. Vergeef het mequote:Op maandag 29 november 2010 15:36 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Michhas en ik!
Leer geduld hebben Mannetjes
Oh dan ben ik hem kwijtquote:Op maandag 29 november 2010 15:36 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Die heb ik je allang meegegeven om te kaften
quote:Op maandag 29 november 2010 15:37 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik ben ook moe van het dromen over NBT's Tetten.. maar maaaaaaaaan wat een dromen!
quote:Op maandag 29 november 2010 15:37 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
als je moe bent zou je juist geduld moeten hebben...
quote:Op maandag 29 november 2010 15:37 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Vergeven doe ik wel, maar of ik het ooit vergeten zal?
quote:Op maandag 29 november 2010 15:37 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik ben ook moe van het dromen over NBT's Tetten.. maar maaaaaaaaan wat een dromen!
hehe ja nogalquote:Op maandag 29 november 2010 15:38 schreef L.no het volgende:
Pff, ik ga gewoon in elk topic posten. Zeer verwarrend dit.
Ik schakel het programma Het spijt me inquote:
quote:Op maandag 29 november 2010 15:38 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik schakel het programma Het spijt me in
Geeft wel, achterlijk kind die het is!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 29 november 2010 15:40 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Geeft wel, achterlijk kind die het is!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Geef me morgen maar een nieuw boek meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
34,99¤quote:Op maandag 29 november 2010 15:40 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Geef me morgen maar een nieuw boek mee
ja hallo, jij wilt dat iedereen de humor van jou krijgt, dan mag je dat best sponsorenquote:
quote:Op maandag 29 november 2010 15:41 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja hallo, jij wilt dat iedereen de humor van jou krijgt, dan mag je dat best sponsoren
Weet ik, zo'n boek kost eigenlijk 99,99¤, maar door de sponsoren is de prijs zo laag. Dus je mag blij zijnquote:Op maandag 29 november 2010 15:41 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja hallo, jij wilt dat iedereen de humor van jou krijgt, dan mag je dat best sponsoren
Ja ik heb nog een hoop in te halenquote:Op maandag 29 november 2010 15:42 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Weet ik, zo'n boek kost eigenlijk 99,99¤, maar door de sponsoren is de prijs zo laag. Dus je mag blij zijn
Lol, ik zag dit niet eens, maar ik vond het al verdacht dat ineens deze sc allemaal tegelijk gaan reageren.quote:
Hehe iddquote:Op maandag 29 november 2010 15:43 schreef L.no het volgende:
[..]
Lol, ik zag dit niet eens, maar ik vond het al verdacht dat ineens deze sc allemaal tegelijk gaan reageren.
we zijn 1quote:Op maandag 29 november 2010 15:43 schreef L.no het volgende:
[..]
Lol, ik zag dit niet eens, maar ik vond het al verdacht dat ineens deze sc allemaal tegelijk gaan reageren.
Hup hup! Aan het werk, paragraaf 3.18 en 3.19 voor morgen afhebben en nagekeken!quote:Op maandag 29 november 2010 15:42 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja ik heb nog een hoop in te halen
Leuk hequote:Op maandag 29 november 2010 15:43 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik heb hoofdstuk 1 en 2 nog niet eens afquote:Op maandag 29 november 2010 15:44 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Hup hup! Aan het werk, paragraaf 3.18 en 3.19 voor morgen afhebben en nagekeken!
ik heb gereageerd maar nu issie dicht.quote:Op maandag 29 november 2010 15:43 schreef L.no het volgende:
[..]
Logischquote:Op maandag 29 november 2010 15:45 schreef Annnet het volgende:
[..]
ik heb gereageerd maar nu issie dicht.
dohquote:Op maandag 29 november 2010 15:45 schreef Annnet het volgende:
[..]
Het was ook niet grappigquote:Op maandag 29 november 2010 15:45 schreef Annnet het volgende:
[..]
Volgende week proefwerk, dus ik zou maar gaan leren als ik jou was!quote:Op maandag 29 november 2010 15:45 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik heb hoofdstuk 1 en 2 nog niet eens af
Ik dacht dat we vrienden warenquote:Op maandag 29 november 2010 15:46 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Volgende week proefwerk, dus ik zou maar gaan leren als ik jou was!
Jij wel dan?quote:
Jij welquote:
Nettings is fucking geniaal jongequote:
Ik hou privé en werk gescheidenquote:Op maandag 29 november 2010 15:46 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik dacht dat we vrienden waren
Surequote:Op maandag 29 november 2010 15:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nettings is fucking geniaal jonge
kopen.quote:Op maandag 29 november 2010 15:47 schreef NBT het volgende:
Maar maar maar hoe zit dat nu met die nicpics die ik nog ga ontvangen van jullie!
ze heeft een geniaal shirt aanquote:Op maandag 29 november 2010 15:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
niet eerlijkquote:Op maandag 29 november 2010 15:47 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik hou privé en werk gescheiden
Ja idd hoe staat het ermee?quote:Op maandag 29 november 2010 15:47 schreef NBT het volgende:
Maar maar maar hoe zit dat nu met die nicpics die ik nog ga ontvangen van jullie!
haha ik moest lachenquote:Op maandag 29 november 2010 15:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
quote:Op maandag 29 november 2010 15:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja sorry is mijn mening. Ik lig meestal wel krom om haar van het lachenquote:
Ik heb zelfs al ruimte gereserveerd voor die van Ez. Maar die wil hem niet maken.quote:Op maandag 29 november 2010 15:47 schreef NBT het volgende:
Ik krijg er nog één van Lutte, maar ik durf niet te vragenquote:Op maandag 29 november 2010 15:47 schreef NBT het volgende:
Ik niet. Maar gelukkig heb ik een ander vorm van humor.quote:Op maandag 29 november 2010 15:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja sorry is mijn mening. Ik lig meestal wel krom om haar van het lachen
Jij kan heus jezelf wel reddenquote:
Ja van Ez sowieso nog!quote:Op maandag 29 november 2010 15:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja sorry is mijn mening. Ik lig meestal wel krom om haar van het lachen
[..]
Ik heb zelfs al ruimte gereserveerd voor die van Ez. Maar die wil hem niet maken.
Haar ego redt haar bedoel jequote:Op maandag 29 november 2010 15:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij kan heus jezelf wel redden
Wat heb je tegen haar? Aardig blijvenquote:Op maandag 29 november 2010 15:49 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Haar ego redt haar bedoel je
Ik heb zo'n cute foto van Ezquote:
niet zo tof doen he.quote:Op maandag 29 november 2010 15:49 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Haar ego redt haar bedoel je
kop dicht sloeberquote:Op maandag 29 november 2010 15:50 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Wat heb je tegen haar? Aardig blijven
quote:
Nee jij bent wel zo tof zeker?quote:
in ieder geval niet vadsig.quote:Op maandag 29 november 2010 15:51 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Nee jij bent wel zo tof zeker?
Toch blijft dat een geniale reactie van die gastquote:
Ik zou mijn hond zelfs geeneens over je heen laten gaan.quote:
Ik zou eerder mijn hont doen dan jou.quote:Op maandag 29 november 2010 15:52 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik zou mijn hond zelfs geeneens over je heen laten gaan.
Ja man, een bitchfight.quote:
ik heb geen flauw idee, ik annnet dr humorquote:Op maandag 29 november 2010 15:52 schreef NBT het volgende:
Waar gaat dit nou over, wie heeft een piemel? en waarom? en wat is er nou
quote:Op maandag 29 november 2010 15:52 schreef Annnet het volgende:
[..]
Ik zou eerder mijn hont doen dan jou.
Kan je niet wat intelligenters verzinnen ipv dat puber geneuzel van je?quote:Op maandag 29 november 2010 15:52 schreef Annnet het volgende:
[..]
Ik zou eerder mijn hont doen dan jou.
quote:Op maandag 29 november 2010 15:53 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Kan je niet wat intelligenters verzinnen ipv dat puber geneuzel van je?
Jeeh, ik moet over 10 minuten naar huis en dan moet ik mn kamer gaan stofzuigen en dan kan ik weer op fokquote:Op maandag 29 november 2010 15:53 schreef Stuart het volgende:
Heeft nog een half uurtje de tijd om 'niets' te doen
quote:Op maandag 29 november 2010 15:54 schreef NBT het volgende:
Hou het eens lief joh!jullie maken me bang!
( nee serieus dit onnozele gedoe is toch niet nodig?)
Ik vind het ook maar niksquote:
Klinkt ook niet slecht Geen huiswerkquote:Op maandag 29 november 2010 15:54 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Jeeh, ik moet over 10 minuten naar huis en dan moet ik mn kamer gaan stofzuigen en dan kan ik weer op fok
ja je IQ zal niet veel hoger uitkomen dan die van een visstick. Als ik je vader was, dan zou ik me diep schamen, maar gelukkig is dat niet het geval.quote:
quote:Op maandag 29 november 2010 15:54 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
[..]
Ik vind het ook maar niks
quote:Op maandag 29 november 2010 15:54 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
ja je IQ zal niet veel hoger uitkomen dan die van een visstick. Als ik je vader was, dan zou ik me diep schamen, maar gelukkig is dat niet het geval.
jawel maar geen zin om te makenquote:Op maandag 29 november 2010 15:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Klinkt ook niet slecht Geen huiswerk![]()
quote:
Is dit nou nodig ?quote:Op maandag 29 november 2010 15:54 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
ja je IQ zal niet veel hoger uitkomen dan die van een visstick. Als ik je vader was, dan zou ik me diep schamen, maar gelukkig is dat niet het geval.
quote:Op maandag 29 november 2010 15:54 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Wat kan mij het boeien dat je pa de pijp uit is?quote:Op maandag 29 november 2010 15:55 schreef Annnet het volgende:
trouwens pd mijn vader is wel dood, misschien wil je hem vervangen.
Ach, school komt er heus wel overheen als je het een keer niet maaktquote:Op maandag 29 november 2010 15:55 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
jawel maar geen zin om te maken
respectloos!quote:Op maandag 29 november 2010 15:56 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Wat kan mij het boeien dat je pa de pijp uit is?
Droogklootquote:
Moet ik erom janken dan?quote:Op maandag 29 november 2010 15:56 schreef NBT het volgende:
[..]
respectloos!![]()
Roep maar als het hier weer gezellig is.
okequote:Op maandag 29 november 2010 15:57 schreef Ezechielk het volgende:
Het sneeuwt hier. Heel voorzichtig, dat wel.
Hier hard! Er is al 4 centimeter!quote:Op maandag 29 november 2010 15:57 schreef Ezechielk het volgende:
ehm....nee laat maarquote:Op maandag 29 november 2010 15:57 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Respect tonen zou wel zo vriendelijk zijn
Wil je mijn 4 cm ook hebben?quote:Op maandag 29 november 2010 15:58 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Hier hard! Er is al 4 centimeter!
Clitpijpen jonge!quote:
Weet je hoe geilquote:
Voor altijd?quote:Op maandag 29 november 2010 15:59 schreef Chocolate-chick het volgende:
maar kinders
Ik ga pleite uit deze SC
Dus groetjes aan jullie ouders, en het was fijn om jullie gekend te hebben
What?quote:Op maandag 29 november 2010 15:59 schreef Chocolate-chick het volgende:
maar kinders
Ik ga pleite uit deze SC
Dus groetjes aan jullie ouders, en het was fijn om jullie gekend te hebben
Snel ga een sneeuwengel makenquote:Op maandag 29 november 2010 15:57 schreef Ezechielk het volgende:
Waarom vertrek je?quote:Op maandag 29 november 2010 16:00 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
tot niet meer ziensik blijf je van informatie verstrekken
Ook naar mijquote:Op maandag 29 november 2010 16:01 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik PM het wel als ik thuis ben
Veel plezier!quote:Op maandag 29 november 2010 16:02 schreef lipjes het volgende:
Donderdag overdag slapen, 's avonds disturbed
Reltrutquote:
Opstootje, en CC is nu weg.quote:Op maandag 29 november 2010 16:02 schreef Michhas het volgende:
What the fuck?
Ik ben aan het werk, krijg de helft niet eens mee, en men heeft ruzie, men weent, men vertrektWat is er gebeurd hier man
liek whut?quote:Op maandag 29 november 2010 16:02 schreef Michhas het volgende:
What the fuck?
Ik ben aan het werk, krijg de helft niet eens mee, en men heeft ruzie, men weent, men vertrektWat is er gebeurd hier man
Een wiener melange voor mij graag.quote:Op maandag 29 november 2010 16:03 schreef Annnet het volgende:
Ik ga even nog een kopje koffie zetten.
Dat komt omdat iedereen er zo leuk op in gaat. Gewoon negeren en over het weer kletsenquote:Op maandag 29 november 2010 16:02 schreef NBT het volgende:
Jammer dat het nou opeens allemaal zo moet lopen.
ik kan nu wat zeggen en ik doe het wel op msnquote:Op maandag 29 november 2010 16:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat komt omdat iedereen er zo leuk op in gaat. Gewoon negeren en over het weer kletsen
Nu wil ik het ook wetenquote:Op maandag 29 november 2010 16:04 schreef Annnet het volgende:
[..]
ik kan nu wat zeggen en ik doe het wel op msn
Sorry snuitjequote:Op maandag 29 november 2010 16:04 schreef Snuitebolletje het volgende:
koffieen werk zuigt en ik heb nog steeds niets om met stklaas te doen
![]()
Ga je schoen zetten, en doe er zelf wat in, en reageer in de morgen heel verrast!quote:Op maandag 29 november 2010 16:04 schreef Snuitebolletje het volgende:
![]()
Dan sla je dat toch gewoon een jaartje overquote:Op maandag 29 november 2010 16:04 schreef Snuitebolletje het volgende:
![]()
Volgens mij ging het mis toen mensen er serieus op in gingen.quote:Op maandag 29 november 2010 16:05 schreef NBT het volgende:
Ik heb het even terug gelezen en snap niet waar het mis is gegaan, mensen moeten dit sowieso allemaal niet serieus nemen, en dan ruzie?sorry hoor, maar dan ben je ver!
k moest lachenquote:Op maandag 29 november 2010 16:04 schreef Annnet het volgende:
[..]
ik kan nu wat zeggen en ik doe het wel op msn
ik snap erook niks van?quote:Op maandag 29 november 2010 16:05 schreef NBT het volgende:
Ik heb het even terug gelezen en snap niet waar het mis is gegaan, mensen moeten dit sowieso allemaal niet serieus nemen, en dan ruzie?sorry hoor, maar dan ben je ver!
Geweldig toch?quote:Op maandag 29 november 2010 16:06 schreef Michhas het volgende:
Sinterklaar
De grootste nationale feestdag van Nederland. De dag waarop ALLE ouders tegen hun kinderen liegen, om ze vervolgens keihard de realiteit in te meppen als ze vertellen dat de Sinterman niet bestaat.
Kutfeest
Ja dat dus.quote:Op maandag 29 november 2010 16:06 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Volgens mij ging het mis toen mensen er serieus op in gingen.
Mee eens. Met een korrel zout nemen en ze komen wel weer terugquote:Op maandag 29 november 2010 16:05 schreef NBT het volgende:
Ik haat je nietquote:Op maandag 29 november 2010 16:06 schreef Annnet het volgende:
Mensen even voor de duidelijkheid: wtf.
nee, daar wordt het niet duidelijker van, maar dit was zeeeeker niet mijn bedoeling, ik weet niet waar al die haat richting mij vandaan komt, maar ik trek me er verder weinig van aan, zouden zij ook moeten doen.
Ik haat je niet hoorquote:Op maandag 29 november 2010 16:06 schreef Annnet het volgende:
nee, daar wordt het niet duidelijker van, maar dit was zeeeeker niet mijn bedoeling, ik weet niet waar al die haat richting mij vandaan komt, maar ik trek me er verder weinig van aan, zouden zij ook moeten doen.
Ik haat niemand...quote:Op maandag 29 november 2010 16:06 schreef Annnet het volgende:
Maar die zijn er niet meerquote:Op maandag 29 november 2010 16:07 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Er zijn hier maar 2 die haar haten.
Ohnee, die zijn al weg![]()
Nouja, die bedoel ik, maar ik weet ook wel zeker dat ze dit zullen lezen/meekrijgen.quote:Op maandag 29 november 2010 16:07 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
quote:Op maandag 29 november 2010 16:05 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ga je schoen zetten, en doe er zelf wat in, en reageer in de morgen heel verrast!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 29 november 2010 16:08 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
snuit wil je mijn schoentje ook vullen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verliefd, verloofd.
Ik niet, maar ik ben vastquote:Op maandag 29 november 2010 16:08 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ik haat niemand...
oh jawel, 1 persoon, en de vaste mensen weten wel wie
Precies. dus PD, CC.. kom op nou!quote:Op maandag 29 november 2010 16:06 schreef Annnet het volgende:
Vind 'haten' sowieso een beetje zielig op een forumquote:Op maandag 29 november 2010 16:07 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Jij wil niet met mij afsprekenquote:Op maandag 29 november 2010 16:08 schreef Annnet het volgende:
[..]
snuit wil je mijn schoentje ook vullen?
Die lezen komende 2 dagen nog gewoon mee, zeker wetenquote:Op maandag 29 november 2010 16:08 schreef Annnet het volgende:
[..]
Nouja, die bedoel ik, maar ik weet ook wel zeker dat ze dit zullen lezen/meekrijgen.
Huh?quote:
Esm............... ?quote:Op maandag 29 november 2010 16:08 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ik haat niemand...
oh jawel, 1 persoon, en de vaste mensen weten wel wie
quote:Op maandag 29 november 2010 16:08 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Baas!
Dat zal ze vast aanmoedigen om terug te komen.quote:Op maandag 29 november 2010 16:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Vind 'haten' sowieso een beetje zielig op een forum![]()
Ik haat op zich niemand hoor, maar ik vind lang niet iedereen aardig overkomenquote:Op maandag 29 november 2010 16:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Vind 'haten' sowieso een beetje zielig op een forum![]()
Potverdikkempie wat mooi, klapt er zo een bus tegen een Range Rover aan hier voor de deur!quote:Op maandag 29 november 2010 16:09 schreef L.no het volgende:
[..]
Dat zal ze vast aanmoedigen om terug te komen.
pics!quote:Op maandag 29 november 2010 16:10 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Potverdikkempie wat mooi, klapt er zo een bus tegen een Range Rover aan hier voor de deur!
Picsquote:Op maandag 29 november 2010 16:10 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Potverdikkempie wat mooi, klapt er zo een bus tegen een Range Rover aan hier voor de deur!
quote:Op maandag 29 november 2010 16:10 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Videomateriaal.quote:Op maandag 29 november 2010 16:10 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat is toch echt aan hunzelf. Ik heb het geheel niet echt goed gevolgd en het is niet aan mij verder. Mensen moeten maar lekker doen waar ze zich goed bij voelenquote:Op maandag 29 november 2010 16:09 schreef L.no het volgende:
[..]
Dat zal ze vast aanmoedigen om terug te komen.
Achter je raamquote:Op maandag 29 november 2010 16:11 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
dan moet ik de kou in, dacht het niet!
Hoe zie je dat nu dan?quote:Op maandag 29 november 2010 16:11 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
dan moet ik de kou in, dacht het niet!
Dat zal iedereen wel hebben. Dan 'negeer' je toch gewoon degene die je niet zo aardig vind?quote:Op maandag 29 november 2010 16:10 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik haat op zich niemand hoor, maar ik vind lang niet iedereen aardig overkomen
aanmoedigen is niet dwingen hoor.quote:Op maandag 29 november 2010 16:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is toch echt aan hunzelf. Ik heb het geheel niet echt goed gevolgd en het is niet aan mij verder. Mensen moeten maar lekker doen waar ze zich goed bij voelen
daar heb ik eenquote:Op maandag 29 november 2010 16:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat zal iedereen wel hebben. Dan 'negeer' je toch gewoon degene die je niet zo aardig vind?
parapluquote:Op maandag 29 november 2010 16:12 schreef lipjes het volgende:
[..]
Nee, Mijn ex.
GeelSuperKuiken
De aandachtshoer faalmens
Klopt, negeren is niet zo moeilijk op het internetquote:Op maandag 29 november 2010 16:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat zal iedereen wel hebben. Dan 'negeer' je toch gewoon degene die je niet zo aardig vind?
door het raam, maar als jullie pics zien willen jullie het van de bebloede bejaarden die in de bus zitten..quote:
Volgens mij begrijpen wij elkaar niet helemaal goedquote:
Ze praat nog steeds over jou trouwens in random R&P topics.quote:Op maandag 29 november 2010 16:12 schreef lipjes het volgende:
[..]
Nee, Mijn ex.
GeelSuperKuiken
De aandachtshoer faalmens
Ja die ene foto toch?quote:
Daarom ben ik zo blij met mn abo. Gewoon mensen op de negerlijstquote:Op maandag 29 november 2010 16:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jij mij misschien niet. Is niet erg hoor.quote:Op maandag 29 november 2010 16:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Volgens mij begrijpen wij elkaar niet helemaal goed
omgquote:Op maandag 29 november 2010 16:13 schreef L.no het volgende:
[..]
Ze praat nog steeds over jou trouwens in random R&P topics.
Ah datquote:Op maandag 29 november 2010 16:13 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ja die ene foto toch?Met haar vriend?
Dat moet je niet eens willen weten!?quote:
quote:Op maandag 29 november 2010 16:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daarom ben ik zo blij met mn abo. Gewoon mensen op de negerlijst
Klinkt wel handig moet ik zeggenquote:Op maandag 29 november 2010 16:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daarom ben ik zo blij met mn abo. Gewoon mensen op de negerlijst
Die foto was toch wel fucking geniaalquote:
Ik zag vorige week iemand praten over zijn/haar ex ofzo en zij vertelde haar ervaring over haar ex. Ik weet helaas niet meer welk topic dat was.quote:
Soitquote:Op maandag 29 november 2010 16:13 schreef L.no het volgende:
[..]
Jij mij misschien niet. Is niet erg hoor.
je moest eens weten hoe liefquote:Op maandag 29 november 2010 16:14 schreef NBT het volgende:
Ik heb geen negeer knop nodig, iedereen is lief voor me!![]()
Jij bent ook liefquote:Op maandag 29 november 2010 16:14 schreef NBT het volgende:
Dat bedoel ik dus met Faalmensquote:Op maandag 29 november 2010 16:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die foto was toch wel fucking geniaal
oh zal welquote:Op maandag 29 november 2010 16:14 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik zag vorige week iemand praten over zijn/haar ex ofzo en zij vertelde haar ervaring over haar ex. Ik weet helaas niet meer welk topic dat was.
Ik wel, als ik er één had, blokkeerde ik iedereen! Lekker rustigquote:Op maandag 29 november 2010 16:14 schreef NBT het volgende:
Wat heb je er dan aan om op een forum te zitten?quote:Op maandag 29 november 2010 16:15 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik wel, als ik er één had, blokkeerde ik iedereen! Lekker rustig
Wat deed je dan ook in Ez zn broekquote:
quote:Op maandag 29 november 2010 16:16 schreef NBT het volgende:
[..]
Wat heb je er dan aan om op een forum te zitten?
Ja te erg eigenlijk hequote:
Ongeveer 1 mm hierquote:
quote:
Kom we gaan een sneeuwpop bouwenquote:
Dat sowiesoquote:
hier zeker wel 10 cm nu!quote:
Levensgroot!quote:Op maandag 29 november 2010 16:18 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Kom we gaan een sneeuwpop bouwen
Wat heb ik daar nou weer aanquote:
quote:
Dan de mannelijke variantquote:
Hier is het gestopt bij 3 cmquote:
Ja ik was even dood, maar ben net Jezus hequote:
quote:
quote:
Echt? Picsquote:
Ja, maar minder tofquote:Op maandag 29 november 2010 16:19 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ja ik was even dood, maar ben net Jezus he
Dan had je 3 dagen moeten wachten!quote:Op maandag 29 november 2010 16:19 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Toffer zelfs, want Jezus bestaat nietquote:
Ga ik maken! moment ik ga meteen ff roken!quote:
Welkom terug zoonquote:Op maandag 29 november 2010 16:19 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
bedankt vader.quote:
quote:
Dat is toch niet echt. Dat is niet leukquote:
Daar heb je een puntquote:Op maandag 29 november 2010 16:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is toch niet echt. Dat is niet leuk
Toch wel he.quote:
dat hebben vrouwen wel vaker.quote:
Wij zijn dan ook heel goedquote:Op maandag 29 november 2010 16:21 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
dat hebben vrouwen wel vaker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |