Jaquote:
Dezequote:
Nee 12 16quote:
FOK! Zoeken werkt altijd op en topquote:
Stuur maar als je hemt hebtquote:Op maandag 29 november 2010 15:31 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
FOK! Zoeken werkt altijd op en top
Mag NBT zelf doenquote:
Oké, ga nu maar weer terugquote:Op maandag 29 november 2010 15:35 schreef Chocolate-chick het volgende:
ik werd hier naartoe gestuurd
Ja ik en Michhas waren eens ongeduldig. Dit topic is legitiem. Die andere twee nietquote:Op maandag 29 november 2010 15:35 schreef Chocolate-chick het volgende:
ik werd hier naartoe gestuurd
Michhas en ik!quote:Op maandag 29 november 2010 15:36 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ja ik en Michhas waren eens ongeduldig. Dit topic is legitiem. Die andere twee niet
Omdat die goed is.quote:Op maandag 29 november 2010 15:36 schreef NBT het volgende:
Wat moet ik hier doen! En waarom gaat het over mijn decolleté?
Omdat ze dat lekker vindenquote:Op maandag 29 november 2010 15:36 schreef NBT het volgende:
Wat moet ik hier doen! En waarom gaat het over mijn decolleté?
Ik ben moe. Vergeef het mequote:Op maandag 29 november 2010 15:36 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Michhas en ik!
Leer geduld hebben Mannetjes
Oh dan ben ik hem kwijtquote:Op maandag 29 november 2010 15:36 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Die heb ik je allang meegegeven om te kaften
quote:Op maandag 29 november 2010 15:37 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik ben ook moe van het dromen over NBT's Tetten.. maar maaaaaaaaan wat een dromen!
quote:Op maandag 29 november 2010 15:37 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
als je moe bent zou je juist geduld moeten hebben...
quote:Op maandag 29 november 2010 15:37 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Vergeven doe ik wel, maar of ik het ooit vergeten zal?
quote:Op maandag 29 november 2010 15:37 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik ben ook moe van het dromen over NBT's Tetten.. maar maaaaaaaaan wat een dromen!
hehe ja nogalquote:Op maandag 29 november 2010 15:38 schreef L.no het volgende:
Pff, ik ga gewoon in elk topic posten. Zeer verwarrend dit.
Ik schakel het programma Het spijt me inquote:
quote:Op maandag 29 november 2010 15:38 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik schakel het programma Het spijt me in
Geeft wel, achterlijk kind die het is!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 29 november 2010 15:40 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Geeft wel, achterlijk kind die het is!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Geef me morgen maar een nieuw boek meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
34,99¤quote:Op maandag 29 november 2010 15:40 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Geef me morgen maar een nieuw boek mee
ja hallo, jij wilt dat iedereen de humor van jou krijgt, dan mag je dat best sponsorenquote:
quote:Op maandag 29 november 2010 15:41 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja hallo, jij wilt dat iedereen de humor van jou krijgt, dan mag je dat best sponsoren
Weet ik, zo'n boek kost eigenlijk 99,99¤, maar door de sponsoren is de prijs zo laag. Dus je mag blij zijnquote:Op maandag 29 november 2010 15:41 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja hallo, jij wilt dat iedereen de humor van jou krijgt, dan mag je dat best sponsoren
Ja ik heb nog een hoop in te halenquote:Op maandag 29 november 2010 15:42 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Weet ik, zo'n boek kost eigenlijk 99,99¤, maar door de sponsoren is de prijs zo laag. Dus je mag blij zijn
Lol, ik zag dit niet eens, maar ik vond het al verdacht dat ineens deze sc allemaal tegelijk gaan reageren.quote:
Hehe iddquote:Op maandag 29 november 2010 15:43 schreef L.no het volgende:
[..]
Lol, ik zag dit niet eens, maar ik vond het al verdacht dat ineens deze sc allemaal tegelijk gaan reageren.
we zijn 1quote:Op maandag 29 november 2010 15:43 schreef L.no het volgende:
[..]
Lol, ik zag dit niet eens, maar ik vond het al verdacht dat ineens deze sc allemaal tegelijk gaan reageren.
Hup hup! Aan het werk, paragraaf 3.18 en 3.19 voor morgen afhebben en nagekeken!quote:Op maandag 29 november 2010 15:42 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja ik heb nog een hoop in te halen
Leuk hequote:Op maandag 29 november 2010 15:43 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik heb hoofdstuk 1 en 2 nog niet eens afquote:Op maandag 29 november 2010 15:44 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Hup hup! Aan het werk, paragraaf 3.18 en 3.19 voor morgen afhebben en nagekeken!
ik heb gereageerd maar nu issie dicht.quote:Op maandag 29 november 2010 15:43 schreef L.no het volgende:
[..]
Logischquote:Op maandag 29 november 2010 15:45 schreef Annnet het volgende:
[..]
ik heb gereageerd maar nu issie dicht.
dohquote:Op maandag 29 november 2010 15:45 schreef Annnet het volgende:
[..]
Het was ook niet grappigquote:Op maandag 29 november 2010 15:45 schreef Annnet het volgende:
[..]
Volgende week proefwerk, dus ik zou maar gaan leren als ik jou was!quote:Op maandag 29 november 2010 15:45 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik heb hoofdstuk 1 en 2 nog niet eens af
Ik dacht dat we vrienden warenquote:Op maandag 29 november 2010 15:46 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Volgende week proefwerk, dus ik zou maar gaan leren als ik jou was!
Jij wel dan?quote:
Jij welquote:
Nettings is fucking geniaal jongequote:
Ik hou privé en werk gescheidenquote:Op maandag 29 november 2010 15:46 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik dacht dat we vrienden waren
Surequote:Op maandag 29 november 2010 15:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nettings is fucking geniaal jonge
kopen.quote:Op maandag 29 november 2010 15:47 schreef NBT het volgende:
Maar maar maar hoe zit dat nu met die nicpics die ik nog ga ontvangen van jullie!
ze heeft een geniaal shirt aanquote:Op maandag 29 november 2010 15:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
niet eerlijkquote:Op maandag 29 november 2010 15:47 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik hou privé en werk gescheiden
Ja idd hoe staat het ermee?quote:Op maandag 29 november 2010 15:47 schreef NBT het volgende:
Maar maar maar hoe zit dat nu met die nicpics die ik nog ga ontvangen van jullie!
haha ik moest lachenquote:Op maandag 29 november 2010 15:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
quote:Op maandag 29 november 2010 15:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja sorry is mijn mening. Ik lig meestal wel krom om haar van het lachenquote:
Ik heb zelfs al ruimte gereserveerd voor die van Ez. Maar die wil hem niet maken.quote:Op maandag 29 november 2010 15:47 schreef NBT het volgende:
Ik krijg er nog één van Lutte, maar ik durf niet te vragenquote:Op maandag 29 november 2010 15:47 schreef NBT het volgende:
Ik niet. Maar gelukkig heb ik een ander vorm van humor.quote:Op maandag 29 november 2010 15:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja sorry is mijn mening. Ik lig meestal wel krom om haar van het lachen
Jij kan heus jezelf wel reddenquote:
Ja van Ez sowieso nog!quote:Op maandag 29 november 2010 15:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja sorry is mijn mening. Ik lig meestal wel krom om haar van het lachen
[..]
Ik heb zelfs al ruimte gereserveerd voor die van Ez. Maar die wil hem niet maken.
Haar ego redt haar bedoel jequote:Op maandag 29 november 2010 15:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij kan heus jezelf wel redden
Wat heb je tegen haar? Aardig blijvenquote:Op maandag 29 november 2010 15:49 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Haar ego redt haar bedoel je
Ik heb zo'n cute foto van Ezquote:
niet zo tof doen he.quote:Op maandag 29 november 2010 15:49 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Haar ego redt haar bedoel je
kop dicht sloeberquote:Op maandag 29 november 2010 15:50 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Wat heb je tegen haar? Aardig blijven
quote:
Nee jij bent wel zo tof zeker?quote:
in ieder geval niet vadsig.quote:Op maandag 29 november 2010 15:51 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Nee jij bent wel zo tof zeker?
Toch blijft dat een geniale reactie van die gastquote:
Ik zou mijn hond zelfs geeneens over je heen laten gaan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |