Ja. Maar als het van grieks naar nederlands kan dan kan hij het zelf wel vertalen naar engels neem ik aan.quote:
Dit forum heeft geen geldelijke betaling als instelling: gratis of gewoon een wederdienst...quote:
Dit inderdaad. Ik zou zeggen, beste Loontjah, lees de FAQ van dit forum even doorquote:Op maandag 29 november 2010 20:21 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dit forum heeft geen geldelijke betaling als instelling: gratis of gewoon een wederdienst...
super als je dat zou willen doen, alvast bedankt !quote:Op woensdag 1 december 2010 14:19 schreef Broodjebitterbal het volgende:
Ik heb 2 Grieken in mijn wow () guild zitten die ook perfect Engels kunnen. Wil het best eens aan ze voorleggen; denk dat het geen probleem moet zijn
pm incomingquote:Op woensdag 1 december 2010 16:20 schreef Hoedjeman het volgende:
[..]
super als je dat zou willen doen, alvast bedankt !
als ik jou en die grieken nog ergens blij mee kan maken dan hoor ik het wel ok.
Het moet niet al te vaag a' la Google Translate, want het is voor aanvraag van m'n nieuwe visum. aan de andere kant het hoeft ook geen beëdigd vertaler te zijn.quote:Op donderdag 2 december 2010 00:04 schreef Alpha1Carlo het volgende:
Desnoods wil ik het wel voor je doen, een oude vriend van mij heeft grieks en latijns geleerd
Het zou dan wel kunnen dat het een beetje vaag engels wordt....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |