abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89295017
Bluh. Heb ik weer.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  maandag 29 november 2010 @ 13:34:28 #2
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_89295129
het gaat nog wel zo makkelijk tegenwoordig :D

Het sneeuwt hier, bah. -O- Gelukkig met de auto vandaag, hoef ik er niet doorheen met de fiets.
Make love, not war ☮
  maandag 29 november 2010 @ 13:34:35 #3
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_89295134
Haha!
Maar idd, zeg dat wel, vastgevroren!
Ik zit voor de openslaande deuren, binnen in huis wel te verstaan, en ik vind het echt superkoud aan mijn rug. :X :X
  maandag 29 november 2010 @ 13:36:25 #4
114177 Diaan73
pi_89295200
Je hebt de openslaande deuren toch wel dicht?? :P

Ow over een uurtje moeten we bij de grote baas de president vd rbkomen. Ben benieuwd wat hij te vertellen heeft.
Make love, not war ☮
pi_89295213
Het ging ook heel makkelijk, maar ik had er even niet op gerekend.

Ik zit met mijn laptopje in cafe, te werken, cola te drinken, te dure broodjes te eten en te Fokken. Lekker warm!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  maandag 29 november 2010 @ 13:37:05 #6
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_89295231
Goed, er klopt iets niet. }:| Het zou in het zúiden sneeuwen vandaag. Dus wáárom sneeuwt het hier nu dan hè? oO/
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_89295288
ik zit in joggingbroek en trui op de bank. Ziek. Blegh. En geen sneeuw hier.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  maandag 29 november 2010 @ 13:38:22 #8
114177 Diaan73
pi_89295292
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 13:36 schreef oeke het volgende:
Het ging ook heel makkelijk, maar ik had er even niet op gerekend.

Ik zit met mijn laptopje in cafe, te werken, cola te drinken, te dure broodjes te eten en te Fokken. Lekker warm!
klinkt heerlijk relaxt O+

Inderdaad Buuv, alleen in het Zuiden, nou mooi niet dus.
Make love, not war ☮
  maandag 29 november 2010 @ 13:43:20 #9
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_89295475
Ik zit op kantoor en heb mijn vestje omgeruild voor mijn dikke fleece. En mijn voeten vallen er af van de kou. Het sneeuwt hier niet, da's dan het enige gelukje dat we hebben.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  maandag 29 november 2010 @ 13:43:40 #10
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_89295490
Mogguh :P
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_89295568
Weet niet of het hier al langs is gekomen maar morgen hebben ze bij Kruidvat de LP kerststal in de aanbieding ~:)
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_89295581
en ik zit toch echt zuid maar niks hoor, alleen van die poedersneeuw, 5 minuten of zo.
pi_89295594
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 13:46 schreef mefke79 het volgende:
en ik zit toch echt zuid maar niks hoor, alleen van die poedersneeuw, 5 minuten of zo.
dat dus inderdaad
pi_89296160
G'middag.
Hier geen sneeuw, wel vastgevroren...
Ik sliep vannacht in onze nieuwe, geïmproviseerde slaapkamer. Zonder verwarming (de cv werkt nog niet echt) en met enkel glas en verrotte kozijnen.
Pyjama's en extra dekens lagen in de kamer waar dochterlief sliep, en die sliep nogal licht, dus dat pak je ook niet zomaar.
KOUD! ;(
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_89296458
innepin een meer dan goede reden om lekker tegen elkaar aan te kruipen, toch?!
pi_89296544
Ik zit op kantoor. 12de verdieping en alles is wit buiten. Het sneeuwt als een gek.
Bweh, voor mij hoeft dat dus niet want ik moet na mijn werk de kinderen ophalen en naar de action en naar de supermarkt.
pi_89296575
brrr koud Innepin. Ik ga eens even in je klustopic loeren :)

Wij hebben het hele weekend geverfd bij mijn schoonvader op zolder. Het nieuwe tijdelijke kamertje voor Seb O+ . Waren nog donkergroene dakplaten die wit moesten worden en mijn schoonvader wilde perse een stalen balk kanariegeel maken. Die was antraciet dus dat moest wel een paar keer. En hij zei de hele tijd: dat doe ik van de week nog wel een keertje... jaaaaa die kennen we. Als we op hem gaan wachten dan is het in januari wel een keer bewoonbaar. Dus hebben we heel hard doorgewerkt. Moet zeggen dat het geel best aardig vrolijk is geworden. Komend weekend de vloerbedekking en dan de week daarop verhuizen.
pi_89296636
Hier (natte?) sneeuwt het sinds een uur of 2 af en toe.
Hoe hoog hebben jullie de verwarming? Ik had het telkens op 20, maar tis nog wel frisjes zo. Toch maar hoger doen.
De schuurdeur zat vastgevroren vanmorgen :{ Dus moesten we maar lopend naar school. Koud!
Ik moet toch maar een muts denk ik, vooral met fietsen lijkt het me koud aan de oren worden. Of zo'n band, gaat je haar iets minder in de war. :P
  maandag 29 november 2010 @ 14:29:00 #19
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_89297234
Klonk! ik keek net even op buienradar maar euh.. ZOMG :X :'(

het gaat straks echt keihard sneeuwen benk bang. Een oprecht getverdemme dus. ;(
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_89297313
Toch niet in Drenthe buuf? Buienradar loopt hier vast. :{ Nu iig alleen een paar verdwaalde sneeuwvlokjes.
pi_89297381
Ingrid, probeer www.sneeuwradar.nl eens..
  maandag 29 november 2010 @ 14:33:54 #22
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_89297387
ja hoor, zoals het nu lijkt vanuit Duitsland heel Nederland. Het positieve nieuws is dat het nu al zou moeten sneeuwen, en dat doet het nog niet. :P
Maar mijn arme piepkuiken zit op de fiets ergens halverwege school en hier. hopelijk komt ie zonder sneeuw over. :{
  maandag 29 november 2010 @ 14:39:22 #23
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_89297629
Mijn kleine boeffie zegt ineens uit het niets tegen me; ai laaafffff joe mama O+
Ik zeg; i love you to. Weet je ook wat dat betekend wat je net zei?
Ja mama dat betekent ; Ik hou van jou. Echt compleet met glunderkoppie he O+ O+ O+

Ik heb wel zin in sneeuw, maar zo te zien komt het hier pas vanavond.
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_89298011
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 14:33 schreef debuurvrouw het volgende:
ja hoor, zoals het nu lijkt vanuit Duitsland heel Nederland. Het positieve nieuws is dat het nu al zou moeten sneeuwen, en dat doet het nog niet. :P
Maar mijn arme piepkuiken zit op de fiets ergens halverwege school en hier. hopelijk komt ie zonder sneeuw over. :{
ah gos -O-
gaat ie de hele winter ook met de bus? Ik kreeg in de winter een busabo, in de zomer moest k fietsen, en t voorjaar/najaar ook uiteraard :P T was grofweg 3 kwartier fietsen naar mn school.

Het weer blegh, ik heb wel zin in sneeuw, maar dan eigk wel zo dat alles hier in huis gedaan is en de boodschappen binnen zijn enz enz, dat k niet nog naar buiten moet. En dat laatste moet eigk wel maar mn brakke lijf doet zeer :') muh. Mag k alweer naar bed? :P

Tobias :D O+ wat lief Saffier <3
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_89298104
Het sneeuwt hier nog een heel klein beetje, maar zo te zien op de radar is het meeste al geweest... Het ziet er winters uit, maar genoeg om te sleeën is het nog niet. Het blijft wel liggen!
Fake it till you make it...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')