Nu net geprobeert, en ja, als ikde HDMI-kabel tussen de receiver en tv los haal gaat de receiver los aan, mits ik eerst de stroom eraf haal en weer aan zet. Dan springt ie netjes op het rode standbylampje..quote:Op maandag 29 november 2010 12:16 schreef MrDrako het volgende:
als je de tv los koppelt van de receiver, gaat ie dan wel aan?
Lijkt me sowieso wel aan te raden, heb thuis een Onkyo 607 staan, met Power Control aan verbruikt ie zowat 40watt in standbyquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:16 schreef EchteZwareVanNelle het volgende:
Bij de instellingen van je receiver even Power Control op off zetten. (HDMI Setup)
40 wattquote:Op vrijdag 3 december 2010 14:43 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Lijkt me sowieso wel aan te raden, heb thuis een Onkyo 607 staan, met Power Control aan verbruikt ie zowat 40watt in standby_!!!
Power Control uit, en het is nagenoeg 0.
Power Control is dan ook uitgevonden om alle apparaten (vanaf HDMI 1.3, die Power Control ondersteunen) aan/uit te kunnen zetten met een enkele standbyknop.
Ach, da's maar 350KW per jaar hequote:Op vrijdag 3 december 2010 16:06 schreef EchteZwareVanNelle het volgende:
[..]
40 watt.. Heb ik ook gelukkig meteen uitgezet, receivers verbruiken over het algemeen aardig veel..
40W blijft 40W, als het apparaat opeens 350kW zou verbruiken zou je een eigen 10kV-trafo moeten hebben.quote:
Ehm, kWh dan...quote:Op vrijdag 3 december 2010 17:03 schreef Bart het volgende:
[..]
40W blijft 40W, als het apparaat opeens 350kW zou verbruiken zou je een eigen 10kV-trafo moeten hebben.
Probeer eens te resetten door on/standby + vcr/dvr in te drukken.quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:46 schreef WheeleE het volgende:
Zowel RIHD uit, als HDMI-control uitgezet, maar nog steeds hetzelfde resultaat. Zo'n 8 seconden nadat ik de tv uitzet gaat de receiver ook uit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |