Pajero betekent toch iets heel anders in het spaans?quote:Op maandag 29 november 2010 12:32 schreef SanAnt het volgende:
Iemand al de Mitsubishi PAJERO Evolution Rally Raid Car '03 of de Mitsubishi PAJERO Rally Raid Car '85 tegen gekomen (gewonnen of bij of bij de tweede handsjes)
Ik kom 800000 mitsubishis tegen maar deze niet![]()
Ik wil in mijn echte auto rijden en zie m maar niet![]()
btw mijn echte auto is een montero ,zo heet deze auto in spanje ,in de rest van de wereld en gt5 heet ie Pajero(vogel)
Rukken,aftrekken mastruberen bedoel je?quote:Op maandag 29 november 2010 12:33 schreef JJH het volgende:
[..]
Pajero betekent toch iets heel anders in het spaans?
Level 40 heb ik gelezenquote:Op maandag 29 november 2010 12:54 schreef kreuk050 het volgende:
Heren, ff een vraagje. Wanneer komt het schademodel? Heb gehoord dat je die moest unlocken? Ben nu lvl 6
Level 20 halfquote:Op maandag 29 november 2010 12:54 schreef kreuk050 het volgende:
Heren, ff een vraagje. Wanneer komt het schademodel? Heb gehoord dat je die moest unlocken? Ben nu lvl 6
Zit nu op 14, en er is al wel iets van een schademodel zichtbaar hoorquote:Op maandag 29 november 2010 12:59 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Level 20 half
Level 40 kan je echt naar de knoppen.
Las ik.
Dat is sowieso al vanaf 0, maar echt bijzonder is het niet.quote:Op maandag 29 november 2010 13:11 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Zit nu op 14, en er is al wel iets van een schademodel zichtbaar hoor
Niemand nog?quote:Op maandag 29 november 2010 13:05 schreef very het volgende:
Misschien een domme vraag, maar hoe kan ik in split screen mijn eigen verdiende auto uit de career gebruiken?
Want ik heb me daar toch een bruut beestje klaarstaan om al mijn vrienden compleet zoek te rijden...
Waar moet je die doen gewoon als practice of arcade? En heb jij ook nog een speciale setup of banden gebruikt?quote:Op maandag 29 november 2010 13:24 schreef DeeBee het volgende:
Hehe, die GT-R trophy gehaald op de Ring!
Reed een 7:28.8 met nog flink wat foutjes erin, maar zag net een filmpje en tsja, blijkbaar is 'the magic word' skid recovery on, beetje lame, maar ik reed zonder skid recovery met pijn en moeite en near perfect lap 7:36 en nu cruisde ik half naar 7:28 dus, zit nog wel paar seconden meer in zelfs denk, maar in ieder geval vet om die trophy te hebben!
11 om precies te zijn, stealth EN chromeline.quote:Op maandag 29 november 2010 13:24 schreef Unknowd het volgende:
Broer heeft signature ed gehaald van 160 piek, krijg je wel 7 dikke bakken bij, ik ga gewoon beginnen met me honda civic niet vooruit te fikken, maar dat komt wel:P
zijn egt hele dikken bakken, audi r8 zit erbij alleen die ziet er all gruwlijk uit,.quote:Op maandag 29 november 2010 13:34 schreef delano.888 het volgende:
[..]
11 om precies te zijn, stealth EN chromeline.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |