abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89289718
Geen idee of dit voor de moderators/admins onder het kopje 'hulpbehoevend' valt, maar niet geschoten is altijd mis. Afijn, gooi er maar een slot op als 't niet geschikt is.

Vanwege het feit dat ik blijkbaar een onstuitbare drang heb om mijn eigen fietsen naar de klote te rijden in dronken buien ( :') ) plaats ik deze oproep.

Wat ik zoek is een oersimpele kroegfiets. Niks speciaals; oud barrel waarvan de remmen het nog doen, banden enigszins hard zijn en de ketting wonder boven wonder er nog op ligt. Bel, slot en snelbinders vallen al in de categorie 'luxe'. Wie weet heeft iemand (of een bekende van diegene) nog zo'n kreng ergens in een hoekje van de schuur staan en kan ik deze overnemen als arm, arm studentje.

Tegenprestatie kun je verwachten in vorm van een avondje bioscoop, filmhuis, theater, concert of iets anders die geest op mijn kosten. Ook een dagje (of twee) meehelpen verhuizen of een andersoortige kleine diensten (verven, IKEA-meubels in elkaar zetten, aantal keren boodschappen voor je doen, etc.) die je net even zoekt is geen probleem.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 29-11-2010 11:39:17 ]
pi_89289806
Oei ik heb wel een Batavus damesfietsje staan voor je . Alleen daar moet wel een nieuw binnenbandje op .
Welke regio zoek je de fiets ?
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_89289854
Eindhoven en omstreken! Maar iets zegt me dat daarmee wel flink wat mensen afvallen.
  maandag 29 november 2010 @ 11:02:47 #4
310327 L-ascorbinezuur
Procrastination Guru.
pi_89289949
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 10:59 schreef Friek_ het volgende:
Eindhoven en omstreken! Maar iets zegt me dat daarmee wel flink wat mensen afvallen.
Zou wel mooi zijn zo tegen de feestdagen. ^O^
Hey, learn to take a compliment.
[i]Thanks. [/i]
  maandag 29 november 2010 @ 11:03:32 #5
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_89289981
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 10:59 schreef Friek_ het volgende:
Heeft die straatpredikant geen tweedehands scootmobiel? :')

Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_89290077
Beetje uit de richting idd (Rdam) :P
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_89290440
Probeer het dichtsbijzijndste station? ;-)

Tevens een volgpost, zal thuis ff kijken of ik iets voor je heb staan. :)
Wat is er mis met Klaasvaak?
Hij klaagt niet.
pi_89290604
Ik heb nog wel een (vrouwen)fiets staan, geen merk, maar ziet er wel goed uit en verlichting werkt nog perfect. Enige nadeel is dat hij behoorlijk zwaar trapt, dus sterke benen geen overbodige luxe. Mocht je goed kunnen klussen, ik heb nog een badkamerdeur die ingekort moet worden aan de onderkant (decoupeerzaag ofzo), zodat hij niet meer op het laminaat valt en ik hem kan plaatsen. Verder heb ik nog diverse plinten die geplakt moeten worden op het laminaat. Dus als je handig bent en als je interesse hebt dan PM maar.

(btw fiets staat in den bosch)

zoiets is het, gewoon budgetfiets

[ Bericht 14% gewijzigd door babipangang op 29-11-2010 11:31:51 ]
  Admin maandag 29 november 2010 @ 11:28:23 #9
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_89290800
ONZ kan in ONZ blijven
en wmb kan deze best, mits je wel je tegenprestatie waar maakt
Tegenprestatie kun je verwachten in vorm van een avondje bioscoop, filmhuis, theater, concert of iets anders die geest op mijn kosten. Ook een dagje meehelpen klussen/verhuizen is geen probleem.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_89290978
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 11:20 schreef babipangang het volgende:
Ik heb nog wel een (vrouwen)fiets staan, geen merk, maar ziet er wel goed uit en verlichting werkt nog perfect. Enige nadeel is dat hij behoorlijk zwaar trapt, dus sterke benen geen overbodige luxe. Mocht je goed kunnen klussen, ik heb nog een badkamerdeur die ingekort moet worden aan de onderkant (decoupeerzaag ofzo), zodat hij niet meer op het laminaat valt en ik hem kan plaatsen. Verder heb ik nog diverse plinten die geplakt moeten worden op het laminaat. Dus als je handig bent en als je interesse hebt dan PM maar.

(btw fiets staat in den bosch)

[ afbeelding ]
zoiets is het, gewoon budgetfiets
Nette fiets, al kan ik totaal niet wat je nu van me vraagt. :') Ik haal 'klussen' ook wel even uit de OP (beetje te breed ook).

[ Bericht 26% gewijzigd door #ANONIEM op 29-11-2010 11:35:06 ]
  maandag 29 november 2010 @ 11:37:02 #11
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_89291053
Ik zoek ook een fiets (in Leiden)
Misschien een centraal ik zoek een fietstopic maken?
  Admin maandag 29 november 2010 @ 11:42:28 #12
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_89291239
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 11:37 schreef Stefan het volgende:
Ik zoek ook een fiets (in Leiden)
Misschien een centraal ik zoek een fietstopic maken?
Nee, liefst geen centraal gedoe.
Maar goed, jij kunt toch wel een 2ehandsfiets betalen?
Of moei ik me nu met privézaken.
En wat stel je er tegenover.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

maandag 29 november 2010 @ 11:44:39 #13
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_89291317
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 11:42 schreef yvonne het volgende:

[..]

Nee, liefst geen centraal gedoe.
Maar goed, jij kunt toch wel een 2ehandsfiets betalen?
Of moei ik me nu met privézaken.
En wat stel je er tegenover.
We waren het er net over eens dat je niet hulpbehoefend hoeft te zijn om hier hulp te zoeken voor het een of ander. Het gaat er niet om of ik er een wel of niet kan betalen.

En wist niet dat je verplicht ook een tegenprestatie moest aanbieden :)

Anyway, ik zal me verder niet in dit topic laten zien want ik heb geen fiets voor TS
  Admin maandag 29 november 2010 @ 11:47:45 #14
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_89291421
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 11:44 schreef Stefan het volgende:

[..]

We waren het er net over eens dat je niet hulpbehoefend hoeft te zijn om hier hulp te zoeken voor het een of ander. Het gaat er niet om of ik er een wel of niet kan betalen.

En wist niet dat je verplicht ook een tegenprestatie moest aanbieden :)
FOK!kers helpen FOK!kers
Zou alleen maar leuk zijn als je er iets tegenover zet, gewoon iets.
Het gebaar, eens vriendelijk tegen elkaar.

pi_89300221
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 11:47 schreef yvonne het volgende:

[..]

FOK!kers helpen FOK!kers
Zou alleen maar leuk zijn als je er iets tegenover zet, gewoon iets.
Het gebaar, eens vriendelijk tegen elkaar.
Eens.

Laf o laf en zo. O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_89324973
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 11:34 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Nette fiets, al kan ik totaal niet wat je nu van me vraagt. :') Ik haal 'klussen' ook wel even uit de OP (beetje te breed ook).
Hier staat nog wel een barrel in de schuur (Eindhoven). Vast met lekke banden enzulks, maar het is een fiets!
pi_89331487
Wel geld voor bier maar geen geld voor een fiets.
Ik heb nog wel een oud maar degelijk barrel staan.
pi_89353720
Heb je in Eindhoven geen straatjunks dan? Hier in Amsterdam vind ik het moeilijk om van mijn huis naar centrum te lopen en NIET een fiets aangeboden te krijgen door een oud mannetje met albert heijntassen en een onverzorgd wit baardje. Bovendien kun je makkelijk een fiets vinden op straat, als ik met vrienden loop spotten ze er altijd meteen een, en ze doen niet eens hun best. Gewoon middagje voor inlassen, gezellig met wat vrienden op fietsenjacht gaan. Je moet met een uurtje wel een simpele fiets hebben gevonden toch?
pi_89356209
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 19:15 schreef Mascini het volgende:
Heb je in Eindhoven geen straatjunks dan?
Normaal gesproken wel, maar nu is het zo koud dat ze plots allemaal van het straatbeeld verdwenen zijn. En zin om banden te plakken/vervangen met dit weer heb ik ook niet bepaald (het is morgen hier zelfs -9 :X). Zocht simpelweg even via deze route een goedkope kroegfiets en de kans om daarvoor een leuke wederdienst te geven.
pi_89356307
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 november 2010 08:47 schreef Dementor het volgende:
Wel geld voor bier maar geen geld voor een fiets.
Ik heb nog wel een oud maar degelijk barrel staan.
Ergens bij mij in de buurt? Zo ja, dan sta ik tot uw dienst.
pi_89426866
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 10:54 schreef Friek_ het volgende:

[ knip]
Je gaat mij toch niet vertellen dat in die hele streek waar jij woont geen Turk of Marokkaan is die in fietsen handelt? :? Heb je er zo 1 voor een euro of 30. :Y
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
  † In Memoriam † zaterdag 4 december 2010 @ 22:53:56 #22
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_89534394
TS je mag mijn oude fiets gratis hebben. Ik woon ca 30 km van Eindhoven (in België grens - kort bij Valkenswaard). Je zou hem wel moeten ophalen, heb geen mogelijkheid om hem te brengen.

Hij is fietsklaar, enige gebrek is de achterrem die afgebroken is, voorste rem werkt prima. De fiets ziet er niet uit, maar rijdt geweldig, ideale kroegfiets dus!

Je kijkt maar...
Are you fokking to me?
  † In Memoriam † zaterdag 4 december 2010 @ 22:54:59 #23
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_89534423
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 11:03 schreef Stefan het volgende:

[..]

Heeft die straatpredikant geen tweedehands scootmobiel? :')

[ afbeelding ]
Is hij niet dood?
Are you fokking to me?
pi_89540639
Lekker hulpbehoevend idd, past precies tussen alle oproepen van mensen die in ellende zijn gestort door armoede, ziekte, plots overlijdens van partner oid, etc.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')