Zou wel mooi zijn zo tegen de feestdagen.quote:Op maandag 29 november 2010 10:59 schreef Friek_ het volgende:
Eindhoven en omstreken! Maar iets zegt me dat daarmee wel flink wat mensen afvallen.
Heeft die straatpredikant geen tweedehands scootmobiel?quote:Op maandag 29 november 2010 10:59 schreef Friek_ het volgende:
Eindhoven en omstreken! Maar iets zegt me dat daarmee wel flink wat mensen afvallen.
Nette fiets, al kan ik totaal niet wat je nu van me vraagt.quote:Op maandag 29 november 2010 11:20 schreef babipangang het volgende:
Ik heb nog wel een (vrouwen)fiets staan, geen merk, maar ziet er wel goed uit en verlichting werkt nog perfect. Enige nadeel is dat hij behoorlijk zwaar trapt, dus sterke benen geen overbodige luxe. Mocht je goed kunnen klussen, ik heb nog een badkamerdeur die ingekort moet worden aan de onderkant (decoupeerzaag ofzo), zodat hij niet meer op het laminaat valt en ik hem kan plaatsen. Verder heb ik nog diverse plinten die geplakt moeten worden op het laminaat. Dus als je handig bent en als je interesse hebt dan PM maar.
(btw fiets staat in den bosch)
[ afbeelding ]
zoiets is het, gewoon budgetfiets
Nee, liefst geen centraal gedoe.quote:Op maandag 29 november 2010 11:37 schreef Stefan het volgende:
Ik zoek ook een fiets (in Leiden)
Misschien een centraal ik zoek een fietstopic maken?
We waren het er net over eens dat je niet hulpbehoefend hoeft te zijn om hier hulp te zoeken voor het een of ander. Het gaat er niet om of ik er een wel of niet kan betalen.quote:Op maandag 29 november 2010 11:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, liefst geen centraal gedoe.
Maar goed, jij kunt toch wel een 2ehandsfiets betalen?
Of moei ik me nu met privézaken.
En wat stel je er tegenover.
FOK!kers helpen FOK!kersquote:Op maandag 29 november 2010 11:44 schreef Stefan het volgende:
[..]
We waren het er net over eens dat je niet hulpbehoefend hoeft te zijn om hier hulp te zoeken voor het een of ander. Het gaat er niet om of ik er een wel of niet kan betalen.
En wist niet dat je verplicht ook een tegenprestatie moest aanbieden![]()
Eens.quote:Op maandag 29 november 2010 11:47 schreef yvonne het volgende:
[..]
FOK!kers helpen FOK!kers
Zou alleen maar leuk zijn als je er iets tegenover zet, gewoon iets.
Het gebaar, eens vriendelijk tegen elkaar.
Hier staat nog wel een barrel in de schuur (Eindhoven). Vast met lekke banden enzulks, maar het is een fiets!quote:Op maandag 29 november 2010 11:34 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Nette fiets, al kan ik totaal niet wat je nu van me vraagt.Ik haal 'klussen' ook wel even uit de OP (beetje te breed ook).
Normaal gesproken wel, maar nu is het zo koud dat ze plots allemaal van het straatbeeld verdwenen zijn. En zin om banden te plakken/vervangen met dit weer heb ik ook niet bepaald (het is morgen hier zelfs -9quote:Op dinsdag 30 november 2010 19:15 schreef Mascini het volgende:
Heb je in Eindhoven geen straatjunks dan?
Ergens bij mij in de buurt? Zo ja, dan sta ik tot uw dienst.quote:Op dinsdag 30 november 2010 08:47 schreef Dementor het volgende:
Wel geld voor bier maar geen geld voor een fiets.
Ik heb nog wel een oud maar degelijk barrel staan.
Je gaat mij toch niet vertellen dat in die hele streek waar jij woont geen Turk of Marokkaan is die in fietsen handelt?quote:
Is hij niet dood?quote:Op maandag 29 november 2010 11:03 schreef Stefan het volgende:
[..]
Heeft die straatpredikant geen tweedehands scootmobiel?
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |