Nee, jij komt met een aantal ongefundeerde meningen die je zonder bronvermelding(en) als feit brengt. Dus dan ga ik inderdaad sarcastisch reageren.quote:Op woensdag 1 december 2010 17:45 schreef Urretje het volgende:
Zwak hoor..
Nu blijkt dat er geen gefundeerde argumenten zijn om IVF behandelingen niet te vergoeden of de vergoedingen te verminderen kom je terug met sarcasme..
[..]
Hé, een peelander!quote:Op woensdag 1 december 2010 17:45 schreef Urretje het volgende:
Zwak hoor..
Nu blijkt dat er geen gefundeerde argumenten zijn om IVF behandelingen niet te vergoeden of de vergoedingen te verminderen kom je terug met sarcasme..
In ieder geval ben je nu eerlijk en volledig geinformeerd.
Een tip, Don't believe the hype.
haha, hoi!quote:Op woensdag 1 december 2010 19:28 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Hé, een peelander!![]()
Sorry, moest even...![]()
Euhm... Ik heb mijn onderbouwing met bronvermelding een paar postings terug al neergezet, dat jij daar overheen kijkt kan ik niks aan doen, verder zou ik zeggen, maak je avatar onderschrift maar waar, dan komt het vast goed (met je) ..quote:Op woensdag 1 december 2010 18:47 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Nee, jij komt met een aantal ongefundeerde meningen die je zonder bronvermelding(en) als feit brengt. Dus dan ga ik inderdaad sarcastisch reageren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |