Ha! Zie je wel, het ligt niet aan mijquote:Op maandag 29 november 2010 10:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik werd er dit keer zelf ook gewoon bijna misselijk van
Hey CGMquote:Op maandag 29 november 2010 11:17 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
SuikerMam!. Ferrari pakt mijn leeftijd af
.
Ik heet Pheno!!!!!quote:Op maandag 29 november 2010 11:17 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
.
quote:Op maandag 29 november 2010 11:17 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
.
Ja maar je was voor het weekend ook al niet lekker enzo, en een paar rotte nachten en de meet erbij....quote:Op maandag 29 november 2010 11:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zekermaar ik denk dat ik de slaap ook wel nodig had
au. wat een vraag.quote:Op maandag 29 november 2010 11:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
misschien wel...hoe oud word jij morgen?
nou, ik werd toevallig de 16e 30, dus ik mag dat dan best vragenquote:
quote:Op maandag 29 november 2010 11:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja maar je was voor het weekend ook al niet lekker enzo, en een paar rotte nachten en de meet erbij....
Heb jij nou nog steeds niet leren delen?quote:Op maandag 29 november 2010 11:17 schreef cablegunmaster het volgende:
.
Hhihiquote:Op maandag 29 november 2010 11:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Heb jij nou nog steeds niet leren delen?![]()
En zuipen kan je ook al niet hoorde ik net..schande!
Dat laatste leert sympapa hem welquote:Op maandag 29 november 2010 11:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dankje , eeuhm... samenvatting verjaardag: afgewezen door een meid die lesbisch bleek te zijn. veel gerookt. amper gezopen (Want dat kan ik niet) Vervolgens proberen te gamen op een pc die linux draaitquote:
quote:Op maandag 29 november 2010 11:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Suikerma en Sympapaquote:
EHBOquote:
Alle meeters hebben een PMquote:Op maandag 29 november 2010 11:09 schreef pgrferrari het volgende:
Damart, kun je de kleurplaat ff PM'en?
whut?quote:
hier ook geen sneeuw gelukkigquote:Op maandag 29 november 2010 11:39 schreef Flippiee het volgende:
Hier is het alleen ijskoud maar geen sneeuw
hier verwachten ze vanmiddag de sneeuwquote:
hier is het buiten -2quote:Op maandag 29 november 2010 11:39 schreef Flippiee het volgende:
Hier is het alleen ijskoud maar geen sneeuw
Ik gok dat het hier niet veel van verschiltquote:
iddquote:Op maandag 29 november 2010 11:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik gok dat het hier niet veel van verschilt
Wel fijn dat je ketel het weer doet, rond deze tijd
Ja dan welquote:Op maandag 29 november 2010 11:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
idd
en helemaal fijn omdat we vanmiddag in het appartement moeten gaan schilderen![]()
is wel zo fijn als het daarbinnen ook warm is
woonkamer, slaapkamer en keuken.quote:Op maandag 29 november 2010 11:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja dan welWat ga je precies schilderen (woonkamer, slaapkamer..?) En welke kleur(en)?
Zo pittige klus, en wit is wel mooo neutraalquote:Op maandag 29 november 2010 11:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
woonkamer, slaapkamer en keuken.
alles wordt wit geschilderd met ruwer
Ohnoes. Was ist los?quote:
pfoeh jij liever dan ikquote:Op maandag 29 november 2010 11:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
woonkamer, slaapkamer en keuken.
alles wordt wit geschilderd met ruwer
Mooi op tijd voor de lunchquote:
flesquote:
wij verwachten het hier vanmiddagquote:
kom maar halen, heb al genoeg gefietst voor vandaagquote:Op maandag 29 november 2010 11:57 schreef Trevland het volgende:
[..]
Stuur je sneeuw maar hier heen
[..]
Hey Fles
ik zal het meteen doorsturenquote:Op maandag 29 november 2010 11:57 schreef Trevland het volgende:
[..]
Stuur je sneeuw maar hier heen
[..]
Hey Fles
het motsneeuwt hier, en idd de rest komt vanmiddag jaquote:Op maandag 29 november 2010 11:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wij verwachten het hier vanmiddag
Hier ook motsneeuw... en zoals MPG zou zeggen:'Ik mot helemaal geen sneeuw!'.quote:Op maandag 29 november 2010 11:58 schreef Klonk het volgende:
[..]
het motsneeuwt hier, en idd de rest komt vanmiddag ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |