niet?quote:Op maandag 29 november 2010 08:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ahh, shit. Kan de OP niet editten
Terecht, nu blijft je falende actie bestaan voor het nageslacht!quote:Op maandag 29 november 2010 08:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ahh, shit. Kan de OP niet editten
Ad Block Plus ?quote:Op maandag 29 november 2010 08:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Nee, kan niet editten en quoten @ stage
Joodelsquote:
Ja dat had ik dus ook, dus nu moet ik reclames zien op FOK!quote:Op maandag 29 november 2010 09:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Mja, soms wel vervelend dat ik niet kan quoten
hoezo ben je nu, omdat je de radio niet heb aangezet, gedwongen om naar jazz te luisteren?quote:Op maandag 29 november 2010 10:34 schreef Mdrop het volgende:
Wtf ... vanmorgen vergeten radio aan te zetten en nu al 30 minuten na een Jazz achtige bende aan het luisteren dit hou ik niet vol tot 16.12 uur.
Omdat een collega van 50+ hem nu heeft aangezet en een stream opgezocht die ik nog nooit gezien hebquote:Op maandag 29 november 2010 11:13 schreef ReMcOrE het volgende:
hoezo ben je nu, omdat je de radio niet heb aangezet, gedwongen om naar jazz te luisteren?
dan zet je toch een andere stream op?quote:Op maandag 29 november 2010 11:14 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Omdat een collega van 50+ hem nu heeft aangezet en een stream opgezocht die ik nog nooit gezien heb.
Het nadeel van web-radio, echt iedere debiel kan zn station beginnen, met dit als gevolg.
Dat heb ik al geprobeerd maar dan gaan ze klagen en dat wil je helemaal niet hierquote:Op maandag 29 november 2010 11:15 schreef ReMcOrE het volgende:
dan zet je toch een andere stream op?
Davidquote:
maar als jij 's ochtends op tijd bent zet jij de radio aan (op de zender die jij wil horen) en dan blijft dat de hele dag opstaan?quote:Op maandag 29 november 2010 11:17 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Dat heb ik al geprobeerd maar dan gaan ze klagen en dat wil je helemaal niet hier.
Selmaquote:
* ReMcOrE checkt sneeuwradar ff...quote:Op maandag 29 november 2010 11:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Shiiiiiiit, de straten worden wit.
Mooi rijmpje
hier in Eibergen is het net begonnen...quote:Op maandag 29 november 2010 12:33 schreef smegmanus het volgende:
Kutsneeuw, ik moet zo naar Deventer en het is hier al aardig wit in Tubbergen.
Uhuquote:Op maandag 29 november 2010 12:33 schreef smegmanus het volgende:
Kutsneeuw, ik moet zo naar Deventer en het is hier al aardig wit in Tubbergen.
ik keek net naar buiten, het leek mee te vallen; maar er vormt zich een best laagje nuquote:
Jup dat heb ik als een van mn stage taken opgeëist ;p, ma <> do Fresh FM en op vrijdag 3FMquote:Op maandag 29 november 2010 11:31 schreef ReMcOrE het volgende:
maar als jij 's ochtends op tijd bent zet jij de radio aan (op de zender die jij wil horen) en dan blijft dat de hele dag opstaan?
Nog geen 5mm hierquote:Op maandag 29 november 2010 12:37 schreef ReMcOrE het volgende:
ik keek net naar buiten, het leek mee te vallen; maar er vormt zich een best laagje nu
quote:Op maandag 29 november 2010 13:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Tubbergen gaat hard nu... vlokken worden ook groter.
ow ja, ik moet nog nieuwe banden, deze zijn niet meer helemaal rondquote:Op maandag 29 november 2010 13:02 schreef smegmanus het volgende:
[..]Gelukkig afgelopen vrijdag winterbanden laten plaatsen.
Hier in Almelo ook, en moet nog op de fiets terug naar Albergenquote:Op maandag 29 november 2010 13:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Tubbergen gaat hard nu... vlokken worden ook groter.
hier in de trein is t droogquote:Op maandag 29 november 2010 13:04 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Hier in Almelo ook, en moet nog op de fiets terug naar Albergen.
quote:Op maandag 29 november 2010 13:04 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Hier in Almelo ook, en moet nog op de fiets terug naar Albergen.
Hoi schatquote:
ik heb het setje al klaar liggen, toen het ging sneeuwen kameraad direct gesmst wanneer hij ff tijd had om te wisselenquote:Op maandag 29 november 2010 13:02 schreef smegmanus het volgende:
[..]Gelukkig afgelopen vrijdag winterbanden laten plaatsen.
Zomerbanden in de winter zijn koningquote:Op maandag 29 november 2010 13:23 schreef ReMcOrE het volgende:
ik heb het setje al klaar liggen, toen het ging sneeuwen kameraad direct gesmst wanneer hij ff tijd had om te wisselenwant rijden met zomerbanden in de sneeuw boeit me niet heel veel (vorig jaar hele winter gedaan
), maar wil m'n zomervelgen niet kapot hebben door de pekel etc.
preciesquote:Op maandag 29 november 2010 13:27 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Zomerbanden in de winter zijn koning!
En de nodige parkeerplaatsen opzoeken om bovenstaande dingen wel te doenquote:Op maandag 29 november 2010 13:28 schreef ReMcOrE het volgende:
preciesvorig jaar geen glijpartij gehad, gewoon niet hard jakkeren of bochten om scheuren
toen ik de Swift nog had heb ik menig rondje gedraaid op de parkeerplaats bij Cinestarquote:Op maandag 29 november 2010 13:33 schreef Mdrop het volgende:
[..]
En de nodige parkeerplaatsen opzoeken om bovenstaande dingen wel te doen.
nu zorgen dat m'n auto 't doetquote:Op maandag 29 november 2010 13:27 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Zomerbanden in de winter zijn koning!
Achter het stadion jaquote:Op maandag 29 november 2010 13:46 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
toen ik de Swift nog had heb ik menig rondje gedraaid op de parkeerplaats bij Cinestar![]()
precies, beetje gas geven en dan insturen tijdens het remmenquote:Op maandag 29 november 2010 14:08 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Achter het stadion ja360 graden draaien
quote:Op maandag 29 november 2010 14:10 schreef ReMcOrE het volgende:
precies, beetje gas geven en dan insturen tijdens het remmen
Je zult niet de enige zijn denk ikquote:hier ligt er al een aardige laag op de parkeerplaats, kijken hoe dat straks om 17.00 is
Nope, bijna in sittard :pquote:Op maandag 29 november 2010 14:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Je bent immer noch nie in Maastricht?
Sowieso mooi, als het net gesneeuwd heeft en nog niet gestrooid zijn die 'super-rotondes' ook zo mooi, net iets hard door die binnenste baan, moet je dat volk zien kijkenquote:Op maandag 29 november 2010 14:16 schreef ReMcOrE het volgende:
altijd leuk om collega's weg te zien kruipen met hun auto (met winterbanden!!)terwijl je zelf rustig en zonder aarzelen wegrijdt met je zomerbandjes
Oja wacht. Ik heb 2 Lucs op hyves zie ik nuquote:Op maandag 29 november 2010 15:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ghehehe, heb de cd teruggekregen en ze keek me aan van:
En m'n broertje was in oktober jarig?
anders de trein welquote:Op maandag 29 november 2010 15:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Gok dat de bus dikke vertraging heeft straks
Ie bunt nie wies.quote:
mijn auto loopt op tijdquote:Op maandag 29 november 2010 15:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Gok dat de bus dikke vertraging heeft straks
quote:Op maandag 29 november 2010 16:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Goedemorgen
Edit: Oh, grapjeGoedemiddag!
Wie is bob ?quote:Op maandag 29 november 2010 16:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Hee iedereen![]()
Bob en ik hebben vandaag ringen gekocht. Woensdag kunnen we ze ophalen, dan staan onze namen en de datum erin
Mijn vriendje.quote:
Tering die hek mie lang niet meer gehoordquote:
Oja, die heb je ook nog ja..quote:Op maandag 29 november 2010 16:29 schreef Daywalk3r het volgende:
D'r is zo'n man en die is helemaal gek van Brigitte Bardot.
Dus die vrouw laat voor hun 25 jarige huwelijk op haar beide billen B B tatoeëren.
Dus 1 B op de ene en 1 B op de andere bil.
Die man komt 's avonds thuis en ze gaan het natuurlijk vieren met wat flinke seks.
Dus die vrouw gaat naakt op z'n hondjes op de knieën en die man zit zo die B en die andere B en zegt.
"Bob? Ik ken geen bob"
Hoi Jeffquote:
Ah wat romantischquote:Op maandag 29 november 2010 16:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Hee iedereen![]()
Bob en ik hebben vandaag ringen gekocht. Woensdag kunnen we ze ophalen, dan staan onze namen en de datum erin
Hahahaha geniaal !quote:Op maandag 29 november 2010 16:41 schreef sjoemie1985 het volgende:
1 van mijn collega's zit overdag bij de grolsch omdat hij daar de planning doet van een aantal chauffeurs en die zag dat er vlakbij de grolsch 2 vrouwen met de auto van het talud waren gereden of gegleden en net +/- 2 meter voor een kanaal stil stonden![]()
![]()
Moej doen danquote:Op maandag 29 november 2010 17:13 schreef FCTVCF het volgende:
Vanavond voor het eerst mijn leerstraf....
Da's België, dat telt nietquote:Op maandag 29 november 2010 17:38 schreef norich het volgende:
fffuuuu veel sneeuw in maastricht![]()
m'n hele weg staat vast
de weg waar ik aan woon danquote:Op maandag 29 november 2010 17:41 schreef Daywalk3r het volgende:
Belgie is Nederland dus dat telt wel.
Friesland is buitenland.
Vind t wel stoer dat je een eigen weg hebt Henrike.
quote:Op maandag 29 november 2010 17:41 schreef Daywalk3r het volgende:
Belgie is Nederland dus dat telt wel.
Friesland is buitenland.
Vind t wel stoer dat je een eigen weg hebt Henrike.
quote:
ach, detailsquote:Op maandag 29 november 2010 17:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Die na 200 meter onder België valt
Bazenactiequote:Op maandag 29 november 2010 17:45 schreef Daywalk3r het volgende:
Haha ik weet nog dat mijn tante vertelde dat ze een eigen weg had toen ik nog een klein ventje was en daar logeerde (ze woont op een bungalowpark in het bos). En toen ging ik 's middags daar bij de weg staan mensen aanhouden en tol vragen. Ik werdt vrij raar aangekeken.
Blij dat ik al lekker thuis zit en niet meer weg hoefquote:Op maandag 29 november 2010 18:06 schreef Daywalk3r het volgende:
Er zijn op dit moment 102 files met een totale lengte van 954 km.
Bijna nieuw record.
Howcome?quote:Op maandag 29 november 2010 18:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Joah, vannacht nauwelijks geslapen
Henrike on steroids!quote:
Ik moet morgen ook rijden.. Maar daar wil ik me nu nog niet te druk om maken. Nu lig ik lekker onder de wol, en heb ik geen last van kou of sneeuwquote:Op maandag 29 november 2010 18:43 schreef omearos het volgende:
zo, ben ook weer naar huis geglibberdben benieuwd hoe het morgenochtend gaat, mooi glad waarschijnlijk
ik moet elke dag Enschede-Almelo, maar morgen moet ik naar Eindhoven. Wordt nog spannend.quote:Op maandag 29 november 2010 18:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik moet morgen ook rijden.. Maar daar wil ik me nu nog niet te druk om maken. Nu lig ik lekker onder de wol, en heb ik geen last van kou of sneeuw
Warme melk..quote:Op maandag 29 november 2010 18:55 schreef omearos het volgende:
[..]
ik moet elke dag Enschede-Almelo, maar morgen moet ik naar Eindhoven. Wordt nog spannend.
Zo maar eens lekkere warme melk maken
in de warme melk komt anijs of chocola, moet nog kiezenquote:Op maandag 29 november 2010 19:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Warme melk..![]()
Warme chocolademelk
FWD drift gehad met de caddy van mijn werkquote:
quote:Op maandag 29 november 2010 18:55 schreef omearos het volgende:
[..]
ik moet elke dag Enschede-Almelo, maar morgen moet ik naar Eindhoven. Wordt nog spannend.
Zo maar eens lekkere warme melk maken
Geil!quote:Op maandag 29 november 2010 19:34 schreef Samzz het volgende:
Jullie herkennen nog geen humor als het naakt voor jullie danst met een mijter op
Mijtersquote:Op maandag 29 november 2010 19:34 schreef Samzz het volgende:
Jullie herkennen nog geen humor als het naakt voor jullie danst met een mijter op
Ik wil ook geen naakte humor, ik wil een naakte vrouwquote:Op maandag 29 november 2010 19:34 schreef Samzz het volgende:
quote:Op maandag 29 november 2010 19:55 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Deal!
[..]
Komen er aan.ooit.
nicequote:Op maandag 29 november 2010 19:55 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Deal!
[..]
Komen er aan.ooit.
Laterquote:Op maandag 29 november 2010 20:24 schreef ReMcOrE het volgende:
en nu ben ik weer VI kijkenstraks denk ik El Clasico ff opzetten
David!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
quote:Op maandag 29 november 2010 20:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
David!
Het is inderdaad stil hier. Stilte voor de storm zullen we maar zeggen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brutal. Fucking. Metal.
quote:Op maandag 29 november 2010 20:58 schreef Samzz het volgende:
POISOOOOOOOOOON! You're poison running through my veins. Poisoooohooooon!
David.. wat vind je van Guns 'n Roses?quote:Op maandag 29 november 2010 21:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Follow the hopeless and shut you eyes
Zulks een herinneringenquote:Op maandag 29 november 2010 21:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik mis die goede oude tijd ook wel.
Ja, vroegâh waren ze baas. Nu moet hij echt niet meer zingen. En Slash is nooit voldoende opgevolgd.quote:Op maandag 29 november 2010 21:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
David.. wat vind je van Guns 'n Roses?
Slash, wat vind je van hem?quote:Op maandag 29 november 2010 21:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, vroegâh waren ze baas. Nu moet hij echt niet meer zingen. En Slash is nooit voldoende opgevolgd.
Ja, baas.quote:Op maandag 29 november 2010 21:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Slash, wat vind je van hem?
quote:Op maandag 29 november 2010 21:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Daar wilde ik ook naar toe namelijk
Nog niet veel van gehoord. Maar de combinatie Slash/Fergie lijkt me niet watquote:
Heb je dat nummer nog niet gehoord dan?quote:Op maandag 29 november 2010 21:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nog niet veel van gehoord. Maar de combinatie Slash/Fergie lijkt me niet wat
Eens luisteren.quote:Op maandag 29 november 2010 21:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Heb je dat nummer nog niet gehoord dan?
Geweldig!
Het is net niet zwaar genoeg voor Slash achtige rock... Wat meer Anouk zeg maarquote:Op maandag 29 november 2010 21:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Fergie zou in dit genre moeten blijven. Ze zingt zoooveel beter.
Ik vind dit nummer zo geil. Dat meen ik serieus.quote:Op maandag 29 november 2010 21:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Het is net niet zwaar genoeg voor Slash achtige rock... Wat meer Anouk zeg maar
Yeshquote:Op maandag 29 november 2010 21:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Slash is zo goed dat zijn gitaar al de mooiste klanken voortbrengt als hij er alleen maar naar kijkt
Welnee, want rock is voor satanisten en anarchisten enzo. Veel minder Top40 materiaal.quote:Op maandag 29 november 2010 21:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik vind dit nummer zo geil. Dat meen ik serieus.
Als Fergie hiermee begonnen was was ze veel bekender geweest
Ze had ook helemaal niet voor Top40 moeten gaan. Ik vind haar rockchick waardig sinds ik haar bij Slash heb gehoord en gezienquote:Op maandag 29 november 2010 21:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Welnee, want rock is voor satanisten en anarchisten enzo. Veel minder Top40 materiaal.
quote:Op maandag 29 november 2010 21:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ze had ook helemaal niet voor Top40 moeten gaan. Ik vind haar rockchick waardig sinds ik haar bij Slash heb gehoord en gezien
Dat is toch wel zo'n vaag nummerquote:
Waar loop jij btw stage?quote:Op maandag 29 november 2010 21:21 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat is toch wel zo'n vaag nummer
Heb trouwens een nieuwe collega @ gemeentehuis... Een rasechte Eindhovenaar
Gemeente Tubbergen.quote:Op maandag 29 november 2010 21:22 schreef GimmeGore het volgende:
Waar loop
[..]
Waar loop jij btw stage?
Jij doet OPB he.. probeer waterschappen, gemeentes... dat soort dingenquote:Op maandag 29 november 2010 21:23 schreef GimmeGore het volgende:
Ik keek laatst op zo'n stagesite, maar tis allemaal voor P&A
*meldt*quote:Op maandag 29 november 2010 21:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Yesh
En wie heeft hem live gezien..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |