niet?quote:Op maandag 29 november 2010 08:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ahh, shit. Kan de OP niet editten
Terecht, nu blijft je falende actie bestaan voor het nageslacht!quote:Op maandag 29 november 2010 08:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ahh, shit. Kan de OP niet editten
Ad Block Plus ?quote:Op maandag 29 november 2010 08:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Nee, kan niet editten en quoten @ stage
Joodelsquote:
Ja dat had ik dus ook, dus nu moet ik reclames zien op FOK!quote:Op maandag 29 november 2010 09:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Mja, soms wel vervelend dat ik niet kan quoten
hoezo ben je nu, omdat je de radio niet heb aangezet, gedwongen om naar jazz te luisteren?quote:Op maandag 29 november 2010 10:34 schreef Mdrop het volgende:
Wtf ... vanmorgen vergeten radio aan te zetten en nu al 30 minuten na een Jazz achtige bende aan het luisteren dit hou ik niet vol tot 16.12 uur.
Omdat een collega van 50+ hem nu heeft aangezet en een stream opgezocht die ik nog nooit gezien hebquote:Op maandag 29 november 2010 11:13 schreef ReMcOrE het volgende:
hoezo ben je nu, omdat je de radio niet heb aangezet, gedwongen om naar jazz te luisteren?
dan zet je toch een andere stream op?quote:Op maandag 29 november 2010 11:14 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Omdat een collega van 50+ hem nu heeft aangezet en een stream opgezocht die ik nog nooit gezien heb.
Het nadeel van web-radio, echt iedere debiel kan zn station beginnen, met dit als gevolg.
Dat heb ik al geprobeerd maar dan gaan ze klagen en dat wil je helemaal niet hierquote:Op maandag 29 november 2010 11:15 schreef ReMcOrE het volgende:
dan zet je toch een andere stream op?
Davidquote:
maar als jij 's ochtends op tijd bent zet jij de radio aan (op de zender die jij wil horen) en dan blijft dat de hele dag opstaan?quote:Op maandag 29 november 2010 11:17 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Dat heb ik al geprobeerd maar dan gaan ze klagen en dat wil je helemaal niet hier.
Selmaquote:
* ReMcOrE checkt sneeuwradar ff...quote:Op maandag 29 november 2010 11:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Shiiiiiiit, de straten worden wit.
Mooi rijmpje
hier in Eibergen is het net begonnen...quote:Op maandag 29 november 2010 12:33 schreef smegmanus het volgende:
Kutsneeuw, ik moet zo naar Deventer en het is hier al aardig wit in Tubbergen.
Uhuquote:Op maandag 29 november 2010 12:33 schreef smegmanus het volgende:
Kutsneeuw, ik moet zo naar Deventer en het is hier al aardig wit in Tubbergen.
ik keek net naar buiten, het leek mee te vallen; maar er vormt zich een best laagje nuquote:
Jup dat heb ik als een van mn stage taken opgeëist ;p, ma <> do Fresh FM en op vrijdag 3FMquote:Op maandag 29 november 2010 11:31 schreef ReMcOrE het volgende:
maar als jij 's ochtends op tijd bent zet jij de radio aan (op de zender die jij wil horen) en dan blijft dat de hele dag opstaan?
Nog geen 5mm hierquote:Op maandag 29 november 2010 12:37 schreef ReMcOrE het volgende:
ik keek net naar buiten, het leek mee te vallen; maar er vormt zich een best laagje nu
quote:Op maandag 29 november 2010 13:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Tubbergen gaat hard nu... vlokken worden ook groter.
ow ja, ik moet nog nieuwe banden, deze zijn niet meer helemaal rondquote:Op maandag 29 november 2010 13:02 schreef smegmanus het volgende:
[..]Gelukkig afgelopen vrijdag winterbanden laten plaatsen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |