vond ik ook al zo'n rare opmerking...quote:Op woensdag 1 december 2010 19:19 schreef Nies het volgende:
Hoe gemaakt...
"Op het moment van weggaan was er nog geen ander.."
Tssss
dus dat, misschien dat ie nog geen verhouding had, maar hij had zn oog al wel laten vallen op een ander. . .als je het mij vraagtquote:Op woensdag 1 december 2010 19:59 schreef roos85 het volgende:
[..]
vond ik ook al zo'n rare opmerking...
moet ook zeggen dat ik er niet veel van geloof
TERhorst.quote:Op woensdag 1 december 2010 20:03 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Die zat toch in de regering?
Wie zou het zijn?quote:Volgens roddelkoning Evert Santegoeds gaat het om een 'bekende collega'. "Het maakt de situatie wel heel precair", zegt Bas over zijn verliefdheid.
dat zou goed kunnen ja, zou me iig niks verbazen.quote:Op woensdag 1 december 2010 20:02 schreef Marrije het volgende:
[..]
dus dat, misschien dat ie nog geen verhouding had, maar hij had zn oog al wel laten vallen op een ander. . .als je het mij vraagt
quote:qwo 08 dec 2010, 15:49 Wereld Babette van Veen ingestort van onze redactie
Babette van Veen is niet te spreken over de openhartige uitspraken van haar toekomstige ex-man.
Bas Westerweel was vorige week te gast in Koffietijd, waar hij bekende verliefd te zijn op een andere vrouw. Deze uitspraken zijn hard aangekomen bij Babette. "Dat Bas zo pontificaal loopt te verkondigen dat hij zo verliefd is, begrijp ik niet erg. Hij is er heel relaxt onder, zo lijkt het", vertelt zij aan Story.
De dochter van Herman van Veen geeft toe dat zij en Bas al langer wisten dat ze uit elkaar zouden gaan, maar dat alle publiciteit eromheen er toch is ingehakt. Over de geruchten dat Bas een relatie zou hebben met de buurvrouw, is Babette niet verbaasd. "Dat gerucht is mij bekend. Dat zou zo maar kunnen, wil ik daar alleen over kwijt. Ik wil er eigenlijk niet mee bezig zijn, het is al pijnlijk genoeg."
De zangeres/actrice kondigde haar scheiding aan via twitter, waarmee zij de primeur kreeg van 'eerste twitterscheiding'. Gelukkig krijgt Babette veel steun in deze moeilijke tijden. "Heel veel dank voor alle berichtjes, groot hart onder mijn riem, ga er weer met frisse moed tegenaan", meldt zij wederom via twitter.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |