aangezien ik veel chat en mail is het dus wel erg leuk om te weten hoeveel aanslagen ik per dag heb! Ook wat ik hier op fok wel niet allemaal post, ik zie dat dat dingetje daaronder in mijn taakbalkje zich nu helemaal rot werkt! Wel cool!!
quote:
Op zaterdag 01 juni 2002 21:10 schreef Youssef het volgende:[..]
Uuuhm, omdat je nu zo aandringt... ben ik over 5 seconde lid
Edit: Het team is een miljoen+ keys rijker geworden
quote:
Op zondag 02 juni 2002 17:22 schreef HAL9000S het volgende:
met 345 a.p.m doe ik dan ook maar mee....
quote:Ik op 1tje..
Op zondag 02 juni 2002 19:05 schreef Stranger het volgende:
doen julllie allemaal op 1 computer mee, of sta je op meerdere computers ingelogt?
quote:Ik kan het wel op de server zetten maar die tiept niet zoveel
Op zondag 02 juni 2002 19:05 schreef Stranger het volgende:
doen julllie allemaal op 1 computer mee, of sta je op meerdere computers ingelogt?
quote:Als je nou wel op Fok! komt en mijn broertje hicham opspoort (letterlijk ook zijn naam op het forum hier) en ervoor zorgt dat hij lid wordt dan heb je er nog 2 miljoen bij...
Op zondag 02 juni 2002 22:59 schreef cREATiVe8500 het volgende:
Geweldig! Nog meer ledenSinds donderdag hebben we 110 nieuwe leden!
Ik kom niet vaak op fok, maar kan iemand er voor zorgen dat nog veel meer fokkers mee gaan doen? Want Woensdag, donderdag of vrijdag zijn we anders onze eerste plek kwijt
Volgens mij is de Digatale Corner een van de minst bezochte onderdelenDus iedereen ff zijn hele klas aansporen om mee te doen
Hij typt dubbel zoveel als mij
Edit: Oops, hij is al derbij sinds gister ofzow
[Dit bericht is gewijzigd door Youssef op 02-06-2002 23:31]
quote:Het meest uitgebreidde wat je kunt zien is: Last 48 pulses for Slarioux en evt. inloggen.
Op zondag 02 juni 2002 17:46 schreef Slarioux het volgende:
Ik haal er ook een hele zooi merk ik nu... Kan je ergens uitgebreidere stats zien?
quote:w00t
Op zondag 02 juni 2002 23:23 schreef Youssef het volgende:[..]
Als je nou wel op Fok! komt en mijn broertje hicham opspoort (letterlijk ook zijn naam op het forum hier) en ervoor zorgt dat hij lid wordt dan heb je er nog 2 miljoen bij...
![]()
Hij typt dubbel zoveel als mij
![]()
Edit: Oops, hij is al derbij sinds gister ofzow
lekker eerlijk zal dit "project" wel lopen denk ik?
Iets zwaars op je toetsenbord leggen en een nachtje ongemoeid laten zal wel een "grappig" effect hebben.
of een speciaal progje in elkaar draaien zal ook wel niet zo moeilijk zijn.
kortom, ik doe niet mee
quote:http://project-dolphin.net/pulse.shtml#keys
Op zondag 02 juni 2002 23:39 schreef NDAsilenced het volgende:
project dolhpin? dat heet nu toch gewoon Gamecube?![]()
lekker eerlijk zal dit "project" wel lopen denk ik?
Iets zwaars op je toetsenbord leggen en een nachtje ongemoeid laten zal wel een "grappig" effect hebben.
of een speciaal progje in elkaar draaien zal ook wel niet zo moeilijk zijn.kortom, ik doe niet mee
quote:en tuurlijk is het mogelijk om te cheaten... maar wie gaat er nou een cheatprogramma schrijven voor zo'n loos project?
Keys that "count" as a keystroke
By design, not every key you press is counted as a keystroke. Most keys are, but some, like Alt, Control, Shift, don't count when pressed by themselves. A key combination like Shift+A would only count as one keystroke. The same goes for holding down a key. Pressing the down arrow key (to scroll, for instance) counts only as one keystroke, despite how long you hold it down for. This is to protect from books "falling over" onto the keyboard and being left there while the user sleeps.
ik heet DJ-NaRRa op mun account. let the keystrokes flow to the server
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |