ik had het ook al gelezenquote:Op maandag 29 november 2010 00:59 schreef PeZu het volgende:
AMSTERDAM - Jarenlang stond de Britse band Queen met hun song Bohemian Rhapsody op de eerste plaats van de Top 2000 die in de laatste week van het jaar wordt uitgezonden via Radio 2. Queen is dit jaar van de troon gestoten door The Eagles met hun Hotel California.
Dat heeft Radio 2 zaterdag bekendgemaakt, nadat luisteraars bijna twee miljoen stemmen hadden uitgebracht.
Tijdens de Top 2000 Stemweek hebben luisteraars in totaal bijna twee miljoen stemmen uitgebracht. Ze konden een lijst invullen met maximaal vijftien van hun favorieten. Vrijdag werd de stemperiode afgesloten.
Het populaire programma wordt uitgezonden van 25 december 12.00 uur tot en met 31 december 24.00 uur.
Queen heeft nu de plaats ingenomen van The Eagles, die jarenlang op nummer 2 stonden in de Top 2000.
Boudewijn de Groot staat dit jaar met het lied Avond weer op de derde plaats. Dit lied stond in 2005 een keer op de eerste plaats
mijn gebeden zijn verhoord![]()
![]()
.
mja.. bohemian rapsody is toch een beetje overrasted..quote:Op maandag 29 november 2010 02:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik had het ook al gelezen
Helemaal mijn ding dusquote:Op maandag 29 november 2010 07:22 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mja.. bohemian rapsody is toch een beetje overrasted..
overigens vind ik de top 2000 wel een beetje een oude-lullenlijst..
sympquote:
pienquote:Op maandag 29 november 2010 07:50 schreef Pien85 het volgende:
Is het nou écht nodig om om kwart over zeven 's ochtends bomen naast mijn achtertuin te gaan zagen ofzo?![]()
lovelyquote:
Marijkjequote:
klonkquote:Op maandag 29 november 2010 07:58 schreef Klonk het volgende:
goeiemorgen![]()
bweeh, koud en sneeuw vandaag...
zwaaiende wokquote:Op maandag 29 november 2010 08:02 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
symppaardenkar eigenaar
[..]
pien
[..]
lovelynog kikkerwippen gedaan
[..]
Marijkjelinuxgastvrouw
[..]
klonk
ik heb al reclame gemaaktquote:Op maandag 29 november 2010 08:00 schreef Pien85 het volgende:
FOK!kers helpen FOK!kers doen jullie al mee?
quote:Op maandag 29 november 2010 08:03 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik heb al reclame gemaakt
FOK!kers helpen FOK!kers
Heb me net als maatje aangebodenquote:Op maandag 29 november 2010 08:00 schreef Pien85 het volgende:
FOK!kers helpen FOK!kers doen jullie al mee?
Goedemorgen wokjequote:Op maandag 29 november 2010 08:02 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
symppaardenkar eigenaar
[..]
pien
[..]
lovelynog kikkerwippen gedaan
[..]
Marijkjelinuxgastvrouw
[..]
klonk
Jah er zijn nog 965 wachtende voor u en ze stotteren allemaalquote:Op maandag 29 november 2010 08:09 schreef LovelyLady het volgende:
Goeiemorgen Wok![]()
Ja heb gekikkerwipt
Maandagochtend en de dokter bellenWhat was I thinking
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |