biss schnellquote:Op zondag 28 november 2010 22:54 schreef -Peach het volgende:
Ik ga vast op zoek naar een ander topic waar ik jullie zal wederzien
quote:
Mijn ideale top drie was 1) Chico 2) Lise 3) Nataschaquote:Op zondag 28 november 2010 23:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
Het is BELACHELIJK! de meiden waren véél beter..
Natascha was véél beter.. En Lise ook trouwens..quote:Op zondag 28 november 2010 22:47 schreef TheVulture het volgende:
Meer dan terechte winnaar... al ontroerde Natascha me net iets meer....
Ben blij voor Floris (god zij dank niet Lorenzo), en hij heeft er het meest aan denk ik.. Maar ik blijf erbij dat ik de meiden véél beter vond..quote:Op zondag 28 november 2010 23:03 schreef El_Borracho het volgende:
[..]
Mijn ideale top drie was 1) Chico 2) Lise 3) Natascha
maar voor Floris is het een unieke kans, als enige niet-ervaren danser.
Stefano had moeten winnenquote:Op zondag 28 november 2010 23:03 schreef El_Borracho het volgende:
[..]
Mijn ideale top drie was 1) Chico 2) Lise 3) Natascha
maar voor Floris is het een unieke kans, als enige niet-ervaren danser.
Dat was ik nog vergeten te vermelden, maar dat was echt een superoptredenquote:Op zondag 28 november 2010 23:53 schreef Magics het volgende:
Ik heb de hele serie door nooit zo'n hoge pet op gehad van Jan Kooiman, maar met zijn dansoptreden met Els heeft hij mijn respect gewonnen
Dit was precies wat ik ook wilde posten. Lorenzo als vervanger lijkt me een prima ideequote:Op donderdag 2 december 2010 18:55 schreef SIRA het volgende:
http://www.nu.nl/film/239(...)ansfilm-onzeker.html
Van mij mag Lorenzo 't doen. Is wat mij betreft ook beter typ ervoor.
Heel flauw, maar het gaat niet om de beste, maar om de meest favoriete danser.quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:39 schreef rubje het volgende:
Waardeloos zeg dat men eerder mijn favorietNatascha eruit stemde..
![]()
Zij is gewoon van die hele kliek de beste danser(es)![]()
Boer zoekt vrouw komt vanavond weerquote:Op zondag 5 december 2010 11:53 schreef IbeBen het volgende:
ZITTEN WE DR ALLEMAAL AL WEER KLAAR VOOR?
Ohnee, tis al afgelopenWat moet ik nu met mn zondagavond aan
quote:
quote:Op zondag 5 december 2010 11:53 schreef IbeBen het volgende:
ZITTEN WE DR ALLEMAAL AL WEER KLAAR VOOR?
Ohnee, tis al afgelopenWat moet ik nu met mn zondagavond aan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |