en je kon niet eens wat winnenquote:Op zondag 28 november 2010 22:46 schreef pumpkinsoup het volgende:
THANK GOD HEB IK NIET VOOR NIETS GESMST
Afschuwelijke aandachttrekkerquote:
little too late matequote:Op zondag 28 november 2010 22:47 schreef Anonymousz het volgende:
Lorenzo deed net een 10 dubbele schroef
zo flauwquote:
Denk ook dat dat de hoofdreden is waarom hij niet gewonnen heeft.quote:
Ja, wat een afgeraffel ineens. 382 onzin-clipjes tussendoor minder en je had op z'n minst de winnaar nog wat kunnen laten zeggen.quote:Op zondag 28 november 2010 22:48 schreef Merel het volgende:
En snel afkappen omdat ze zooooo uitgelopen zijn, da's wel jammer! Had wel z'n reactie willen horen
Inderdaadquote:Op zondag 28 november 2010 22:48 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, wat een afgeraffel ineens. 382 onzin-clipjes tussendoor minder en je had op z'n minst de winnaar nog wat kunnen laten zeggen.
qftquote:Op zondag 28 november 2010 22:48 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, wat een afgeraffel ineens. 382 onzin-clipjes tussendoor minder en je had op z'n minst de winnaar nog wat kunnen laten zeggen.
precies zo ging t. echt slechtquote:Op zondag 28 november 2010 22:50 schreef IbeBen het volgende:
Het was inderdaad wel zo van: De winnaar is Floris! Iedereen gehoord, tis Floris!! Nou okéDoei dan he tot volgend jaar
ja beetje jammerquote:Op zondag 28 november 2010 22:50 schreef IbeBen het volgende:
Het was inderdaad wel zo van: De winnaar is Floris! Iedereen gehoord, tis Floris!! Nou okéDoei dan he tot volgend jaar
Doe! Nog een excuus om verder te lullenquote:Op zondag 28 november 2010 22:50 schreef -Peach het volgende:
Ja laten we over dit programma een topic maken
Door Lorenzo die de mic afpakte van Dennis en een speech gaf.quote:Op zondag 28 november 2010 22:51 schreef IbeBen het volgende:
Ik snap ook niet echt waar die uitloop vandaan kwamDe dansen zijn allemaal getimed, de tussenstukjes zijn allemaal van te voren opgenomen, de reclametijden zijn bekend en nog gewoon 35 uitlopen
quote:Op zondag 28 november 2010 22:51 schreef NouMooiNiet het volgende:
jamaar jamaar
ik voel en donker gat aankomen op mijn zondag avond...
eenzaamheid
Inderdaad, ik heb ook geen school morgen, dus.. heb niets meer te doenquote:Op zondag 28 november 2010 22:51 schreef NouMooiNiet het volgende:
jamaar jamaar
ik voel en donker gat aankomen op mijn zondag avond...
eenzaamheid
ongelijkquote:Op zondag 28 november 2010 22:51 schreef -Peach het volgende:
Nou jongens, dat was het dan. Ik zal jullie missen.![]()
Tot het volgende topic!
School? ojee dat is voor mij al lang geleden.quote:Op zondag 28 november 2010 22:52 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Inderdaad, ik heb ook geen school morgen, dus.. heb niets meer te doen
Aanranding!quote:Op zondag 28 november 2010 22:52 schreef Cee het volgende:
Hoe oergezellig jullie ook zijn, ik ga naar bed, morgen een lange dag (eerst werken en dan hup in 't karretje naar de Ahoy' voor GaGa) en dan laat thuis en de volgende dag weer vroeg op. Woensdag ben ik weer onder de levenden gok ik.
Het was erg gezellig en ik ga jullie allemaal elders hier op dit vrolijke forum vast tegenkomen! Stiekume knijp in ieders kontje en kusje op je wangetjes, welterusten I love you all!
volgend jaar weer welquote:
Geen middelbare haha, maar ja school.quote:Op zondag 28 november 2010 22:52 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
School? ojee dat is voor mij al lang geleden.
Oehhhh GAGA !!!!!!quote:Op zondag 28 november 2010 22:52 schreef Cee het volgende:
Hoe oergezellig jullie ook zijn, ik ga naar bed, morgen een lange dag (eerst werken en dan hup in 't karretje naar de Ahoy' voor GaGa) en dan laat thuis en de volgende dag weer vroeg op. Woensdag ben ik weer onder de levenden gok ik.
Het was erg gezellig en ik ga jullie allemaal elders hier op dit vrolijke forum vast tegenkomen! Stiekume knijp in ieders kontje en kusje op je wangetjes, welterusten I love you all!
Zei ik ook alquote:Op zondag 28 november 2010 22:53 schreef IbeBen het volgende:
Nu op RTL5: Ik heb een probleem, ik schaam me er dood voor en daarom ga ik het op nationale TV vertellen
Doeiiiquote:Op zondag 28 november 2010 22:52 schreef Cee het volgende:
Oh ja, begint december alweer zelfs.quote:Op zondag 28 november 2010 22:54 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Oehhhh GAGA !!!!!!![]()
Tot gauw ergens Cee.
Iig januari bij de boeren!
tja jij leert tenminste nog wat (das de bedoeling haha)quote:Op zondag 28 november 2010 22:53 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Geen middelbare haha, maar ja school.
*kuch* glee *kuch*quote:Op zondag 28 november 2010 22:54 schreef -Peach het volgende:
Ik ga vast op zoek naar een ander topic waar ik jullie zal wederzien
Was je gestopt met school dan?quote:Op zondag 28 november 2010 22:54 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
tja jij leert tenminste nog wat (das de bedoeling haha)
quote:Op zondag 28 november 2010 22:54 schreef Franneh het volgende:
Ik ga ook uit dit topic.
Het was leuk met jullie, echt gelachen soms.![]()
dag allen
jawel jawel, ben heel benieuwdquote:Op zondag 28 november 2010 22:54 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh ja, begint december alweer zelfs.
(Ik durf niet te kijken)
ik ookquote:
DAG SCHATJEquote:Op zondag 28 november 2010 22:54 schreef Franneh het volgende:
Ik ga ook uit dit topic.
Het was leuk met jullie, echt gelachen soms.![]()
dag allen
quote:Op zondag 28 november 2010 22:55 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ik ook
als het woord ongelijk hoor ga ik aan haar denken
biss schnellquote:Op zondag 28 november 2010 22:54 schreef -Peach het volgende:
Ik ga vast op zoek naar een ander topic waar ik jullie zal wederzien
quote:
Mijn ideale top drie was 1) Chico 2) Lise 3) Nataschaquote:Op zondag 28 november 2010 23:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
Het is BELACHELIJK! de meiden waren véél beter..
Natascha was véél beter.. En Lise ook trouwens..quote:Op zondag 28 november 2010 22:47 schreef TheVulture het volgende:
Meer dan terechte winnaar... al ontroerde Natascha me net iets meer....
Ben blij voor Floris (god zij dank niet Lorenzo), en hij heeft er het meest aan denk ik.. Maar ik blijf erbij dat ik de meiden véél beter vond..quote:Op zondag 28 november 2010 23:03 schreef El_Borracho het volgende:
[..]
Mijn ideale top drie was 1) Chico 2) Lise 3) Natascha
maar voor Floris is het een unieke kans, als enige niet-ervaren danser.
Stefano had moeten winnenquote:Op zondag 28 november 2010 23:03 schreef El_Borracho het volgende:
[..]
Mijn ideale top drie was 1) Chico 2) Lise 3) Natascha
maar voor Floris is het een unieke kans, als enige niet-ervaren danser.
Dat was ik nog vergeten te vermelden, maar dat was echt een superoptredenquote:Op zondag 28 november 2010 23:53 schreef Magics het volgende:
Ik heb de hele serie door nooit zo'n hoge pet op gehad van Jan Kooiman, maar met zijn dansoptreden met Els heeft hij mijn respect gewonnen
Dit was precies wat ik ook wilde posten. Lorenzo als vervanger lijkt me een prima ideequote:Op donderdag 2 december 2010 18:55 schreef SIRA het volgende:
http://www.nu.nl/film/239(...)ansfilm-onzeker.html
Van mij mag Lorenzo 't doen. Is wat mij betreft ook beter typ ervoor.
Heel flauw, maar het gaat niet om de beste, maar om de meest favoriete danser.quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:39 schreef rubje het volgende:
Waardeloos zeg dat men eerder mijn favorietNatascha eruit stemde..
![]()
Zij is gewoon van die hele kliek de beste danser(es)![]()
Boer zoekt vrouw komt vanavond weerquote:Op zondag 5 december 2010 11:53 schreef IbeBen het volgende:
ZITTEN WE DR ALLEMAAL AL WEER KLAAR VOOR?
Ohnee, tis al afgelopenWat moet ik nu met mn zondagavond aan
quote:
quote:Op zondag 5 december 2010 11:53 schreef IbeBen het volgende:
ZITTEN WE DR ALLEMAAL AL WEER KLAAR VOOR?
Ohnee, tis al afgelopenWat moet ik nu met mn zondagavond aan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |