Hey ouwequote:
Klopt inderdaad ja, en de regen was er ook later ingewerkt op die ene foto toch?quote:Op zondag 28 november 2010 22:45 schreef PdeHoog het volgende:
@TAV, sun: hij heeft idd flink zitten nabewerkenAan het einde van het programma liet-ie ff zien dat-ie twee figuren van de de ene foto en twee van de andere foto nam
![]()
Ja, het is ook meer algemene kunst met fotografie als basis dan puur fotografie wat hij doet natuurlijk. Alleen al de hele setopbouw en zo er bij..quote:Op zondag 28 november 2010 22:45 schreef PdeHoog het volgende:
@TAV, sun: hij heeft idd flink zitten nabewerkenAan het einde van het programma liet-ie ff zien dat-ie twee figuren van de de ene foto en twee van de andere foto nam
![]()
Klemtoon verleggen Boriszquote:
Ja. Daar lijkt het wel op ja.quote:Op zondag 28 november 2010 22:46 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Klopt inderdaad ja, en de regen was er ook later ingewerkt op die ene foto toch?
Dat soort kunst wil ik ook wle maken hoorquote:Op zondag 28 november 2010 22:46 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja, het is ook meer algemene kunst met fotografie als basis dan puur fotografie wat hij doet natuurlijk. Alleen al de hele setopbouw en zo er bij..
Jeetje dat heeft lang geduurd nog zegquote:Op zondag 28 november 2010 22:47 schreef kaasplankje het volgende:
btw a.s. woensdag kan ik ein-de-lijk mijn nieuwe camionette ophalen
Uitermate vet uiteraard, maar een hobby op zichquote:Op zondag 28 november 2010 22:48 schreef PdeHoog het volgende:
Dat soort kunst wil ik ook wle maken hoor![]()
quote:Op zondag 28 november 2010 22:48 schreef PdeHoog het volgende:
Dat soort kunst wil ik ook wle maken hoor![]()
Ja, en dan moet em eerst nog belettert en daarna gaat papa ze nog aftimmerenquote:Op zondag 28 november 2010 22:48 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Jeetje dat heeft lang geduurd nog zegDacht dat je hem wel al lang zou hebben
Ik ben zelf een groot voorstander van Paul Huf. Die gast vind ik echt zulke fraaie foto's hebbenquote:Op zondag 28 november 2010 22:49 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
zeker wel...
al zou ik het kunnen portretteren zoals Koos het doet nóg grager willen kunnen geloof ik.. Puur, eenvoudig maar zó bijzonder.
Hé, er stond net iets andersquote:
En Corbijnquote:Op zondag 28 november 2010 22:51 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik ben zelf een groot voorstander van Paul Huf. Die gast vind ik echt zulke fraaie foto's hebben
Was hij dat van die 'klederdracht' serie?? Zie met google wel zo'n foto er bij als ik op zijn naam zoek. De zw foto's die ik zie zijn erg mooi ja. Weer heel iets anders ook.. leuk!quote:Op zondag 28 november 2010 22:51 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik ben zelf een groot voorstander van Paul Huf. Die gast vind ik echt zulke fraaie foto's hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |