Ik denk dat Matt gaat winnen met One Direction als Runner up?quote:Op zondag 5 december 2010 21:43 schreef booo het volgende:
Misschien gooien ze ze er alsnog allebei uitMet vier naar de finale is wel veel, en Cher en Mary gaan toch niet winnen.
Woehoeequote:
Als je goed luistert vallen ze bij sommige nummers net iets te vroeg in of gaan iets te lang door en dan klinkt het vals op het moment dat de backing vocals wegvallen.quote:Op zondag 5 december 2010 13:19 schreef Zehra het volgende:
[..]
Ik geef je op een briefje dat het deels playback is wat ze doen! En dat flikken ze al vele afleveringen. Geen enkele boyband klinkt zo goed als ze geheel live zingen.
Nee. De beste van de 4 finalisten zit er godzijdank nog steeds in. Cher is uniek. De anderen zijn dat allesbehalve!quote:Op zondag 5 december 2010 21:44 schreef charmed_angel het volgende:
Ik kan niet kijkenligt Cher er eindelijk uit?
Ze heeft iets unieks zodra ze eigen teksten gaat schrijven of haar covers herschrijven. Ik ga voor Matt als winnaar met Cher als runnerup. Zolang Will.I.Am. maar uit d'r buurt blijft danquote:Op maandag 6 december 2010 02:07 schreef Zehra het volgende:
[..]
Nee. De beste van de 4 finalisten zit er godzijdank nog steeds in. Cher is uniek. De anderen zijn dat allesbehalve!
Trouwens, wat een wáánzinnig optreden van Alexandra Burke. Damn
Jawelquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door booo op 08-12-2010 21:26:58 ]
Wat moet ze hier spijt van hebben.quote:
Rihanna en Rebecca lijkt me raar, maar verder, yesquote:Op woensdag 8 december 2010 23:03 schreef Daph_ het volgende:
Oh en: Upcoming XFactor Duets Confirmed! Robbie and OneDirection Rihanna and Rebecca, Will.I.Am/Cheryl Cole and Cher, Mat and Christina Aguilera
Matt & Aguilera!!quote:Op woensdag 8 december 2010 23:03 schreef Daph_ het volgende:
Oh en: Upcoming XFactor Duets Confirmed! Robbie and OneDirection Rihanna and Rebecca, Will.I.Am/Cheryl Cole and Cher, Mat and Christina Aguilera
Rebecca en Christina... Christina veegt Rebecca zo onder het tapijt :/ En ik snap de combi Rihanna/Matt ook niet eigenlijk. Maargoed, we zullen het zienquote:Op donderdag 9 december 2010 19:05 schreef oYo het volgende:
Iets andere info (van XFactor zelf):
Duets: One Direction & Robbie, Rebecca F & Christina, Cher and Will.I.Am, Matt and Rhianna. #Xfactor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |